~ Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ *talvella 2012-2013*

zannukka Kovasti voimia sinulle ja miehellesi! :hug: Tuo tilanne on kyllä todella kamala kun sykettä ja elämää ei vaan löydy. Toivottavasti tyhjennys sujuisi sinulla helposti ja pääsisitte yrittämään uudestaan pian.

Itse odotan kauhulla ensi viikon nt-ultraa, edellinen kerta oli niin murskaavan surullinen enkä haluaisi kokea sitä enää ikinä. Yritän pitää itseni kiireisenä ja olla ajattelematta asiaa.
 
zapata Kovasti tsemppiä sulle nt-ultran odotteluun! :heart: Itselläni se on edessä 14.3. Empä kuitenkaan malta ootella sinne asti..varasin eilen yksityiselle ajan ultrattavaksi. Ihan vaan tarkistaakseni että kaikki on kunnossa. Vaikka on toki oireet ja kaikki tallella mutta saapahan taas mielenrauhan...

serenade 9+4
 
zapata ja serenade Tsemppiä tuleviin ultriin molemmille. Eiköhän siellä kaikki ole kunnossa :heart:

ON: Oma vu lähestyy, on siis nyt perjantaina, ja mua pelottaa ihan sairaan paljon :( Ei edelleenkään oireita, paitsi mitä nyt ehkä vähän tissejä kivistää. Mutta ei repäsykipuja (yölläkin oikein hätkähin kun kylkeä käänsin vauhilla, eikä tuntunu missään), ei yökötystä, kahvia vois juua vaikka miten paljo. Takana kuitenkin kaksi onnistunutta raskautta, ja molemmissa niitä oireita on ollu alusta asti enempi tai vähempi. Oon jonkun verran ehkä taikauskonen, ja toisaalta kuitenkin tuntuu että ei meillä voi olla niin huono tuuri että kolmannen kerran perättäin raskaus ei jatkuis. Ja kun vielä luulin etten oo etes ovuloinu viime kierrossa, ja tulikin sitten ihanana yllärinä tää plussa. Että voisko joku (voihan se) olla niin julma että potkis kunnolla päähän, ja veis sen pois. Rupesin vielä sitäkin miettiin, että aina kun oon yksin käyny ultrassa, niin oon saanu huonoja uutisia. Voispa vaan nukkua perjantaihin asti, niin ei tarvis enään miettiä ja murehtia! Ois ihana ku vois tänki tekstin loppuun laittaa millä viikolla jo mennään, vaan en uskalla sitäkään tehä, ettei tää raskaus liikaa konkretisoidu, jos pe tuleekin huonoja uutisia.
 
Pitkästä aikaa omia kuulumisia :wave:

Nyt on käyty VU:ssa,jossa löytyi syy vahvoille viivoille ja isolle kohdulle :rolleyes: Masun uumenista löytyi kaksi alkua, joista toinen oli hyytynyt 6+5 ja toinen joka porskutti mallikkaasti muutamaa päivää isompana :heart:
Tää on toinen raskaus, joka on alkanut kaksoisraskautena mutta toinen ei ole jaksanut tuota maagista 6+ viikkoa pidemmälle. Ainahan se luo epävarmuutta toisenkin jaksamiseen sen takia en oo viittiny pahemmin kirjotella mitään, lukenut kyllä olen ahkerasti.
Tänä aamuna bongasin doplerilla pikkuisen sydämensykkeen niin nyt uskaltaa taas hetkiseksi hengähtää :heart:

zannukka ja haperotta pahoittelut menetyksistänne :hug: toivottavasti käy pikainen uusi tärppi =)

Monella oli hienoja ultrakuulumisia, onnittelut niistä :heart:

Uusia plussanneitakin on tullut, onnittelut plussista ja pikkuisille tukevat tarrasukat jalkaan :heart:

Orchid ja Taotao 9+6 (ultra) 9+2 (ovis) :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Heipat!

(sisältää hehkutusta)

Ultrassa käyty. Ensinnäkin, ultraaja oli ihan huippu tyyppi. Niin ihana!!! Se on jo osasyy tähän hyvään fiilikseen.
Tosiaan, sielläpä se meidän minityyppi loikoili. Sydän pampatti hirmuisesti ja vähäsen pikkiriikkisellä kädellään meille huitoi. Pääperä mittaa hänellä oli 2,55cm, vastasi raskausviikkoja 9+0 (viimeisistä kuukautisista laskettuna tosiaan nyt menossa 9+4), kaikki vaikutti kuulemma normaalilta ja lääkäri sanoi "siellä on kaverilla hyvät oltavat". Kuvia saatiin liuta mukaan.. Niitä on sit koko ilta ihasteltu. Vähän on eroa kun vertaa vu-kuviin :D

Marlin Tsemppiä sulle ultraan! Toivotaan että saat hyviä uutisia, uskon niin! :heart:
Orchid x2 Onnea pikkuisen sykkeestä! :) Pahoittelut ettei toinen ole pysynyt matkassa mukana... :( :heart:

serenade 9+4
 
Viimeksi muokattu:
Huijuih, täällähän on monella tulevia ultria edessä, tsemppiä ja onnitteluita odotteluun! Toivotaan, että kenelläkään ei nyt niitä huonoja uutisia enää olisi edessä.

