***Keskenmenon jälkeen plussanneet helmikuussa***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gatsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Repa mie olen nyt ollu "sairaslomalla" rv 16 lähtien noiden satunnaisten suppareiden takia,olen siis ihan vaan kotiäiti mut maatila on työmaani ja siellä en pysty työskentelemään kun vasta sitten vauvojen synnyttyä.nyt on rv 18+3 ja eilen tein suursiivouksen ja ilta oli yhtä hel.vettiä...joten isot siivoukset hoitaa tämän jälkeen mies.Etköhän siekin sitä saikkua saa jos noin tiheesti suppailee koska ikinä ei tiedä milloin ne muuttaa muotoaan,muistat vaan levätä ja ottaa rennosti =) (meitsi paraskin saarnaamaan :laugh: )

Eevarouva Jaksamista tilanteeseen :hug:

Julietta Paljon onnea plussasta ja pienelle tarriksia paljon matkaan mukaan sekä tietenkin paljon tervetuloa :flower:

MyAngels Onnea uusista oireista,miekin opin sen jotta ikinä en ennen saunaa syö lämmintä ruokaa ellen halua voida pahoin ja se sama juttu on edelleen.

( . ) mun olo on todella muhkee,maha on kun rantapallo ja tissit kun melonit :laugh: noin niin kun vaatimattomasti sanoen...olo on todella kömpelö ja mua rassaa kun ei sais tehä oikein mitään,ei saa nostella/kannella,kuopuskin on liian painava nostettavaksi syliin...arvatkaa helpottaako oloa kun toinen itkee kipujaan eikä äiti voi kopata syliin ja halata lujaan :'( kuopuksella noita pahoja allergioita jotka aiheuttaa koviakin kipuja.

Muuten olo on aika hyvä,pahoinvointi vaivaa joskus etenkin jos ruokaväli venähtää tai vettä ei ole elimistössä tarpeeksi.Vauvat liikkuu kovasti mahassa ja välillä saan todella kovia potkujakin joita isikin aina välillä tuntee...mites teillä muuten toi kammari elämä? siis mua välillä hävettää tää mun halukkuus :headwall: onneksi mies on ihan onnessaan eikä sitä ole vielä haitannu :D

Äitee ja tuplat 18+3 (esikko sanoo vauvoja Aatu ja Emilia ) =)

Maanantai aamua kaikille!

Onneksi olkoon Julietta&katherine plussasta =)

Koko viikonloppu meni pilalle, kun perjantaina tupsahti kauan odotettu äitiys ja vanhempainrahapäätös. Olivat tehneet sen sitten vuoden 2006 tulojen perusteella eikä 2008 arvion. Vaikuttaa meinaa aika paljon, mutta oli kai niin hilkulla tuo 20% tulojen nousun ylitys, että ennemmin katsoivat heidän hyväkseen. Laitoin sinne nyt sitten valituksen eli pitäkää peukkuja, että menee läpi!!!

Mua alkaa ahdistaa...En oikeasti enää mahdu mihinkään äitiysvaatteisiini, viimeiset 2 vkoa ollut kauhea nälkä 24h, joten olen paisunut aivan järjettömästi. Ensi viikon neuvola taas jo hirvittää etukäteen... Ei saisi valittaa painonnoususta, kun raskaana kuitenkin ollaan, mutta kun ongelma on se, että aivan järjetön herkkuhimo koko ajan, jota en pysty vastustaa. Sitten vielä ihmettelen, kun tyttö on mahassa niin vilkas, no ei ihme, kun on varmaan sokerihumalassa :ashamed: Nyt alkaa taas uusi elämä tällä viikolla! Sori valitus...

Ai niin, yksi positiivinen asia: minusta tuli taas täti viikonloppuna!

eevarouvalle paljon voimia vaikeaan elämäntilanteeseen :hug: kiva kuitenkin että jaksoit meille kirjoitella kuulumisiasi

ai niin kiitti tapsu, arskan vointi-ilmoituksesta =) hyvä että kaikki kunnossa

myangels sullahan on jo kunnon oireet, onnea paljon :D ihan varmasti on arvo noussu, vaikka ymmärrän kyllä sun pelkoja kun mulla on niitä vieläkin eikä varmaan lopukkaan =)

malttamaton paljon onnea tädille =) :flower:

katherine voi ihanaa onnea paljon ja pienelle liimaa ja tarrasukkia paljon mukaan matkaan :heart: =)
muistatko että oltiin sillon joulukuisissa samaan aikaan..
juu tänne me ollaan kokoonnuttu km jälkeen kuumeilijoista, ihanaa jatkaa näitä juttuja saman porukan kanssa, toivottavasti pian uskallat tulla kunnolla tälle puolelle =)

täällä olossa ei muutosta, järkyttävä nälkä kokoajan..
alkaa onneks taudit helpottaan, nyt vaan poikaa valvottaa puhkeavat poskihampaat..aina jotakin

