***Keskenmenon jälkeen plussanneet helmikuussa***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gatsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gatsu

Jäsen
02.06.2007
158
0
16
dancing-baby.jpg
stork-baby-38.gif

NIMI..........IKÄ.......SYNNÄRI.....KM.............MONESKO

MAALISKUU 2008:

5.3
Sipuli..................24v......PHKS.......KM 12/06....3.

13.3
OIkukas.............23v.....Kättäri....RK 06/03 KM 05/05 TM 01/07....1.

16.3
Ninni78..............29v.......TYKS......TM 05/07.....3.

HUHTIKUU 2008

22.4
Puella................40V.......OYS........KM 05/07....4.

23.4
Malttamaton......27v........NKL.......KM 08/06 KR 11/06...........1.

24.4
Mymmelis.........................LS......KM 05/07 ja 07/07...1.

26.4
Mimmuli82.........25v......SEKS.......KM 06/07.....2.
PulttiBois...........25v.......NKL........KM 02/07.....3.

TOUKOKUU 2008

13.5
Beccy.................33v.......Jorvi.......KM 06/07.....2.
Repa..................28v.......KOKS.....KM 02/07......1.

24.5
SatuA................28v........NKL........KM 03/07.....3.

26.5
Hiidi...................28v......Kättäri.....KM 05/07.....3.

KESÄKUU 2008:

3.6
Amira.............................VKS........KM 06/07.....2.

7.6
Marleena83......24v.......SATKS.....KM 07/07......1.

8.6

Dulle.................32v.......SATKS.....KM 07/07......1.

9.6
Stoppis..............29v........KYS.......RK 07/07.....3.

17.6
Tuutikki.............23v........EKKS......KM 02/07......1.

18.6
Wiivi84.............23v.......KOS........KM 09/06......2.
EevaRouva.......27v.......NKL........KM 07/07......2.

27.6
Vio-la............................................KM 07/07......1.

HEINÄKUU 2008:

1.7
SatuKa..............30v........................KM 05/07.....1.ja 2.

6.7
MargeSimpson...25v.........PHKS...KM 07/06,10/06...4.

18.7
Äitee2................28v.........EKKS....KM 06/07......3. ja 4.
Gatsu.................25v.........TAYS.....KM 06/07............1.

23.7
Adrian-80..........................KPKS..........................1.

24.7
Minda...............24v...........SEKS....KM 07/07........3.

26.7

Jemima.............25v..........K-SKS...KM 07/07........1.

ELOKUU

7.8
Perämaan emäntä.............KYS.....KM 06/07.......3.
Eliisa80............27v............TAYS...KM 05/07 ja 09/07....3.
Aurinkoenergiaa...27v......KAKS....KM 06/07.......3.

13.8
Irtosora............35v......................KM 08/07.......1.

SYYSKUU

3.9
Tinii..................21v........Kättäri........KM 02/07.......1.

9.9
Katjuska-78.......29v........SAS.......KM 11/07.......3.

28.9
Siilura...............28v......................KM 10/07........1.

LOKAKUU

7.10
Miikkis.....................PHKS........KM 12/06, TM 02/07, KM 05/07....1.

10.10
MyAngels.............25v..............SeKs..........Enkelipoika 06/07, KM 12/07.....2.

22.10
tapsu85...........22v.........MKS.............2.

26.10
Julietta............26v..........P-HKS...........KM 09/07................1.

SYNTYNEET

Viivin (LA 1.11.) 07.11.2007....50cm.....3610g.....
k035.gif

Vimpula (LA 16.11.) 17.11.2007...50cm...3504g....
k030.gif

Riikkuli (LA 9.12.) 19.12.2007...54cm....4450g....
k035.gif

Vinja (LA 25.2) 18.2.2008.....51cm....3560g....
k030.gif

Ja linkit edellisiin keskusteluihin:
http://keskustelu.kaksplus.fi/t805193
http://keskustelu.kaksplus.fi/t877205
http://keskustelu.kaksplus.fi/t912799
http://kaksplus.fi/keskustelu/t933180

Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
IAS = Iisalmen aluesairaala
JS = Jorvin sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
KPKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
NKL = Naistenklinikka
OAS=Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
PS = Porvoon sairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SAS = Salon aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS= Ålands centralsjukhus

Yes, onnistuhan se heti ensi yrityksellä :D

Ninnille kiitos aiemmista päivityksien hoitamisista ja hyvistä neuvoista!

