Keskenmenon jälkeen plussanneet loka-marraskuussa

Äiteelle voimia pahoinvointiin :hug: enkös minä sulle kaksosia povannut jo silloin heti alkuunsa... ;) :whistle: :wave:

EevaRouva mulla on kanssa ollut tuota kuvailemaasi "heikkoa suihkua" *niinkuin eturauhas-mainoksessa :LOL: *, mutta mulle ei ole ikinä sanottu mitään kohdun asennosta, että en tiedä johtuuko se sitten siitä vai jostain muusta... Muuten, jos kohtu on taaksepäin kallellaan, niin olisiko neuvolatätin vaikeampi sitä tuntea? Kun mietin vaan kun silloin viime neuvolassa kun ei saatu niitä sydänääniä, niin se täti sanoi, että hän juuri ja juuri tuntee kohdunpohjan. No, samalla viikolla sitten sekstailun jäljiltä vissiin supisti eli kohtu tuntui kovana pallona - ja se oli kyllä ihan selvästi korkeammalla kuin mitä tätin puheista olisi käsittänyt... Siis eihän se mikään muu voinut olla kuin kohtu, eikö niin! No, sama se sinänsä, mutta outoa kuitenkin!

Repa mä tunsin esikosta liikkeet siinä rv 15-16, mutta se riippuu tosiaan niin paljon tyypistä, istukan paikasta ja vararavinnosta ja tällasista, että ei kannata huolehtia ollenkaan! :hug: Inhottavaahan se on odotella, mutta kyllä se kaveri vielä jytää jossain vaiheessa niin, että toivoisit jo vähempää! :wave:

Riikkulille tsemppiä loppukärvistelyyn :hug: Kyllä se kohta helpottaa! :wave:

Gatsu kiva nähdä sua tällä puolella, onneksi olkoon! :hug: :flower:

wiivi vau, tekin lähdette reissuun! Toivottavasti pääsette ultraan ennen matkaa!


Tänne ei ihmeitä, tuntuu että maha alkaa olla aika pömppö... hoikkisfarkkuja en ole edes yrittänyt pitkään aikaan, nyt alkaa toppahousutkin olla aika ahistavat (viime talvena pitkään ja hartaasti metsästetyt hyvin istuvat... plääh). Ei nyt vielä haluaisi ihan kokonaan mamma-vaatteisiin mennä.

stoppis 12+0 (jo vähän kivempi luku, mutta olisipa se jo enemmän!)
 
Heräsin aamulla 6:40 semmoiseen polttoon alavatsassa, ett olin varma, ett nyt tuli lähtö. Ja se oli semmoinen aito synnytyspoltto mitä oikeesti olen odottanut jo kauan!!!! No, tottakai vatsa meni ihan kuralle ja juoksin vessaan isolle hädälle ja that´s it!!!!!!!! :headwall: Siis se supistus loppui siihen pa....hätään!!!! :kieh:

Nyt vatsa on ihan hellänä... Antoi ainakin uskoa, että jotain tapahtuu tuolla alakerrassa ja toivottavasti hyvin pian... =) Oli se sen verran kivulias ja pitkä poltto...

Stoppis: Mulla alkoi tässä raskaudessa kiristää jo noilla viikoilla ja viikolla 14 meikäläinen sai pistää ensimmäiset mammahousut jalkaan, kun vatsa pullahti niin ulos... :D

Riikkuli 38+2
 
Tervetuloa Gatsu tänne puolelle!!!!! Onnittelut plussasta ja pikkuhiljaa eteenpäin :heart:

Odottelen tässä että sais sinne neuvolaan taas alkaa soittelemaan,eli siis soittoaikaa kyttään.... pitäis varata seuraava aika,kun viimeks oli eri neuvolantäti kuin oma,niin ei antanut suoraan uutta aikaa.

