Keskenmenon jälkeen plussanneet Joulukuussa

Terveeks!!

Riikkuli:No jopas nyt on veijari sulla massussa kun ei uskalla tulla päivänvaloa kattomaan... Olo on varmasti tuskaisa,mutta yritä ajatella että päivänä minä hyvänsä se on ohi ja saatte nyytin viereenne. Ei varmaan kauheesti apua näistä sanoista mutta tsemppiä sinne ja :hug:

Gatsu:ihania ultrauutisia :heart:

Minda:Onneks kaikki hyvin ja kuhmuilla selvisitte =)

Amiralle parempaa vointia sinne :hug:

Stoppis,juu tota mullakin on ollut että aamulla selällään tuntuu kohtu tosi kovana kun rakko täysi...

Eilen sitten oli taas kahden tunnin polttelukipu sessio ylävatsassa mahalaukun puolella,kai se jotain närästystä oli... Soitin huolissani äippäpolillekkin kun ei alkanut helpottamaan,mutta eipä ne mitään osannut neuvoa. En muista mitään erikoista syöneeni...
Kovasti muutenkin taas ollu noita venymiskipuja,no antaa toisen kasvaa =)

Jee,kolme päivää vapaata!!! Repa ja kutvonen rv 18+3

No nythän oli vajottu kerrassaan kamalan alas :( Mitä kaikille kuuluu, missä olette? :wave:

Riikkuli murunen, kuinka voit? :wave: Voimia :hug: Tai ehkä olet jo nyyttiä hakemassa :heart:

Repa mulla ei ole ikinä ollut närästystä, mutta olen kuullut että ihan ihme ruuat voi aiheuttaa närästystä, kuten kurkku! :eek: Ei ihan heti tulisi mieleen että tuollainen, mikä on pitkälti vettä, aiheuttaisi närästystä! Mutta näitä on varmaan jossain listattu (en kyllä tiedä missä... tietäisikö joku perehtyneempi :ashamed: )...

Täällä ei ihmeempiä, joululahjat on nyt hankittu, pari joulukoria pitää vaan vielä kasata, muut on jo laitettu paperiin. Pitää huomenna käydä vielä Jyskissä katsomassa kun juuri mainostivat että kaikki joulujututu alessa - että josko vielä jotain tilpehööriä löytyisi korin täytteeksi. Maanantaina pitäisi käydä labrassa antamassa verta johonkin seulaan. Tiistaina sitten alkaakin lapsilla loma =) Ihanaa kun pääsee noista aamu-ruljansseista! Inhottaa niin paljon se jankkaaminen joka ikinen aamu kun mitään ei tapahdu, ei syöminen edisty eikä pukeminen :headwall: Se on ihan sama onko aikaa 15 min vai tunti, kun ei edisty niin ei kerta kaikkiaan!!!! Ihanaa kun ei kohta tarvitse lähteä mihinkään kellon mukaan =) *lomafiiliksissä* :xmas:

Söin muuten äsken maksamakkaraa, oli ihan pakko, kun oli aivan ihanaa ruisleipää ja mies just avasi maksamakkaran... :p No niinhän tuota on nyt virallisesti sanottu, että maksamakkaraa saa syödä kohtuullisesti. (mutta pitäähän sitä aina kuitenkin vähän miettiä...)

stoppis 14+5 *mullahan oli jo joku nimitys jossain vaiheessa, mutta ei näköjään ole kestänyt mukana... saas nähdä milloin hän nimeytyy uudestaan B) *

Mulla ekassa pahin närästyksen aiheuttaja oli just toi tuorekurkku,vähä autto ku otti kuoret pois.Tokan aikaan oli ihan sama mitä suuhusa pisti,varmasti närästi...Mun hampaat muuten tykkäs aika kyttyrää noista rennie tabuista...huuhtokaa suu niitten jälkeen kunnolla.Kieleenki tuli ihan ku ois sammasta ollu.Loppu raskaudesta paras apu närästykseen tuli lasillisesta kylmää maitoo.