Orchid x 2 onnittelut ja pahoittelut ultralöydöksistä :heart::hug: Ihanaa, että toinen pieni siellä kuitenkin jaksaa porskuttaa. Ja dopplerilla sydänäänien löytyminen helpottaa niin kovasti omaa oloa ja tuo lisää varmuutta odotukseen!

serenadelle myös onnittelut hienoista kuulumisista :flower:

miss_piggylle
pahoittelut kokemastasi ja tervetuloa tänne puolelle mahdollisimman pian :wave: Disperiiniasiaan en valitettavasti osaa vastata.

(.) Uskokaa tai älkää, niin kohta tekin olette täällä poksumassa viimeisiä viikkojanne! Huomenna on maaliskuu ja se tuntuu aivan täysin epätodelliselta edelleen. Meillä on vauva viimeistään neljän viikon päästä :heart: Tuskin kovasti aiemmin, ainakin oli tänään neuvolassa vielä kovin ylhäällä eikä kiinnittymisestä tietoakaan. Mutta neljä viikkoa on NIIN lyhyt aika neljäänkymmeneen verrattuna, että sen jaksaa vielä odottaa vaikka päällään seisten.

kwaidan 38+1
 
Orchid x2 Harmi kun toinen pieni ei jaksanut kehittyä. Toivotaan että tämä toinen pieni ois sisukas, ja viihtys kohdussa loppuun asti :heart:

serenade Ihania ultrauutisia :heart:

kwaidan Oi, teillä jännät hetket lähestyy. Nuo viimeset neljä viikkoa menee kyllä niin vauhilla, ettei tosikaan :)

ON: Mulla meni eilinen ilta märsätessä, ja aamulla oli silmät sitten sen näköset :ashamed: Onneks sain hieman turvotusta laskeen, että pysty kouluun meneen :D Eilen illalla vaan tuli yksinkertasesti tunne, että kaikki ei oo kunnossa, ja tämä raskaus on kuitenkin tuulimuna. Ja varmaan tilanteeseen vaikutti sekin, kun tiesi että mies lähtee tänään lasten kans reissuun ja oon kaks yötä yksin. Tuli sitten aika pahasti miehellekin tiuskastua, kun raukka yritti mua vaan lohuttaa. Inhottaa kun mennyt tämä alkuraskaus näin, ettei oo voinu ollenkaan nauttia tästä olosta. Ja kun vaikuttaa sitten minun ja miehenkin väleihin kun oon niin masentunu ja pahalla päällä. Onneks hän kuitenkin niin ihana, ja tiiän että ei mua tän takia hylkää, vaikka koville ottaa hänelläkin kun vaimo on mitä on ;) No, huomenna onneks selviää missä mennään, niin helpottaa. Mun oli pakko tehä tänään vielä semmonen cb:n digi kun niitä jo viime viikolla tilasin ebaysta, ja tänään sitten vasta tuli. Mutta en siis voinu olla testaamatta. Jotenkin kuitenkin huojensi oloa, kun tasan minuutti dippauksesta vastaus oli "pregnant 3+". Tokihan se tuulimunassakin hcg nousee, eikä kerro tilanteesta mitään tuo tulos, mutta omaa mieltä rauhotti jotenkin :) Tänään sais poksuakkin, mutta en taida uskaltaa vielä. Jos viikon päästä.
 
Kiitoksia kaikille vielä tsempeistä ja halauksista. Niistä saa voimaa paljon. Tosiaan maanantain ultrassa oli kuulumiset huonoja, siitä lähete meni OYS:iin ja aika tuli eilen postissa. 5.3 ois aika sitten sinne ja lääkkeellinen tyhjennys eessä taas.
Maanantaina sain tosiaan samalla lähetteen kilpirauhaskokeisiin ja otettiin pieni verenkuva. Kilppariarvot oli TSH 0,97 ST4V 12,7. Minkälaisia teillä muilla joilta nuo arvot on otettu niin ovat olleet. Mietin että onko tuo ST4V liian matala kun kuitenkin raskautta yritetään ja voiko tämä vielä sisällä matkaava kaveri vaikuttaa tuohon arvoon?? No sitten siinä pienessä verenkuvassa yks arvo heitti RWD oli 19 kun pitäis olla alle 15 ja tuota ku lueskelin niin liittyy jotenkin punasolujen liian suureen kokoon. Se taas viittaa anemiaan. Hb oli kuitenkin ok ja ilmeisesti on B12 vitamiinin puutosta sitten kun tuo arvo heittää. täytyy maanantaina soittaa neuvolaan ja jos se terkka käskis lääkärin kattoa nuo kokeet ja kysyä niistä itekki tiistaina siellä OYS:ssa.

Kunhan nyt sitten se tyhjennys menis hyvin eikä tulis mitään komplikaatioita niin pääsis kroppa palautuun taas ennalleen.

Aurinkoisia kevät päiviä kaikille :)
Kwaidanille tsemppiä viimeisiin viikkoihin :heart:
zannukka
 

Yhteistyössä