Oho, tännehän oli tullut tekstiä oikeen olan takaa. HYVÄ nii oli iltalukemista! =)
Noista ovistikuista minun osaltani sen verran, että yritin joskus syksyllä tikuttaa...ja siis sillonhan en tiennyt että minulla on pco ja en saanut kertaakaan tikkuun kahta viivaa, en edes haamua
Olin sillon tosi ihmeissäni että mites nyt näin ku kuitenkin olin bongaavinani oviksen lähes joka kuukausi ja ajattelin että tunnistan kyllä oireet. Enkä nyt ihan väärässä voinut ollakaan kun kerran tulin raskaaksikin. Ajattelin sit vaan ettei ne tikut mun kohdalla toimi.
No nyt ku todettiin tuo pco niin en sit aio edes vilkasta ovis-tikkuja... luotan mielummin omiin tuntemuksiini. Nyt esim sen keskenmenon jälkeen en saanut selkeitä oireita ku vasta nyt tällä viikolla ekan kerran. Tai oli mulla sillon viimekierrossa kans ihan loppuvaiheessa limailua, mut se oli varmaan jotain muuta, eikä ollut muunlaisia oireita. Nyt oli selkeät limailut, pientä nippailua JA HALUT KASVO taas
En nyt vaan oo varma että hyödynnettiinkö me tämä ovis kunnolla, ku vaikka yleensä pupuillaan melko säännöllisesti, mut nyt jäi ma ja ti välistä ja ne ois varmaan olleet ne tärkeimmät päivät.
sane sehän on just hyvä ku sulta tulee asiantuntevaa ohjeistusta!! Mulle ainakin on ollut tosi iso apu sun ohjeista, joten kiitos tosi paljon siitä! :heart:
Metuista minullakin on nyt ollut vähän paha olo ja varsinkin nyt ku nostin sen annostuksen kolmeen tablettiin päivässä niin huomaan että tulee pientä yökötystä. Kiloklubia ku nyt olen täytellyt niin oon huomannut että muuten oon syönyt suhteellisen oikein tähänkin asti, mutta kasviksien määrää jouduin lisäämään vielä entisestään, VAIKKA luulin että syön paljon hedelmiä ja vihanneksia
Herkut jätin jo tammikuussa ku olin raskaana ku ajattelin, että se ois ollut vauvalle hyvä ja sen jälkeen en ookaan sit alottanut herkuttelua uudestaan paitsi joitain harvoja herkkupäiviä lukuunottamatta. Ja onhan mulla paino tippunut herranjestas, ettei mun pitäis valittaa. Metut aloitin siis tuossa maaliskuun alussa joskus ja puolet tiputetuista kiloista tippui jo ennen sitä ja n. puolet sit niiden aloituksen jälkeen.
Tammikuussa painoin siis n. 7 kg enemmän kuin nyt, mut mä en vaan ollut huomannut tätä muutosta ku aina vaan viikosta tai päivästä toiseen vertasin tulosta edelliseen viikkoon/päivään, eikähän se nyt viikossa niin paljoa muutu, edes kiloakaan... Mut yhdet lempparifarkuista on jo poistettu käytöstä ku ne lörpsöttää takapuolesta niin kovasti ja tippuu päältä
Painoa on silti vielä n. 30 kg ylimäärästä, joten...tehtävää riittää... :snotty: Niiin mut siis, tämä "kehitys" siis positiivista vaikka onkin hidasta ja valaa uskoa itseen ja toivottavasti vähän muihinkin. =)