moiks
Kärppis: Täällä taas tuntuu että vauva viuhtoo koko ajan
no, kun olen liikkeessä niin ei niinkään meuhkaa mutta jos asetun yhteen kohti niin heti alkaa takominen.. oonkin miettinyt että missä ihmeen välissä tämä oikein nukkuu???!!
Poika oli minusta paljon rauhallisempi masussa.. toki samanlainen iltarumba oli silloinkin kun nukkumaan menin mutta ei sentään pitkin yötä ja päivää äitiä takonut..
Snowball: et mikään mattimyöhänen oo
itsellä kans kaikki ihan vaiheessa...
no vaunut on entiset, kaukalo hankittuna..vaatetta on vähän mutta niitäkin tarttis lisää. ja nekin vähäset on edelleen pesua odottamassa pusseissa..
lakanat oon saanu pestyä ja silitettyä.. muuten kaikki vielä tekemättä.
Tammikuun lopussa ajateltiin lähteä pikkusskon kans kirpparikierrokselle kattelee mitä kivaa löydettäs
Itse kaiketi myös sen verran nuuka etten kaikkea uutena raski ostaa.. mutta taas toisaalta en näe mitään järkeä esim. uusia vaunuja ostaa kun entisetkin ihan hyvin toimivat (vaikka kyllä uusien vaunujen perään kuolaankin
) pinnasänky tod.näk. ostetaan kaverilta jne.. joitain uusia vaatteita tulee toki ostettua ja muuta tavaraa mutta vaatteetkin ostetaan suurimmassa määrin kirppareilta.. saa halvemmalla ja pienen vauvan vaatteet ei ole kerenneet edes kulumaan joten ihan hyväkuntoisiakin ovat.
Liityn
Tauskin sanoihin etät lopettakaa se herkuista puhuminen
arvatkaa kenen on tehny eilisestä asti mieli rahkaa
noh, tänään haetaan dipattavaa kaupasta (porkkanaa, rypäleitä ym.. ) ja pirtelö ainekset kun pojalle lupasin että vkl tehdään sitten pirtelöä. mut toi rahka ei jätä vaan rauhaan
odottelen tässä että poika heräilis.. nukahti taas piiitkästä aikaa päikyille. huonosti mennyt yö ja parin tunnin ulkoilu vaatineet veronsa pikku mieheltä.. toki ihana kun ei enää yli pariakymmentä pakkasastetta että tarkenee muutakin ulkona käydä ja käydä kuin vain koirat lenkittää..
danjuska ja vilma 28+6