\
Vauvani oli erittäin normaali vaikka sektiolla syntyi ja pelkosellaisella.
Koskaan ei tiedä etukäteen miten synnytys, alatie tai sektio menevät.
Mitä tarkoitat eie ehditty lievittää kipuja??? Samoin voi käydä alatiesynnytyksessä. Sektiossa nyt kyllä koetetaan onko puutunut ennen kuin leikkaus aloitetaan. Ja kivut jälkikäteen, kaio se on tapauskohtaista.Alkuperäinen kirjoittaja 09.12.2005 klo 11:20 Pupu Tupuna kirjoitti:Minä olen saanut synnytyspelon takia sektion kolmannessa raskaudessani. Kaksi ekaa oli niin nopeita ja hurjia alatiesynnytyksiä ja lapset isoja, joten kolmatta odottaessani menin suoraan yksityiselle ja rukoilin leikkausta. Minun piti kirjoittaa synnytyksistäni tarina ja nämä lappuset kädessäni menin äitipolille, jossa myönnettiin sektio sen kummemmin mukisematta. Leikkaus oli kyllä autuus, mutta silläkin on omat tuskansa jälkikäteen. Vauvakin oli minusta levottomampi ja itkuisampi, kun hänet äkkiseltään mahasta nostettiin. Siitä huolimatta nyt, kun odotan neljättä, pohdin taas tätä samaa, onko minusta sittenkään synnyttäjäksi??? Tiedän entuudestaan, että toimitus olisi nopea, mutta pelkään seurauksia ja sitä kipua, kun ei kuitenkaan ehditä taaskaan lievittämään kipuja. :'(
Vauvani oli erittäin normaali vaikka sektiolla syntyi ja pelkosellaisella.
Koskaan ei tiedä etukäteen miten synnytys, alatie tai sektio menevät.