Ukko läks vaihteeks ryyppäämään ja totta kai kaikki menee sit ihan perseelleen.Pienimmän sain rauhottuu ku laitoin ulkovaatteet päälle ja vaunuihin,en enää muutakaan keksiny.Huus niin mukavasti,et kohta ois esikoinenki heränny.Onneks nukahtaa vaunuihin helposti,lykkää vaan ovesta ulos,nyt annoin viis minsaa olla siellä,et o vähä sikeemmäs unes.Keinot on monet,tosi hankala tapaus,jos menee yhtään yliväsymyksen puolelle...Itketty on,mut sit päätin lopettaa ja painuin jääkaapille ja korkkasin pullon breezeriä,maistuu muuten tos hyvältä...Hyi minä,jätkä vasta 4-viikkonen ja meikä naukkailee tommosta.Ottaa muuten aivoon tosi rankasti!!! :kieh:

Joo mut Öitä arvon leidit!

Vimpula ja pikku-ukko

sunnuntaita =) enää viikko jouluun =)

riikkulille paljon voimia :hug: inhottavaa tuo loppuaika, mutta kyllä pikkunen ihan varmasti ulos tulee =)

oltiin taas mummulassa yks yö ja jätettiin lapset toiseks yöks hoitoon kun oli eilen pikkujoulut, ja kaveri arvas tietty heti miks en juo kun tiesi yrityksestä, no yritin kyl sanoo ettei kaikille paljasta mut en nyt tiä innostuko kertomaan baarissa muille kun en ite jaksanu sinne lähtee, täytyy kysyä tuolta ukolta kun joskus herää. tuntuu et tää tieto leviää kauheeta kyytiä,kamala....
hauskaa kyl oli muuten mut en vaan meinannu pysyä hereillä =)
ihmettelin taas itekseni miks ei juurikaan oo vielä huono olo, niin etin vanhat kalenterit johon oon jotain tietoja kirjotellu oloistani niin kaikissa raskauksissa huono olo on alkanu tasan 7+0, eli olis odotettavissa ens torstaina =) ja sillon täytys varmaan neuvolaankin viimestään soitella

eilen käytiin jouluostoksillakin ja saatiinkin melkein kaikki mitä tarvitaan, nyt täytys vielä vaan paketoida mutta taitaa jäädä iltaan kun lapset kotiutuu pian ja sit pitäis lähteä kirkkoon laulamaan kauneimpia joululauluja

amiralle kiitos kannustavista sanoista =) niinhän se pitää ajatella

:wave: eliisa 6+3

Vimpula: Vihaan noita rennieitä,yök! Mulla ei oo koskaan aiemmin elämässä närästänyt kuin nyt sitten ilmeisesti ja noi närkkitapletit ei ole kyllä mun suosikkeja. Hyvin kitsaasti suostun sellasen ottamaan,vain hädän hetkellä =) Toivottavasti syntinen breezeri maistui hyvältä :D

Ajattelin tässä imuroida ja lähtee sitten lenkille,tuntus olevan ihan jees ilma...Pyykkiäkin pitäis pestä.
Mies on vielä eilisellä keikkareissullaan...
Huomenna olis vielä vapaa,joten meinasin joululahjaostokset tehdä silloin. Sitten alkaakin rankka työrupeama ennen jouluvapaita,huh,mitenkähän sitä jaksaa....

Riikkulii,ohoi...miten menee? =)

Repa ja kutvonen rv 18+5

Hii-op!
Mun vuoro punnertaa palstaa ylöspäin.

Hieman on meidän porukan kirjoitustahti hiljentynyt?! Jouluaskareetko täällä aikaa vie..?

Toivottavasti Riikkulin hiljaisuuteen on syynä pikkunyytin 'ulkoistaminen'. :)

Voi Vimpula kun oon kade tosta sun Breezeristä! Tuntuu, että joululahjavinkkupulloja satelee joka puolelta ja mä joudun vaan katkeranhimokkaana luovutteleen niitä eteenpäin :p olosuhteiden pakosta... Myös juustolautasen rajallinen käyttöoikeus tänä jouluna tuottanee myös silmitöntä tuskaa :headwall: .. Mutta mitäpä sitä ei vaavin hyvinvoinnin takaamiseksi tekisi :) .

Eliisalle voimia, jos se pahoinvointi sieltä pian alkaa.

(.) Blääh. Oksettaa, väsyttää, verenpaineet nollissa. Tuntuu, että "kaverikin" on ollu viime päivinä jotenki vaisuna. Esikoinen aloitti perjantai-iltana oksennustaudin (tarhatuliainen) :( . Mä en erota, onko mulla se, vai onko tää tätä mun vakio-olotilaa :x .

Sunnuntain jatkoja :wave:

-A-

Tääki tuli nosteleen,heti piti tulla kattomaan ku en illalla koneella käyny,et onko Riikkulista mitään kuulunu...Nii joo,onha mulla elämää tänki ohella! :LOL:

Amira Noi kaikenmaailman oksennustaudit on tosi kivoja,etenki näin joulun alla.

Omaa sen verran,pikku-ukko nukku tos hyvin,puolilta öin alko kunnon yö-unille ja tossa kaheksan jälkeen käpäs tissillä ja tuhina vaan jatku! Oli eilen torkkunu kuiteski kymmenestä asti!Eli täällä on tosi hiljanen talo ku molemmat nukkuu! :D

Vimpula ja pojat 4vk+2pv ja 2v+2kk

Tsaudi!!!

Tää täällä taas :wave: Jännittää Riikkulin tilanne :whistle: ....Toivottavasti siellä ollaan tositoimissa :heart:

Amira:Minäkin suren ehkäpä eniten tota joulun rajallista herkkupuolta,ruoka on mulle niin tärkeä,varsinkin nyt kun ei viinejä maistella :D Noh,eiköhän yks joulu mene näinkin,satsataan niihin mitä saa syödä :LOL:
Mulle tulee aina paha olo jos vain kuulenkin että mahatautia on liikenteessä...mutta eikös se yleensä ala melko heti täysillä kun on alkaakseen.... Tosin viimeks sinnittelin paripäivää kun miehellä oli alkuvuodesta mahatauti ennenkuin sairastuin ite,mutta heti illalla kun tunsin huonoa oloa,niin parituntia siitä oli jo oksennus käynnissä :x
On kovin vastenmielinen tauti...

Kahtena päivänä tuntuneet liikkeet jo melko selkeästi... satunnaisesti vielä,iltasella. Mut luulempa ettei näistä nyt voi erehtyä =) Sellaista nykimistä tuolla sisuksissa ja paikka vaihtuu aina välillä...joskus muljahtaa :D

Täytyy valmistautua jouluostoksille,en vaan tiiä mitä ostaisin,mutta...ehkä saan herätyksen paikan päällä :xmas:

Repa ja kutvonen rv 18+6

:wave: :wave:
Hep! Täällä ollaan, kiitos Repa kun olit kaipaillu :hug: !
Edelleen kipeenä, on varmaan viruspohjainen mun poskiontelon tulehdus kun ei oo antibiooteista ollu pahemmin apua vaikka oon jo 6 päivää niitä popsinu :ashamed: Eilen ja tänään oon jo voinu hiukan paremmin, jaksaa jo olla vähän liikkeelläkin, yöt pahimpia kun ei tiedä missä asennossa ois hyvä olla, masukin rajottaa aika paljon vaihtoehtoja =)

Tänne on uusiakin tullut, ihanaa ja :heart: :mellisesti tervetuloa! Päivittelen listaa myöhemmin tällä viikolla kunhan voin paremmin.

Torstaina menen neuvolaan, ihana päästä kuulemaan :heart: :äänet taas, tuntuu että masukki on ollu kauheen hiljanen kun oon ollu kipee, onkohan sekin saanu tartunnan? Eilen kyllä sain muutaman kunnon potkaisun muistutukseksi hänen olemassaolostaan, oikeen kipeesti kylkeen monotti. No, en valita =) ihanaltahan noi potkut tuntuu!

Nyt meillä sitten nimet päätettynä, sekä tytölle että pojalle, maaliskuussa sit nähdään onko tämä kolmaskin tyttö. Meiän piti mennä sinne 4D-ultraan, mut se nyt sitten jäi, oikeestaan ei niin haittaa kun on kuitenkin ihan sama kumpi sieltä tulee, oisin vaan niitä hienoja kuvia halunnu. Mutta nyt sitten täytyy maltaa maaliskuulle asti odottaa ellei muuta ultraamisen tarvetta tule.

Riikkulilla taitaa jo olla nyytti sylissään, ihanaa! Itelläkin enää reilu 10 viikkoa ni on h-hetki käsillä! Aika menee niiiin äkkiä ettei sitä huomaakaan.

Meillä onkin jo hoitopöytä koottuna ja omalla paikallaa, pinnasänkykin on koottu mut ei vielä meiän makkarissa, vaunut ja turvakaukalo on jo ostettu ja kotona, mitäs vielä... No, kaikkia vaatteita ym. tarvikkeita :)

Jos hyvin käy niin mulla enää 6 työpäivää jäljellä! Aatelkaa! Ei paljon mitään! Kun oon aatellu hakea tammikuun 2 ekaa viikkoa työpaikkalääkäriltä saikkua ja äippäloma mulla alkaakin 18.1.
I-HA-NAA!!!

Nyt tuli niin oma napa viesti :ashamed: Oon kyllä kaikkien viestit lukenu ja mielessäni niihin vastannukin ja kommentoinut niitä, nyt tarvii saada parannettua itsensä ni jaksan taas paremmin!

Mukavaa joulunodotusta kaikille muruille!

:heart: :Ninni ja Kirppu 27+1

on tää kanssa, aina jotain.....
mentiin pojan kanssa tänään lääkäriin kun on kuumetta ja jonkunnäköstä ihottumaa naamassa ja vartalossa, ja lääkäri sano että se on joko tavallista ihottumaa tai tulirokko tai parvorokko, jotka molemmat voi olla vaarallisia raskausaikana :eek: pojasta otettiin näytteet ja neljän jälkeen saa soittaa tulokset, voitte kuvitella että hermostuttaa

lääkäri sano että jos on jompikumpi rokko niin pitää heti soittaa tayssiin äitipolille ja kysyä tarkempia ohjeita...........tulis nyt vaan kello neljä äkkiä, tuun sit kertoon lisää....

Eliisa80 Toivottavasti ei ois kumpikaan...meillä on kans joskus nostanu jotain ihme näppyjä kuumeessa,mut ne on painunu pois ku kuume on laskenu. :hug:

Ninni Niin ne viikot vaan kuluu,kohta ne alkaa vaan matelemaan.Itellä ainaki,vaivat lisi ni ajankulu hidastu mitä lähemmäks laskettua päästiin!

Mä en oo vielkään ainootakaan lahjaa hommannu,suht selvät suunnitelmat,eli ei pitäs olla kovin tuskanen reissu!

Vimpula taas...

ninnille hyvä, että olet paranemassa ja onnea vähistä työpäivistä. ihan kade B)
vimpula mun mies ku lähtee hyvin ansaitulle julmisreissulle, niin eiköhän meillä kotona iske ihan joku ihme pöpö tai lapset muuten vaan heittäytyy hankaliksi. mikähän ihme siinä ;) hyvä, että olis sullekkin joku herkku kaapissa.
eliisa meil oli tarhassa parvorokkoa, ja ottivat heti neuvolassa verinäytteen, että olenko minäkin sairastanu. olin, ja niin on kuulema 75% suomalaisnaisista, vaikka en edes tienny koko sairautta olevan olemassakaan. toivotaan parasta, että säkin oot sairastanu :hug:

omanapa
joululahjat ostettu, pipareita leivottu ja 4 päivää enää joululomaan :heart: keskiviikkona neuvola ja pitäis varmaan paastota siihen asti. muuten tulee taas satinkutia tädiltä ;)

t.hiidi ja terminaattor3 17+

Jopas on ollu tämä lääkärirumba taas hankalaa vaihteeks..
eli pojalla on ilmeisesti tulirokko ja saadaan kohta lähtee hakeen lääkekuuri, ja muun perheen näytetulokset saadaan huomenna, sit tietää tarviiko muitakin lääkitä.
soitin ite äsken tayssiin ja sain lääkärin kanssa puhua joka sano että tulirokon ei pitäis olla kovin vaarallinen tai ainakin vaarattomimmasta päästä, että alkaa huolet vähän helpottaan,kun nyt saa pojan vielä terveeks.

kyl on hiljasta täällä mutta johtuu varmasti vaan jouluajasta =)

riikkulin ihania uutisia odotellessa :heart:

Ekassa neuvolassa käyty...ja paperit täytetty. :D
nyt pitäis odottaa sitä ekaa ultraa kahen viikon päästä...kyllä oottavan aika on pitkä :headwall: jotta näkyis meidän mussukka.. :D

kauhian nipun sain kaikkee papruja mitä pitäis lueskella ja täytellä...
Ihanan odottajan kirjankin sain.... :D
en muista että oisin aiemmin saanu mitään noin ihanaa matskuu...
Nyt senkin eestä...ihanaa.. =) :heart:

tänään ja eilen on ollu vähän parempi olo tuosta ällötyksestä, mutta jos tulee nälkä tai menee liian täyteen masu, niin silloin öklöttää.. :x

mutta nyt syömään porkkanapiirakkaa...

