Perämaan emäntä: Tervetuloa täne puolelle!!!!!!! ja Onnea plusssta... :heart:
Aurinkoenergiaa: Ei kyllä haamuja pitäis tulla, jos ei ole raskaana. Ja jos sun menkat on vasta alkamassa... kyllä sä raskaana olet... Ja apteekin oma raskaustesti ei anna 100% varmuudella vääriä olussia eikä liian aikasin tehtynä plussia... Olen kokeillut... :kieh:
Dulle: ihanaa, että kaikki oli hyvin... :heart: Kyllä se vaan niin herkäksi vetää... Mä itkin vielä rakenneultrassakin... Niin kovasti olin jännittänyt sitä hetkeä. Ja varmasti vetää miehenkin vakavaksi ja herkäksi tuommoinen. ja tekee sun raskauden varmasti miehellesi todemmaksi. Ainakin meillä mies muuttui sitten ultrien jälkeen...Hellemmäksi mua kohtaan... :heart:
(.): Niin ja kuten kaikki varmaan huomaattekin, mä olen täällä taas... ja ihan yhtenä kappaleena edelleen... Eli kun musta ei kokonaiseen päivään kuulu mitään, niin voitte arvata, että olen vaihtanut maisemaa...
Tänne on pakko purkaa tää olo päivittäin, muuten tulen hullux!!!!! :headwall: Voitteko uskoa kanssasisaret, olin eilen pienellä lenkillä ja mä hölkkäsin!!!!
Onneksi ei ketään tullut vastaan, sillä piipaa-auto olis varmaan tullut hakemaan...
Jaksoin varmaan parisataa metriä yhteensä... Joo, ja tietty luulin, että nyt alkaa supistelusessio ja nyt mä synnytän... Vielä mitä.... Olo on mitä mainioin, olen virkeä kuin peipponen(heräsin jo 8) ja kokonainen...
Mies taas herätti aamuyöstä, kun ei saanut kuorsaukseni takia nukuttua... Mitenkähän selviän osastolla? En varmaan uskalla nukkua, kun pelkään, ett vierustoverit herää... :ashamed: Ja tää turvotus... Mun jalat on kuin kaksi paksua puunkantoa... Mulla menee vaan yhdet kengät jalkaan... :ashamed: Nyt lähden valittamasta... Ulkona on satanut lunta!!!!!!!!!!Ihanaa.... Mennään tytön kanssa telmimään lumeen! (taka-ajatuksena tietenkin muutama supistus tai jopa synnytyksen käynnistys
) juupajuuuuuuuuu
Päivänpaistetta naiset... :heart:
Riikkuli 38+4