Kwaidanille onnea täysiaikaisuuden ylittämisestä! Saadaan kohta jo jännätä koska synnyttämään lähdet
Alkuraskauden piinailijoille tsemppiä! Ne on pitkiä viikkoja. Ensin harmittaa oireettomuus ja sitten kun huono-olo tulee niin toivois sen menevän pois. Positiivisin ajatuksin vaan eteenpäin!
(Oonpa paraskin sanomaan, ei kannata lukea tämän ketjun alkusivuja kun meikäläinen vetelee nollasta sataan kaikkien oireitten ja oireettomuuksien kanssa
)
(.) Alkuun ajattelin, että onpa nuo raskausviikoilla 20+ olevat tylsiä kun niillä ei oo muka mitään kerrottavaa! No, näinhän se kävi itsellekkin. Ihanan seesteistä keskiraskautta mennään. Ei mitään erikoista.
Vauva potkii päivittäin. Mieskin on innostunut niitä potkuja tunnustelemaan. Mun mies taisikin olla vähän hitaalla tuon "raskauteen uskomisen" kanssa, mutta nyt on kyllä täysillä mukana. Hiplaa mahaa ja pohtii vauva-asioita. Tutkii pinnasänkyjä ja nyt oli nettisivu auki ristiäisistä ja nimilaista.
Olen muuten kiusannut miestäni sukunimi asiasta. Hänellä kun on harvinainen sukunimi ja minulla taas varsin yleinen. Mutta kun hänkin on oman äitinsä sukunimellä, niin eikös se oo vähän niinku kaava siihen sukunimen valintaan
Kyllähän tuo sitten sanoi, että voidaan mennä naimisiin ristiäisten aikaan, kun on se pappi siinä muutenkin. Mutta vaan jos vauva on sitten alusta asti hänen nimellä! Voi hassua, sille on näemmä tuo sukunimi-asia kovin tärkeä
Meistä ei kumpikaan ole oikein juhlien järjestäjä, joten ehkä se häät samalla kertaa olis ihan näppärä ratkaisu. Ei sitä varmaan muuten saa aikaiseksi.
Ristiäisistä puheenollen, mun äiti vaatii saada tietää koska ristiäiset on ja tarjotaanko lihapullia. Mun vastaus "en oo miettinyt vielä" ei muuten kelvannut. Pitäis miettiä ne lihapullat. Ilmeisen tärkeitä pullia
Kuuluisko alkaa miettimään sitä nimeä ennen niitä lihapullia?
Niin ja töissä ne hoksas mun mahan toissa päivänä, joten olen virallisesti "tullut ulos kaapista". Taino. Ei tästä siltikään tiedä kuin ne kenen kanssa oon tekemisissä suht useaan.. Ehtiihän sitä kertomaan ku vauva syntyy
-iitu 22+2