Hurjasti onnea
malttamattomalle :heart: Hienoa että kaikki meni lopulta mallikkaasti, hurjalta kuulosti nuo vatsataudit!
Tervetuloa
Miwwi ja
Pintsu ja onnittelut plussista
Tanita, tulitko ulos kaapisto? Itse laitoin ekassa raskaudessa joskus pari kk ennen laskettua muistaakseni jonkun kuvan jossa masu näkyi. Nyt on ollut sellainen olo että en ehkä laita ollenkaan, mutta täytyy nyt katsoa jos sittenkin jossain kohtaa tulee vastustamaton tarve asia julkistaa. En ole vielä kertonut kuin lähipiirille, suurin osa suvusta ei vielä tiedä mitään. En ole jotenkin vain "saanut aikaiseksi" vaikka pahimmat pelot menetyksestä onkin jääneet taka-alalle.
kodehu tsemppiä oireettomuuteen, tavallaanhan tuo kohta taitaa olla aika perinteistä "oireettomuuden aikaa", jotkuthan puhuu siitä ihanana keskiraskautena, helppona aikana, mutta tällä puolella se taitaa olla monelle just piinallista ja hankalaa kun liikkeet ei vielä tunnu ja muut oireet on laimentuneet.. Kyllä kaikki varmaan on kuitenkin hyvin :hug:
Toivottavasti
EVOllakin vuoto ei enää palaa, peukut pystyyn että kaikki on hyvin pienellä!
iitullakin tuhruilu voisi loppua niin ei tarvitsisi huolia, ihanan rauhallinen osaat kyllä olla!
Mulla myös muutama läheiseksi laskemani ihminen oli kyllä tosi poissa keskenmenon aikoihin, jäi vähän halju olo siitä ja nyt on tullut vähän valikoivammin kerrottua, vaikka ollaan jo näinkin selvillä vesillä. Jotenkin ei huvita pettyä enää useampaan ihmiseen jos jotain tapahtuisi..
(.) Täällä on oltu joulua viettämässä vessassa, ennen joulua oli tytöllä oksennustauti, sitten aattoiltana laattailin minä, nyt mies on maha sekaisin.. Huoh, no jos tää menis nopsaan ohi kuitenkin, viime vuonna oltiin samaisen taudin kourissa uusi vuosi!
On kyllä itsellään vielä aika hutera olo, pari vrk meni niin ettei juuri mikään pysynyt. Nyt pitäisi olla sitten se vastuuhenkilö kun mies on pois pelistä : / Jätti mulle vielä valtavan tiskivuoren, ja kun raskauspahoinvointi on jatkunut niin saa tosiaan töin tuskin sitä selvitellä, en yhtään jaksaisi enää "muuten vaan" oksentaa!
Viikon aikana pikkuinen on kyllä saanut napakkuutta potkuihin, ne on olleet ihanan lohdullisia tuntea kun itse on maannut puolikuolleena sängyssä
<3
mumina 18+0 poksista vaan!