B) Kyllä tarkenee!
Nopealla vilkaisulla meitä siis löytyy aina sieltä 22 ikävuodesta päälle kolmenkympin. Itse sijoitun juuri puoliväliin, mutta tunnen kyllä itseni vanhaksi esikoisesta haaveilevaksi. Olen ollut lapsirakas, mutta se ei ole omalla kohdalla ollut vain ajankohtaista...miettiä edes perheenperustamista. Pitkä parisuhde kuitenkin ja tavallaan avoin mieli aina, kaikille uusille ajatuksille, mutta ei vain sitä omaa kääröä ennen tätä yritystä ole ollut mielessä. Arvaatteko, syytänkö itseäni etten ole aiemmin tullut ajatelleeksi tälläistä mutkaa matkassa. Jopa sitä, että miksi ei aiemmin ole ottanut selvää lapsettomuudesta omalta kohdalta ja myös tavallaan tuota painon tarkkailua sillä ei se nyt yllättänyt, että yli sadan heitti paino puntarissa lääkärissä, mutta ei se peilin kautta siltä ole näyttänyt :ashamed:
Tänään sain puhelinajalla gynen kiinni ja pitäydyttiin samassa lääkityksessä toistaiseksi vaikka EI FERRARIN FERRARIA! Hän olisi muutoin sitä tarkistellut enemmän jollen olisi päässyt hoitojonoon elokuussa ensikäynnille NKL:lle. Eli tämä kesä menee "hilloja" odotellessa ja raskaustestejä tuhlaillen :snotty:
On pitänyt empiä myös mennäkö NKL:lle vai suoraan varata aika yksityiseltä. Rahahan se on suurin syy miksi sitä vaan roikkuu kunnallisen palvelun perässä, mutta toisaalta taas...olen valmis uhraamaan kaikki viimeiset roposeni selvittääkseni mikä kehossa vikana kun ei saada kuukautisia. Ja sitä kautta mhadollisuutta raskautumiselle. Selvyyttä tilanteelle.
Henkseleitä paukuttelen ensi viikolla kun loma alkaa ja voi ehkä hetkeksi nyt unohtaa tämän oma keho & ferrari asian ja koittaa rentoutua. Niin se gynekin tänään saneli, että pitäisi olla sressaamatta vain. No, jos yritän
fantasygirl: juu, mukaan vaan! pitkä ja kivinen tie laihdutuksessa meillä suurimmalla osalla on takana ja edessä joten PCO vaivaa vain...kuitenkin, muutamat (muutama meistä täällä plussanneet onnekkaasti, itse en lukeudu niihin kuitenkaan) ovat osoittaneet toivon olevan tallella
kahlan: on metujen annostus 2*500mg aamuin illoin vai miten? Itsehän kysyin olisinko saanut muuttaa oman metuannostuksen myös 2000mg (nykyisestä 1500mg:stä), mutta kuulema vaatisi verikokeet ja ne saan ensi kuussa kun pääsen ensikäynnille NKL:lle. Joten pitäisi sitten kai sinne odottaa. Ja gyne sanoi ettei luultavasti muutoksia metujen osalta tehdä vaan terot vaihtuvat järeämpiin tms. mutta mitä ikinä muutosta tulisikin niin verikokeet ensin.
Onkos täällä muuten kellään paksu verisyyttä? Mulla kesä-toukokuisessa verikokeessa näytti sen, että paksua verta ja kontrollikäynti olisi pitänyt tehdä siitä 2vk:n sisään, mutta en ole hoitanut asiaa. Silloin tällöin olen aspiriinin heittänyt huiviin, mutta ei kai se sillä miksikään hetkellisesti ole muuttunut. Kertokaa toki jos tiedätte jotain asiasta.
Nyt suihkuun viilentymään B)