Paljon onnea
malttamattomalle perheineen! Ihana lukea, että kaikki mennyt hyvin. Minkäs ikäisiä teidän neitokaiset on? Mua alkaa jo vähän jänskättää miten meidän vajaa 3-v tulee ottamaan pikkuveikan vastaan. Se on meinaan meidän vuoro seuraavaksi
Neiti-81, käsittämätöntä miten aika on mennyt alun jälkeen vauhdikkaasti.
Onnittelut ja tervetuloa uudet odottajat, erityistsemppaukset
Miwwi ja
Pikku veturi, uskotaan ja luotetaan, että kaikki menee hyvin, jookos?
Liitoskivuista ei ollut tietoakaan ennen tätä raskautta ja nyt todellakin olen saanut oman osani. Mä kuvailisin niin, että pahimmillaan tuntuu kuin iskettäisiin puukolla häpyliitokseen. Kipu säteilee siitä nivusiin ja reisiin. Ei kivaa. Mulla alkoi muistaakseni siinä 16. vkon korvilla ja hieman helpotti tuossa 30. vkon jälkeen, nyt pystyn taas shoppailemaan parisen tuntia ja käymään muutaman kilsan kävelylenkeillä
Shoppailua harrastan luvattoman paljon netissä, erityisesti lapsille. Mulla ei ole mitään tiettyä lempikauppaa, lähinnä muutamat merkit ovat osoittautuneet erityisen mieluisiksi ja niitä tilailen eri kaupoista. Esim. Lipfish - merkillä on ihania tunikoita ja mekkoja, Nova Starin farkut ja hameet on ollut tytön lemppareita resorivyötärönsä johdosta, Molo Kidsin pörröhaalarit ihquja, harmi, et kaapissa olevat on tyttöjen väreissä niin nyt "täytyy" tilailla uusia
Ja lisäksi Småfolk ja Duns merkkien perustrikoovaatteet on olleet todella kestäviä, värit ja mallit pysyvät pesusta toiseen.
(.) kasvaa ja kasvaa, hieman alkaa olla jo tukalaa laittaa kenkiä ja nousta sohvanpohjalta
Äitiysloma alkoi viime viikolla ja nyt ohjelmassa vauvan huoneen laittoa ja vaatteiden pesua ja kaappiin laittoa. Mies on tärissyt taasen jo sen verran sairaalakassista, että pakkasin sen eilen eteiseen valmiiksi
Vielä ei kyllä ole tuntemuksia, että synnytys olisi jo lähellä. Toivonkin näin, sillä toissa viikon ultrassa selvisi, että vauva on kääntynyt pakaratarjontaan. Menen nyt perjantaina uudemman kerran ultraan katsomaan mikä on tilanne. Vielä ei olla kerrottu sen tarkemmin, että miten edetään, jos vauva ei ole kääntynyt. Perätilasynnytykseen en kyllä haluaisi lähteä, koska esikolla oli jo hätätila normitilassa, mutta sektio on myös suuri mörkö mielessä. Mun papereissa on merkintä esikon synnytyksen jälkeen, että olen halutessani jatkossa oikeutettu suunniteltuun sektioon, mutta kovin mielelläni kaikesta kokemastani huolimatta haluaisin syynnyttää alateitse. Löytyykö kanssaodottajilta kokemuksia perätilasta tai suunnitellusta sektiosta?
Sanniz & sälli 35+4