*** Keskenmenon jälkeen plussanneet syyskuussa***

Viikonloppu lähenee uhkaavasti loppuaan..

Onneksi on sentään huomenna vapaapäivä. Oli pakko ottaa, on rakenneultrapäivä ja enpä usko olevani aamusta mitenkään työkykyinen!


Kyllä minäkin jaksan Nimra pitkiäkin juttuja lukea, mielenkiintoistahan se vaan on. Kiva että jaksat kirjoittaa. Toisille se on niin luontaista ja taidat tosiaan lukeutua niihin ihmisiin. Kyllä sinullakin on kovasti elämä tuonut eteen. Toivottavasti niitä aurinkoisia asioita on edessä vielä rutkasti, etenkin pienen nyytin kanssa.


Tuuliskalle toivon minäkin kovasti voimia eteenpäin. Varmasti teillä on nyt todella raskasta, mutta toivottavasti jaksatte pitää tuota toiveikkuutta yllä. Aivan varmasti vauvanne tuo myös sen onnen tullessaan. Pysy ihmeessä täällä joukossamme, jospa mekin voimme antaa teille hiukkasen voimia jaksaa.


Palaillaan,
Luminia rv20+2
 
Nimra paljon olet joutunut kokemaan. Mutta kai ne kokemukset aina vahvistaa ja tekee meistä sen ketä me olemme. Ja kai minä uskon hiukan tuohon karman lakiin.. eli jos on jo paljon satanut kakkaa niskaan niin karma hoitelee kyllä että jatkossa asiat lutviutuu. :hug:

Tein muuten pihlajanmarjahyytelöä äsken. elämäni ekaa kertaa. katotaan millaista tulee...
Tuuliskalle voimia tulevaan! :hug:

Luminia tsemppiä huomiseen rakenneultraan! tulehan sitten kertomaan hyvät uutiset meille! b =) d :p
 
pikaiset moit :wave:

täällä ollut hieman heikompi pv tänään.. ja vasemmalta alamahasta kipuillut kovastikkin tämän illan.. väsymys on armoton ja olen nukkunut jo varmaan aivan liikaakin ;) mut muuten ei valittamista :LOL:
oon huomannut että vden juonti, raitis ilma ja liikunta auttaa edes hoeman tähään heikkoon oloon.

Tuuliskalle
minäkin voimia lähettelen, :hug: hyvä ettet meitä kokonaan jätä. varmasti ottaa aikansa enenn kuin aisan saa omassa päässään järjestykseen ja käsiteltyä.

Nimra
: Kurja juttu kun sinun niskoille tuommonen juttu sysätään.. mut niinhän se on että ei se sinun vikas oo jos muut töppäilee ja tekee virheitä elämässään.. kurjaa vaan kun sinä joudut niistä maksamaan :/
mut toivotaan että saat pian lainan pois alta. Ja yritä olla turhia asiaa stressaamatta. Täällä ainakin on aina jotenkin selvitty vaikka välistä tiukkaa tehnytkin.

NullPoints: ymmärrän kyllä jos et halua tarkempaan kertoa ;) Joillakin ei vaan oo yksinkertaisesti muuta elämää toisinaan kun kytätä ja juoruilla muitten asioista..

nyt nukkumaan pikku hiljaa..
viikolla selviääkin sitten että jatkuuko työt vai loppuuko kuun loppuun mihin sopimuksin.. vähän hirbittää ja jännittää..

danjuska ja toukka 12+1

*muoks* sen verran että Rva PikkuMyy: Itellä pienoinen pahoinvointi alkoi jo tosi aikaisessa vaiheessa.. reilusti viikkoa ennen kun testasin plussan.. pidän peukkuja! Tuuhhan sitten kertoilemaan kun oot testannu! Millos testaat??
 
pikainen moi :wave:

tuuliskalle ja hänen perheelleen lähetän paljon virtuaalivoimia.

paljon väkee on varmasti tullut tänne sitten viime käyntini, tervetuloo ja viihtykäätten! :flower:

ja kaikki tutut: iso halaus! täällä arki on vähän asettunut jopa uomiinsa ja moni asia jo sujuu, eikä vain takkua :) mut nyt täs taas kantoliinassa heräillään ja kiemurrellaan, joten ennen kuin puklu on näppiksellä, taidan sulkea läppärin :D palaillaan taas pätkittäin! voikaa oikein hyvin kaikki!

irtis ja Jaakko (!!!) 4 vkoa
 
Mikä se on tuolla vasemmalla alavatsassa, kun kipuilee? Kun yks sun toinen kirjottaa, että vasemmalle koskee, niin miksi?

T. Samaan laumaan kuuluva. ....koko viikonlopun aina liikkuessa vähän sattunut tuonne jonnekin alas vasemmalle, paikallaan ollessa ei tunnu mitään.

P.s. Tuntuuko liitoskivut vain luustossa vai myös muualla?

T. Kärppä ja papuvauva 16+2
 
Uusi viikko, uudet kujeet ;)

Rva Pikkumyylle vinkkaan näin, että voisko olla ihan ovis? Mulla juuri ovisoireet kuulostavat tuollaisilta, toivotaan toisaalta että olis sitä itseään :heart: Tulehan sitten kertomaan miten käy, jännittää puolestanne :wave:

Luminialle lähetän näin virtuaalisesti tuhannesti voimia tähän päivään :hug: Rakenneultra on sellainen joka saa yhden sun toisen tolaltaan ennen sitä, mä olin ainakin itse ihan valkoinen kun kutsu kävi ja siellä huoneessakin kun lääkäri ultrasi olin tuppisuuna kun meinasin pissata alleni jännityksestä :LOL: Uskotaan ja luotetaan vaan siihen että kaikki on pikkuisella hyvin, tulehan heti kertomaan hyvät uutiset :heart:

Irtis: Kiva kun käyt meitä moikkaamassa :wave: Jaksamista arkeen!! Onko Jaakon virallinen nimi nyt Jaakko? :D

Kärppis: Taitaa sullakin liitoskivut vaivata. Mulle sanoittiin neuvolasta että kaikenlaiset pistos ja vihlaisukivut ovat yleensä liitoskipuja, joita tuntuu joko vain toisella tai sit molemmilla puolilla. Sulla kohtu kasvaa nyt kovaa vauhtia joten uskon että on liitoskivut kyseessä. Kipu tuntuu mulla ainakin sekä nivusissa että ihan häpyluussa asti, joten taitaa olla sekin yksilöllistä. Jos huolestuttaa, soita neuvolaan ja kerro asiasta :hug:

Kestoilusta...
HUOM!!! :attn: :attn:
Kandee käydä tuolla Kestovaippayhdistyksen nettisivuilla, heillähän on olemassa vaippalainaamo, josta saa 3e hintaan 14 päivän ajaksi paketin vaippoja kokeiltavaksi. Kaikkiahan meitä varmasti mietityttää että mikä olisi paras juuri omalle vauvalle, niin se selviää vain kokeilemalla ja six toi lainaamo on hyvä juttu!!!!

