Orchid x2 Harmi kun toinen pieni ei jaksanut kehittyä. Toivotaan että tämä toinen pieni ois sisukas, ja viihtys kohdussa loppuun asti :heart:
serenade Ihania ultrauutisia :heart:
kwaidan Oi, teillä jännät hetket lähestyy. Nuo viimeset neljä viikkoa menee kyllä niin vauhilla, ettei tosikaan
ON: Mulla meni eilinen ilta märsätessä, ja aamulla oli silmät sitten sen näköset :ashamed: Onneks sain hieman turvotusta laskeen, että pysty kouluun meneen
Eilen illalla vaan tuli yksinkertasesti tunne, että kaikki ei oo kunnossa, ja tämä raskaus on kuitenkin tuulimuna. Ja varmaan tilanteeseen vaikutti sekin, kun tiesi että mies lähtee tänään lasten kans reissuun ja oon kaks yötä yksin. Tuli sitten aika pahasti miehellekin tiuskastua, kun raukka yritti mua vaan lohuttaa. Inhottaa kun mennyt tämä alkuraskaus näin, ettei oo voinu ollenkaan nauttia tästä olosta. Ja kun vaikuttaa sitten minun ja miehenkin väleihin kun oon niin masentunu ja pahalla päällä. Onneks hän kuitenkin niin ihana, ja tiiän että ei mua tän takia hylkää, vaikka koville ottaa hänelläkin kun vaimo on mitä on
No, huomenna onneks selviää missä mennään, niin helpottaa. Mun oli pakko tehä tänään vielä semmonen cb:n digi kun niitä jo viime viikolla tilasin ebaysta, ja tänään sitten vasta tuli. Mutta en siis voinu olla testaamatta. Jotenkin kuitenkin huojensi oloa, kun tasan minuutti dippauksesta vastaus oli "pregnant 3+". Tokihan se tuulimunassakin hcg nousee, eikä kerro tilanteesta mitään tuo tulos, mutta omaa mieltä rauhotti jotenkin
Tänään sais poksuakkin, mutta en taida uskaltaa vielä. Jos viikon päästä.