Liikkeitä edelleen kyttään =) Mulla tietääkseni eteenpäin kallistunut kohtu (muistelisin että joku gyne joskus ois sanonut) en kyllä ole varma. Istukasta ei hajuja. Hoikka olen tai olin :D Mutta en oo ottanut mit'ään ressiä tästä... :whistle:

Missä vaiheessa aloitte ostelemaan vauvalle tarvikkeita? Me meinattiin vasta rakenneultran jälkeen pikkuhiljaa alkaa tehdä hankintoja. Yhdellä kertaa ei kuitenkaan saa kaikkea ostettua =)

Tää on nyt aika veemäinen vaihe tässä odotuksessa,kun äippä housut on aavistuksen reilut,mutta omat byysat tosi tiukat :/ Äippäpaidat kyllä menee hyvinkin,tykkään pitkistä paidoista,ei hinaudu mahanpäältä :D

Huomatkaa,että oon taas levollisin mielin :saint: Ihanaa ettei koko aikaa panikoi onko kaikki hyvin...tiedän että se alkaa taas siinä vaiheessa kun rakenneultra alkaa lähestymään ja tästä edellisestä neuvolasta on jo aikaa,mutta nyt pitää ottaa ilo irti tästä fiiliksestä B)

Wiivi,kuulostaa ihanalta,toivotavasti ultra onnistuu!

Riikkuli,no johan nyt...tulee varmaan sitten vauhdilla kun on tullakseen. Ihan ottaa mahanpohjasta kun sun puolesta jännittäää :LOL: Tsemppiä!!!

Tää lähtee suihkuun.....

PS.Huomenna on se mun näyttö,muistakaa pitää peukkuja!!!! :xmas:

Repa ja kutvonen 16+0
 
Apua...

tuli mutkia matkaan...toi meijän iso poika tarttis rattaat matkalle mukaan mutta kun nyt ei ole sellasia mitkä vois ottaa mukaan thaikkuihin, ja rahaa ei oo maksaa kalliita rattaita.

rattaissa pitäis kääntyy selkänoja ja siin pitäis olla kuomu ja tavarakori...piru vie... mistä mä kekkaan sellaset...

vaikka poika onki jo iso niin silti ei jaksa koko päivää kävellä ja täytyis saada se päiväunipaikkakin ettei tarvis hotellissa istuu aina parii tuntii...

no täytyy viel ettii ja kysellä tutuilta.

kohta kun posti tulee niin jos siel ei oo kättäriltä postia niin soitan sitte sinne ja ilmoittelen teille miten kävi.

enää 13 päivää lähtöön.

wiivi84 & ? 10+6
 
Tänne joskus plussan aikaan ilmoittelin itsestäni. Kirjoitellut olen vain heinäkuisiin. En ole oikein uskaltanut vielä innostua, kun km:n pelko on ollut koko ajan takaraivossa. Mutta nyt on alkuraskauden ultrassa käyty ja neuvolassakin sydänäänet kuultu, joten ehkä sitä voi jo uskoa, että meille on vauva tulossa. Laskettu aika on menkkojen mukaan 1.7. ja ultran mukaan 7.7.08 Kuulemma np-ultrassa sitten saa vähän tarkemmin tuon la:n.

Hienoa Gatsu, paljon onnea plussasta!!!

Olen tätä ketjua aina välillä käynyt katsomassa ja nyt on ollut pakko ihan päivittäin kurkata ja katsastaa Riikkulin tilanne. Se on kohta menoa vaikka aika varmasti kuluu äärettömän hitaasti tällä hetkellä. Näköjään sama ongelma raskauden alussa ja lopussa, aika ei tunnut etenevän ollenkaan. :kieh:

Repalle peukkuja!!!

Ja kaikille onnellista odotusaikaa!!!!!!

SatuKa ja 8+1 tai 9+0
 
riikkuli :heart: jaksa vielä hetki. vaikka aika seisoo niin, koha se nyytti on sylissä ja kaikki tapahtuikin nopeasti.ihmisen aika käsitys on niin monimutkainen. jännittää.

ninni laitatko mulle 26.5 la.n tohon listaan.kiitos.

kävin km:n jälkeen kumeilevien pinoa kurkkimassa ja sielähän on plussa aalto menossa. hymy. ihanaa, jotenkin se n pinon plussat saa aina hyvälle tuulelle.

omanapa. olen jo valas, niinkuin oli odotettavissa. ja tästä se vaan paheee. kävin ostamassa äityishousut ja sielä oli ihanan hehkeä nainen, joka takaapäin oli sorja ku orsi ja edessä valtava maha. olin ihan kade :kieh: mieli tekee tulista ja mausteista. parasta on tomaattimurska, jalapenoa, pippurijuustoa ja chilitonnikalaa pastan kanssa. :p millainenhan riiviö täsätä nyytistä tulee?

t.hiidi +terminaattor3 14+1
 
Heippa!