Kivasti olette asiasta saaneet keskustelua. AIO vaipathan on todella käteviä mutta just miinuspuolena hidas kuivuminen kun meilläkin narulla sisällä kuivatellaan joten ei oo meidän juttu six :/
Olen päätymässä tilaamaan kokeiluksi Niikin BambuNiikki sisävaippaan ja sit erillisen kuoreen. Tämä vaippa on saanut todella hyvät arvostelut Kestovaippainfon vaippavertailussa, suosittelen tutustumaan myös siihen jos tahdot tietää miten oma suosikkisi on pärjännyt muiden käyttäjien silmissä!! Eli etusivulta tietokannat sivulle ja
sieltä vaipat kohta! Myös tuo pesuainetietokanta, eli kandee katsoa mitä omasta pesuaineesta sanotaan, esim. Zeoliittia sisältävät vaativat lisähuuhtelun koska ei liukene aina kunnolla ja voi siten aiheuttaa iho-ongelmia!!
Toinen vaippa vaihtoehto meillä on FuzziBunzin taskuvaippa, ystävilläni kokemusta näistä ja ovat kehuneet maasta taivaaseen kun lisäimuilla voit itse tehdä vaipasta vaavillesi juuri oikean imuisen eri tilanteisiin. Lisäksi niitä saa aivan ihanissa eri väreissä ja kuoreissa :D
Eli meidän valinnat ovat Niikin BambuNiikki sisävaippa+kuori ja FuzziBunzin taskuvaippa :D

Missähän muut muruset ovat, huhuu!!! Esim. Lucesta, Valssusta, Daizzista ja Pikkutiikeristä ei aikoihin ole mitään kuulunut vähään aikaan, tulkaahan välillä ilmoittelemaan että kaikki on kunnossa :wave:

Täytyy tästä kohta kipaista sinne terapiaan :LOL:

Palataan illemmalla :wave:

T. Miikkis ja masukki 37+0 POKS!!!!!
 
Heippa!

(.) Sain valmiiksi kyhäelmäni "vauvalle virkattu viltti" säälittävämpää tekelettä en oo ikinä nähny!! :LOL: Nojoo, pitää antaa itselle armoa, en ole koskenutkaan virkkuukoukkuun kymmeneen vuoteen, että sen puoleen. :snotty: Ehkä seuraava projekti "siipalle pipo" tuottaa kauniimman tuloksen... :p Pahaa oloa.... väsyttää... finnejä, finnejä... turvottaa... :D :D Aivan ihanaa!!! Oon niin iloinen näistä kaikista oireista ja oloista... aatelkaa, ei kukaan normaali ihminen olis onnellinen kun päällä on kestokrapula. :LOL:
 
Heip!
Koettelemus takana.. =) Kyllä heikotti odotushuoneessa pahemman kerran! Kätilö ultrasi, kun kaikki lääkärit kiireellisissä hommissa. Kaikki oli ookoo, sydäntä vaan tutkaili toooooooooosi kauan ja soitti sit kerran lääkärinkin paikalle -lievä paniikki iski. Oli näkevinään pienen reiän aortassa, mutta lääkäri oli sitä mieltä ettei näin ollut. Kätilö oli tosi tarkka ja tuo lääkärikin totesi että näin tarkkaa ultrausta harvoin meiltä saa. Mut hyvä vain et oli tarkkana. Vaikeuksia oli ultraamisessa, niin vauhdikas oli kaveri.. :) Viikkojakin vastasi. Sukupuolta udeltiin ja aikansa sitä yritti selvittää, mutta kun kääntyili ja vääntyili jalat ristissä niin eipä selvinnyt. Sitä jännätään nyt tammikuulle saakka sitten. Mutta eipä haittaa mitään! Kauhean huojentunut olo. Parit itkut jo piti tirauttaa siinä ultrauksen aikan silkasta helpotuksesta :| Kätilö oli aiva ihana, sama joka silloin laittoi seurantaan vauvan vatsalaukun takia. Muisti että näin oli ja kovasti kehoitti nauttimaan loppuraskaudesta kun lähdettiin. Kotona iski hirmu päänsärky, silkasta jännityksen laukeamisesta.
Nyt kömmin tuonne sohvalle miekkosen kainaloon. Palataan asiaan myöhemmin :wave:

Luminia 20+3
 
Kiva Luminia että vauvallanne oli kaikki hyvin! =)

Kestoilusta.. meillä on esikoisen jäljiltä muutama harso-kuori viritys ja sit noita ihan mahtavia BumGenius- vaippoja, jotka käy vastasyntyneestä vaippaiän loppuun asti. Ne on siis taskuvaippoja ja materiaalit semmosia ihmeellisiä tosi pehmeitä ja ei ees tunnu märiltä edes pesusta tullessaan. Ne on kyllä aika arvokkaita, mut mun mielestä niillä säästää kuitenkin, kun ei tartte ostaa S-,M- ja L-kokoisia vaippoja erikseen..
Mä ainakin suosittelen ehdottomasti niitä. Ne on melkein ku AIO-vaippoja, ei tartte ku sujauttaa se mikrokuituimu sinne vaipan sisälle ja halutessaan jotain lisäimua ja vaippa on valmis. Mä esim. kokosin ne aina heti ku olivat kuivuneet ni valmiiksi miestäkin varten ja sekin tykkäsi käyttää.. Tää oli oikee myyntipuhu, en oo kyllä siellä vaippalassa töissä jos joku luulee..! :LOL:

Findy :heart: 27+4
 
Tinkatar hyvä, että ultrassa kaikki oli hyvin
toivottavasti kaikki jatkuukin hyvin :heart:

Miikkis todella kummallinen lääkäri sulle sattunut
mutta tuohon kokoarvioon, en mä saanut esikoisen aikaan minkäänlaista kokoarviota vaikka oli ihan normaali neukkalääkäri
synnärillä tuli eka kokoarvio 3 päivää ennen synnytystä joka heitti puolisen kiloa


Tuuliska kyllä teitä nyt koetellaan
mutta toisaalta hyvä, että tiedätte etukäteen mihin varautua ja saatte aikaa valmistautua pikkuisen hoitoihin
Meiän tutuille synty tyttö jonka luultiin olevan terve, synnytyksen jälkeen selvisi, että pikkuisella oli vakava vika... siitä sitten suoraan ambulanssilla toiselle puolelle kaupunkia leikkaukseen, meinas tulla aika vastaan, mutta onneks kaikki pääty hyvin

Mulla viime kesänä moni hoki, että vahvoille ihmisille annetaan tällaista koettavaksi eikä kenellekään anneta liian paljon surua ja huolta, jota ei jaksa kantaa. Voimia tulevaisuuteen


Juuliai onneks kaikki oli pikkusella hyvin :heart:

Nimra onpas sullakin ollut kummallisia hoitsuja
eikös se justiinsa ole äippäpolin tarkotus, että tutkivat jos jotain tulee... outoa. Onneks nyt pienellä oli kaikki kuitenkin hyvin ja löyty inhimillinen ultraaja


MyAngels toi kutina muakin pisti silmään... eihän sua vaan kutita kämmenistä ja jalkapohjista
ku ne on niitä raskausmyrkytyksen näkyvimpiä oireita. Toivottavasti saat kutinan rauhottumaan ja kaikki on ok


Danjuskalle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :heart:

Luminia onnittelut myös hyvistä ultrakuulumisista :heart: kyllä se monta huolenkiloa hartioilta tiputtaa kun saa kuulla hyviä uutisia.

