Iltoja pitkästä aikaa kaikille
Mä en oikeasti tajua mihin tämä kaikki aika menee, kun ei täällä tosiaan ihan enään niin ehdi käydä katselemassa, kuin ennen Annia
Tai noh...taitaa tuo typy olla syy poissaolooni :heart: mutta nyt siis asiaan!
s-anttu En mä kyllä ole saanut tuollaista dvd:tä
Yksi saatiin miehen kanssa, kun Anni oli jo syntynyt ja käsitteli vauva-arkea ja oli kestoltaan 16 min ja todella todella tylsä... siis vauva-arki ON IHANAA, mutta tuo dvd oli tehty ihan ennätys tylsäksi, mutta katsottiin siitä huolimatta
kleopatra Mukavasti sinullakin massu pyöristynyt
Toivottavasti olet saanut nyt asiat hiukan järjestykseen
Kovasti voimia sinulle! Huh, toivottavasti nyt ei tarvitsisi sun verta ottaa vastaan tuon raudan takia - Onnea rakenneultraan!
Danjuska Kiva, että teillä on ollut mukavia päiviä, vaikka onkin pakkasta ja omia vaivoja sinulla... Ei tosiaan kannata ihan täysin laakereillaan levätä, jos ei niin kipeä ole.. Meillä on nyt käytössä siis NUK-tuttipullo ja sillä mennään ja hienosti onnistuu! Se on sellainen mikä on muodoltaa lähellä rintaa.. Meillä oli kokeilussa myös Ainu (ihan tavis tutilla) ja sit Ainu Mam pohjaventtiilillä. Ainu tuttipulloilla Anni sai liikaa ilmaa vatsaansa ja huuto oli sit myös sen mukainen, kun röyhtäisy ei aina onnistunut :/ Toivotaan, että tukisukista on hyötyä!
kerttu Tervetuloa ja onnea plussasta ja erittäin kovasti tarrasukkia pienelle matkaan :wave: Täällä on ihana jutella ja ystävät ovat tärkeitä juuri tässä matkassa. Toivotaan, että matka sujuu loppuun asti hyvin :saint: Tuosta järjissä selviämisestä.. :snotty: Mä olin kyllä melkein jokaisessa asiassa (ainakin vähän ) huolissani, vaikka kaikki olikin kunnossa...mutta kyllä ne menetykset aina muistuu mieleen ja mentävä päivä kerrallaan ja annettava itselle aikaa ja ajatella asioita, mutta omakohtaisella kokemuksella niin ei kannata liikaa murehtia
Helpommin sanottu kuin tehty, mutta yritä B)
ElinaMaria Hieno mato/imetystyyny ja mobile :heart: Hienot oli sulla arvot ja kaikki ollut neuvolassa! Eikö olekin ihanaa tietää milloin alkaa loma
Kiva, että saitte kaikki paprut niin pääsee hakeen äp-pakkauksen ja rahapäätökset!
Kärppis Tuosta vauvan liikkumisesta.. Mä siis kävin kerran vai kaksi kehnon liikkumisen takia polilla ultrassa ja niissä aina kaikki hyvin ja mulle aina sanottiin, että vilkas on ja tekee hengitysharjoituksia niin kuin kuuluu, joten EI huolta. Mulla nuo liikkeet oli siis tosiaan sellaisia, että varmaan joka toinen...tai kolmas päivä olin (vähintään ) sitä mieltä, että vauva ei ole enää hengissä.. :ashamed: Mulla ei ollut mitään järkevää aikaa noissa liikkeissä, mutta iltaisin tahtoi vauva enemmän heiluskella. Mä en muuten (melkein ikinä ) saanut tuota liikelaskennan määrää ja sanoin myös polilla siitä ja mulle sanottiin, että jos vauva muutaman kunnon mojovan potkun antaa päivässä niin se riittää ja sen jälkeen sit "rauhoituin" (en siis vahtinut ihan minuutilleen vauvan liikkeitä
) Joo ja tuo sokerin vähentäminen vaikuttaa ainakin mulla TOSI paljon siihen miten Anni masussa liikku. Kiav, että rahaakin on palanut... niin, vakuutan että vauvan syntymän jälkeen sitä vielä meneekin
Ei meillä tosiaan ollut mitään rytmejä, saattoi mennä monta tuntiakin ettei mitään kuulunut..eikä näkynyt..liikkeitä siis, oli vaan masussa rauhallinen.
mymmyryy Ihanaa, että saat käydä neuvolassa joka viikko. Se on ihan hyvä ja mukava se on sykkeen ääni kuulla :heart: Kiva, että olet saanut osteltuakin tavaroita
Shoppailu piristää
Kiva, että siivoukset on onnistuneet, toivottavasti hamppikipu on jo poissa!!! IHANAA!!!!!!!! MAHTAVAT ULTRAKUULUMISET :heart:
leinikki Kiva kuulla sinustakin ja ihanaa, että mieli on jo vähän parempi :hug:
AM Kiitos vaan tsempeistä :wave: Niitä kyllä tarvitaan
!!!
