riikkuli hyvä et kaikki oli hyvin... niin se kätilökin mulle sanoi et vauvan pää painaa varmaan hermoon...voihan se tietty sulla sitäkin olla... toi vihlominen viä...niin oli mullakin...( samaan aikaan ku toi paineen tunne tuli ) oli tota vihlomista...oli tosi terävää ja inhottavaa..johki tonne kohdunsuun paikkeille ( juu, sitä on vaikea kuvailla ) mut muistan että käveleminen oli tosi hankalaa..se sattui.. mummotkin köpötti ohitte kaupassa.. kuulostaa vaan niin samalta ku mulla sillo... ainakin ajattelis ettei se synnytys enää kovin kaukana oo...toivotaan parasta :heart: pysyköön vauveli just niin kauan ko tarvitsee aikaa niin masus mut jos jo valmis ni toivottavasti tulee pian :heart:
Äitee2 kaikki on varmasti hyvin :hug: onnea ultraaan :hug:
mulla kans kuukausi viä rakenteeseen... voi kun ois jo..yhtään ei ole tyttö tai poika- oloa... toivottavasti ultrassa vilauttaa kumpi on :heart: kaikki on mennyt hyvin ja nt- ultran jälkeen on ollut tosi helpottunut olo...ei ole enää niin huolettanut.. tänään vauva on potkinut ahkerasti :heart: :heart: vihdoinkin tunnen kunnolla liikkeitä.. tähän asti on ollut tosi vähän ja heikkoja mut tänään on kunnolla kokeillu potkutaitoja.. :heart:
ihanaa odotusta ja mahan kasvatusta kaikille :hug: mimmuli ja lämpöinen 17+2
Äitee2 kaikki on varmasti hyvin :hug: onnea ultraaan :hug:
mulla kans kuukausi viä rakenteeseen... voi kun ois jo..yhtään ei ole tyttö tai poika- oloa... toivottavasti ultrassa vilauttaa kumpi on :heart: kaikki on mennyt hyvin ja nt- ultran jälkeen on ollut tosi helpottunut olo...ei ole enää niin huolettanut.. tänään vauva on potkinut ahkerasti :heart: :heart: vihdoinkin tunnen kunnolla liikkeitä.. tähän asti on ollut tosi vähän ja heikkoja mut tänään on kunnolla kokeillu potkutaitoja.. :heart:
ihanaa odotusta ja mahan kasvatusta kaikille :hug: mimmuli ja lämpöinen 17+2