Pitkästä aikaa täällä!
En tiiä mihin muuallekaan ihmetellä tätä menoa.
Te, joilla on Terolutit käytössä, aiheuttaako se teille pahoinvointia?
Minä siis marssin viimein yksityiselle kun sain tarpeekseni tk:n pompottelusta, ja siellä varmistui tuoPCO diagnoosi, ja sen lisäksi keltarauhasen vajaatoiminta, johon nuo Terolutit sitten sain. Minulla siis alkaa tuhruvuoto jo muutamaa päivää ennen varsinaisia menkkoja, ja luteaalivaihe jää lyhyeksi.
Nyt oon tän kierron syöny niitä, ja loppupäivistä alkoi olla hienoisia kuvotuksen tuntemuksia välillä. Erikoisinta on, etten nyt enää ole syöyt niitä kahteen päivään, mutta silti tänään yökitytti ihan kunnolla. Oli pakko mennä syömään, mutta heti kun sain syötyä ja erehdyin laittamaan astiat koneeseen, tuli oksennus suuhun samantien siitä hajusta. Sellaista ei ole tapahtunut kuin viimeksi esikoista odottaessa.
Mutta mutta.. En oikein tiedä mitä ajatella.
Tässä kierrossa sain tosi hienon ovisplussan tikkuun kierron 15 päivä, limat, ja nippailut tuli just oppikirjan mukaisesti. Ja ehdittiin hyödyntää sitä oviksen molemmin puolin useana päivänä. Mutta sitten odotamaani kiinnittymisvuotoa ei tullutkaan.
Ja vasta 10 päivän kuluttua oviksesta alkoi tuhruvuoto, heti seuraavana päivänä siitä, kun otin viimeisen Terolutin. Tuhrua on nyt tullut eilen ja tänään, ihan tosi vähän, mutta kuitenkin niin että sen näkee. Välillä tulee menkkakramppeja, mutta enimmäkseen ei tunnu miltään.
Sitten, eilen minulla oli jotenkin tosi lämmin olo, ja tänään alkoi palella. Ruumiinlämpö oli eilen mitattuna 37,1 C, joka on minulle tosi korkea, kun tavallisesti se on 36,1C. Eikä se ole vieläkään laskenut. Eikä silti ole kuumeinen olo.
Eli siis, nyt on kp26, viimeinen Tero otettu 2 päivää sitten, vuotaa tuhrua, lämmöt koholla ja pahoinvointia.
Johtuuko kaikki vaan noista Teroluteista? Niin haluaisin toivoa muuta, mutta en uskalla. Eikait sitä raskaana voi olla kun kerran vuotaa. Ja kiinnittymisvuodoksi tuo on aivan liian kaukana oviksesta ja liian pitkäkestoista.
En ota tästä mitään selvää. Kaipa se on vaan ne hormonipillerit jotka sotkee pakkaa.