Voi ei zannukka, kurjimpia mahdollisia uutisia. Jaksamista! :hug:
Miwwi, Mulla on kolme perättäistä kkm:a (rv18, rv8, rv10). Jokaisesta nähty sykkeet ja sitten vaan sykkeet loppuneet ilman sen kummempaa selitystä. Testeissä multa ei löytynyt mitään poikkeavaa. Tosin nyt aloin miettimään, että koska multa on otettu hyytymistekijät ja varmaan ton ekan yhteydessä ja silloin ne otettiin kyllä heti eikä vasta 3kk päästä! Muistaakseni kysyin asiasta ja jos ne on normaalit, niin ei oo merkitystä koska ne ottaa. Jos on koholla, niin sitten otetaan 2kk ei-raskaana jälkeen.
Koska mulla on aina nähty sykkeet ja sitten mennyt kesken, niin lapsettomuuspolin lääkäri epäili jonkinlaista tukostaipumusta vaikka sitä ei testeissä näkynytkään. Sen takia piikitin klexanea plussasta rakenneultraan asti. Oli mulla myös lugesteron apuna ~rv12 asti, mutta lääkärin mukaan se auttoi vaan tota päänuppia.
Nyt siis mennään jo jonninverran pitkällä, mutta eihän tässä kai varmuutta ole koskaan lopputuloksesta...
(.) Omat fiilikset on aikalailla pohjalukemissa. Tuttavaperheen enkelivauva vetää oman mielen tosi matalaksi, se vähä mitä itse tiedän vauvan menettämisestä on kamalaa, mutta siitä ei voi vielä edes laskea mitä he nyt käyvät läpi. Ja kaksi läheistä pariskuntaa käy läpi lapsettomuutta. Olen yrittänyt lohduttaa ja etsiä tietoa heille, mutta näyttäis molemmilla pareilla olevan edessä seinä totaalisen pystyssä. Täytyy vaan toivoa, että lääkärit on keksii jotakin, kun kaikki näyttää mahdottomalta.
Ei siis oikein ole olo, jolloin hehkuttaisi omaa vauvaa. Tunnen jopa syyllisyyttä tästä, vaikka toisaalta ei meidän tie ole ollut helppo ja ollaan todellakin "ansaittu" nyt tämä vauva. Ja sitten tietty pelottaa, että uskaltaako kuitenkaan luottaa kun toisillekin voi käydä noin...
-iitu 23+0 pokspoks :heart: