Repa mie olen nyt ollu "sairaslomalla" rv 16 lähtien noiden satunnaisten suppareiden takia,olen siis ihan vaan kotiäiti mut maatila on työmaani ja siellä en pysty työskentelemään kun vasta sitten vauvojen synnyttyä.nyt on rv 18+3 ja eilen tein suursiivouksen ja ilta oli yhtä hel.vettiä...joten isot siivoukset hoitaa tämän jälkeen mies.Etköhän siekin sitä saikkua saa jos noin tiheesti suppailee koska ikinä ei tiedä milloin ne muuttaa muotoaan,muistat vaan levätä ja ottaa rennosti =) (meitsi paraskin saarnaamaan
)
Eevarouva Jaksamista tilanteeseen :hug:
Julietta Paljon onnea plussasta ja pienelle tarriksia paljon matkaan mukaan sekä tietenkin paljon tervetuloa :flower:
MyAngels Onnea uusista oireista,miekin opin sen jotta ikinä en ennen saunaa syö lämmintä ruokaa ellen halua voida pahoin ja se sama juttu on edelleen.
( . ) mun olo on todella muhkee,maha on kun rantapallo ja tissit kun melonit
noin niin kun vaatimattomasti sanoen...olo on todella kömpelö ja mua rassaa kun ei sais tehä oikein mitään,ei saa nostella/kannella,kuopuskin on liian painava nostettavaksi syliin...arvatkaa helpottaako oloa kun toinen itkee kipujaan eikä äiti voi kopata syliin ja halata lujaan :'( kuopuksella noita pahoja allergioita jotka aiheuttaa koviakin kipuja.
Muuten olo on aika hyvä,pahoinvointi vaivaa joskus etenkin jos ruokaväli venähtää tai vettä ei ole elimistössä tarpeeksi.Vauvat liikkuu kovasti mahassa ja välillä saan todella kovia potkujakin joita isikin aina välillä tuntee...mites teillä muuten toi kammari elämä? siis mua välillä hävettää tää mun halukkuus :headwall: onneksi mies on ihan onnessaan eikä sitä ole vielä haitannu
Äitee ja tuplat 18+3 (esikko sanoo vauvoja Aatu ja Emilia ) =)
Eevarouva Jaksamista tilanteeseen :hug:
Julietta Paljon onnea plussasta ja pienelle tarriksia paljon matkaan mukaan sekä tietenkin paljon tervetuloa :flower:
MyAngels Onnea uusista oireista,miekin opin sen jotta ikinä en ennen saunaa syö lämmintä ruokaa ellen halua voida pahoin ja se sama juttu on edelleen.
( . ) mun olo on todella muhkee,maha on kun rantapallo ja tissit kun melonit
Muuten olo on aika hyvä,pahoinvointi vaivaa joskus etenkin jos ruokaväli venähtää tai vettä ei ole elimistössä tarpeeksi.Vauvat liikkuu kovasti mahassa ja välillä saan todella kovia potkujakin joita isikin aina välillä tuntee...mites teillä muuten toi kammari elämä? siis mua välillä hävettää tää mun halukkuus :headwall: onneksi mies on ihan onnessaan eikä sitä ole vielä haitannu
Äitee ja tuplat 18+3 (esikko sanoo vauvoja Aatu ja Emilia ) =)