Iltaa leidit :wave:
Jokohan
Vimpula on tositoimissa? Onnea matkaan vaan :wave: Oliskin tarkkaa työtä jos syntyisi tasan rv 40+0 (jos nyt menis puolenyön yli)
Taitaa olla aika harvinaista sellainen...
wiivi kyllä mullakin oli aika ihme unia silloin alumpaa, ei enää niinkään vaikka eihän tässä vieläkään kovin pitkllä olla (voi kun oltais jo pitemmällä!)...
Ninni kyllä kannattaa saikku pyytää heti kun tuntuu ettei jaksa - ei kannata itteään rikkoa töissä! Sullakin kuitenkin tommonen ala, joka kyllä rassaa kroppaa :hug:
Riikkuli kyllä mulla toinen synnytys oli kaikin puolin paljon nopeampi kuin eka. Toinen käynnistettiin puhkaisemalla kalvot (ei tarvittu mitään troppeja, kalvojen puhkaisu riitti), supistukset alkoi puoli tuntia kalvojen puhkaisusta ja 4 tunnin päästä tyttö oli maailmassa. Ei se ehkä vastaa ihan itsestään käynnistyvää synnytystä välttämättä, mutta tuskinpa se oikeasti niin kauan ottaa kuin esikon kanssa se avautuminenkaan, koskapa paikat on sullakin jo valmiiksi tosiaan jonkinverran auki. Mulla muuten vatsan löystyminen on merkannut synnytyksen lähenemistä (kroppa niinkuin itse tyhjentää ittensä)
:wave:
Amira hui mikä säikäytys :hug: Selvisikö mistä vuoto johtui? Kyllä ei tarviis yhtään tällaisia, kun ollaan hermoheikkoja vähän muutenkin :ashamed: :hug: Huh, onneksi kuitenkin kaveri on siellä ihan kunnossa :heart: Nyt vaan lepoa ja rakkautta! :wave:
hiidi voi ei, toivottavasti pääset ultraan! Mulla on maanantaina ja vissiin irtisanoutumiset astuu voimaan maanantain-tiistain välisenä yönä, joten meidän ultra-aika kaiketi on ainakin "turvassa", ei ole ainakaan mitään kuulunut. Inhottavaa kyllä että perutaan näin viime tingassa, koska voi olla mahdotonta saada yksityiseltäkään aikoja näin lyhyellä varoitusajalla
Äitee sulla on nyt sellainen sisupussi matkassa, että ei se sieltä mihkään ole lähdössä :heart: :hug: Ennenko sitten heinäkuussa!
Jaah, mullepa ei taas kummempia kuulukaan... olikohan se eilen kun sain ihan mahottomia itku-pelkokohtauksia tuon maanantaisen ultran takia. Kyllä pelottaa ja hermostuttaa, mutta nyt se on taas pysynyt aisoissa ihan hyvin, en tiedä mikä lie romahduspäivä oli eilen. Mies ei sitten pääse mukaan, joten sehän tietty entisestään pahentaa tätä... jestas, kiva bussissa matkustaa jos siellä jotain ikävää on :'( Noh, sitten näkee, ei voi kun ootella.
stoppis 10+3