Hätistelkäähän mua nyt sitten jos täytyy jotain muutella etusivun listalta, minä teen parhaani =) Ja paljon uusia mukaan tsättäilemään ;)

Kiitos tuhannesti!!! :flower:
Nyt mulla enää toi maalismasujen päivitys, siellä nyt enää lähinnä lisäilen syntyneitä, tänne kun tulee koko ajan uutta porukkaa ni enemmän hommia, vaikka kyllä tosi hieno juttu että lisää plussanneita tulee koko ajan!

Kauniita unia kaikille, tää mamma menee nyt kylvyn kautta sänkyyn kattoon tv:tä, on taas alkuillasta supistellu ihan kivasti, en nyt ainakaan tällä viikolla halua synnyttään, sen jälkeen saa tulla kun on tullakseen!

Ai niin, oliko se nyt sit Vimpula vai Viivin kun oli sen kerhon perustanu, saisinko kanssa sen salasanan ni pääsen sinne sit kun oon synnyttäny. Kiitos!

:heart: :Ninni ja Muru 35+3

tost vois ottaa kyl pois noi alkupään lasketut ajat ku ne henkilöt on jo synnyttäneiden kohdalla :wave: näkis reaaliaikasesti ketä on jäljellä :P

Vitsi oon ilonen, sain terveydenhoitajan vaihdettua päivässä! normaaliaika yli kuukaus <3 jeee!
nyt jatkamaan leffan katsomista ("yksi lensi yli käenpesän", on muute jack nicholson ihan samannäköinen siinä kuin nykyäänkin vaikka on vuodelta -75)

Terv. Oikukas 35+6

Jos ottaa noi alkupäät pois ni ois kiva sit jos niissä ois syntyneiden kohdalla lasketut ajat ni näkis vähän millä viikoilla on syntyneet.

Oikukas miks oot terveydenhoitajaa vaihtanu, onko mulla menny ihan ohi :o , muistanko väärin ettet oo neuvolassa pahemmin käynytkään...? Ei siinä mitään, aika turhia käyntejä ne välillä on, vaikka :heart: ääniä on aina ihana kuulla....

-Ninni ja Muru 35+3 taas...-

ja mut vois lisätä listaan, oon 22- vuotias, toista odoteltais. Alustava laskettu aika ois 22.10. ja sairaala MKS.

MyAngels Tosi paljon onnea, hienoa että kaikki on hyvin! Mä pidän sulle peukkuja kyllä ihan raskauden loppuun asti :hug:

Pahoittelut menetyksen kokeneille, ei kyllä tähän pinoon tarvisi tulla yhtään huonoja uutisia :( Kaikilla jo kuitenkin sellainen takana jo oletuksena :kieh:

MyAngels ja Miikkis olivat saaneet hyviä uutisia, SUURET ONNITTELUT!

Ninni joo en oo neuvolassa käynyt nyt viikkokausiin, en vaan kestäny sitä lapasta joka siellä yritti osata asiansa. Tuntu et paljon paremmin pystyn hoitamaan itseni kotona.. Mutta tosiaan kun iski tajuntaan että ei hitto pakkohan vauvan kanssa on kuitenkin sitten käydä (en sentään luule osaavani vauvasta katsoa mitään mitä siellä nyt tarkkaillaankaan kun ensimmäinen tulossa) niin tuli hoppu pistää terkka vaihtoon :D

Nyt sitten ajattelin ensi viikolla mennä sinne neuvolaterkalle vähän tutustumaan uuteen ennenkuin vauva syntyy :) Ei mulla itse seurantoja vastaan kummemmin ole, vaikka tosiaan kaikki voi helposti katsoa himassakin. Tuossa se neuvola on ihan vieressäkin. En vaan kestänyt sitä terveydenhoitajaa :D Toissapäivänä pistin vaihtokirjeen ja mailin ylihoitajalle ja eilen tuli maili takasin että nyt uusi terveydenhoitajani on "pitkän kokemuksen omaava ja osaava". Kiiiitoos B)

Tänään rv 36+0, viikkomittaukset suoritan varmaan päiväunien jälkeen kun nyt väsyttää vielä. Kävin juuri viemässä miehen töihin ja taidan mennä vielä hetkeksi lepäilemään.

