morjens =)
tervehdys
erka
Sorruin tuossa muutama päivä sitten testailemaan vielä r.testeillä kun niitä kaapissa lojui vaikka plussatesti oli jo selvä. Kyseessä oli pregstick (s-kaupasta). Huomasin että Sinimarja kirjoitteli täällä ihan samaa asiaa eli ihmetteli miksi viivat eivät vahvistuneet. Mulla sama homma eli ko. testi ei anna kirkuvan punaista tulosta ja huolestuin tiätty :attn: Oletko Sinimarja vielä testaillut ko. testillä?
joo mä testailin eka niillä liuskoilla negaa 23 ja 24/25-28
sit hain herkän testin apteekista, aika hyvä plussa sillä, vaikka haalea . sit jatkoin joka-aamuista tikkuun pissimistä pregent stickeillä(liuskoja), vaan haamuja. sit vaihdoin testiä cittarin pregcheck testiin, sillä tuli aika hyvät plussat parin päivän välein en nyt muista mikä kp, oisko ollu 28/25-28 ja 30/25-28. en oo varma, pitäis tarkistaa omista kirjoituksistaan... noh sen jälkeen en oo kokeillu, tiedä sitten, tekis mieli kyl hakee nyt pregent stick ja kiusallaan pissiä siihen että tuleeko siihen jo lopulta kunnon viiva.... jos ei tulis vahvoja viivoja, niin taas huolestun turhaan eli jätän välistä ehkäpä kuitenkin...
Mietin että hcg-testissä olis mielenkiintoista käydä mutta eivät taida helpolla sellaista kunnallisella puolella tehdä. Oletko Sinimarja sinä käynyt sellaisessa? TAi joku muu?
en oo käyny varhaisultrassa enkä veritestissä. viime raskaudessa olis tehny mieli käydä varhaisultrassa, mutta kun olin just lomautettu, rahatilanne ei antanu myöten, kun piti 3kk ootella liiton rahoja... ei sitten maltettu kuitenkaan yrittämistä tm:n jälkeen unohtaa, vaikka rahatilanne ei ole hehkeä. kun niitä lapsia ei tunnu ihan heti tulevan sillon ku tahtoo ja ikääkin kertyy.
sullahan on
erka hyvin oireita, kyllä sä tukevasti olet raskaana, usko pois!
nyt alkoi väsyttämään....heräsin puol 12 ettei tarttis kyl unettaa. eilinen jouluostoksien teko oli kyl uuvuttavaa...
hauskaa joulunodotusta ja masunkasvatusta
:xmas:
:wave: Sinimarja ja Ipana 5+1