NP sulla on ihana vauvamasu
perässä tullaan hyvää vauhtia
ajattelin keskiviikkona ottaa uuden kuvan puolivälin saavuttamisen kunniaksi...

ON Tää kävi taas ultrassa
no nyt oli se normi rakenneultra, eipä siinä mitään uutta tullut esille nyt katto myös munuaiset, molemmat löyty
aivan kauhee vauhti oli taas pikkusella päällä, kun kätilö rupes mittaamaan pään ympärystä sai pysäytyskuvaan pikkusen pepun, vähän aikaa molemmat oli, että mites toi pää nyt tolta näyttää
sen verran hurja meno oli päällä. Istukan paikan ultras nyt tarkasti, ja on pikkasen siirtynyt pois kohdunsuun edesta
mutta ei vielä ihan tarpeeks. Uusinta tarkistus rv29 ja toivotaan, että silloin olis jo noussut korkeemmalle
. Pikkunen monottelee sen verran reilusti kyllä istukkaan, että saattaa pikkasen vuotoja aiheuttaa, ultratessakin näky ihan selvästi kuinka pikkuset varpaat katos tuonne istukan ja kohdunseinän väliin :D Erittäin liikkuvainen pikku tulokas meillä kyllä on, ja sen kyllä huomaa masun päältäkin jo vaikka on vaatteet päällä


Mun oli pakko tänään kysyä duunissa kuinka monta sairaspäivää mulla on pidetty, että pystyn laskemaan kauanko sitä tarvii vielä olla töissä ettei palkkaan vaikuta. Sen verran kipeetä tekee välillä selässä, ettei kauaa kestä. Suonikohjut ja ne niin ah mukavat peräpukamat on tulleet jälleen tutuiksi
lentosukat jalassa täytyy päivät olla ja silti tuntuu ettei illalla oo mitään tuntoa jäljellä. Iskias ei myöskään helpota... joten enköhän mä ens viikon neuvolaan mene melkoisen valituslistan kera
jospa sitä vähän saikkua sais.

Onneks mies on lupaillut synttäreiden kunniaks jotain hemmottelua
sitä tässä odottaen vielä muutaman viikon... Perjantaina sentäs pääsee kampaajalle, on sitten uus pää edes ulkoapäin


Kestoilusta oli mukavasti asiaa, meikä on kanssa vakaasti päättänyt, että ainakin osakestoilen tämän kanssa. Esikoisen kanssa se tuntu liian työläältä ja kun oli niin pieni kämppä niin ei mahtunu mitään ylimäärästä. Täytyy tässä tutustua noihin teidän kirjotuksiin paremmin, sitten voi pää pyörällä miettiä minkälaista vaipaa sitä helmikuussa tullaan vaihtamaan
:D

Nyt kattomaan telkkua ukon kainaloon ja ihailemaan uusimpia otoksia pikkusesta


Orchid ja pikkunen Rumpali 19+5
 
Nimra no sulle o ainaski tapahtunu paljon. Tuo pettäminen on kyllä sellane asia, mistä ite en kyl enää yli pääsis (edellinen ei mielestään pettäny mut mu mielest petti ku tul toisen kans baarist yms mut se o pitkä juttu ja annoin anteeks, mut aina se kummitteli mieles enkä päässy yli ja se turmeli sen suhteen) ja semmost en enää anteeks anna. Hienoa, et ootte tosi paljosta selvinny yhessä! Etköhän sie ne lainat/takaukset saa kunnialla maksettua ja viel se elämä hymyilee enemmän ku koskaan ennen :heart: :hug: :hug: Oli kiintoisaa lukea sun jutuista, mitä sul on tapahtunu. Hienoa, et jaoit ne meidän kanssa :heart: :hug:
 
heips

täällä ollaan saikulla..

Tosiaan eilen alkoi ne kivut alavatsalla.. yöllä en saanut nukuttua kun koski niin kamalasti ja piti vessassa laukata.. työpäivä meni irvistellessä ja pari tuntia enne töitten loppua menin itku silmässä pomolle sanomaan että voinko lähtee jos saan päivystykseen ajan.. en kärsinyt enää kävellä vaan olin ihan tajuttoman tuskainen. ajattelin jo että tässäkö tämä nyt oli.
Päivystyksestä sitten sanoivat että lähde vaan heti tulemaan.
eka katto päivystävä läääkäri ja laitto labraan jotka puhtaat.. sitten äippä polille ultraan.
Ultrassa oli kaikki ok onneksi. mitään tarkkaa syytä ei tuolle rajulle kivulle löytynyt. Kohtu aristi jonkun verran mut paikat oli hyvin kiinni jne..
huomisen vielä lepäilen kotosalla ja kuulostelen mihin suuntaan olo muuttuu.

Luminia: Hienoa että kaikki oli hyvin ja noin tarkan ultraajan saitte =)

ElinaMaria: Ite neuloin pojalle semmosen viltin kun odotin.. ja siitä tuli kyllä aikas näkönen :whistle: mut hyvin ajo asiansa ja lämmiotti talvipakkasilla =)

Kärppis: saattaapa olla että mullakin vaan kohdunkasvu kipuja nämä kivut.. mutta järkyttävän tuskaisia kipuja sanon minä. mulla kuitenkin suht korkea kipukynnys ja särkylääkekkään ei aamulla auttanut ja levossakin koskee.
Niin ja mulle gyne sanoi että tuo menkkamainen jomotus alapäässä on ihan normaalia että ei tartte huolestua.. Itsellä ajoittain vähentynytkin.

