B) ja helle jatkuu, puuh, puuh B)
sane: Luulen, että gyneni ei lähtenyt nostattamaan metujen annostusta, koska annostus on 750mg aamuin illoin 1tbl eikä tuo 500mg/tbl. Näistä 750mg:sistä uupuu jakouurrekin ettei saa halki kuin nikkaroimalla. Mielin kyllä, että olisin kokeillut annostusta 750mg*3tbl/pv. Se 250mg siitä 2000mg:stä jonka olen kuullut monen syövän jää himpun korkeammalle vain.
Hän luultavasti myös meinasi verikokeilla lähinnä sitä, että löytyisi mahdollisesti selvitettävää lisää tämän PCO:n rinnalla, koska hänkin "ihmetteli" menkattomuutta yhä. Ei niinkään, että verikokeista selviäisi nykyisen lääkityksen tuloksia tmsv. Ilmaisin asian hieman epäselvästi.
Mutta, luulen etten osaa olla pitämättä näppejä irti toisesta metusta illalla ja kokeilen rohkeasti mitä siitä seuraa...vessassa istumista vai ruotsinlaivan tunnelmaa :kieh:
Toisaalta en tiedä onko se sitten väärin kun kuitenkin tuo 750mg kolmesti päivässä tarkoittaa joko aamulla tai illalla yhden tbl:n ottamista, jotta onko se haitaksi? vai pitäisikö annostus jakaa päivän eri tunteihin? tarkoitan, nykyisin otan molemmat metut säännöllisesti ja saman verran annoskooltaan, entä jos kolme tbl jakaa esim. 8h aikavälein eli esim. 8:00, 16:00 ja 22:00?? Nytten ajat ovat 8:00 ja 20:00 (klo 20:00:sta aamu kahdeksaan tulee tietty pidempi aika).
Olen hieman itsepäinen myös tämän lääkityksen kanssa ja luulen tietäväni miten lääkkeitä tulisi ottaa, mutta tahdon toki olla kuuliainen ja noudattaa annettuja ohjeita...mutta kun mitään ei tapahdu niin ainakin kuvittelen, että tuhdimmat rohdot takaavat tuloksia... :|
Onkohan Niuku kuulolla? Onko mitään uutta siellä suunnalla niiden menkkojen suhteen??
Piglet: kivinen ja kuoppainen tuntuu tiesi myös olevan. Aika on katala kaveri tämän PCO:n kanssa, se vie aikaa saada päästä voitolle. Tuloksia kaipaa ja kun mitään ei tapahdu niin odottavan aika on pitkä.
Moon hiljan nähnyt lyhyitä, mutta hyvin vaikeasti unohdettavia kauhu-unia, jossa tulenkin hetkessä raskaaksi ja kun lapsi syntyy en haluakkaan pitää sitä tai elämäntilanteeni on toinen etten olekaan valmis lapsen tuloon. Nämä ovat ihan kauheita unia. Ja ne ovat monena yönä piinanneet jo. Ei mitenkään, että samaa unta yöstä toiseen tai et se jatkuisi edellisestä vaan jonakin yönä pätkä jostakin tilanteesta ja toisena yönä jokin vastaava, mutta aivan erilaisessa ympäristössä eri uni jne. Myös sellainen uni jossa olin viimeisilläni ja synnytyksen alettua koko alakerta oli muurautunut umpeen ja lääkäri ei suostunut leikkaamaan. Juu ja en ole kauhuleffoja katsellut :$