Sanmar:hug:. Mulla on ollut kaksi keskenmenoa, ne tosin eivät olleet peräkkäin mutta kuitenkin... mitään syitä ei löydetty eikä tukilääkitystä. mulla on outo teoria omalla kohdallani keskenmenoista nimittäin jostain kumman syystä uskon että ne keskenmenneet lapset olisivat olleet poikia.Minulla on siis kaksi tyttöä ja tämä kolmaskin tulee olemaan tyttö. Luin jostain että joidenkin naisten elimistö "hylkii" toista sukupuolta oleviaja johtuu pääasiassa yksilöllisistä ph-eroista. Ajattelin että minulla oma elimistö hylkii poikasikiöitä ja ne eivät jaksa kehittyä vaan tulevat heikömpina pois keskenmenoina. Tuo ylkiminen on siis ihan lääketieteellissestä julkaisusta luettu.
Toivottavasti teillä onnistaa seuraavalla kerralla eli mahdollisimman pian. :hug: Kannattaaa kuitenkin käydä vielä yksityisellä ultrassa jos vaikka kaikki olisikin vuodoista huolimatta kunnnossa ja senkin takia että tiedät onko kohtu täysin tyhjentynyt jos se keskenmeno on. Samalla voi jutella noista keskenmenoista ja kysellä mahdollista syytä tai tukilääkitystä jos sille on tarvetta.
Toivottavasti teillä onnistaa seuraavalla kerralla eli mahdollisimman pian. :hug: Kannattaaa kuitenkin käydä vielä yksityisellä ultrassa jos vaikka kaikki olisikin vuodoista huolimatta kunnnossa ja senkin takia että tiedät onko kohtu täysin tyhjentynyt jos se keskenmeno on. Samalla voi jutella noista keskenmenoista ja kysellä mahdollista syytä tai tukilääkitystä jos sille on tarvetta.
Viimeksi muokattu: