Keskenmenon jälkeen plussanneet loka-marraskuussa

Täällä taas ja pirteänä kuin peipponen... :LOL: Mä tuun hullux tän unettomuuden kanssa... |O Viime yö meni hikoillessa, närästäessä, pissatessa ja hiirien äänien kuunnellessa. Asutaan metsän reunasa ja kovasti yrittivät seinää pitkin kiipeillä ja hakea suojaan lämpimään... :kieh: Meillehän niillä ei ole asiaa... Mutta eipä pidä valittaa, kun ajattelee miten tuolla marraskuisissa todella oli käynyt... Eikä tässä enää ole pitkä aika. Mutta kun haluisi vaan nukkua ja maata. Tein sitten väsymyksen vastapainoksi kunnon siivouksen ja nyt tosiaan uni maittais... Tänään kyllä herkuttelen ja kunnolla. Poppareita tekee jo nyt mieli. =)

Toivottavasti viuhtis tulis pian kertomaan kuulumiset...

Mitäs mun piti kommentoida... Ei taas tuu mieleen... Ulkona on niin kauhee ilma, ettei sinnekään voi tytön kanssa mennä. vettä tulee tuutin täydeltä ja :hug: uulee ihan hirmuisesti... Mälsää, kun aika ei vaan kulu millään. Pitäis nyt vaan osata nauttia näistä viimeisistä päivistä tytön kanssa kahdestaan, kun kohta arjessa onkin sitten vähän enemmän pyörittämistä,,, =)

Riikkuli 35+5

tervetuloa uudet plussanneet.lisää vaan porukkaa. B)

viuhtis kuinka sielä voidaan? toivottavasti hyvin :hug: :heart:

riikkuli karsee ilma joo, oikein vihaan sitä, ettei aika kulu. niin ihania ku noi termiitit on niin kyllä se on ihanaa myös, että se ilta tulis ja ne menis nukkuu ;) pitää varmaan pukea kunnon vaatteet ja kävellä vaikka kauppaan, ettei mun tylsistyneet termiitit tappele koko ajan tai kaada seiniä. :whistle:

oma napa:
olen luumunisti, joka isontaan annostaan päivittäin,koska tarvitsen koko ajan isomman satsin, että luumukama toimis. kohta pitää ryöstää sukkahousut päässä alepa, että saan lisää luumuja. :eek: sorry, mä oon vähän ollu liikaa sisällä noiden kanssa. :) muuten olo ihan jees. ultra 21.11 ja 20.11 neuvolalääkäri, joka ehkä ultraa myös. jännittää ihan hirveästi.

t.hiidi ja terminaattor3 (10+piippiip tai 11)

Kiitokset ultratsempityksistä! =)

Hyvin kävi, pikkuinen :heart: siellä sykki. Viikkoja on vähemmän kuin menkkojen mukaan laskien, 7+0 vaihtui 6+1:ksi. Mutta eipä sen väliä kun kaikki oli hyvin kuitenkin. Ei tullu mitään suuria tunnekuohuja, mutta onhan tämä sellainen ihana varmuus siitä, että mun sisällä on elämää. :heart: Uus la olis nyt 3.7. ja viikkoja 6+1.

Tänään en oo oksentanu, vaikka kuvotusta onkin välillä. Huomasin mitä voin syödä oksentamatta ja oon syöny vaan "turvallisia" ruokia. Mitään lämmintä ateriaa en uskalla nyt hetkeen syödä, enkä ruisleipää+maitoa, enkä vahvoja ruoka-aineita (sipulia, paprikaa, yms.). Jugurtti+hedelmät on hyviä ja grahamsämpylä kalkkunasiivuilla pysyi myös sisällä kun join sen kanssa vettä, enkä maitoa niin kuin yleensä. Oon vaan niin tottunu syömään ruisleipää, mutta minkäs teet jos se ei pysy sisällä. Kyllähän noilla eväillä kuitenkin selviää ja jos vaan ei tarvi mahahappoja oksentaa, niin oon ihan tyytyväinen tähän ruokavalioon.

Ihan oikeesti,mun pitäs pitää suuni kii näistä supisteluista,muuten ne säikähtää ja menee piiloon kiven alle! En varmasti osaa lähtee ajoissa sairaalaan...

Mitäköhän Viuhtikselle kuuluu?

Kohta varmaan Viiviniki ilmottelee itestään kera nyytin...

Täällä sataa ihan reippaasti lunta...ihanaa!

Noh nyt aamupalalle,ni ei mee suolet ihan solmuun.Poikaki nukkuu isänsä kaa vielä tovin,ni saan nauttia aamusta ihan rauhassa!

Vimpula ja hormoonihiiri 39+1 :wave:

Elikkäs tietoja:Äitee2 28v EKKS km 06/07 3lapsi LA 18.7 (tuntuu vielä niin kaukaselta)

On kyllä ihan outoa ajatella että plussan olen saanu...jotenkin sitä ei vaan ymmärrä ja tää pelko on jotain ihan järkkyä mutta päivä kerrallaan niin kuin ystäväni sanoi ja otetaan se vastaan mitä meille annetaan.

Palelu ja väsymys on jotain ihan järkkyä...miullakin on ongelmia nyt ton ruokailun kanssa,lämmin ruoka vähän tökkii mut jogurtti ja mehu menee alas tai vissy vesi on kanssa ihan taivaallista...

Äitee ja sisu 4+1 (vasta)

Nyt sitten alkoi Turussa räntäsade...

Äitee laitoin sut listaan =) Kyllä ne viikot tosta alkaa nopeesti eteenpäin vieriin, mustakin vasta ite plussasin ja siitä aika tarkkaan jo 4 kk aikaa :heart: ! Toi alkuraskauden väsymys on kyllä ihan hirveetä, muistan kun olin valmis nukkuun jo 7-8 aikaan illalla...

Mäkin oon miettiny mitä Viuhtikselle kuuluu, tuuthan kertoon kuulumisisa kun siltä tuntuu. :hug:

Vimpula vai lähtee supparit sua karkuun kun niistä julkisesti ilmottelet :LOL: Mua eilen supisti illalla vähän, ei mitenkään kivuliaasti, mut silleen et tiesi mistä on kyse. Voin lähettää ne sulle, silleen et on matkalla vahvistunu kunnollisiksi suppareiksi.

Kirppu meuhkaa nytkin mun masussa, ihanaa kun liikkeet on jo jokapäiväisiä ja tuntuu jo kellonki ympäri. Alussa ne tuntui oikeestaan vaan iltaisin ja kun olin syönyt, mut nyt hän ilmottelee itestään jo mun öisillä pissareissuillakin =) ja muutenkin mihin aikaan vaan. Pari kertaa on jo hikkakin mun masukilla ollu, ihan kuin elohiiri tulis masuun, mut ei ihan niin tiheesti.

Jaahas, nyt meen jatkaan töitä!
Hauskaa viikonloppua kaikille!

:heart: :Ninni ja Kirppu 21+6

Moi taas!

Ompas paljon asiaa tullut kun en oo käynyt kun pikaseen lukemassa :ashamed:

Viuhtis toivottavasti kaikki on hyvin :hug:

Uusiakin on taitanut tulla, tervetuloa!

Vio-la
onnea hyvistä ultrakuulumisista!!!!

Tänne ei ihmeempiä, väsymys jatkuu edelleen (paitsi silloin kun pitäis mennä nukkumaan... tai sitten herään yöllä valvomaan...) että ei taida tänne sitä kuuluisaa kukoistavaa keskiraskautta tullakkaan jolloin on niin hehkeetä ja pirteetä :whistle: Kelan paperit palautettu ja pakkausta ootellaan tulevaksi, vauvavakuutuksen päätöstä ei ole tullut vaikka peräänkin olen kysellyt :headwall:

Ninni
mä en oo vielä onnistunut hikkaa huomaamaan, muutaman kerran miettinyt olikohan mutta kaipa sen sitten varmaksi huomaisi... tytöltä en enään muista milloin/millaiseksi sen huomasin.

Nyt ruokaa valmistelemaan!

Vinja ja Urmi 24+5

Moikka!

Otatteko minut mukaan? Olin tuolla km:n jälkeen vauvakuumeilevissa alkusyksyn, sitten jäin nettitauolle ihan oman jaksamisen vuoksi, tuntui, että kaikki plussaavat ja saavat vauvan. Meillä on 1,5 vuotias poika ja toista yritetty viime tammikuusta asti. Toukokuussa plussasin ja vielä varhaisultrassa syke näkyi, mutta vastasi 2 viikkoa pienempää. Np-ultrassa todettiin, että tod. näk. kehitys oli lakannut lähes heti sen varhaisultran jälkeen ja alkio oli kuolleena sisälläni 5 viikkoa. Lääkkeellinen tyhjennys. Menkat tuli 6 viikon päästä tyhjennyksestä ja siitä parin viikon päästä on siis tämä masukki saanut alkunsa. Nyt viikkoja 8+3.
Viime keskiviikkona rv 8+0 kävimme varhaisultrassa jossa kaikki oli vallan mainiosti ja pikkuinen vastasi tasan viikkoja ja sydän päpätti innolla. Seuraavana päivänä oli pitkästä aikaa seksiäkin ja heti seksin jälkeen ja eilen joka vessareissulla tuli paperiin aina vaaleanruskeaa sävyä pari minimaalista täplää. Mitään ei vuotanut pönttöön eikä pöksyyn, ainoastaan paperissa näkyi väriä. Arvatkaa olinko heti huolesta soikeana? Onko teillä muilla ollut ultran (sisä ) tai yhdynnän jälkeen tuollaista, että olisiko vain limakalvot arkoina? Ja tietty kun samaan aikaan on kohdun kasvukipuja niin pidän niitäkin nyt pahoina enteinä vaikka pari päivää sitten vielä nautin niistä kun keskenmenneessä raskaudessa ei niitä ollut (eikä muitakaan oireita ollenkaan).

Eipä mulla nytkään pahemmin oireita ole ainakaan enempää kuin esikoisesta aikanaan. Väsymys, lieviä kuvotushetkiä harvakseltaan, finnejä ja noi kohdunvenymiset.

Hauskaa Viikonloppua jokaiselle!

Kiitos teille kaikille tsemppauksista, katsotaan, josko niistä olisi apua!

Vielä ollaan täällä täydellisen epätietoisia :( Perjantain ultra peruuntui, lääkäri oli sairastunut. Hoitajat katsoivat ultralla vatsan päältä, mutta laite on huono, eivätkä tädit osanneet sanoa mitään varmaa. Sikiö kyllä näkyi epäselvästi, mutta liikkeitä tai sykettä ei saatu näkyviin. Käskivät odottaa maanantain nt-ultraa, tai jos vuoto lisääntyy, mennä päivystykseen. Yksityisille yritettiin soittaa, mutta mihinkään ei pääse näin nopeasti.

Eilen illalla vuoto lisääntyi, sitten taas vähentyi, taas lisääntyi jne jne... Tänään käytiin päivystyksessä, mutta uskomatonta, siellä ei ollut ultraa!! :kieh: :headwall: Lääkärin mielestä kohdunsuu on vähän pehmennyt, ei auki, eli se voi sitten taas tarkoittaa ihan mitä tahansa. Käski odottaa maanantain ultraa. Eli se oli sitten aivan turha reissu.

Sovittiin miehen kanssa, että jos alkaa supistelemaan tai tulemaan verta vielä enemmän, mennään suoraan ensiapuun ja hitto vaaditaan ultraa ja kunnon lääkäri ja tyhjennyslääkkeet samantien, jos pieni ei enää ole elossa. Tällä hetkellä vuoto on melko vähäistä, enemmän kuin pelkkää tuhrua kuitenkin.

Vähän sekava olo. Toivoa ei nyt tällä hetkellä kamalasti ole, mutta sitten välillä jostain tulee omituinen pilkahdus, että josko tämä sittenkään ei tarkottaisi keskenmenoa. Typerää, kun luultavasti km vain tekee tuloaan pitemmän kaavan kautta... :'(

Eli maanantaina viimeistään ollaan sitten viisaampia, ellei sekin lääkäri sitten satu sairastumaan! Pitkä viikonloppu vielä edessä, mutta kait tämäkin kestetään, vaikka ei koko aikaa siltä tunnukaan.

Välillä vain miettii, että kuinka paljon ihminen voi itkeä, ennen kuin kuivuu kokonaan..? :'(

Hyvin surullinen Viuhtis

Ainiin, ja Eevarouva tervetuloa! Kyllä mullakin on joskus pyyhkiessä saattanut joku pieni olla (just yhdynnän jälkeen) ja kyllä se aina pelästyttää. Paniikissa ollut jo kun on masu ollut kovalla ja on kakkosen jälkeen jotain paperiin jäänyt (kerran oli pönttökin ihan punanen) ennenkun saa varmuuden että mistä se oikein tulee :/

Viuhtis,toivotaan parasta.Toi epätietosuus on ihan hirveetä...

Ninni,en tainnu saaha koppia sun supparilähetyksestä,jotain viuhahti vauhdilla ohi!!!

Se ois sit se isäinpäivä...meijän esikoinen kastettiin kaks vuotta sitte isäinpäivänä!Ois ollu ihan hyvä päivä vauvan syntyä,mut se vaan lällättelee mulle tuolta mahasta ja oikoo koipiaan...

Taas uni teki mystiset katoamistemput,kyllä se tos kaheksalta alkaa taas raukasee.Aattelin kuiteski käyttää tilanteen hyväks,eli pyykkikoneen laitoin töihin!

Nyt tarttee jotain murua rinnanalle,noin tunti heräämisestä,ni sit alkaa tuntumaan,et vois syödäkki!

Vimpula 39+2

Tulin pikaseen ilmoittamaan että me saimme kauniin tyttövauvan 071107 klo 4:22. Tyttö on 50 cm ja painoa oli 3610g. Synnytys oli nopea. Yhdeltä yöllä sairaalaan ja siitä sitten jo 4:22 tyttö syntyi. Mutta lisää myöhemmin.

-viivin ja mimosa-

Viivin :heart: :melliset onnittelut pikku prinsessasta! Ihanaa! Voi kun itekin olis jo tossa vaiheessa!

Ja Eevarouvalle paljon onnea plussasta ja tervetuloa :hug: !
Mitäs tietoja laitetaan listaan?

Eipä muuta, pikakäynti...

:heart: :Ninni ja Kirppu 22+0

Viivin Suuret onnittelut prinsessasta :flower:

Eevarouva Onnea plussasta...ihmettelinkin mihin olet hävinnyt tuolta km jälkeen kuumeilevistä...mut nythän se selvis =)

Oma olo on aikasta karsee,liikaa kahvia tänään :x
Käsien puutuminen ja ranne kipu alkoi tänään :headwall: se helpottaa vasta synnytyksen jälkeen (jos sinne asti pääsen) aikasemmissakin raskauksissa oli tätä samaa mutta alkoi vasta paaaaljon myöhemmin,pitää taas nukkua rannetukien kanssa ni saapi unen.

Muutenkin olen ihmetelly et miten nää oireet on näin voimakkaita ja alko näin aikasin kun toisissa raskauksissa lievät oireet ja alkoivat myöhemmin...nyt mietin et onkohan siellä edes ketään...on viel aikasta pitkä aika sinne alkuraskauden ultraan...mut ei auta kun odotella.

Äitee ja sisu 4+2

Heippa!

Äitee2 Mulla oli esikoisesta ranteen särkyjä ja puutumista öisin. Itkin öisin sängyn reunalla ja ravistelin käsiä, olisin voinut leikata ne irti. Mutta mulla se alkoi vasta kun turvotuskin eli joskus 30+ viikolla. Kuulemma johtuu ahtaista rannehermokanavista ja kun tulee turvotusta, tukkeutuu ne hermokanavat tms? Toivottavasti säästyisi siltä vaivalta.

Mitäs tietoja tarvitaankaan? Esikoinen 05/06 ja km 07/07 ja nyt laskettu 18.6.08. Voi Luoja mä rukoilen, että oikeasti saamme elävän ja terveen pienokaisen kesällä perhettämme kasvattamaan!
:heart: Ikää minulla 27v. Ja miehellä 32v.

Eevarouva mie ihmettelin kun nyt jo alkanut kun esikolta alko kanssa joskus 30+ ja kuopukselta 33+...ja tää kipu on just sellasta et tekis mieli laittaa käsi ranteesta poikki..mulle lekuri sano sillon aikanaan saman syyn et rannekanavat tukkeutuu turvotuksesta,joten jätän varmaan nyt jo kaikki turvottavat ruuat pois...

Tsiisus... oltiin viikonloppu mummolassa ja niitten kone oli menny rikki :eek: :headwall: Eli pakollinen nettipimennos viikonlopuksi :LOL: No sehän varmaan tekee vaan hyvää aina silloin tällöin!

Mutta kovasti harmitti, kun odotin Viuhtiksen kuulumisia enkä sitten päässytkään katsomaan! Voi muru miten teitä koetellaan! :hug: Olisi jo toivonut että olisi saanut tiedon, olipa se sitten mikä tahansa! Tuo epätietoisuus on niin raastavaa :hug: Kunpa huomenna kuitenkin tulisi hyviä uutisia! Jospa istukka on kohdunsuun päällä, sehän herkästi vuotelee paljonkin. Toivotan teille niiiiiiiiiin paljon voimia ja jaksuja tähän helvetilliseen odotukseen (no sehän on jo melkein mennyt) ja TODELLA PALJON ONNEA matkaan huomiselle! JOspa kuitenkin, toivon sitä niin paljon... :hug:

Marge eivät siis ota sinua aikaisemmin ultraan? Se aika tuntuu pitkälle, mutta kyllä se siitä vaan kuluu, tunti tunnilta, päivä päivältä :hug:

Riikkuli mies just kuunteli edellisenä yönä, että taitaa mummolan ullakolla asustella hiirulaisia :eek: Mitenkähän ne sieltä lasivillan seasta muka pois saa... Keksikää tytön kanssa kaikkea kivaa tyttöjen kesken, vähän ekstraa äitin kanssa ennen kuin tulee pieni ihminen vaatimaan huomiota =)

hiidi kyllä on mullakin vatsan toiminta hidastunut, mutta kuuluu ilmeisesti asiaan (kaikki ravintoaineet ehtii ainakin imeytyä). Onneksi kuitenkin toimii aika lailla entiseen malliin, tavara vaan on sitten tosi tiukkaa *pahoittelen tätä kuvausta* :LOL:

Vio-la onnittelut pikkuisen :heart: sykytyksestä =) :hug: Kyllä se pikkasen auttaa, kun tietää että kaveri on ainakin olemassa ja hengissä :)

Ninni sulla on kyllä nyt niin ihana vaihe raskautta (ihan kun oisin sanonut ennenkin, mutta kertaus on jne...) :LOL: Mutta kun se vaan kuulostaa niin ihanalle, kun voi jo luottaa ja liikkeita tuntuu paljon eikä ole vielä lopun hankaluuksia... ;)

Vinja etköhän sinä hehku sitä odottavan kaunista hehkua, vaikka väsyttäisikin =) :hug:

EevaRouva onpa ihanaa nähdä sua täällä! :hug: =) :heart: Mietinkin mihin katosit... mutta tosi kiva tavata täällä *noniin ja taasen toistelen itseäni, hohhoijaa, pitäis kai mennä nukkuun kun ei saa mtään järkevää enää ulos* Onnittelut ihanista :heart: sykkeistä! Nyt pysytään täällä eikä lähetä minnekään! :hug:

Vimpula mä odotan sun kanssa milloin tulee lähtö, jännää :hug:

viivin suuren suuret onnittelut pikkuisesta prinsessasta :heart: =) :flower: :hug: Ihanan vauvantuoksuista arkea teille! :heart:

Äitee voi miten inha kipu :( Ja jos tuosta vielä joutuu kärsimään koko raskauden! No tietty kyllähän sitä kärsii melkein mitä vaan, jos sen elävän vauvelin saisi... Mutta eipä se mukavaa ole ei :hug: Entäs jos siellä onkin kaksi, kun niin kovin oireilee jo nyt... ;)

Tännepä ei kummempia kuulu, tuli ökö olo noista mummolan ruuista :x Eipä olekaan ihan lähiaikoina ollut tämmmöstä, eli paremmin on mennyt. Eikä ole ehkä väsyttänytkään ihan niin sikana kun vielä vähän aikaa sitten. Pitäsikös tässä nyt sitten huolestua oireiden heikkenemisestä :LOL: No en oikeesti jaksa... vielä ainakaan :LOL: viikon päästä polin ultra, sitten nähdään mihin tässä ollaan menossa!

stoppis 9+6 (huomenna saa aloittaa uuden kymmenluvun!)

täällä muuten kaikki ihan hyvin, olo aika kiva. mutta :whistle: :ashamed: liikkeet ei tunnu.
tuntuu että kaikilla muilla paitsi mulla tuntuu jo liikkeet ja sekös lisää tuskaa ja piinaa.
2 viikkoa sitten syke kuului hyvin, mutta nyt tämä "vaiva" :snotty:

milloinkohan sitä osaisi vaan olla rento ja uskoa että kaikki menee hyvin. vaikeaa se ainakin on. :ashamed:

pulttis ja nöpönenä 16+1 :heart:

Stoppis,nii muuten ootan minäki.En oo vielä tänä yönä nukkunu yhtään,selkään koskee aika pirun hyvin.Saa nähä joko tänään...tuskin!Kunhan kiusaa!

Pulttis,ite tunsin tältä liikkeet tosi varhain vk 13,mut ne häippäs johonki noilla viikoilla.Vähään aikaan ei tuntunu mitään,mut sit alkovat uudestaan.

Pakko varmaan ois yrittää tota nukkumista.Meikäläisen tuurilla synnytys ei ala huomenna päivällä,vaan sit yöllä,etenki,ku tää yö on valvottu.Tuskin ees saisin päikkäreitäkään otettua,joku varmaan tulis.Eiks oo ihanan positiivinen asenne! =)

Vimpula ja hormoonihiiri 39+3

viivin onnea prinsessasta :heart:

pulttis älä huoli mä oon aina tuntenu liikkeet vasta viikoilla 20+, kyllä ne vielä tuntuu

vimpula viikot alkaa olla täynnä, jännää :heart:

meillä ollaan kipeitä, minä ja termiitit. pitäis saada lääkärille aika, mut ne on kiven takan nykyään tos terveyskeskuksessa. :kieh: mut yö menny ahtaudessa, ja poika roikkui hikisenä kaulan ympärillä ja yski reppana suoraan naamaa. mut ajattelin kkäydä vuokraamassa piiretyn ja nukkua sohvalla.
:heart: kaikille :heart:

Terkkarissa käyty ja tässä infoa sieltä:

Syke:
140-145 vauvalla, 120 mulla.
Paino: noussut 7kg alkuperäisestä, nyt 65.5kg

:eek: :snotty: mä oon jotenkin luullut ettei mun paino oo edes noussut paljoa mut toihan on ihan kauheesti. Oon tainnu kirjottaakin johonkin et nelisen kiloa :LOL:

Hemoglobiini: 97. 97! mä olin tostakin aivan totaalisen järkyttynyt. Mun normaaliarvo on yli 130! apua. no sain määräyksen marssia apoteekkiin hakee rautaa samantien, täytyy lounastauolla kipasta tohon viereen.. ei ihme et on väsyttäny viime viikol..

Verenpaine: 118/70
Kohdunpohjan korkeus: 19cm

Liikkeitä tuntuu onneksi joka päivä jo usein, vasta toissapäivänä tajusin katsoa että näkyykö päälle. No näkyy ja näyttää aika suoraan kauhuleffasta :LOL: Eilen mies innostu ekaa kertaa silminnähden koko raskaudenaikana kun laittoi pyykkejä ja pyysin katsomaan ja just silloin tuli kunnon kolahdus. Se hihkas innosta ja hyppäs sängyn viereen silmä suurinpiirtein mahaan kiinni et tuleeko lisää :LOL: :D Ai niin olihan se lähes yhtä innoissaan siitä kun näki että vauva joi lapsivettä ahahahahah

Hups, töitä pitäis vissiin tehdä ->

Terv. Oikukas rv 22+4

Viivin: onnea pikku prinsessasta!!!! :heart: :flower:

Eevarouva: Tervetuloa tänne puolelle... :wave:

Tänään oli sitten tuo kauan odotettu lääkärineuvola:

rv 36+1
pisu puhdas
paino +750g/vko :ashamed:
Rr 118/78
sf 33
sydänäänet +
liikkeet ++
Sitten oli tuo sisätutkimus ja kipiää teki! :( Eli kohdunsuu pehmeä ja auki 1-2 sormelle. kohdunsuu 2-3 cm. kysyin, että mitäs tämä tarkoittaa, niin kuulemma sitä, että pikkuinen voi tulla ihan koska vaan. Painoarvioultra tehtiin, mutta sitä oli tosi vaikea mitata, koska pää oli kiinnittynyt todella alas. Arvioksi kuitenkin saatiin tällä hetkellä 2,9 kg! Eli jos päättää nyt syntyä, niin saa tulla! Eli ei ole turhia nuo supistelut ollut.

Olen niin väsynyt tän unettomuuden ja vessassa ramppaamisen takia, että ei usko kukaan... |O Tunti on korkein aika mitä nukun putkeen. Sitten vessaan ja pyörimistä ja hyörimistä sängyssä parhaillaan jopa yli 2 tuntia, jonka jälkeen onkin vessahatä ja sitten vartin päästä uudestaan... Alan olemaan aika väsynyt. |O Eilen sitten miehen kanssa harrastettiin isänpäiväseksiä... ja sen jälkeen supisteli 4 tuntia enemmän tai vähemmän säännöllisesti. Sitten ne loppui kuin seinään ihan yhtäkkiä! Me jo luultiin, että nyt tuli lähtö. =) Eipä sit tullut... Mun kyl ne niin kipeitä oli, etten yhtään ihmettele, jos paikat alkaa aukeemaan.

Stoppis: Pitäis tytön kanssa kyllä yrittää jaksaa viettää tuota laatuaikaa, mutta tää unettomuus vie multa mehut... |O Ja sitten tosiaan kuuntelen noita yöllisiä hiirten vipinöitä eikä uni tule senkään takia... Mä olen tämmöinen stressaajaluonne ja kuvittelen, ett miten niitä on kymmeniä ja ne tulee ja valtaa meidän uuden talon... :kieh: :LOL: Tämmöistä tekee vilkas mielikuvitus... Sitten kun olen niin herkkäuninen tällä hetkellä muutenkin, niin herään siihen rapinaan heti! Onneksi tuo meidän neiti taitaa ymmärtää, että äiti on nyt oikeasti väsynyt ja antaa mun levätä ja tulee mua pusimaan ja silittelemään. Ja vaikka on tosi kömpelö ja läski olo, niin hän jaksaa keroa kuinka ihana masu mulla on ja kuinka kaunis minä olen... Ihana, kun on tuollainen aarre! =)

Pulttis: Ymmärrän tunteesi... kun yhdestä huolesta pääsee, niin niitä tulee lisää. Mutta varmasti kaikki teidän pienokaisella hyvin... :heart:

Mä olen niin väsynyt ja sekaisin, etten muista mitä piti kirjoittaa, joten poistun takavasemmalle! Vointeja teille naiset...

Riikkuli 36+1

Yhteistyössä