Täällä yksi helpottunut mamma :wave: Nyt on np-ultra takana ja kaikki oli kunnossa, so far so good. Kyllä olin hermona :x Juteltiin kätilön kanssa ensin, onneksi heillä oli siellä tiedot edellisestä eikä tarvinnut erikseen selittää... Oli kyllä kiva kätilö ja sai minuakin rauhoiteltua ja vähän uskoa valettua minuun. Lääkäri oli sama kuin silloin kun edellisen diagnoosi varmistettiin. Hän on tosi mukava ja pätevä lääkäri, joten oli jollain lailla helpottavaa että hän oli ultraamassa. En tiedä muistiko minua (mahdollista toki, koska tapaus niiin harvinainen), mutta otti kyllä tosi hyvin huomioon edellisen kokemuksen ja osasi hänkin rauhoitella hyvin. Heti ekana sanoikin kun kuvaa alkoi tulla että ei täällä ainakaan samanlaista ole kuin viimeksi
Kaikki oli paikallaan mitä pitikin. Mitat vastasi edellistä ultraa ja niskaturvotus normaali. Ja mikä parasta, pääsen KYSiin myös rakenneultraan! Kävin sitten antamassa vertakin seulaan, toinen verikoe n. kuukauden päästä.
Sain muuten nyt tietää ne kromosomit edellisestä - terveet tytön kromosomit. Mä olin häntä tyttönä koko ajan pitänyt, oli kiva saada tuo tieto. Kaikki oli sitten vaan paskamaista tuuria :'( , hällä ei olisi ollut mitään vikaa, jos ei olisi sotkeutunut kalvoihin. (niin ja selvennetään nyt vielä, kun ette varmaan muista tai tiedä muutenkaan: hällä oli alavartalo kuroutunut, jalat tyngät, vatsassa suuri reikä, sisäelimet ulkopuolella ja raskauden keskeytimme koska hällä ei ollut elinmahdollisuuksia.) Jotenkin tuo tieto sulkee nyt sen ympyrän. En häntä kyllä koskaan unohda...
Pitää nyt yrittää tsempata, että ei enää pelkäisi! ...ainakaan turhan paljon... Huomenna neuvola vähän niinkuin samaan syssyyn.
Vinja kiitos tsempityksestä :hug: Ikäviä nuo univaikeudet, muistan että mullakin oli jossain raskaudessa univaikeuksia siellä keskivaiheilla ja sen jälkeen (mä taisin kyllä nukahtaa, mutta sitten heräsin valvomaan) :/ Ei yhtään kiva, jossain vaiheessa iskee zombius jos pitempään jatkuu. Toivottavasti helpottaa! Oletko yrittänyt jotain rentoutumismenetelmää? Olen kuullut että joitakin auttaa jonkinlaiset rentoutumis-cd:t (en tiedä niistä tarkemmin, mutta kaikkeahan kannattaa ainakin kokeilla!).
marleena oli myös saanut hyviä ultra-uutisia, onnea :flower: =)
Repa toivottavasti saat pian näytöt sovittua, ikävää tuollainen kun hommat lykkääntyy muiden takia
Jaksuja työhön paluuseen!
Riikkuli kuulostaa kyllä vähän siltä, että kaveri on ihan lähtökuopissa! Vau, tässähän rupeaa jännittämään sun puolesta =) Tules sitten kertomaan mitä ne siellä neuvolassa meinas!
Huh, pitää mennä syömään jotain, ei aamulla oikein maistunut, oli vähän pakotettava alas...
stoppis 11+0