äiteelle piti vielä sanomani jaksamista olon kanssa, varmaan inhottavan tukala olo nyt jo, mutta onneks hyvän asian takia, mut ei se sitä tarkota ettei vähän sais välillä valittaakkin =) koita lepäillä mahdollisuuksien mukaan

:wave: eliisa ja pikkuruinen 15+4

Maanantaita!

katherine onnentoivotukset :flower: Ja mahottomasti onnea ja tarrasukkia pikkuiselle!

Julietta: Kiva nähdä sinnuu täällä ;)

eevarouvalle suuren suuri :hug: vaikeaan hetkeen!!

repalle käsky että nyt otat rennosti :saint: :D Ei kutvonen vielä sieltä tuloaan tee, ei saa :attn:

malttamaton Jaksamistä öisiin tytön mesoamishetkiin :hug: Varmasti on rankkaa kun ei saa edes nukuttua kunnolla. Pari päivää töitä enään ja sitten saat muutaman viikon omaa aikaa :heart:

Äiteelle kanssa jaksamista, varmasti kun kaksi siellä vielä touhottaa niin voimat voi olla vähissä ;) koita vaan levätä. Noista kammarijutuista, niin mua haluttais mutta mies ei sitten koske pitkällä tikullakaan 10 päivää sitten sain kerran sen "huijattua" mutta eipä paljoa muuta TÄMÄN VUODEN PUOLELLA :headwall: :headwall: :headwall: ku ekaks oli ne hoidot ja kaikkea ni... hermo vaan menee kohta :D

(.) Huomenna ois varhaisultra Fertinovassa ja jännittää niin pirusti. Välillä pelkään ettei masussa mitään ole tai että varmasti on mennyt kesken. Ihan pimeetä! Sitten saattaa mennä tunti ja olin toosi iloinen tulevasta vauvasta ja uskon ihan täysin tähän raskauteen. Tänään oli ekan kerran aamuoksu, vähänkö olin onnellinen siitä!!
Mulla toi pahoinvointi menee just niin että jos ei syö on paha, jos syö on vielä pahempi :headwall: Ja ylös tulee joskus. Ei mitenkään säännöllisesti tai joka kerta. Silloin tällöin. Rinnat on turvonneet hieman ja väsy edelleen painaa...

T. Miikkis ja mukula 6+6 (huomen alkaa rv 8, jee :D )

Miikkis: Onnea ihan kauheasti huomiseen ultraan! Voi mua niin jännittää onko siellä yksi vai kaksi masuasukkia =) Meillä mies ei kanssa suostunut touhuihin, kun varmaan kerran ennen rv 12. Hänelle jäi kauhu siitä, kun silloin edellisessä raskaudessa aloin vuotamaan seksin jälkeen. Sitten vielä lääkäri sanoi silloin jossain vaiheessa, että jos istukan toiminnassa on jotain häikkää niin seksi voi laukaista irtoamisen. Yritin selittää, että olisi kesken mennyt sitten ilmankin seksiäkin, jos istukassa oli vikaa, mutta toisaalta ymmärsin hänen fiilikset. Ja varmaan kanssa nuo kaikki hoidot vaikuttivat molempien halukkuuteen. Nyt taas ongelmana alkaa olla tämä masu, mutta välissä eli keskiraskaudessa oli ihan hauskaa ;)

malttamaton&tytsy rv 30+5

heipähei taasen...

Katharine: Jippii,lisää porukkaa tänne puolelle km:n jälkeen kuumeilijoista!!!! Erittäin paljon tervetuloa :heart: Tarriksia pikkuiselle!

Malttamattomalle onnea tätiydestä :D ja peukut pystyyn että menee kelan valitus läpi =)

EevaRouvalle Tsemppiä ja :hug: ,koitahan jaksella.....

Miikkikselle onnea matkaan ultraan,jännittää sun puolesta....

