***Keskenmenon jälkeen plussanneet joulukuu***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja buam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
onnea elisar !!! :heart: :flower:

tervehdys pinpella :wave: =)

täällä tuli herättyä aikasin, vaikka valvoin myöhään. nyt itkettää. rupes suruttamaan kun elokuun pinosta tippuu ihmisiä ja itselläkin pelko että onko kaikki hyvin... ei masujomotuksia, hajuaisti ei enää terävä, rinnat ei ole enää niin kipeät kun ne oli. rappusia alas pomppiessa tuntuu kyl pieni möykky alavatsassa, joka aristaa...? ei auta ku ootella, vastahan sitä ollaan niin alussa, ettei tartte viel miettii varhaisultraakaan. jos siihen rahaa jääkään joulusta.
MUOKS ei sinne pääse, yksityiselle vaan... soitin itelleni nla-ajan, sain sen kolmen viikon päähän...
( terveyskeskuksessa olis kyllä ultra jolla voi kattoo emättimen kautta. pitäisköhän soittaa neuvolaan ja kerjätä, voinko mä päästä tk:hon vaikka papaan ja ultrattais samalla. tai voisko ne ultrata ihan asiasta jos pelot on edellisen tuulimunan jäljiltä, ettei tarttis oottaa keskussairaalan np-ultraan asti, et onko kaikki ok vai ei.)
en tykkää yhtään oottaa sinne asti, jos kaikki ei ookaan hyvin, niin epäinhimillistä odottaa sinne asti tyhjennystä :kieh:

huoh. noh toivottavasti kaikki on hyvin, en osaa vaan olla ja nauttia kun ei ole varmaa tietoa raskaudesta muuta kuin positiiviset virtsatestit.

neuvola sanoi et mun viikot on päivää enempi ku ite laskin... laskin et 14.11. viimeiset menkat ja kierto 28 mukaan. oikeesti kierto on heitelly, mut mennään tolla neuvolan keskiarvolla. olin laskenu yhen päivän pieleen.

johan tuo tikkeri on kummallinen.... päivämäärät heittelee siinäki :D
muoks, ei kyllä se toimii sittenkin. kiva, sain vaihtaa päivällä raskautta eteenpäin :D

Voi ei nanakuu, kamala vaiva, mutta nauratti tuo "perse repee". :D Itsestäni tuntuu usein samalta, nyt kun on näitä liitoskipuja. Sanoisinko myös, että p*llu repee. :ashamed: Mulla on myös alaselkä ihan kökkönä, on vaikea maata, vaihtaa asentoa ja esim. painon vaihtaminen jalalta toiselle sattuu. Housujen ja kenkien pukeminen on aika tuskaa, kun ei voi kohta yhdellä jalalla seistä. |O Nyt kun pääsin valittamisen makuun, niin mun vasen polvi on kans paskana. Mikähän siinäkin?

Eipä tässä, hyvää päivänjatkoa kaikille! :wave:

rv22+6

empuuu jeps kuulostaa niin tutulta :D ja arvaa mikä on kans kiva.. no se kun yrittää leikata varpaan kynsiä ja tuntee ku vauva jää hölmöön asentoon.. yks päivä kävi silleen että selvästi tunsin sen koko jalan ja jalkaterän ku leikkasin kynsiä.. ei tuntunu mukavalta yhtään niinku tuskin vauvastakaan :D

voi piip että ahdisti tuola jouluostoksilla.. monessa kaupassa pöyrittiin ja puolet ruuista ja lahjoista jäi silti hankkimatta. ja nyht kyllä tuntee että on kaupoilla käyty.. koko alavartalo ihan järkyttävän kipee :/
pitäis alkaa leipoo kinkkupiirakkaa ettei jää ihan kaikki huomiselle..

Sanokaas miksi kiertoliikkeet on raskauden aikana kiellettyjä? Pelästyin (yllätys yllätys) taas kun tuli tehtyä vahingossa selainen kiertävä liike ja vähän mahaan sattui et nytkö se irtos :ashamed: . Miksi sitten netissä kun googlettaa niin vatsalihasliikkeiksi esim. suositellaan just vinojen vatsalihasten kiertoliikkeitä???? :whistle: Kehen uskoa?? Siis ei oo pelkookaan et alkaisin jumppaamaan/treenaamaan tän kinkunsyönnin lomassa :laugh: mut tulee aina välillä tehtyä ajattelemattomia liikkeitä ja sitten harmittaa.

Erka noi vatsalihasten tekemisrajoitukset alkaa mun käsittääkseni vasta joskus puoli välin tienoilla, että älä pelkää, ei se vauva sieltä sun rehkimisellä pitäisi irrota :hug:

Eilen käytiin hakemassa jouluruuat, ekaa kertaa ei hermo mennyt ruuhkassa johtuen siitä, että liikun niin hitaasti muutenkin :laugh: Tänään uhallaakin lähden kaupungille ihmettelemään ihmisten joulukiireitä, vaikka kaikki on itsellä jo hankittu ja paikat on edelleenkin kipeenä. Mukavaa aatonaattoa kaikille! :xmas:

MLL :heart: 28+0 POKS! :)

Täällä varovasti ilmoittaudun mukaan keskusteluun. Jonkin verran olen käynyt lukemassa juttujanne jo aikaisemmin samoin kuin keskenmenon jälkeen kuumeilevien pinossa kävin taustalla vierailemassa. Keskeytynyt keskenmeno todettiin kesäkuussa ja nyt mennään viikoilla 13+3, laskettuaika 2.7.2010. Np-ultrassa viikko sitten kaikki hyvin mutta silti todella epävarma olo. Tällä hetkellä ei mitään oireita ja olo on kuin ei raskaana oilisikaan...

JulyForJoy Onnittelut plussasta, tervetuloa joukkoon turisemaan. :wave:

Taitaa niin monet hiljentyä pian joulunviettoon, joten omalta osaltani toivotan kaikille oikein hyvää ja rentouttavaa joulua! :heart: Ei saa rehkiä liikaa, ja muistakaa syödä. :xmas:

2merry-little-christmas.gif

Toivottelee poksuva Empuuu rv23+0

Huomenta!

Uusille tervetuloa ja onnea kovasti plussista ja kasvavista vatsoista. Monella onkin samat tunteet kuin varmasti meillä kaikilla on olleet raskauden aikana/alussa.
Ja kivaa muutenkin että teitä uusia tulee pinoilemaan, niin sitten joku teistä päästää mut päivittäjän roolista mammalomalle tossa maalis-huhtikuun vaiheessa =)
Ja tietoja on lisätty listaan, mutta osa on aika puutteellisia, eli jos haluatte kaikki tiedot ylös, hihkaskaa :D

Jokohan Vernalis on nyyttinsä saanut kainaloon?

Omaan napaan sit, ni multa otettiin suppareiden vuoksi uudelleen papa ja siitä soittivat toissa päivänä, mul on joku emätintulehdus ja siihen ab-kuuri ja tietty paikallishoitonen. Ei siis ollu hiiva, vaan joku muu. Emmä oikein tajunnu eka et mikä lie...
Tuokinhan on siis voinu aiheuttaa näitä suppareita tässä raskauden aikana.
Mut siis eilen laitoin ensimmäisen puikon ja emmä tajua, miten ihmeessä sen jutun pitäis tuolla pysyä. Mä kait jotenki vaistomaisesti sitä pukkaan tuolta pois... :ashamed:
No, illalla uus yritys...

Nyt jatkamaan muut jutut ja sit joulun viettoon.

Oikein oikein Hyvää Joulua!
Pitäkäähän nyytit sisällänne, lukuunottamatta loppupäässä olevia!

buam ja myy poksuu aatonaaton kunniaksi 22+0!

:wave: JulyForJoy

kiitos Empuu, ihanaa joulua sinnekin :heart:

Buam, etsä vois laittaa sen makuullaan sängyssä ja pysytellä siellä tunnin aloillaan ? silleen mun piti tehdä tyhjennyspillereitten kanssa, ku oli se tm...

pikavisiitti, huomenna eikun ylihuomenna poksuu vasta :D tänään oli kyl menkka"supistuksia" semmosia mitä tuntuu just ennen ku menkkaveret hulahtaa housuihin. vähän pelotti. hulahti sit vaan valkkaria...
eilen huomasin kaupassa ostoksia kantaessa et on ne rinnat kipeet....ja pahoinvointia on iltaisin, ilman oksentamista. tosin niin oli kaikki oireet tuulimunassakin rv:lle 8 asti kunnes loppui ja tyhjennettiin vasta rv11+6. huoh.

:wave: Sinimarja ja meiän Ipana 5+5

Äh, täällä edelleen. Tänään oli neuvolakin ja kaikki masussa hyvin. Lisäksi taapersin monta tuntia IdeaParkissa, katsotaan onko sillä mitään vaikutusta asiaan.
Selkä on ihan järkyttävän kipeä :|

:wave: Vernis ja Baby-J rv 39+6 :heart:

liukastuin tänään ja olin kättärillä tarkkaílussa 4h, onneks vauva masussa voi hyvin,vaikka painoa saisi olla kuulemma vähän enemmän. neiti painoi nyt n.850g joten kqhden viikonpästä mennään paino kontrolliin...

mukavaa ja lämmintä joulua<3
tiitu ja nella rv26+5

MAAILMAN PARAS JOULULAHJA: Pikkuinen Rakas Poikamme!
Syntymäpäivä viime torstaina 17.12 klo 17.52.
Painoa 2295 ja pituutta 45,5cm.

Palailen myöhemmin kertomaan lisää. Mieletötä Joulua kaikille!!

Mulla taisi kanssa jäädä tietoja laittamatta eli 30 v. TYKS ja 2. Tänään aamulla oli taas masentavia ajatuksia mutta nyt yritän pyyhkiä ne mielestä ja nauttia joulusta. Onnea Julietta :flower: Ihanaa Joulua kaikille :heart:

Rauhallista ja pulskaa joulua kaikille tännekkin pinoon! :xmas:

Julietta onnea pojasta!! :flower: :heart:

Tiitu aika hurja juttu :( Onneksi kuiten selvisit säikähdyksellä! Ite oon hiipiny koko talven tosi varovasti, mutta ainahan niitä vahinkoja voi käydä.

Uusille tervetuloa, en ehkä ole kaikkia huomioinut? =)

Nyt kattamaan joulupöytää ja herkuttelemaan. Mies antoi jo lahjansa, kaulakoru missä on pieni enkeli, kuulemma suojelusenkeli minulle ja vauvalle :heart:

MLL :heart: 28+1

Heips!
Ilmoittaudun tänne saman kokeneiden joukkoon..kiva huomata että kyllä se uudestaan onnistuu B) . Mulla keskenmeno alkoi 13.11 ja nyt 28.11 tulin uudelleen raskaaksi..sitä on nyt gynellä tarkkailtu..olin 4 viikolla ultrassa ja keltarauhanen toimi eli piti yllä raskautta..ei näkynyt sijaintiä tietenkään joten verikokeilla seurataan ja hyvin on hcg noussut. sain ajan ultraan 8.1. ja synnäri on KHKS ikää 36 yhteensä 8:s raskaus joista nyt 4 ihanaa lapsosta mun kanssa elelee :laugh:

Oikein rauhallista Joulua kaikille ja koittakaa rentoutua..pelot pois!
Sinimarja kaikki menee hyvin..ollaan ihan samassa raskauden vaiheessa ja mulla on ihan samat tuntemukset ku sullakin.

Pakko tulla Poksumaan näin jouluaaton kunniaksi! :D Toivottavasti viimeisen kerran, mitään merkkejä synnytyksestä ei kyllä ole..

Tervetuloa JulyForJoy ja Onnellinenx5 ja onnittelut plussista!! :flower: :flower:

Vernis ja Baby-J rv 40+0 POKS!!! :heart: :heart:

Yhteistyössä