SS Mukavaa, että neuvolassa kaikki kunnossa ja tosiaan tuo rautahan on helposti korjattavissa =)
Sussoo Kovasti jaksamista sen väsymyksen kanssa, kyllä se sitten jossain vaiheessa helpottaa..., mutta saattaa alkaa uudelleen :headwall:
Unicco En nyt tarkkaan tiedä tuosta alkuraskauden loppumisesta, mutta olisko rv 12 jälkeen ?
hyvä, että kaikki on siellä kunnossa :wave:
MeaMimosa EI saa vielä tosiaan heittää soppakauhaa nurkkaan. Eihän ne oireiden puuttumiset aina sitä tarkoita, että siellä ei olisi elämää. Kovasti sinne jaksuja :hug: Kyllä sä täällä pysyt!!
tuttiritari Toivotaan, että ei tarviis sunkaan kauaa odotella enää synnytystä
Tsemppiä vaan h-hetkeen :wave:
oxford On varmasti ollut jännä fiilis saada kiinni vauvan kantapäästä.. mä en koskaan yrittänyt edes.. :ashamed: ehkä olisi kannattanut, siitäkin oisi sit kokemus ja varmasti ikimuistoinen :heart: Joo, ei kai niistä kivuttomista pitäis olla mitään huolta...
sophia Toivon kovasti, että selkäkipusi EI pahene, ne on niiiiin ärsyttäviä vaivoja |O Harmi, että elokuvissa alkoi juilinta :headwall: Onnea Onnea ensimmäisistä potkuista :heart:
Sini MAHTAVAA, että ultrassa kaikki kunnossa :hug: Ei muuta kuin nyt nauttimaan ja toivotaan onnea myös siihen np ultraan :wave:
Lymypiilo Onnea ihan kauheasti hienosta ultrakäynnistä :heart:
luminia Jaksamista niihin loppuajan vointeihin ja päiviin
Toivotaan, että ei nyt ihan mikään jätti olisi... Nuo arviot kun tosiaan voi heittää ihan ....
tauski: harmi, että lomalla tuli sitten sairasteltua isommallakin porukalla :/ Se ei kyllä ole kivaa :headwall: Hyvä, että neuvolassa oli kaikki mallillaan.
snowball: Tsemit siihen sokrurasitukseen, toivottavasti ei ole mitään haittaa sokruista. Mä olen samanlainen, että mahdollisimman paljon käytettyä
ja melkeinpä kaikki onkin :saint: sänky, kaukalo, rattaat, vaatteet joko käytettyjä, äitini tekemiä tai 'p-pakkauksen.. joten meillä ei tosiaan laitella kyllä suuria summia mihinkään.. vauva kun tosiaan pärjää B) eikä mulla/meillä kyllä rahaa olekaan laittaa monia monia satoja :snotty: eikä meistä ole tarpeellista :saint:
millukka: tervetuloa ja onnea onnea plussasta ja pienokaiselle kovasti tarrasukkia matkalle :wave:
orchid kiva, että kaikki meni polilla mukavasti ja suunnilleen samoissa mitoissa kun aiempikin niin ei tule mitään ylläreitä
.... vai breikkaaja siellä onkin
hyvä, että ollaan siellä lähtökuopissa. Pikaista paranemista!!! :hug:
Täällä ollaan taas taisteltu tytön kanssa... :headwall: Kun mä olen ajatellut, että kaikki ei voi olla hyvin... kun yskä, nuha ja masukivut ei häviä..
Noh, mä muutaman päivän kuuntelin kauheaa huutoa ja itkua ja EI mikään auttanut.. Sit etsin netissä tietoutta ja menin sit omin päin apteekkiin ja ostin soijapohjaista korviketta (jauhetta) ja EI mitään vaivoja ,ihan normi kakka-kitinät
Siis, tytöllä on maitoallergia :/ Mut onneksi sain rauhoittumaan tuolla ostamallani maidolla! :heart: Ollut kyllä taas oma rauhallinen itsensä, tosin en tajua miten vasta nyt tuo massu noin vaivas...ettei aiemmin, mutta nyt siis kaikki reilassa... tuohon yskään ja nuhaan sit miehen kanssa keksittiin, että kun tytön olo aina helpottaa kun ei olla kotosalla niin saattaa olla kissalle allerginen ja kyselin samasta löytöeläintalosta, että ottavatko takaisin niin ottaa, mutta vienti maksaa 50 ? :headwall: Noh, pakko se on viedä, kun emme ole muutakaan paikkaa saaneet :/ Täällä muuten ihan ok, tosin aika menee täällä kotosalla touhutessa niin kiireesti, että ei kerkee enää sillai täällä pyöriä, mutta ajatuksissani olette KAIKKI :hug:
Suvi ja Anni 1 kk 6 päivää
Sitä vielä, että kivoja vaunuja olette hankkineet