Miikkishän on jo ihan loppu metreillä :D

mut nyt päätä tyynyyn.. olo on aika heikko.. ruokakaan oikein mastu.. salaattia mussutin tuossa iltapalaksi joten saa nähdä pitääkö yöllä lähtee syömään kun heikkous iskee..

danjuska ja toukka 12+2
 
Täällä on paljo juttua tullut. Ihanaa oli lukea! :heart:
Nirtsu Jännä et tollasii unia näät. Tietty ei välttämättä oo aina hauskaa.
Mun tuttu meni ja kysyi ennustajalta mun raskaudesta kun alussa olin paniikissa miten tän kans menee. Ennustaja oli sanonut et tulee olemaan vaikeuksia 3-5kk vaiheessa ja sit menee hyvin. Se oli sanonu et mul on ollu 3 km:a (vaan 2 niin mä luulen/ tiedän). Sit se oli sanonut et mä oon nuori ja "hedelmällinen". NO en nyt niin nuori enää oo.
Ja hedelmällisestäkään en tiedä. :/ Et tuollaisia oli noi jutut...
Luminialle Paljon Onnea!!!
Ihanaa et kaikki oli hyvin ultrassa!!! Nuo tutkimukset kyl vie mehut pois. Mulla on aina sama, päänsäryn siitä jännittämisestä (& itkemisestä) saa. :/ Kiitti muuten masun kommentoinnista... Sellainen kasa se on ja kasvaa...

Danjuska Toivotaan et töitä riittää. Varmasti jännittää tuo...

Kärppä Niin voi olla kasvukipuja noi. Ne liitoskivut "tuolla alhaalla" on inhoja. Tuntuu et pimppi repee... :LOL: Pian kävelen kuin ankka.

Miikkis Minä oon kans ajatellut muutamia, jotka on listassa.... Ihemettelen et jos kaikki on ok. :/ Toivottavasti tulevat kertomaan sit hyviä uutisia kun jaksavat. Tai vaikka huonoja, jos taas on kurja tuuri käyny. Aina toivoo kuitenkin sitä hyvää. Toinen on se et noi jotka ovat joutuneet listalta pois, toivon et ne palaisivat taas takaisin. Ei se et eikö tälläkin porukalla täällä hauskaa ole, mut se et aina mukaan mahtuu. ;)
ElinaMarialle Ihania krapula päiviä! :LOL: Toivottavasti ei mene aivan karmeeksi meno...
Mulla ei kyllä virkkaus onnistuis. Ei oo aikaa tai hermoja... :ashamed: Mä oon sellainen tyyppi et kaikki pitäis olla tehtynä ja nopeaan. Voi niitä parkoja joille musta joskus pomo tulee jos/ kun tulee.

Orchid Jaksuja töihin! Toivottavasti ei sun olo huonone ja jaksaisit... Ajattelitko et ajoissa jäisit pois? Jos on raskasta, niin ehkä kannattaa... Riippuu olosta ja duunista. Mä oon päättäny et väkisellä vaikka raahaannun sinne. Kroppa kun ei mun duunissa oo kovilla, vaan päänuppi... :headwall: Kiitti muuten masu onnitteluista. :heart:
Kaikille kiitos noista kestoilu mielipiteistä! Mun kukaan tuttu kun ei kestoile/ ole kestoillut, joten kiva kuulla mielipiteitä. Hullun leiman varmaankin saan kun rupeen tohon hommaan, kun tosiaankaan se ei oo IN täällä. Ihanaa tietää et noinkin moni teistä aikoo ainakin osaksi kestoilla ja kiitos ohjeista yms.

(.) Tänään pistin kakkosta silmään töissä. Mun pomo on aika rento. Se katsoi pitkään kun riensin ja touhusin juttujen kans, listasin mitä pitää tehdä jne... Nyt kun oon saanu todellakin niin paljon hommia omistajilta, et niiden alle hukun jos ei vauhtia pistä.


NullPoints (poikki) ja Tirri 24+4
 
MOI KAIKILLE!!!!



Danjuskalle onnittelut hyvistä ultrauutisista!!

Lepäilehän paljon nyt saikulla



ElinaMaria: Kyllä vain, alkuraskaudessa päivät matelivat eteenpäin, ja se oli kamalan tuskaista aikaa! Mulla rv 24 jälkeen aika on mennyt älyttömän nopsaa, en meinaa perässä pysyä!

Täälläkin peukut pystyssä että saat sen työpaikan!!



Miikkis, Pamu ja Orchid: Kiitos muruset huolenpidosta tuosta kutiamisasiasta

Vain masu mulla kutiaa, johon rasvaus auttaa

Pieni siellä vain kasvaa ja raivaa tilaa itselleen



Pamu kyseli milloin mulla on se käännösjuttu. Huomenna ois aamusta aika
Jännittää!!



NullPoints: Kiva kun laitoit masukuvan, se on nätti!!

Eikä mitään häpeämistä, siellä kasvaa teiän vaavi!



Luminialle onnitteluhali ultrauutisista!!




Orchidille onnittelut myös hyvistä ultrauutisista!

Toivotaan että istukka jatkaa siirtymistään




ON: Jää nyt aika lyhyeksi mun kirjoitus, on turvotusta sen verran sormissa, että oikea käsi on tunnoton ranteesta sormenpäihin asti, ollut jo useamman päivän

Muualla ei turvotusta ole, paitsi aamuisin silmissä


Täällä on virtapiikki iskenyt muhun!!

Energiaa on pitkästä aikaa taas ihan hirmusti tehdä kaikkea

Osasyy tähän näin hyvää oloon on remontin valmistuminen

Viikonloppuna päästiin saunomaan uusiin pesutiloihin, onhan tässä reilu 3 viikkoa tullut hypättyä toisten luona pesulla

Pesukone ja kuivaaja on käytössä taas,
ja ne onkin jauhaneet 2 päivän ajan

Meillä tuo kuivausrumpu on ehdoton, 5 koirasta lähtee jonkin verran karvaa...
minkä sitten kuivaaja kätevästi poistaa

Kodinhoitohuonekin valmistui viikonloppuna, ja voi että mä tykkään siitä!

On ollu ihanaa järjestää kaappeihin liinavaatteita, yms.

Keittiön remppa on enää mikä on tulossa, eli noin viikon päästä pitäis olla sitten uusi keittiökin



Tänään oli neuvola, ja tässä kuulumiset:

Pissa puhdas
RR 121/78
Hb 129 (viimeksi 128) uskomatonta etten ole tarvinnut vielä kertaakaan rautaa

Turvotus +
Painonnousu viikossa +350g, ihme ettei turvotus ole tehnyt enempää

Sf-mitta 32cm
Syke 135-150
Liikkeet ++

Ja sitten se asento, eli PT! Sanoin terkkarille, että oon 99% varma että tämä on edelleenkin väärinpäin. Näytin missä on pää ja mihin pieni mua potkii. Ja niinhän se oli kun ultralla tarkistettiin


Huomenna meno äippäpolille, jossa tosiaan on viimeinen lääkärikäynti, käännösyritys ja pelkopoli. Toivon että tuo käännösyritys on ekana, koska ei musta ole pelkopolilla mitään järkevää juttelemaan kun murehdin ja jännitän vain sitä kääntämistä....