Hyvää ystävänpäivää kaikille!

Terv. Oikukas 36+0 eli 37. viikko alkoi tänään :D :heart: ehkä mekin saadaan vauva kotiin tällä kertaa <3<3

nyt nolona myönnän teillekkin.
sain siis jo lokakuussa lähetteen labraan verikokeisiin ja arvatkaa kuka on vasta tänään menossa :whistle: :whistle: :ashamed:

no ehkä se neuvolatäti ei sit ois seuraavan kerran niin vihanen...en vaan oo saanu aikaseks mentyy ku meille pitäis normaalisti varata aika sinne.

ja sitte just muistin et mun ois kai pitäny viedä sinne pissanäytekki mut mä kävin jo aamupissalla....hmm

sitte kun labrasta selviän niin kiikutan kelaan paperit,kun huomasin tossa että se hakemus pitää jättää 2kk ennen äitiyslomaa ja itse jään varhennetulle 19.4 ni tässähän on vaan se 2kk aikaa. hups...miten niin olen hajamielinen :laugh: :laugh: :saint:

esikoisen aikaan kävin kaikki kiltisti ja ajallaan mut nyt jotenki vaan ei saa aikaseks.

seuraava kauhunkohde mun raskaudessa on sokerirasituskoe..mulla on sen jälkeen pari päivää niin pahaolo kun vaan olla ja voi, viimeks jouduin siihen rv 9 ja jonka jälkeen meni sitten kesken ja seki kai sitte vähän vaivaa tonne kokeeseen menoa, syytä siihen en tiedä miksi noin aikasin jouduin koska en esikonkaan aikana siihen kun joskus viikolla 27.

no menipä oma napaseks anteeksi siitä :ashamed:

nyt lähen kohti labraa ja kelaa :wave:

wiivi84 & ? 22+1 (hui ollaan menty jo uudelle viikolle)

hei, anteeksi, että tunkeudun palstallenne.
En ole raskaana, mutta takana on kaksi perättäistä keskenmenoa, molemmat viikolla 7+ (keskeytyneet keskenmenot). Vaikka toinen keskenmeno on ihan tuore, yritän ajatella positiivisesti tulevaa, vaikka pelko nyt ennestään kasvaa. Onnistunko enää?

Kaipaisin rohkaisevia tarinoita keskenmenojen jälkeen ja vinkkejä siihen, miten on tuosta pelosta selvinnyt. Täällä näyttää olevan monta onnistujaa.

Aloitin keskustelun aiheesta myös tuolla keskenmeno -palstalla. Olen yli nelikymppinen ja minulla on jo kolme ihanaa lasta, mutta vielä vanhana käpynäkin haluaisin vielä yhden. Julkisella puolella eivät sanoneet juuta eikä jaata kyselyihini - ikäkään kuulemma ei tätä ainoastaan selitä.

Teille kaikille onnellisia odotuksen aikoja, terv. Mimuli

Hyvää Ystävänpäivää teille kaikille!