Kammariosastosta sen verran,että eipä tota seksipuolta nyt ihan kauheesti oo,mut en tiiä kaipaako sitä just nyt kumpikaan. Meillä on muutenkin aina hiljasempia kausia sen suhteen. Tilalle on tullut paljon hellyyttä..halailua ja pussailua :heart: Silloin tällöin innostutaan kuitenkin :D

Tää on keskiviikkoon saitsulla,sain lekurin aikaistettua siihen. Se sitten päättää miten jatkuu. Kotona ei suppaa juurikaan...en paljoo uskalla ihmeitä tehä. Töissä ne sitten alkaa... En usko että nää mitään on kohdunsuulle tehnyt,mutta uskaltaako siellä töissä sitten olla. No onneks on hyvä ja asiantunteva gyne meillä neuvolassa. Se varmasti osaa asiansa.

Eli keskiviikkoa odotellessa...

Repa ja kutvonen rv 27+6...ja hyvää alkanutta viikkoa toivotamme :wave:

Olipa kiva tulla tänne kun on hienoja uutisia heti kaksin kappalein =) Paljon onnea ja vauvaliimaa katherine ja julietta :heart: ilmotelkaahan kun haluatte tietoja listalle!

Miikkis tsemppiä ultraan, kyllä siellä varmasti kovasti touhutaan =)

Repalle voemaa keskiviikon odotteluun :heart:

MyAngels sinullahan varsin hyvät oireet on joten yritä vähän huokasta välillä =) tiedän ettei oo helppoo mutta silti lähettelen sulle relax-keijuja :D

(.) navan ympäristöö välillä kutittelee, nahka senkun taitaa venyä. Miehellekkin näytin kun huomasin ettei napassa enää paljoo oo varaa ennen kun se pompsahtaa ylös kuopasta, hän katso kauhistuneena että "mitä sille on tapahtunu?".
Väsykin vielä painaa, koskahan tuo rautakuuri alkais vaikuttaan?

Gatsu ja Elvi rv19

NO mut vois laittaa... oon tehny jo 4 testiä joten.. eiköhän se nyt plussa oo... :D :D JES!

eli LA 26.10 Julietta 26.v, synnäri P-HKS ja km oli 0907.. ja haaveissa se ensimmäinen

tarviiko muuta?? :D noo.. horoskooppi on kaksonen ja oon 165 pitkä....... :laugh: :laugh:
HEHHEH!!!

Ois muuten kiva oikeesti nähä teidän kaikki livenä, ni tietäis kenen kanssa juttelee... kaikista on kuitenkin jonkunlainen mielikuva. Tosin mielikuvat voi olla ihan pielessäkin!!!

julietta Kiva nähdä sut täällä :D

Mulla ois nyt viikot 4+6, eli huomenna olis yksi "virstanpylväs". Nimittäin mun toinen km tapahtui 5+0. Seuraava ois 7+0 (sillon oli eka km) ja sitten ootettais sitä 12 viikkoo. Huh, kun siihen on pitkä aika... Jotenkin pelottaa noi viikot, kun ne km:t tapahtu, vaikka tiedän ettei niillä luvuilla oo mitään tekemistä tän raskauden kanssa.

Tänään pitäs ruveta ultraa varaamaan, täällä aika huonosti saa mitään aikoja. Neuvolaankin pitäs saada se aika.

Ja tervetuloa Katherine ja Julietta onnittelujen kera :flower: :heart: :flower: !!!
Katherinen kanssa me oltiinki sillon "kauan" sitten joulukuisissa, samoin kun Eliisan. Ihanaa että oot tänne puolelle vihdoin päässyt, nyt paljon paljon vauvaliimaa jokaikiselle matkaan!

Miikkikselle tsemppiä ultraan!! Kertoon heti sit uutiset kunhan ehdit!

Eevarouvalle rutistus ja :hug: sekä paljon jaksamisia vaikeessa elämäntilanteessa!

Malttamaton tätionnittelut! Täällä nyt "tätiydytään" urakalla, munkin sisko sai vko sit vauvan =) . Tänään pitäis mennä siskon luo käymään vauvaa kattoon ja ihaileen.

Äitee jättää suosiolla siivoomiset miehelle tästä eteenpäin, paitsi sit kun loppu häämöttää. Ite oon aatellu alkaa siivoskeleen ihan urakalla luultavasti jo tällä viikolla jos sais jotain aikaseks tuolla alakerrassa.

(.) Lauantaina sitten tapahtui taas yks mun pelkäämä asia, nimittäin se sappikohtaus uusiutui. Otin kotona Litalginia mikä ei auttanu yhtään, joten ei muuta kun soitto miehelle töihin et tulee hakeen (mun autolla ajo ois ollu melko mahdotonta niiden kipujen kanssa), lapset meiän porukoille hoitoon ja sit TYKS:n synnärille taas :ashamed: . Mies ei ehtiny kun heittää mut sinne ja tulla mukaan ilmottautuun kun piti palata töihin, mies baarimestari, lauantai-ilta, suurin ruuhka just alkamassa... No sinne mä sit jäin yksin, olin taas käyrillä reilu puol tuntia, sit lääkäriin joka ultras mut ei tehny sisätutkimusta. Vauvalla taas kaikki hyvin, painoarvio meiän Murulla jo 3,2 kg! Eli ihan valmis paketti siellä näyttäis olevan, eli tervetuloa vaan maailmaan ihan millon haluaa! Sain lisää Litalginia kotiin vietäväksi, sappea ei ultralla näkyny kun on kohtu tiellä, eli ei edelleenkään kauheesti mitään apua siihen asiaan. Sit soitin miehen hakeen mut, klo oli sillon n. 00.30, otin samantien toisen litalginin kun miestä oottelin ja kotiin päästyäni kivut senkun jatkui, kipukohtaus loppui vasta n. 02.30 :o :kieh: Ei mikään kiva tunne...
Sunnuntaiaamuna heräsin sitten taas siihen ihanaan tuttuun kutinaan, sappi ilmeisesti nousee iholle kohtauksen jälkeen ja aiheuttaa sen. Hulluks meinasin sen kutinan kianssa tulla, oon taas raapinu itteeni ihan törkeesti, lähinnä jalkoja ja käsiä. Eilen alkoi onneks kutina helpottaan, tänään lääkärineuvola ja sen pitäis laittaa mulle lähete sappi- ja maksakokeisiin. Tuntuu et kaikki vaan laittaa vastuuta eteenpäin, eilen soitin äippäpolille kutinasta, siellä sanoivat et jos neuvolan kautta saisin lähetteen verikokeisiin, sit soitin neuvolaan ni terkka sanoi et "no sullahan huomenna neuvolalääkäri et jos hän sitten päättää mitä kokeita otetaan". Oon ihan varma et se neuvolalääkäri laittaa mulle lähetteen äippäpolille tai jotain vastaavaa :kieh: Niin hyvin huolehditaan raskaana olevasta naisesta täällä Turussa. Oon kun joku jo-jo jota työnnetään eestaas...

Et sellasta valitusta täältä taas... Nyt ei tän "enempää", palailen myöhemmin kertoon neuvolakuulumisia, sekin on jo puolentoista tunnin päästä...

:heart: :Ninni ja Muru 36+2 jo!!!

Huomenta kaikille!

Pitkään aikaan en ole saanut aikaiseksi kirjoitella, paljon on uusia tänne päässyt sitten viime kerran. Paljon onnea teille kaikille ja tervetuloa!

Täällä kaikki hyvin. Töitä vielä pari viikkoa, ja sitten lomat alkaa. Tosi nopeaan mennyt aika, vaikka alkuviikoilla tuntui että ei kulje ollenkaan. Neuvolassa kävin eilen ja siellä oli kaikki kunnossa. Vauveli kasvaa ja voi hyvin. Mieliala vaan meinaa välillä olla matalalla ja kaikki ottaa päähän, mutta eiköhän sekin kuulu asiaan. Hyviä vointeja teille kaikille ja Ninnille toivon että pääset tutkimuksiin ja vaivat helpottais. Tsemppiä loppumetreille, paljon ei ole sulla enää!
Mutta nyt valmistautumaan töihin! |O

Puella ja Kompiainen 31+0

Ninni78 Me kanssa sovittiin, että mennään lauantaina vauvaa katsomaan. Ihanaa! Kauhea tuollainen kohtaus. Onneksi olet jo niin pitkällä ettei olisi haittaa jos vauva vaikka syntyisi jo.