Mulla on istukka etuseinässä, joten voi olla ettei sen takia voida edes yrittää kääntää, näin sanoi terkkari. Noh, huomenna ollaan taas viísampia



Nyt ulos koirien kanssa!




:MyAngels ja pikkujätti rv 36+4 (ultra rv 36+6)
 
Tere
myöhemmin varmasti lisää nyt pitää äkkiä kommentoida ja sit syöttää lapset!
sekä oma masu...joka kurnii jo!!

MyAngels, taas sarjassamme en halua pelotella tai luoda enää lisää extra jännitystä sulle mutta kun on vaan PAKKO sanoa, suhtautuisin ite käännösyrityksen kokeneena erittäin suurella varauksella koko juttuun kun sulla on etuseinässä istukka! Miten ne muka vois kääntää vatsan päältä ulkokäännöstä kun istukka on siinä ekana jota ne enemmän tai vähemmän murjois :eek: sehän vois irrotakin!
eli on varmaan niinkuin terkka sanoi, ettei voida tehdä.

Luotetaan kuitenkin ammattilaisiin ja huomennahan jo ollaan tosiaan viisaampia senkin suhteen. Muista vaan, että Sinun EI ole pakko suostua mihinkään.
Itse en enää käännöskoitokseen lähtisi. Ja vieläkin vauva voi kääntyä koska vain!!!

Voimia hirmuisesti siis huomiseen päiväänne, täällä jännitetään yhdessä!
Tulet sitten heti kertomaan kuulumiset :attn: :wave:

Minä odotan kameran saamista kuin kuuta nousevaa!

Nyt keittiöön, kommentoin muuta sitten joskus....palataan!

POKS * viuh vauh jeejee* 30 viikkoa on RIKKI!
Mahtavaa !
Eilinen oli aikas rankka ja ei niin hyvä päivä tänään tuntuu ett kaikki sujuu!! :D
 
Kurkkalin tänne pinoon, kun tuli mieleeni, että ilmoitinko koskaan, että heinäkuun lopussa meille syntyi poika. Nyt jo potra pari kuukautinen.

ElinaMaria oli ihana huomata sinut täällä! Onnellista odotusta ja tarrasukkia matkaan! Jäit mun mieleeni aikaisemmin.

Ja MyAngels ihanaa, että sinunkin odotus on jo noin pitkällä! Tsemppiä mahdollisen käännösyritykseen ja tulevaan synnytykseen! Jäit myös mieleeni, kun täällä aianani pyörin.

Ja kaikille muille onnellista odotusta!

Toivoo Jemima ja poika
 
Nimra
Heips kaikki,

Nullpoints Joo, ei niistä miehistä tiedä aina, että minkälaisen sitä milloinkin saa, mutta eipä sitä koskaan tiedä meistä naisistakaan :LOL: Onneksi kuitenkin ihmisillä on oikeus lähteä, korjata, miettiä mitä ja miten haluaa elää ja olla =)

Kiitokset Luminia, Elina Maria ja Danjuska kun olette ottaneet "osaa" näihin meikäläisen elämän tapahtumiin... Niistä kun ei koskaan voi tietää mitä se elämä tuo vaikka huomenna eteen.. Niin, elämä kun ei mene varmaan yhtenäkään päivänä tasan niin kuin sen aamulla tai illalla suunnitteleen menevän :LOL:

Tuosta vasemmalla puolella olevasta kivusta mistä Kärppänä Heinälatoon kyselin niin minullahan epäiltiin alussa jopa kohdunulkoista raskautta, kun vuosin ja kova kipu oli vasemmalla :'( yöllä ei kyennyt yhtään mihinkään muuhun kuin olla kipunsa kanssa... ja seksin harrastaminen jäi TOTAALISESTI, sillä tuo kipu oli AIVAN JÄRKYTTÄVÄ sen jälkeen.. Sitten se asettui tuossa jossain viikkojen 20 vaiheessa ja helpotti. Minut tosiaan ultrattiin kivun takia toisenkin kerran (samalla suljettiin kohdunulkoinen pois) ja siellä löytyi n 3 cm "iso" kysta munasarjassa josta ultraaja sanoi, että voi olla myös raskautta ylläpitävä rakkula ja OLI ERITTÄIN KIVULIAS kun TÖKKIVÄT siihen ultralla :eek: Olikohan tästä apua ?? :|

Onnea Luminia Hyvistä ultrakuulumisista !!! Ei muuta kuin onnea ihan sylin täydeltä ja mukavaa raskauden jatkoa :D

Toivotaan Danjuska että kipu häviää ja piakkoin loppuu :hug: Ei muuta kuin lepoa vain ja saikkua jos tarvii, toivotaan tosiaan että pian asettuu.

Onnea vielä MyAngels kääntöyritykseen. Serkulleni tehtiin se vuosia sitten ja hänelle onneksi siitä oli apua eli lapsi pysyi sitten "oikein päin" loppuun asti, tosin eihän tuossakaan asiassa voi koskaan kai täysin 100 % varma olla, mutta toivottelen Onnea :wave:

Olen kyllä joskus kuullut muiltakin noita juttuja, että noita kaikenlaisia tätejä tuolla sairaaloissa on.... Yleensä ottavat juuri kamalan "noiveasti" pienillä viikoilla olevat vastaan, jos ei liikettä kuulu....mutta minua tosin "uskoivat" kun sanoin, että ollaan tunnettu jo kauan ja mieskin niin pitivät järkevänä ratkaisuna tulla tarkistukselle... Harmittaa vain kaikkien puolesta ketkä joutuu tuollaisen kohtelun kokemaan - Mitä se heitä haittaa, jos se työhön kuuluu ?