mimuli Olen pahoillani! Raskasta aikaa vietät, jaksuja sinulle. En tiedä onko minusta mitään apua, mutta voisin omaa tarinaani kertoa. Olen myös nelikymppinen, myös kolmen lapsen äiti, alkuraskauden keskenmeno nuorempana, -91 ja viime toukokuussa keskeytynyt keskenmeno rv12+1, löytyi np-ultrassa noin viikkoa myöhemmin. Heinäkuussa kävin gynen tarkastuksessa ja juttelemassa ja kun sanoin olevani jo näin vanhakin, hän tyrmäsi ajatuksen täysin. Sanoi, että sillä ei kuule ole mitään merkitystä ja niinpä uskalsimmekin yrittää vielä uutta raskautta. Yllätykseksi tulinkin heti ensimmäisestä kierrosta raskaaksi ja nyt mennään jo viikoilla 30+2. Pelko on toki mukana koko ajan, varsinkin alkuaikoina ennenkuin liikkeet alkavat tuntumaan. Minullakin oli vuotoja muutaman viikon ajan alussa, ja olin kyllä huolesta sairaana, mutta tällä kertaa on on onneksi tänne asti päästy. Pelot ei silti ole kokonaan poistuneet, aina löytyy jotain huolen aihetta, mutta niiden kanssa on vain elettävä. Kaikkea hyvää sinulle tulevaan ja toivon sydämestäni että vielä sen pienen saat! :heart:

Puella ja Kompiainen 30+2

mimuli erityisen onnellista ei oo mulla odotus ainakaan ollut aluksi koska jatkuva pelko on saanut olemaan ajattelematta raskautta ekat jotain 20 viikkoa ollenkaan. Sitä en voi luvata, kokoajan pelkää jotain. Ainakin minä pelkään :D Eli en siitä mihinkään päässyt.

Mutta nyt kun viikkoja on jo niin paljon takana niin kovasti yritän luottaa siihen että nyt onnistuu!

Tässä raskaudessa muuten (toisin kuin kahdessa edellisessä jotka meni kesken) on kaikesta huolimatta (vaikka en sitä itselleni myöntänytkään) ollut jotenkin tosi varma olo ihan alusta asti. Siis vaikka pelkäsinkin niin paljon että sain paniikkikohtauksia taas, niin silti. Toisin kuin kummassakin keskenmenneessä mä vaan TIESIN että ne ei jatku loppuun. Vaikka kuultiin sydänäänet toisessa ja lääkärit uskotteli ettei nyt kahta kertaa peräkkäin. Silti tiesin jo viikkoa ennen kumpaakin keskenmenoa että nyt se loppuu. Ja tästä oli sellainen samantasoinen tieto että hyvin menee ja nyt onnistuu. Mutta tosiaan olen kieltänyt sen täysin koska JOS jotain sattuisi niin.. Nojoo. Parempi olisi kun ei miettisi mitään :D

Lähti vähän käsistä.. Toivon kuitenkin paljon onnea tulevaan odotukseesi! (huomaa positiivinen asenne, kyllä se teille vielä suodaan :) )

terv. oikukas taas rv 36+0

Pikapikaa tulin huikkaamaan Gatsulle että viittisitkö laittaa mut nyt listalle kun kerran kaikki on hyvin :heart:

Eli MyAngels 25.v. SeKs, la 10.10.2008, Enkelipoika 06/07, KM 12/07 ja eka lapsi. EIKUN laita että toka, koska onhan tuo enkelimme meidän esikoisemme, ja jos tämä lapsi tulee elävänä maailmaan, niin hänkin käy varmasti monta kertaa isoveljensä haudalla.....

KIITOS! :hug:

Mimuli
Mullakin edellisestä liitosta kaksi ihanaa lasta, kuin omia nykyisellekkin miehelle, silti haluttiin omakin.
Ensimmäisestä kierrosta sitten tulinkin raskaaksi ja selvisi että odotan kaksosia!
Viikolla 12 alkoi vuoto ja todettiin että molemmat menneet kesken.
Pillerit sain joilla kohtu osittain tyhjeni, eli jotain sinne jäi mistä seurasi tulehdus ja melkein 10 viikon vuoto jonka jälkeen kaavittiin vasta.
Toinen keskenmeno tuli useiden negatiivisten testien jälkeen, vuoto alkoi heti plussaamisen jälkeen ja tyhjeni itsestään.
Päätin sitten pitää parin kuukauden tauon koko yrityksessä jonka mies onneksi ymmärsi, olin kaverille kaasona ja polttareiden järjestely vei aikaa sen verran ja ovulaatiokin sattui niille päivlle että ajattelin että parempi kun ei nyt ratvitse koko hommaa miettiä, mutta niin vaan oli plussa testissä kun "muuten vaa" testailin :ashamed:
Joku pakko mielle tohon testailuun..
Kaverin häissä alkoi sitten vuoto, parin päivän päästä ultraan missä näkyi jotain mutta ei sykettä ja mä olin jo aivan varma että kesken meni..
Vuosin useita viikkoja, mutta tässä ollaan, viikolla 37+1..
Toisinaan vieläkin ihan uskomaton olo mutta ainahan sitä parempaan pitäisi luottaa, vaikka se usko monesti menikin.
:hug:

Neuvola kuulumisia tulin kertoilemaan:kaikki oli hyvin.Verenpaineet oli hyvät,SF-mitta on kasvanut ja mennään ihan omilla yläkäyrillä,pissi puhdas,painoa oli tullu +2kg,hemppa oli noussut 106:sta 109 joten rautaa nautitaan edelleen ja vauvojen sykkeet oli 150 ja 160 :heart: :heart:

Sain myös tuollaisen kirjasen jossa kerrotaan tuplaonnesta ja sieltä löytyykin ohan kivasti kaikkea mitä ei osaisi edes neuvolassa itse kysellä...patistin miehenkin lukemaan kirjasen ja se hörähteli noille teksteille että äidin on rentouduttava ja otettava löysemmin ja muistettava huilata...nyt se punakynäs ne ja jätti sen tuohon auki siitä kohtaan,kaiketi se jotain miulle vihjailee :whistle: ei malttais ottaa löysästi kun kunto sallis tekemisen paitsi että iltaisin olen tosi kipee ja liitos kivut on ihan kauheet,eilen piti tiputtautua sohvalta lattialle ja kontata omaan sänkyyn kun ei pystyny käveleen.

Äitee ja tuplat rv18

Dodii, muistinkohan nyt kaikki listan muokkaukset...

Viuhtiksellev iso :hug: ja toivottavasti palaat listalle nopeammin kuin arvaammekaan. Voimia :heart:

Tapsulle ja MyAngels Vielä lämpöiset tervetulotoivotukset listalle ja sovitaan että siellä nyt sitten pysytään laskettuun aikaan asti ;)

Voisin juu katsella tuota listan alkupäätä että jos otan teidät jo synnyttäneet pois. Laitanko vaikka sit lasketut ajat noiden syntymäpäivien jälkeen sulkeisiin?
Noi hienot hymiöt on muuten mulle vielä mysteeri, et täytyy tutustua miten saan niitä lisättyä...lähinnä noita tyttö/poika "symboleja" tuolla syntyneiden perässä.
Koittakaahan kestää, kyllä tää tästä vielä lähtee luistamaan :D

(.) Oltiin isukin kanssa tänään perhevalmennuksessa ja siellä istuskellessa tuntu kun masussa ilmeisesti vaihdettiin asentoa tai mönkättiin muuten vaan =) Sit kotona tuli jotenki kiinnitettyä huomioo kirjaimellisesti omaan napaan ja katselin että eihän se enää niin syvä olekkaan kun ennen...koskahan tuo pullahtaa ulokkeeks??
Huomenna fiilisteleen systerin vanhojen tanssia, tulee niin omat lukioajat haikeena mieleen kun siitäkin alkaa jo oleen aikaa :whistle:

Nyt suihkuun ja nukkumaan |O

Gatsu ja Elvi rv tasan 18

Jo toinen yö putkeen kun en saa nukuttua... Masu on taas taas sellanen arka ja inhottavan tuntunen eikä muutenkaan nukuta, enteiliskö lähenevää synnytystä??? Tänään olin myös huomaavinani jotain minkä ainakin ajattelisin olevan limatulppaa (aiemmissa raskauksissa en sellaista huomannut) sellasta venyvää limaa, oikeestaan aika valkosta.

Täällä mä nyt sit kukun koneella ja aattelin kyllä kohta mennä takas sänkyyn ja laittaa parvekkeen oven raolleen jos sais vaikka nukuttua kun tulee raitista ilmaa.. Sormet on taas kivasti turvonnu ja niveliin sattuu :kieh: Ja on edelleen nuha ja kurkku vähän kipee... Ihana valitusvirsi mulla taas...

Mun pitäis lauantaina jaksaa mennä mun kaverin 30-vuotissynttäreille, tyttöjen kanssa aattelin käydä heti iltapäivällä kun mieskin menee sit töihin. Enkä aatellu kauaa viipyä. Huomenna meen kattoon siskoa taas ja ihanan ihanaa vauvaa :heart: , hekin joutuvat luultavasti oleen sairaalassa viikonlpoun yli, vauvalle tehty jo lääkärintarkastus ja hän olis jo kotikunnossa, mut siskolla on aika kipee vielä se sektiohaava.

Vauvan liikkeistä
sen verran et mulla oli välillä kovinkin hiljaisia päiviä, mut nyt tuntuu et Muru on vehdannu ihan hirveesti masussa koko tän viikon, raivaa varmaan tietä ulospäin ja alaspäin, en tiedä mut niin erilaiselta on viime päivinä liikkeet tuntunu, oikeen kipeetä tekee!

Gatsu
sä pystyt ne symbolit kopioimaan suoraan siitä ekalta sivulta kunhan avaat sen muokkaa kohdasta, sit kopioit sen tekstin mistä kuva tulee, joko tyttö tai poika ja liität vaan sitten kohtaan mihin sitä tarviit. Menikö taas liian hankalaksi? Sit voisit kopioida sen taami-helmikuun pinon osoitteen ja ´laittaa sen tohon kohtaan "edelliset keskustelut".
Eikö oo ihanaa kun neuvon sua... Mut kiitos oikeesti ihan tuhannesti kun jaksoit ton homman ottaa hoitaakses!!!

Joo... Pitäisköhän mun mennä nyt takasin sänkyyn etsiinedelleen sitä hyvää asentoa missä saisin nukuttua... Ihanaa tällanen yökukkuminen... Onneks huomisen jälkeen alkaa hiihtoloma ni saan ens viikolla nukkua edes aamusin pitkään jos ei uni yöllä tule. Tai voihan se olla et oon ens viikolla jo synnyttämässä, esikoinenkin syntyi rv 36+...

Nyt en jaksa kommentoida muiden juttuja, kaikki on kyllä tullu luettua...
Öitä!

:heart: :Ninni ja Muru 35+5

sellasta haluisin kysyä, että onko muilla ollut ihan alkumetreillä selkäsärkyä. Mulla on oikeen kunnon selkäsärky iskenyt, eikä mulla oo yhessäkään raskaudessa ollut näin alussa tällasta särkyä, ehkä myöhemmillä viikoilla oli, kun poikaa ootin. Eikä keskenmenoihinkaan liittynyt mulla tällasta.

JES, Perjantai :D

Hengissä täällä ollaan, just ja just. Tossa pari päivää meni ihan hyvin, oli vain etovaa oloa epäsäännöllisesti mutta eilen taas tuli illalla kaikki päivän tavarat ylös manaaja-tyyliin :x ja aamulla heti teen juotuani kaikki ylös vaan. Pari suolakeksiä söin, mutta jännäillään että pysyykö, aika paha-olo on.
Kellä teistä on ollut ajoittainkin pahaakin huimausta? Musta tuntuu että huimaa joskus tooosi paljon ja päätä särkee... En missään nimessä valita, sanoin miehellenikin että valita en, koska tässä ollaan raskaana ja kerrankin on hyvät mahdollisuudet pikkuisella.. Mietin vaan että miten 6+3 voi olla näin paljon jo kaikkea :)

Äitee: Hienoja uutisia neuvolasta! koita jaksella kipujen kanssa, rankkaa se varmasti on, mutta tulos on niin palkitseva :heart:

Oikukas Hienoa että sait uuden tädin sinne!

wiivi: Parempi myöhään kuin ei milloinkaan ;) Nyt kipinkapin kelaankin viemään paperit :wave:

Viuhtis: Toivottavasti kokeet ja testit tuovat jotain selvyyttä ja palaat tänne enemmin kuin arvaatkaan ;) Jaksamista sekä aurinkoista kevään odotusta sinne :wave:

Ninnille kovasti jaksamista loppurutistukseen, kohta helpottaa olosi :heart: Toivottavasti saat levättyä tarpeeksi :hug:

tapsu

Mulla oli tässä raskaudessa just rv 4 ja vielä 5 viikollakin ajoittain selkäsärkyä, nykyään se vaan vihoittelee kun kumartuu esim. koiralle laittamaan valjaita. Just tosta samasta kysyin täällä silloin pari viikkoa sitten ja moni rauhoitteli että on heillä ollut, joten kuuluu asiaan joillakin. Jaksamista :heart:

Moikka!!
h053.gif

Kiitos vielä kerran teille kaikille!
h055.gif

Ja hyvää eilistä ystävänpäivää!!
f025.gif

Ilta meni nettipimennossa kun kone takkuili, ja nyt kirjoittelen tällä vanhalla rötiskällä...
c045.gif

Äitee2: Auts, kuulostatpa kipeältä
k055.gif
Koitahan jaksella!
a055.gif

Tapsu85: Mullakin oli ihan alussa selkäsärkyjä, ja nyt on muuten taas ollut muutamana päivänä (jee! Sehän on oire!! Kun niitä niin odottelen lisää
a040.gif
)

Viuhtikselle voimia!!!
a020.gif

Kaikille jotka tarpovat loppumetreillä, toivotan paljon kärsivällisyyttä! Kohta saatte ihanat pienet nyytit kainaloonne!!!
b020.gif
a040.gif
a040.gif
a040.gif
a040.gif

Mimuli: Voimia sulle kovasti!
d050.gif

Itsekin pelkään hirmuisesti... :ashamed:
Esikoisen odotus päättyi rv 23
a025.gif

ja seuraava raskaus päättyi rv 5+6 jolloin kohtu todettiin tyhjäksi
a045.gif

Nyt olen rv 6+0 ja veristä vuotoa ja kipua on ollut, mutta pieni on ainakin vielä matkassa mukana
a040.gif
a040.gif

En oikein osaa sanoa sulle mitään mikä vähentäisi pelkojasi, koska olen itsekin kauhusta kankeana
c015.gif

Ehkä nämä lääkärin sanat, eli "Jos et veikkaa, et voi voittaa" - kertovat jo aika paljon. Eli paljon uskoa ja luottamusta, eikä luovuttamista, silloin ehkä se pieni suodaan...
a044.gif
TOIVON NIIN!
d025.gif

VOIMIA KOVASTI!
a060.gif

Miikkikselle sinne voimia oksenteluun!
h035.gif
a055.gif

ON: Oireet ovat pysyneet samana, eli lämmöt koholla, maha pömppä, jano, väsy, selkäsärkyjä välillä, raudanmaku suussa, mikään ei maistu
a015.gif
PAITSI ehkä suklaa...
h025.gif

Vuotoa ei onneksi ole enää ollut, eikä masukipujakaan ellen sitten rehki liikaa tai kävele koirien kanssa liian ripeästi
k015.gif

Olisin niin onnellinen jos tulisi uusia oireita, sitten ei uusi hcG arvo niin pelottaisi... Noh, luottavaisin mielin mennään eteenpäin
m020.gif

s020.gif
:MyAngels ja niin rakas rv 6+0
s016.gif

Ninni78
Siis mulla on kanssa tossa mahassa joku inho tunne koko ajan..
Liikkuminen vaikeeta, nouseminen ja kaikki..
Ja varsinkin kävellessä tuntuu milloin sellainen painontunne, iskee vessahätä, juimii ja sattuu..
Mul on kyllä kauheen alhainen kipukynnyskin et musta tuntuu et tunnen kaiken vähintään triplana :ashamed:

Sippe ja AIno 37+2

Lapset lähtee isälleen kohta, mä pyhitän tän päivän todennälöisesti nukkumiselle, tekee ihan hyvää ja pakko kerätä voimia synnytykseen kun yhtään ei voi tietää koska lähetään!

Yhteistyössä