Pakko oli käydä hiidin vinkistä viisastuneena kurkkimassa kuumeilijoiden pinoa. Ihana +++aalto siellä!

:flower: Tervetuloa uusille - erityisesti Gatsu ja SatuKa. Teidän kirjoitukset ja nimimerkit muistan kesältä - kun luin shokissa kertomuksianne vertaistukea hakiessani :hug: .

Nyt iltapuuhiin... Natinati! |O

-A- 13+0
 
hirveän aikaista kirjoittaa tänne..olen nyt tehny kaks haamua, tänään jo aika paljon vahvempi kuin maanantaina,tai siis kai se jo haalea PLUSSA siis on...tänään vissiin 3+5 on toi tilanne...
Olen vaan niin onnellinen, samalla aika huolissani...
Pelottaa joka kerta vessaan mennessäni...
Mulla on tätä menkkamaista tunnetta koko ajan...tai siis sunnuntaista asti..mutta se kai joillakin on kuulunut asiaan??? :whistle:

mutta tulinpahan tänne nyt ilmoittautumaan, kun ei oo vielä elomassuja 2008 perustettu =)

Ihana joka tapauksessa nähä täällä puolen tuttuja..tuntuu olo kotoisalta, ei yksinäiseltä :hug:
 
Ekaksi: tervetuloa uusille!

aurinkoenergiaa: mulla oli kans haalea plussa 3+5 mutta huolista huolimatta kyllä se vaan siitä tällä kertaa vahvistui. Jomottelu kuuluu asiaan :)


Tämä aamu alkoikin päivystyskäynnillä. Viikkoja jo vauva möyrinyt aina iltaisin ja aamuisin ihan säännöllisesti tosi paljon ja päivisin vähemmän säännöllisesti mutta ihan selkeitä liikkeitä kuitenkin. Nyt ei moneen päivään oikein mitään. Eilen sain hätäseen muutaman liikkeen ja tänään vaikka yritettiin mitä (ravisteltiin mahaa,söin pipareita,vanukkaan,batteryä) ei yhtään liikettä. No sitten mä totesin että yhtään päivää en enää mieti että onko se edes hengissä vaan lähdettiin kättärille. Sydänäänet kuului ja sain lapun missä ne näkyy käyrälläkin :) 132-150 oli ja poikahan meille on tulossa. Sanoi ettei pistä eteenpäin kun niin hyvin kuului ja että näillä viikoilla kuulemma usein kun on jo ehtinyt tuntea liikkeet niin huolestuu jos vauva kääntyy niin ettei niitä enää tunne. Mulle riitti ne sydänäänet tähän hätään ja kätilö oli vielä niin ystävällinen ettei kirjannut käyntiä mihinkään eikä ottanut maksua kun niin nopeasti selvisi. Kuulemma kaikenkaikkiaan hyvä aamunaloitus kummallekin :flower: =) Tuli ihan hyvä mieli. Toivoisin vaan että toinen kääntyisi nyt niin että liikkeet taas tuntuisi..

Muhun iski aivan hillitön joulufiilis eilen :LOL: Kasailen sukulaisille ja kavereille itse lahjakoreja kun tekee kauheesti mieli kasailla kaikkea ja sitten kierrettiinkin kauppoja ostelemassa kaikkea täytettä koreihin. Löydettiin aivan ihania mm. kynttilöitä. Sitten ostin monta laatikkoa erilaisia paperillisia joulukääreitä "pohjaksi" ja koristeeksi koreihin ja niitä tuli sitten tehdessä napsittua :whistle: Sen lisäksi tein piparkakkuhalvajäädykkeen jota ajattelin viedä joulupöytään kummankin vanhemmille jälkkäriksi. Sain eilen ohjeen ja se on kuulemma voittanut jonkun jälkkärikisan. Taikina oli ainakin tautisen hyvää, tänään pääsee maistamaan itse jäädykettäkin :LOL:

+että mulla on jo muutaman päivän tehnyt kauheesti mieli tehdä SOSEITA vauvalle :eek: Nyt on ehkä hiukka liian aikaista.. Onneksi siskon vauva on pian 5kk ja syö jo soseita niin kaupan jälkeen kävin mutsilla hakemassa monitoimikoneen ja siellä illalla lahjojen ja jäädykkeen lomassa kuuntelin jouluista musiikkia, poltin kynttilöitä ja tein vauvansoseita :LOL: :D

Mies vaan naureskeli sohvalta kun ei tää nyt ihan mun tyylistä oo :xmas: B)

Ja kävin ostamassa Gavisconia nestemäisenä, vaikutti toimivan aivan loistavasti! aiemmin oon käyttänyt sitä purutablettia ja mulla on ollut myös rennietä. Toi nestemäinen on kyl paras.

Nyt kokeilemaan työntekoa taas :)

Terv. Oikukas rv 24+5
 
:flower: Tervetuloa Arskalle. Kyllä ne viivat sieltä vahvistuu ja menkkamaista jomotusta oli allekirjottaneellakin alkuviikkoina. :)

Oikukas on ollut ihailtavan puuhakkaana :xmas: :) . Hyvä että liikkeet taas löytyivät. Voih kun pääsisi pian itsekin niitä tuntemaan...
).( Yrjötysolo alkaa helpottaa. Lievää :x kuitenkin.. Mistä vetoo, että jouluna meitsi viimestään vetää safkoja kaksin käsin... :whistle: :p

Nyt töiden kimppuun! :) *blääh*

-A- 13+1
 
Hui kun oli aamulla pimeetä kun nousin. Nyt alkaa jo sentään vähän päivä avautuun. Lauantaina on jo joulukuu, ihan kohta on jo maaliskuu! Huisin hauskaa ja jännää!!! Jos ton joulukuun vielä jaksais olla töissä ni hyvä ois. Vuodenvaihteessa aattelin sit saikkua työpaikkalääkärin kautta hakea.

Eilen laitoin kelan paperit meneen meiän palkanlaskijalle, saa siellä täyttää ne puuttuvat kohdat. Laitoin samalla sit vielä pari muuta hakemusta, tosta meiän ekaluokkalaisesta ja nuoremmasta kanssa omat. Kun ekaluokkalaisestakin voi saada jotain hoitorahaa jos äiti tekee alle 30 tuntia viikossa töitä ja mähän teen. Ja en sit tiedä mahtaakohan tosta meiän kohta 6-vuotiaasta tällä hetkellä saada mitään hoitorahaa, mut viimeistään sitten kun jään äippälomalle. Meillä tytöt on siis aina hoidettu kotona, kumpikaan ei oo koskaan ollu hoidossa. Mä olin aika kauan kotona hoitovapaalla, nyt oon ollu kolmisen vuotta töissä ja katotaan nyt kauan viihdyn tulevan vauvan kanssa kotona. Alanvaihto mulla kyllä edessä, ei toi ravintola-ala enää jaksa kiinnostaa, ei sitten yhtään!


Musta tuntuu et elelen sellasta välikautta, ei oikeen mitään konkreettista tapahdu, tietty vauvan ihanat potkut lisääntyy ja voimistuu päivä päivältä, ja tietty se että masu kasvaa hurjaa vauhtia. Mut kun on kaikki pahat olot yms. menny ohi, ni on vähän tällanen seesteinen jakso. Eiköhän me kaikki vielä ehita vaivoistamme valittaan kunhan ´lasketut ajat lähenee. Sit onkin jo kiire päästä masusta eroon =)

Mistä tulikin mieleen et jokohan Riikkuli.... siis on päässy tositoimiin :)

Jatkan kohta, huomasin just et tarvii heittää neiti kouluun...

Klo 09.05
No niin... Neiti turvallisesti koulussa ja mä takasin koneella :) Muu perhe vielä nukkuu sikeesti, mietinki et pitäiskö mennä miehen kainaloon hetkeks lämmitteleen kun tuli niin kylmä äsken ulkona, hrr... Pakkasta 4 astetta ja näyttää siltä et aurinkokin näyttäytyis tänään, kiva!

Ihanaa, ens viikolla tulee veronpalautukset! Saa taas kerran maksaa laskuja, mut jää onneks ostoksiinkin rahaa, vauvalle nyt lähinnä tarvii kaikkee ostella. Sit tarvii maksaa vaunut ja pinniskin ja käydä vielä Ikeassa ostaas hoitopöytä ja muuta tavaraa vauvalle, lähinnä vuodevaatteita. Eli äkkiä nekin rahat saa tuhlattua vaikka ihan reilusti tänä vuonna tuleekin. Kyllä oon veroja maksanukin, viime vuonna perintöverojakin yli 10000? :headwall: :headwall: Kyllä valtio osaa viedä...

Hmm... Pitiköhän mun vielä kommentoida jotain... Taas toi muisti pätkii...

Gatsua ja SatuKaa piti onnitella ja Aurinkoenergiaa kanssa! Ihanaa et ootte plussannu! Aurinkoenergiaa, kirjotin sulle tonne kuumeilijoiden puolelle noista testeistä, käy kattoos! SAtuKa olikin laittanu tietoja jo tohon. lisään listaan, entäs te muut? Odotellaanko vielä vai laitetaanko jo kysymysmerkin kanssa johonki kuukauteen? Huomasin muuten et Repa sulla edelleen kysymysmerkki päivän kohdalla, oonko missannu jonkun tiedon vai ootko unohtanu antaa??

Wiivi oon niin kade kun pääsette Thaimaahan!! Me oltiin tammikuussa Kata Beachiilla Phuketissa ja aivan ihana paikka! Mihin päin ootte menossa??

Hiidi päiväys laitettu! Mulla on kanssa jo tooosiii iso masu, painoa ei oo kuitenkaan tullu kun reilu 3 kg, jostain on sitten kai lähteny pois, hyvä niin =)

Jokohan sitä tuli tarpeeks pitkä tarina kirjoteltua, eihän tällasta jaksa kukaa edes lukea :ashamed:

Nyt hetkeks miehen kainaloon kihnaamaan ;)

Kirpeää pakkaspäivää ja :hug: kaikillle!

:heart: :Ninni ja Kirppu 24+3
 
Aurinkoenergiaa: Tervetuloa ja onnea plussasta.... :wave:

Ninni78: Mä olen täällä vieläkin... :headwall: Ei tää oikeesti synny koskaan. :kieh: Siis mä tein eilen suursiivouksen: Imuroin, pesin vessat, pyyhin pölyt, pesin ovet ja keittiön kaapin ovet, luuttusin ja lähdin tytön kanssa kävelylle. jonka seurauksena supisteli ja viilteli niin paljon, ett jouduttiin tulemaan takaisin. No, lepäilin, niin helpotti! :D Sitten illalla menin saunaan ja otin elämäni löylyt... Tässä olen ja ehjänä eikä koko yönä supistanut kertaakaan... :( Eli ihan sama onko paikat pehmeet ja auki...Mulle olis ihan sama, ett milloin tää sillä tavalla syntyy, mutta kun mua pelottaa toi vauvan koko! Mulla on vaan semmoinen tunne, ett täällä on iso vauva tulossa...

Wiivi: kateellisena luen sun matkaintoa. Täällä on turha haaveilla moneen vuoteen mistään reissusta kaukomaahan... Mies sanoi, ett tässä uudessa omakotitalossa on kaukomaata kerrakseen... :(

Satuka: kiva, ett edes jotain kiinnostaa tää mun jakautumisen odottaminen... :D Kyllä se niin on, ett alussa aika ei kulu sitten millään, mutta ei kyllä tässä lopussakaan... Mä tahdon tän vauvelin!!!! :xmas: Ja vielä kun malttamaton olen, niin se on kahta kauheampaa... :LOL:

Ulkona ihana ilma!!!!! Täytyy jossain välissä lähteä tytön kanssa ulos haukkaamaan tuota ihanaa raitista ilmaa... :D Pitäis varmaan piparkakkuja alkaa viikonloppuna tytön kanssa leipomaan...slurps... Vaikka tällä elopainolla pitäis varmaan keskittyä johonkin muuhun kuin herkutteluun... Kuinka voikaan raskaana ollessa lihoa näin paljon... :ashamed:

Riikkuli (mammutti) 38+3
 
Repa meillä ollaan vielä sen verran alussa että ei kyllä mitään ajatustakaan hankintojen suhteen... vähän huuli pyöreenä, kun jotkut ostelee vaunuja jo alkuraskaudessa :eek: Ehkä joskus keväällä uskaltaa jotain hankkia jos sinne päästään. Kiva että sulla on seesteinen vaihe, semmoista aallokkoahan tämä taitaa olla... :wave:

wiivi hyvä että pääset ennen reissua ultraan, niin on rauhallinen olo sitten lomailla! =)

Satuka kiva kuulla sinusta! :wave: Mun mielestä taas on helpompi kirjoittaa tänne - tuonne kesäkuisiin en ole edes ilmoitellut itsestäni... :ashamed: sen verran hermoheikko alku ollut :LOL:

arskaenergiaa VAU! Kiva nähdä sua täällä!!!! :hug: Onnea hirmuisesti! Kyllä me uskotaan että nyt kaveri pysyy kyydissä!!! :flower: =) :hug:

Oikukas kyllä varmaan tulee mieleen kaikkea ikävää kun liikkeitä ei yhtäkkiä tunnukaan :/ Onneksi kaveri vaan köllöttelee nyt sun sisuskaluja päin ja kiusaa vähän äitiä! Sullahan on ollut vauhti päällä, kun olet jaksanut puuhailla kaikenlaista! Mistähän tuollaisen innostuksen kaivaisi itselleenkin... :whistle: :LOL:

Ninni mitä alaa olet ajatellut? Mulla kans vähän aatoksissa joku uusi ammatti hankkia sitten hamassa tulevaisuudessa (kun tämän tulokkaan saisin elävänä maailmaan ja pari vuotta olisin kotona)...

Riikkuli jotenkin ihana lukea noita loppuajan fiiliksiä (siis inhottavaa tietty jos olo on sulla hankala, mutta silti jotenkin ihana se loppuodotuksen tunnelma) :heart: Vielä vähän jaksaa! :D


Huono olo tuntuisi hellittäneen nyt aika hyvin, mutta väsymys on nyt tullut taas takaisinpäin :/ Olo on kuitenkin kevyempi ja valoisampi nyt, josko tästä kohta uskaltaisi jo nauttia?

stoppis 12+2
 
Ninni78 me ollaan menossa karon beachille... tää tulee olemaan jo kolmas joulu thaimaassa meille.

rattaatkin löysin pojalle.

se ultran saaminen oli oikeesti tiukassa kun sanoivat et seuraava vapaa aika on 13.10 ja sehän ei mulle käyny...no se peruutti sen mun 11.12 ajan ja sitten sanoi et odotas joku perui juuri ajan viereisessä puhelimessa ja sieltä sit onneks löyty aika....aika tosin klo 12.30 joten oon aika sata varma että ukko ei sinne pääse :'( :'(

täällä ollaan innolla kaivettu kesävaatteita esiin ja niistä katottu mitä otetaan mukaan... hinku olis kova lähtee heti!! B)

voisko joku tulla meille siivoomaan?? millään en saa aikaseks siivottuu... väsymys on taas palannu ja mitään ei jaksais...ja ukko tykkää hyvää ku en oo tehny kotona mitään.... :saint: :ashamed:

pahaaoloa on silloin tällöin mutta tulee sitten aikas pahana...mut oksentaa ei oo tarvinnu * koputtaa puuta :headwall: *

wiivi84 & ? 11+0
 
Wiivi84: Mä voisin tulla teille siivoamaan, kun kotona ei löydy enää siivottavaa, jos sais jotain tapahtumaan... :LOL:

Oltiin tytön kanssa ulkona tunnin verran ja oli tosi kivaa... ilma on mitä parhain.

Stoppis: Eihän mulla ole hankala olo ollenkaan... :LOL: Mä en saa tätä ruhoa kunnolla enää sohvalta ylös ja yöt vessassa ramppamisineen ja liitoskipuineen on ollut kyllä yhtä helv..... :kieh: No, lohduttaudun ajatuksella, ett kolmen viikon päästä viimeistää tää vauva olis maailmassa... =)

Riikkuli 38+3
 
Kiitos kaikille tsempeistä pahoinvoinnin kanssa,tänään on ollut vähän parempi päivä...

Stoppis niinhän sie silloin jo aikasemmin sanoit jotta kaksoset saadaan mut se selviää perjantaina et montako siellä on jos on yhtään.

Tänä aamuna olin kyllä varma ettei tästä mitään tule kun ei ollut niin paha olo kun muina aamuina mutta se paha olo iskikin nyt päivemmällä...pystyy vähän jotain syömäänkin kunhan ei väli veny liian pitkäksi ja muistaa juoda tarpeeks kun suuta kuivaa ihan koko ajan.

Aurinkoenergiaa onnea plussasta ja tervetuloa tänne puolelle.

Äitee ja Sisu 6+5
 
Heippa,

Mä odotan niin paljon joulua, että mua ei saisi kyllä Suomesta pois jouluksi millään ilveellä. Ymmärrän toki sen vaihtoehdon hyvin, vaikken itse pystyisi. :heart: Me mennään tänä vuonna minun vanhempien luokse, 2 viimeistä joulua ollaan oltu kotona. Mutta tuo esikoinen kun nyt ymmärtää jo VÄHÄN :LOL: lahjoista ja pukeista niin siellä on enemmän hässäkkää kun veljen perhe menee myös sinne ja pukki tulee ja kaikki ruoat on alusta loppuun itse tehtyjä :p

Ruoasta puheen ollen hirvittää jo valmiiksi huominen neuvola. APUA. Ja siihen vaa´alle meni ahdistaa yhtä paljon kuin aina. Olen varmasti kerännyt jo 4kg ainakin normipainostani lisää...Sanomista tulee, vaikkei kyllä ikinä ole tullut niin en tiedä miksi aina pelkään :eek: Enemmän kyllä pelottaa se, onko kaikki hyvin??? Voi kunpa olisi, en kestäisi huonoja uutisia tähän joulun alle vielä ja kun tuo esikoinenkin on ihan mahdoton, että just ja just kestää hermot sen kanssa nyt. En olisi uskonut, että 1,5-vuotiaalla voi olla NOIN pahaa uhmaa jo. Siis aivan järkkyjä raivareita saa asioista, joita en edes tiedä, mistä ne alkaa. Ja hän kun oli maailman rauhallisin ja lupsakoin vauva niin minähän ajattelin, että meillä on rauhaisa ja leppoisa vauva, mutta alkoihan se temperamentti tuossa 1-vuoden iässä puskea esiin... :kieh:

Eeva ja vaavi 11+0
 
jahas ilmoittaudun tänne kun ei ole vielä kukaan aloittanut elomassuille omaa pinoa :whistle: (ihan kuin ite ei voisi sitä aloittaa :LOL: )
no kuullostellaan vielä. viime vkolopusta ja alkuviikosta viivat testiin ja pakko kait se nyt on vaan uskoa. :whistle: :heart:
Menkkajomotusta alamahassa ja polttelua selässä. nyt tosin vähentynyt. ja LA ois 070808 :heart:
Kolmas olisi tuloillaan, tyttö ja poika ennestään :heart:
keskenmeno oli kesäkuussa ja synnytyslaitoksena olisi kyssi.
Onnea muille plussista ja paljon vauvaliimaa mukaan :wave:
 
Hienoa,hienoa,tervetuloa Arska ja perämaan emäntä tänne puolelle!!!! :heart: Noi jomotukset on ihan asiaan kuuluvia,ei huolta...(vaikka tiedänhän minä että tää on suurimmaks osaks just sitä huolta :D )

Ninni,jos siis mun lasketun ajan kohilla oli kyssämerkki,niin se on 13.5 :heart:

EevaRouva:Koita kestää esikon kanssa,jospa se sitten on nopeemmin ohi kun ajoissa alkaa..uhmaikä siis =)

Jee!! Näytön eka osio meni läpi tänään ja sain aikaistettua jo ens viikon ma-ti toisen osan näytön,sit se on siinä!!!!
Seuraava neuvola on vasta 8.1 :eek: Onneks se rakenneultra on ennen sitä...ehdin varmaan sata kertaa kuvitella vaikka mitä kauheuksia,kun ei kuule sydänääniä aikoihin :ashamed:

Riikkuli se vaan sitkeesti pysyy yhtenä kipaleena... :D

Repa ja kutvonen 16+1
 

Yhteistyössä