Joo, Miracle puhui vielä tuosta pettämisestä... Siis, asianahan se ON ERITTÄIN VAIKEA, mutta täytyy myöntää, että olen varmasti tämän maan anteeksiantavaisin ihminen... :LOL: (Ei vaines), mutta olen tosiaan sen verran elämässä kokenut ja itsekin joskus asioita tehnyt väärin niin tavallaan otan asiat aina myös siltä kannalta, että miten se elämä/asiat on sillä toisella ja miten niihin on itse "vaikuttanut"...tosin eihän pettämistä tavallaan mikään tilanne tai toisen teko "oikeuta".
Asia oli minulle hankala sillä olen ERITTÄIN herkkä ihminen ja minulla on tapana muutenkin ottaa kaikista asioista, vaikka ne olis kenen tahansa tekemiä..missä ikinä niin itselleni otan aina toisten "kärsimykset" ja koen tavallaan itse olevani se asian tekijä, vaikka en olis ikinä kuullut tai nähnyt :kieh:
Tosiaan, mä kärsin (ja tietenkin miehenikin) tuosta pettämisestä todella kauan ja eihän se luottamus varmasti koskaan ole täysin aikaisempaa 110 %, MUTTA on se kuitenkin likimain se 100 % :D Tiedän, että asiaan vaikuttaa kuitenkin myös se, että mitä olen itse ollut ja myönnän sen aivan rehellisesti, että pettäminen tapahtui osittain sen takia, että pimitin tietoa omasta terveydestä mieheltäni (eli en kertonut esim omasta tutkimuksesta), että minulla epäiltiin aivokasvainta... :'( vaan sulkeuduin ja tulin liian kylmäksi ja eristäytyneeksi...en vain saanut voimia kertoa hänelle.. :/ Se oli minulle ERITTÄIN raskas kokemus, pimittää tietoa kun EN halunnut häntä satuttaa kertomalla, että kaikki ei ehkä olekaan kunnossa.. Onneksi se ei kuitenkaan ollut mitään vakavaa :)
Kaikki yhteinen läheisyys, seksi, luottamus, suhtautuminen uusiin (toisen) ystäviin piti aloittaa uudelleen. Siinä meni aikaa ja vaivaa, mutta KAIKKI SE KANNATTI TEHDÄ :p Alussahan se oli juuri sellaista, että koskettaminen sai mut yökkäämään ja näin miestäni katsellessa sen naisen kasvot... tunsin itse olevani "se " nainen....ja silloin tuli taas tuo likaisuusja viha mieleen.., otin tavallaan harteilleni sen, että minä kannan heidän tekonsa, jotta miehellä on hyvä olla ja väärä tapahan se on.
Sitten se vaan mentiin päivä ja hetki kerrallaan - Kosketukset, puheet, tutustuminen aloitettiin tavallaan alusta...eli ikäänkuin emme olisi koskaan tavanneetkaan ja mieheni kertoi, että mistä hän pitää, mikä tuntuu hyvälle... ja selvitti MONESTI, että EI KAIPAA MITÄÄN LISÄÄ keneltäkään muulta eli VAIN MINÄ RIITÄN HÄNELLE :heart: Voisihan tuosta, vaikka kirjan kirjoittaa ja siltikin jäisi puolet kertomatta :LOL:
Siitä huolimatta, että omassa elämässä tuntuu tuo pas**** laukkaavan kohta postiluukustakin asuntoon niin olen vaan ONNELLINEN ja ELÄMÄNMYÖNTEINEN sillä ei se elämä ANNA ellei se OTA :whistle: ja sillä periaatteella sitä on menty päivittäin ja mä vaan olen AINA ollut ja tulen varmasti AINA olemaan sellainen, että huolehdin toisista ja lakaisen kaiken sen pahan maton alle ja olen edelleen se vanha kaveri johon voi AINA luottaa, vaikka taivas repeää :D
Kuinka monesti olenkaan ne omat viimeiset rahani antenut "ruokaa" ostavalle ystävälle ja itse istunut kotona villasukat jalassa, lukien kirjaa ...ja samalla tietäen, että siellä kylällä sitä kännissä mennää ja miestä etsitään :eek: EN ole kyllä koskaan katunut, vaikka en tiedä onko niistäkään "auttamisista" ollut sitä "apua", mutta eipä heidän tekemiset ja halut minun asia ole, tosin ei niitä minun olisi kuulunut edes maksaa :LOL: mut mä vaan olen tällainen... Kaikkien Kaveri :whistle: vaikka tulis aina se ka**** omaan niskaan..
Mulla se vaan tuo kirjoitussuoni näkyy sykkivän :LOL: Mut mä nautin siitä, että pystyn puhumaan elämästä avoimesti, ehkä se on osasyy siihen, että pärjään elämässä päivät, vaikka ei tapahtuisi pitkiin aikoihin mitään positiivista. Jokin siihen on opettanut, että "koskaan ei pidä unohtaa sitä, että tee toisille se mitä tahtoisit itsellesi tehtävän" ;) Anna tästä kyllä pisteet vanhemmilleni, että ovat opettaneet elämään pienien ilojen keskellä ja muistellen niitä hyviä aikoja ja hetkiä, eikä mässäilemään säälissä tai muistelemalla vain kaikkea sitä pahaa. Ei ihminen kasva pahassa, vaan hyvässä ja valitettavasti ilman pahaa emme tietäisi elävämme..Näin olen itse asiaa joskus pohtinut, tiedä sitten olenko "oikeassa", mutta olen ainakin onnellinen!!!
Vielä tuosta onnellisuudesta, ai että "vielä"... :LOL: Joo, mut kuitenkin.. Jokaisena aamuna herään oman rakkaimpani vierellä, ihmisen josta en itse luopuisi (tappelutta)...katson hänen kasvojaan ja tiedän uppoavani siihen hellään, rakkauteen uudelleen jokainen kerta, jokainen kerta kun hän koskee tunnen olevani hänelle tärkeä, vaimo, kaunis, rakas, tuleva äiti... Iloitsen kaikesta mitä hän tekee yksin yhdessä...tiskaus, siivousapu, myrskybongaus-retket, telttaretket...kuvausreissut..vain se, että hän on vierellä pitää minut onnellisena vain ollessaan elämässäni mukana. Kuinka voisin olla epäonnellinen ?!? Vaikka hän on väärin tehnyt niin kukaan ei ole täydellinen eikä kenenkään pidä olla...vaan pitää uskaltaa antaa elämän viedä ja tuoda...ottaa kaikki se kaunis ja hyvä vastaan mitä saa, sillä niillä mennään ne huonot ajat yhdessä yli =)

Kaunista viikon kulua kaikille :hug:

Nimra + yhteinen Rakas 28+3 (ultra 28+6)
 