Mun masu on valahtanut viime yönä?!?! Koko eilisen illan klo 17-22.30 kun menin nukkumaan, mahassa oli niin kauhea meno, että mulla oikeasti tuli huono olo, kun liikkeet olivat niin voimakkaat. Vauva ei rauhoittunut millään ennen kuin nukkumaan mennessä mies sitten laittoi kätensä masun päälle, joten sitten sain unen. No joka tapauksessa en tiedä oliko noi möngerrykset syynä vai mikä, mutta kun aamulla meikkailin peilin edessä niin mies huomasi heti muutoksen ja minä kun aloin katsomaan. Töihin tullessa työkaveri kanssa hämmästeli, että miten se on tuolleen muuttanut muotoaan. En sitten tiedä onko meillä kaikilla vilkas mielikuvitus vai mikä, mutta tosi omituista?! Tiedän, että 4 vkoa ennen synnytystä maha laskeutuu, mutta kuvittelisin ettei vielä. Onko kenelläkään kokemusta tai tietoa?

Miikkiksen ultra kuulumisia odotellessa...

Kiitos Gatsu, Eliisa ja Äitee!
f050.gif
a065.gif

Pikaisesti tulin vain käväisemään, kun tässä pienoisessa sievässä paniikissa
c080.gif
c055.gif
a045.gif
c015.gif
c035.gif
c040.gif
a030.gif
e040.gif
e015.gif

odottelen lääkärin soittoa eilisestä hcG:stä. Viimeksi se oli 4271, TOIVOTTAVASTI se on nyt rutkasti enemmän!
a055.gif

Ja samoten Miikkiksen ultra jännää niin kovasti etten meinaa aloillani pystyä olemaan!
c060.gif

Miikkiksen ultra uutisia täälläkin jännätään :p

MyAngelsilla myös jännät paikat... :whistle:

Kummallakin varmasti kaikki kunnossa :heart:

Ninniä taas sappi vaivannut :( Toivottavasti saisit nyt apua =)

Voi perskuta rallaa kun on tylsää...... :o Nyt kun ajattelenkin että toukokuulle joutus ottamaan rauhallisesti,niin kasvaisin varmaan seittiä ja olisinn harmaana pölystä siihen mennessä :p
Kyllä ajattelin tänään kokeilla tota siivoilua ihan rauhallisesti,kun on ollut niin hyvä olo paripäivää,eikä oo juuri supistellut, Tuun muuten hulluksi. Ulkoakin vois vähän pistäytyä happihyppelyllä =)

Repa ja kutvonen rv 28

Mä täällä jännäilen kun kohta on lähtö ekaan neuvolalääkäriin..
jännittää kauheesti kun oon yksin menossa ja kaikenlisäks en kestä noita gynekoogisia tutkimuksia.. yh! :headwall:

Huomenna np :heart:

Kaikille jaksuja ja hyviä uutisia iso kasa tänne pinoon!

Tini+ Pingu rv 11+6

Heipputi taas!
a010.gif

hcG oli 14781
b020.gif

Ei se näköjään tuplaannu ihan joka toinen päivä, mutta kun katoin tota perhesuunnittelun kaavaketta, niin siinä on että näillä viikoilla arvon pitäisi olla 1080-56500
joten kun se siihen väliin osuu, niin kaikkihan on ok
a035.gif

Huomenna olis se ultra, jossa katotaan onko tämä mennyt kesken, vai lyökö pienen sisukkaan sydän
d010.gif
s035.gif

Hih,
e030.gif
meidät silloin viimeksi ultrannut ylilääkäri ei tiedäkkään, että olen käynyt pariin kertaan mittauttamassa hcG.tä...
e025.gif

p050.gif
:MyAngels ja niin rakas rv 6+4

Ihania uutisia :heart: :hug: :heart: !!!

Mä kävin jo neuvolassa, kaikki hyvin, vauva raivotarjonnassa, syke 140, sf-mitta 34 cm, pissa puhdas, hemoglobiini 119, verenpaine 120/80, painoa tullu 800g 2 viikossa, yhteensä nyt 6 kg. Sain lähetteen sappi- ja maksakokeisiin missä kävinkin jo samantien, toivottavasti iltapäivällä ois jo tuloksia tullut! Eli kaikki ihan hyvin!
Yks mikä mua ihmetytti oli toi kohdunkaulan pituus. 2 viikkoa sitten TYKS:n lääkäri sanoi et kaulaa 1,5 cm jäljellä, ja neuvolalääkäri sanoi et 3 cm :o kun ei se oo voinu takasinkaan kasvaa ni kumpaa lukua nyt sit uskois??

Nyt ei taas muuta...

:wave:

:heart: :Ninni ja Muru 36+2

My Angels: Oikein paljon onnea hienoista tuloksista!!! Noussuthan se on koko ajan eli on selvä merkki, että jotain siellä kasvaa :heart:

Ninni78 Hyvä, että pääset noihin tutkimuksiin ja että neuvolassa kaikki oli hyvin! Meillä on ensi viikolla ja ajattelin, että silloin taitaa tulla mun aika jäädä kotiin. Töitä olisi vielä 2 vkoa jäljellä, mutta meillä on nyt töissä niin kriisitilanne, että mua on alkanut pelottaa et tuo stressi vaikuttaa myös vauvaan. Eilen koko päivän tuntui, että mun pulssi oli ihan ylikierroksilla mikä oli hieman pelottavan tuntuista...

myangels Onnea! Hyvä luku :heart:

Mä sain soitettua neuvola-ajan! Se on jo 4.3, mulla on sillon vasta 6+6. Neuvolatätikään ei koneeltaan nähnyt, että onko se lääkäri (joka lupas mulle sen varhaisultran) laittanut mulle jonkinlaista lähetettä, et voisin varata ajan sinne ultraan. Siks se neuvola on niin pian, kun jos en saa aikaa sieltä äippäpolilta niin pitää mennä neuvolan lähetteellä. Oisin saanut jo ens viikolle, mutta se terkka on lomilla. Jännittää jo nyt! Viimeks ei pieni selvinnyt neuvolaan asti.

HUI! Täällä tehtiinkin yllätyksekseni ultra ekassa neuvolalääkärissä ja sieltähän löytyi oikku pingumme heiluttelemasta käsiä ja jalkojaan sydän vimmatusti pamppaillen :heart:

Viikotkin oli juuri samat kuin menkkojen mukaan!
Huh, mikä painolasti tippui hartioiltani...... vihdoin voin oikeasti alkaa odottamaan :heart:

Tini+Pingu rv 11+6

Moikka!

Tiniille onnea ihanasta neuvolakäyntikuulumisista, varmasti rauhoittaa mieltä!

Tapsu: nopsaa noi viikot kuitenkin menee, mustakin tuntuu että äsken vasta plussasin...

Ninnillä ollut rankkaa taasen, tulisipa se ihanainen valmispaketti rusetti päässä sieltä kohta ;) Voimia...

Niin monella alkaa loppurutistukset.. kovasti voimia toivottelen kaikille!! :hug:

Juu, eli ultrasta palattu.
Siellä se yksi mukula makasi ja kasvaa rauhassa. Tänään pitikin kuulemma olla 7+1 punktion ja hedelmöityksen mukaan, mutta mukula vastasi 7+0, mutta eroa oli 0,3mm ja kuulemma iltaan mennessä on päivien mukainen :heart: Itkettiin miehen kanssa ihan vaatteet märäksi siellä kun sen pienen pieni sydän jyskytti siellä.. Olihana valtavan ihana tunne ja näky :heart: Lääkäri sanoi että koska viikot jo noin hyvät ja sydän sykkii niin keskenmenoriski enää joitain promilleja ja onnitteli tulevasta perheenlisäyksestä. Täytyy tähän varmaan sitten pikkuhiljaa alkaa uskomaan :)

T. Miikkis ja mukula 7+1

oi ihania uutisia täällä, oli kans pakko pikasesti tulla poikkeen kattoon joko ois miikkis ehtiny käymään, kun en illalla ehdi koneelle... eli

hurjasti onnea miikkis :heart: siellä se pikkuinen kasvaa hirmuista vauhtia, ihanaa

myangels sulla kans hyviä uutisia arvohan oli jo iso kun mikä, varmaan rauhottaa mieltä ja kun huomenna vielä pääset pienen näkemään, ihanaa :heart:

tinii onnea ihanista ultranäkymistä :heart: nyt voi jo vähän huokasta =)

tapsu hyvä että sait sen ultra-ajan =) nyt vaan odotellaan

ninni toivottavasti tuloksista on apua, jos joku lääkitys vaikka auttais, sulla ei okkaan enää kun hetki odotusta jäljellä =)

nyt ettimään jotain vaatetta mikä mahtuis päälle, kun sain vapaa-illan lasrenhoidosta ja pääsen teatteriin =)

eliisa ja pikkuruinen 15+5

Yhteistyössä