Helou tytöt pitkästä aikaa!!
Olen kyllä käynyt täällä lukemassa, mutta en millään ole jaksanut kommentoida mitään ku oma elämäntilanne on mitä on. Vuoristorataa mennään. Oltiin jo eroamassa ja mies hommasi jo oman kämpänkin, mutta ei sitten olosuhteiden pakosta voitukaan sillä hetkellä erota. Se on pitkä juttu ja vaatis hirveen sepustuksen, mutta siis minulla on ulkomaalainen mies ja paperisodasta olisi viisumikäsittelyjen takia tullut helvetillinen ja päätettiin odottaa kunnes viisumiasia saadaan pois alta. No, elämä on ollut suhteellisen rauhallista kuitenkin ja ollaan vältytty pahimmilta tappeluilta ja jossain vaiheessa tuntui jopa ihan siltä että mitäs me eroamaan. Suojaamatonta seksiäkin harrastettiin pari kertaa.
Nyt kuitenkin taas ollut muutaman päivän riitaputki päällä ja väsymys on ihan kauhea. Mä en millään jaksa enää. No nyt sitten epäilen olevani raskaana. Miten voi elämä heittää näin??? Tällä hetkellä on kp 31 ja tein päivällä haamutestin ja pissallakin olen juossut tavallista enemmän. Huomenna teen aamupissasta uuden testin. Vauva on enemmän kuin tervetullut ja erittäin toivottu ja minä lupaan ja vannon olevani hyvä äiti vaikka sitten yksin olisinkin.
Vaikuttaa siis siltä, että minun kroppa on alkanut toimimaan niinkun pitäiskin. Olen tässä kevään aikana saanut painoa 11 kg metujen avulla alas...vaikka sain jo tosin ennen niiden aloittamista painoa putoamaan myös. Ylipainoa on vieläkin ihan hirveesti ja laihista on pakko jatkaa edelleen, mutta oviksen olen viime kuukausina bongannut joka kuussa ja tasan 14 päivää sen jälkeen on menkat alkaneet. Katotaan nyt sit onko kyytiläinen tarttunut matkaan.
Jännä juttu muutes ku kävin tässä ihotautilääkärillä ihan muusta syystä ja sit samalla näytin sellasia paukamia joita mulle tulee joskus kainaloon ja reisiin ja joskus tuohon vyötärön kohdalle, niin hän kysyi että tuleeko ne yleensä kuukautisten yhteydessä, johon minä sanoin että joo. Sen jälkeen hän kertoi että nämä usein ovat hormonaalisia ja liittyvät esimerkiksi pco:hon....enkä ollut vielä sillon ehtinyt sanoa mitään koko pco:sta. Eli sieltä tuli vahvistusta vielä diagnoosiin, vaikka kai ne rakkulat itsessään jo sen kertoi, mut silti. Aika moni sellanen selittämätön juttu on alkanut aukeemaan tuon diagnoosin myötä.
Sane Paljon paljon peukkuja, että teillä olisi rakkausloma tehnyt tehtävänsä ja pieni ois päässyt mukaan matkaan.
neunu Toivottavasti se ferrari sieltä kaartais pihaan!!
Tervetuloa kaikille uusille, joita on tässä minun poissaollessani tullut mukaan ja anteeksi vielä muille, etten ole jaksanut kirjoitella ja kommentoida piiiitkään aikaan.