Heips!
Onpas mukavaa kun noi "vanhat" käy kans moikkaamassa: Irtosora ja Jemima. Kiirettä varmasti pitää vauvan tuoksuisessa arjessa.
Sain muuten yv:nä jälleen yhden linkin kestoista:
http://www.fanttinen.fi/ Aivan ihania!!!!
Ja hyviä neuvoja kans.
MyAngels Me käytetään silloin tällöin kuivausrumpua. Oon huomannu et kissan karvat kans lähtee sillä. :LOL: Joskus on sit kans taas niin paljo pestynä ettei ne minnekään kuivamaan mahtuis, joten silloin se on tarpeen...
Onnea huomiseen! Tulen olemaan tosi yllättynyt jos ne tosiaankin haluavat yrittää sitä kääntöä ton istukan takia. Pistä vaan jarrut pohjaan jos pahaa tekee yms. Ei sitä pakko ole ottaa. :ashamed:
Kuulostaa aivan ihanalta tuo teidän talo.
Onneksi olkoon!!! Kovasti olette tainneet se eteen töitä tehdä, joten varmasti ansaitsette sen. ;)
Pamu Onneksi olkoon et oot poksauttanut ton 30rv rajan. Tuota minäkin odottelen. On tässä vielä siihen paljon aikaa. :'(
Nimra Niin on meitä moneen junaan. Valitettavasti. Kun kaikki olisivat auttavaisia ja positiivisia, niin elämä olisi juhlaa. Valitettavasti luteita mahtuu joukkoon ja muita...
Täällä meni hermot yhteen luteeseen viime syksynä. Se tyyppi kun on v..tun sinisilmäinen, avuton, laiska jne... Eli yks niistä jotka aina vaan ottaa, muttei koskaan mitään muuta takaisin anna kun vaan pahan mielen. Minä siis pimahdin täysin... En jaksa tuollaisia ollenkaan. Ikää kun tulee niin ei jaksa teeskennellä. Toinen on se et mulla on asiat tärkeysjärjestyksessä: oma mies ja lapsi ekaks kaikki muut sen jälkeen. En vaan jaksa tuollasia jotka omassa typeryydessään juoksuttavat muita. Onhan niitä tilanteita kaikilla, mut jos on samalla tyypillä aina, niin ei jaksa...
Kuitenkin sen jälkeen toi ihminen on joutunut käymään elämän koulua. Ottamaan asioista todellakin kiinni. Onhan se aikakin, kun jo 30v pykälä hänelläkin ohittui. Valittaa aina et on rankkaa (ei vissiin muutkaan auta), mut siis kuka nyt hopeatarjottimella kaiken saa? En minä ainakaan ole koskaan saanut. Jos olen itse jotain vanhemmiltani oppinut niin se on kova työnteko ja periksi antamattomuus.
Blaa, blaa, blaa... tulipa tekstiä joo.... :ashamed:
(.) Muuten ei sen kummempaa. Ukko lähti reissuun ja "yksinhuoltajana" nyt siis oon. :/

NullPoints ja Tirri 24+4
 
Nimra sinun tarinoitasi on mukava lukea. Niistä paistaa läpi sellainen mahtava positiivinen elämänasenne. :D Ja tuollainen epäitsekkyys on kyllä harvinaista... :ashamed:
Mulla on aina ollut sellainen asenne elämään että siitä selvitään aina. Tuli eteen mitä tahansa niin mikään asia ei ole niin suuri tai niin pelottava etteikö siitä pitäisi uskaltaa kertoa puolisolle tai vaikka omille vanhemmilleen. En ole koskaan epäillyt pyytää apua, myöskään rahallista, vanhemmiltani ja siitä olen iloinen. Pyydän apua myös ystäviltä jos koen sitä tarvitsevani ja ilman muuta autan ystäviä jos vain pystyn.

Juuri tuo on tärkeää, että koittaisi aina nähdä sen positiivisen puolen elämässään. Täytyy sanoa että viime keväänä oli vaikeaa, mutta jos en olisi laittanut energiaani täysillä uuteen lapsentekoprojektiin niin olisin varmaan vaan vellonut surussa. En mä paljon muista viime kevään tapahtumia, muuta kun tietyt asiat. Mutta aika lailla se meni sumussa. Ilman blogia ja mahdollisuutta purkaa sinne asioita ja tunteita en olisi selvinnyt näin hyvin.

NullPoints noita mätämunia on aina yksi munatusinassa... :ashamed: Toisaalta mä oon taas sellanen tyyppi että mun tekee aina mieli ravistella ihmisiä ja sanoa että tee elämälles jotain äläkä inise. Jos joku asia on huonosti niin se pitää käsitellä,hankkia apua tai tehdä jotain. Joskus joillain on niin vaikeaa ettei osaa hakea apua niin silloin yritän potkia eteenpäin ja näyttää suuntaa... mutta aina sekään ei auta. :/

Jemima kiitos ja onnea pienen pojan johdosta!! :heart:

(.) Tein eilen siipalle pipon ja siitä tuli niin hyvä että tein itelleni samanlaisen tänään!! Tai siis eri värisen ja koristelin sen kukilla! :D Kyllä musta vielä käsityöihminen saadaan... :p
 
Nimran tarinoita lukiessa todella vierehtää aikaa, hyvä että jaksat jakaa tuntojasi meidän kanssa. Todella positiivinen elämänasenne paistaa kirjotuksistasi hyvin läpi. Nyt kävin itseasiassa lukemassa vasta nuo vahnemmatkin läpi. Kyllä on sinulle sattunut ja tapahtunut, vahva ihminen sinun pitää olla.


Jeminalle onnittelut poitsusta :heart:

NP Kyllä ajattelin niin kauan yrittää olla kun vaan olo sallii, mulla myös vain aivoja kuluttavat toimistotyö vaikka kävellä saakin, mutta työmatkat rupee olemaan sellasen 1-1,5 tuntia niin niitä ei kohta jaksa
Esikoisen kanssa jouduin jäämään ennen rv30 pois töistä ja nyt en haluais yhtä aikasin
varsinkin kun opparin tekeminen työpaikalle on täysin kesken. Täytyy varmaan ruveta oikein kunnon spurtilla sitä tekemään


MyAngels Tsemppiä tämän päiväiseen pelkopoliin ja käännytysyritykseen


Oi ku mäkin osaisin noita käsityötaitoja :ashamed: mulla olis niin ihana villa puvun ohje pikkuselle, mutta en osaa sitten yhtään kutoa/virkata/ommella :ashamed:

ON Tässä odotan lekuriin lähtöä, eilisestä lähtien ollu kurkku ku raastinrauta nieleminen sattuu ja puhuminen tuottaa kanssa kipua
tuntuu että koko ajan pitäis olla jotain kuumaa kaatamassa kurkkuun. Duuniin ajattelin kyllä vielä päästä tänään, mutta nää välimatkat täällä pk-seudulla on niin hemmetin pitkiä
että matkaan menee tosiaan se 1-1,5 tuntia, taitaa tunnit loppua työpäivästä ennenku sinne pääsee...


Tänään on yksi etappi saavutettu
matkaa pikku Rumpalin kanssas taivallettu nyt puoliväliin, Rumpalikin pitää jonkinmoiset juhlat nähtävästi tuolla yksiössään... semmonen meno päällä

rv


Illalla laitan kuvaa, kun tekniikka taas mättää :ashamed:


Orchid ja pikku Rumpali rv 20+0
 
Hei pitkästä aikaa!

Ollut niin kiireistä töissä, ettei ole ehtinyt kirjoittelemaan, just ja just lukemaan pystynyt. Kotona sitten ei jaksa eikä esikoiselta ehdi konetta avaamaan.

Mutta ensin omaa napaa, jotta ehdin.. Meilläkin oli maanantaina rakenneultra ja kaikki näytti hyvältä! Meinas olla eka kyllä niin unto ultraaja keskussairaalalla, että ei konetta osannu käynnistää.. Onneks vaihdettiin sitten erikoislääkärin vastaanotolle, kun vähän itkin jännityksestä ja valitin ultraajan kokemattomuudesta. Taisi Luminia sulla olla aika joskus meidän jälkeen? Kun meidän vielä istuessa huoneessa se anto ohjeita kätilöille, ja sano et tossa on tommonen ihan rakenneultraan tullut, Tiina voi kattoa sen.. Se oli sellanen tummatukkainen silmälasipäinen se Tiina. Tuli tosta sun kirjoituksesta mieleen, että voisi olla sinun tapaus.. :)

Erikoislääkäri katto rakenteet huolella, mutta ei kyllä julkisen puolen rakenne vetänyt vertoja yksityiselle, missä esikoisen aikaan käytiin. No, ehkä tyydytään tähän, jos ei kovasti ala vaivaamaan. Mutta niiiin onnellinen olen, kun ei mitään hälyttävää nähty!! :heart: :heart: Ja vauva oli ihan mahdottoman touhukas koko ajan, lääkäritkin sano et onpa väkkärä tapaus.

Voimia Tuuliskalle raskauteen, toivottavasti kaikki menee niin hyvin kuin voi! :hug:

Uusille tervetuloa, ja pysykäähän täällä!

Irtosoralle suuret onnittelut pojasta! :flower:

Kaikille paljon onnea ja tsemppiä! En nyt tässä ala erittelemään kun on niin monta viikkoa ollut kírjoittelematta, mutta kovasti olen ollut kaikessa hengessä mukana.

Helmis ja pikkupotkuttelija 20+1
 
Huomentapäivää!

Lyhykäisesti näin työpäivän aamuun kommentoin..

Kiitokset kaikille ultraonnittelijoille.

Mukavaa kuulla Helmitaustailijastakin pitkästä aikaa! Juu, ja oltiin varmaan teidän jälkeen ja se meidän ultraaja oli juuri tuo Tiina!
Ajat oli siellä 45min myöhässä, joten odotustilassa hermoja lievästi koeteltiin.. Kiva, että teilläkin oli kaikki ookoo!

MyAngelsille toivottelen kovasti tsemppiä tämän päivän koitokseen!


Jemimalle onnittelut pojasta


Mikäs Danjuskan vointi on?

Nimran pohdintaa on tosiaan mukava lukea. Yhdyn Orchidin ja ElinaMarian mielipiteeseen, että jutuistasi todella paistaa tuo positiivinen elämänasenne. Nuo parisuhdeasiat ovat myös niin monimutkaisia välillä.. Ja aika moni luovuttaakin niin helpolla, ei jaksa taistella onnensa eteen. Tietysti on niin, ettei aina taistelu tuota tulosta eikä tietenkään kaikkea tarvitse kestää. Mutta hienoa, että te olette saaneet onnen takaisin suhteeseenne.

Pamulle ja Orchidille onnea viikkojen poksuttelusta


Nyt työn pariin.. Tai jospa kupponen kaffeeta ensin..?


Luminia 20+5

P.S. Sattuipa kyllä, että tuossa alapuolella on nuo kestovaippamainokset.. Enpä ole ennen huomannutkaan..
 
Danjuska: Hui!! Onneks masussa kaikki kuitenkin hyvin :hug: Pyydät reilusti saikkua vaan jos olo yhtään siltä tuntuu, siun ja masukin vointi on nyt pääasia :heart:

Hienoa Luminia että niin kovasti jännittämäsi rakenneultra sujui hyvin ja kaikki masussa kunnossa :heart: Ei ihme tuo päänsärky, niin jännä tilanne se on :hug:

Ja Helmitaustailijakin on ultrassa käynyt, onnea upeista uutisista :flower: Harmi vain että piti tuollainen ultraaja varamiespalvelusta osua ensix :eek:

Orchid: Onnea puolivälin saavuttamisesta, se on upea tunne se :flower:
Toivottavasti saat avun kipuun, kurkku kipu on jotenkin niin kokonaisvaltaista, ainakin mulla, että mikään ei onnistu kun kurkkua sattuu :/

MyAngelsin uutisia odotellaan, että miten kääntöyritys sujui... Jännittää puolestanne, tsemppiä :wave:

NP: elä kuitenkiaan rehki liikaa jookosta ;) Kiitti hyvästä vinkinstä, siis linkistä :LOL:

( . ) Maanantaina oli tosissaan se vyöhyketerapia ja ai että teki kipiää :eek: Mix ei kukaan varoittanut?? :D Pari supparia sai aikaiseksi ja sellaisen huumaantuneen olon, mutta eipä muuta :/ Sanoi että koska vauva on vielä kiinnittymättä (mistä sitten senkin tiesi) niin voidaan vain valmistella tulevaa synnytystä ajatellen kohtua, sitten kun on kiinnittynyt niin avitellaan että alkaisi.. Eli ens ti uusi aika jossa sitten vaan kohtulinjanstoa käsitellään...
Sitten suositteli homeopaattista itselääkintää ennen synnytystä aloitettavaksi. Paria viikkoa ennen laskettua aikaa pitäisi aloittaa Caulophyllum, jonka tarkoitus on pehmentää paikkoja. Tämä siksi että mulla tosissaan kiinteät paikat ja kohdunsuuta jäljellä 3cm...
Onko kellään henk. koht. kokemuksia tai kuullut asiasta?? Babyidean sivuilla asiasta oli jotain kerrottuna...

Eilen oli kovin limainen päivä, ei kuitenkaan mitään veriviiruja tullut tai mitään klönttejä, joten en taida uskoa että olisi limatulppa lähtenyt kuitenkaan :/

Eipä tänne muuta.. huomenna neuvola, kauhulla odotan sitä ja aijon sanoa viime viikosta suorat sanat kyllä |O

T. Miikkis ja masukki 37+2
 
Tuli tuosta Nimran jutusta mieleen et mä olen myös erittäin elämänmyönteinen ja se on kyl suuresti täälläkin lapsuudenkodin ansiota. Mut liian kiltti en osaa olla, enkä taasen liian murehtijakaan. Mut positiivisuutta kyllä löytyy. Ja vaikka lapsuudenkodissa oli alkoholismia yms. ni silti vanhemmat ei koskaa lyöny tai satuttanu ja aina ne piti huolen, et tiedän kelpaavani ja olevani rakastettu just semmosena ku oon :heart: Just sellasia juttuja yritän kyllä sit tälle munkin pienokaiselle opettaa :) Ja kaikesta aina onneks selviää :heart:
 

Yhteistyössä