Heippa kaikille! Liitynpä minäkin tähän ketjuun....
Olen pian 32-vuotias, mulla todettiin pco(s) -99. Menkat mulla alkoi yläasteikäisenä ja tulivat miten sattuivat aina siihen asti kun aloitin e-pillerit, vuonna -99. Diane novien aikaan menkat tuli aina ajoillaan.
Pillerien syömisen lopetin -05 ja aloitettiin miehen kanssa tjot-mentaliteellä.
Menkat tuli parit kerrat melko normaalisti, mutta sitten ne alkoi tulla taas miten sattuu, pisin väli on jotain reilu vuosi... viimeksi menkat on olleet tänä keväänä.
Ylipainoa mulla on sairaalloisen paljon, olen aina ollut reilusti ylipainoinen. Olen kertaalleen onnistunut laihduttamaan 40 kg, mutta ne on tulleet kymmenen vuoden aikana takaisin korkojen kera :/
Nyt olen viikon verran nutraillut ja jatkan varmaan toisenkin viikon... paino oli laskenut reilut 3 kg, kun pari päivää sitten hyppäsin vaakaan. Saa nähdä mikä tulos on tiistaina
Mitäs muuta... luin tän ketjun kokonaan ja sain paljon vinkkejä siihen mitä kannattaisi tehdä. Kiitokset niistä!
Mulla on lekuriaika varattuna parin viikon päähän muuta asiaa varten, mutta meinasin kysäistä samalla voisinko saada tutkitettua, että onko mullakin tuo insuliiniresistenssi ja sitten mahis saada metut käyttöön.
Sekavaa sepustusta, mutta tästä se lähtee! :wave: