Meikäläisen olotila vaihtelee kipeestä kipeempään.Ärsyttää noi supistukset,ovat joko pelkkiä harjotus tai sit jos ovat kipeitä,ni viimenen terä puuttuu tai loppuvat ku seinään.Vähä on helpottanu toi nivusiin vihlonta,ku aloin ottamaan sitä magnesiumia.Pitää ajatella positiivisesti,tää ei tapa,loppuu aikanaan ja palkinto on tuhiseva nyytti! Se on kuitenki jo edistystä,et jotain on tapahtunu kohdunsuulla,eli sormelle auki.Esikoisesta ei oltu tossa pisteessä vielä 40+2 ja kuiteski poju synty 40+3...eli saattaapi olla,et kun alkaa tapahtumaan,ni se on menoo sitte!Siinä mielessä on ollu hyvä,et oon nukkunu eri makkarissa ku mitä isäntä ja poika,poika on oppinu meneen isukin kaa nukkumaan.Ite saan paremmin nukuttua ja saan pyöriä mielin määrin,kuten myös muutkin.Kieltämättä alkaa olla jo ikävä omaan sänkyyn.
Marge Mä tosiaan pidän ihmeenä,jos et pääse tehostettuun seurantaan.Se hyvä puoli on ku asuu pienellä paikkakunnalla,ni neuvola jutut on vähä erilaisia.Mullehhan tehtiin alkuraskauden ultra ja kaikki muutki neuvolassa.Jos vielä tiistaina oon paketissa,ni sit ois vuorossa ultra nro 9!Nyt on seurattu ihan tota kasvua ja istukkaa noitten paineitten takia.Muutenki meillä kuuluu ihan normi raskaudessa tän lekurin myötä 4 ultraa.
Stoppis Hieno homma,mulle oli eka virstapylväs tässä raskaudessa se että pääsin ees neuvolaan,ei tarvinnu perua aikaa.Molemmat km vk5...
Taas tulee harkkareita,mut näihin on jo kyllästyny.Mä niiiin ootan ja nauttisin kunnon hampaat irvessä suppareista.Kuiteski menee viikoille 40 ja jotain.Te viel kyllästytte minnuun!
-Vimpula-
Marge Mä tosiaan pidän ihmeenä,jos et pääse tehostettuun seurantaan.Se hyvä puoli on ku asuu pienellä paikkakunnalla,ni neuvola jutut on vähä erilaisia.Mullehhan tehtiin alkuraskauden ultra ja kaikki muutki neuvolassa.Jos vielä tiistaina oon paketissa,ni sit ois vuorossa ultra nro 9!Nyt on seurattu ihan tota kasvua ja istukkaa noitten paineitten takia.Muutenki meillä kuuluu ihan normi raskaudessa tän lekurin myötä 4 ultraa.
Stoppis Hieno homma,mulle oli eka virstapylväs tässä raskaudessa se että pääsin ees neuvolaan,ei tarvinnu perua aikaa.Molemmat km vk5...
Taas tulee harkkareita,mut näihin on jo kyllästyny.Mä niiiin ootan ja nauttisin kunnon hampaat irvessä suppareista.Kuiteski menee viikoille 40 ja jotain.Te viel kyllästytte minnuun!
-Vimpula-