Ja ai niin mullakin se la on sitten 7.8.

Arska ja säde 6+5

Taitaa kaikilla olla joulunalus-tohinoita, kun on hiljaista ollut... :wave: No on itsekin kyllä saanut juoksennella ostoksilla ja joulujuhlissa jne.... Mutta nyt on sitten eskalaisellakin loma alkanut, joten jospa tämä tästä =)

Amiralle toivottelen taas parempia vointeja, toivottavasti ei ollut oksutauti ja toivon mukaan sullakin olo jouluksi helpottaa, niin pääset herkuttelemaan! :hug: :wave: Lapsoselle paranemista - tuo oksutauti on vihoviimeinen :x Meidän perheessä ei olekaan tänä syksynä vieraillut *koputtaa puuta, ei tarvis tulla ensi vuonnakaan...*

Vimpula onpas hyväuninen pikkujätkä =) Toivottavasti jatkuu sama unitahti! :wave:

Repa ihanaa että liikkeet tuntuu selvästi :) Mullakin on niitä epäilyksiä ollut jo jonkin aikaa... mutta odottelen niitä vahvempia ennen kuin uskon :xmas:

Ninni onpa kamala tauti :hug: toivottavasti ehdit tervehtyä jouluksi! Mulla on monesti raskausaikana ollut monen viikon flunssa/poskiontelontulehdus-rupeamia, ei oo kiva :( toivottavasti ei ole ihan heti edessä...

Eliisa voi poikaa :( paranemista hälle! Toivottavasti ei nyt mitään vaaraa ole sulle, ainahan se mietityttää, vaikka lääkäri sanoisikin, että ei pitäisi olla vaarallinen... jaksuja :hug: Niin ja toivottavasti se sun pahoinvointi ei nyt ihan joulupöydässä kuitenkaan ala... :xmas: toivotaan että joulun jälkeen, jos on pakko :wave:

hiidi tulehan sitten kertomaan neuvola-kuulumiset :wave:

arska keskity joulutohinoihin, niin menee aika ihan huomaamatta ja kohta pääsettekin ultraan näkemään pienen :wave:

Me tultiin jo mummolaan tänään laittelemaan joulua. Aamupäivällä piti vielä käydä kaupungilla pyörähtämässä etsimässä jouluksi sopivaa paitaa. H&M:stä saikin jo puoleen hintaan tavaraa, joten sain jouluksi kamppeet ja ostin vielä villakangastakin, jossa on sellainen leikkaus, että mahtuu maha paremmin *alkoi tyköistuva takkini jo vähän pullottaa siihen malliin... :xmas: * Tänne ei sen kummempia - nyt on sellainen mukava vaihe, kun olo on hyvä eikä vielä ole mitään vaivoja tullut =) Pitäisikö tästä ihan nauttia :) Vielä ei olla lapsille kerrottu, nyt pitäisikin miettiä, miten sen tekee...

stoppis 15+1

Ninnille pikaista paranemista!! Oon myöskin kade kun pääset äippikselle ihan kohta... =)

Eliisa,toivottavasti menis nyt rokko nopiasti eikä olis tarttunut sinuun :heart:

Arskaenergiaa: Kiva kun on ollut jo parempi olo :heart: Minäkin odottelen parinviikon päästä tapahtuvaa ultraa...jännätäänkin yhdessä =)

Eilen sitten ostin lahjat ja paketoitukkin on...siinä oli mun jouluhössötykset :D Mennään valmiisiin pöytiin syömään,niin ei ole niin väliks.

Kertokaapa te jotka tiedätte ekoista liikkeistä :attn:

Olen nyt parina päivänä tuntenut selkeästi kutvosen liikkeet,mutta esim tänään on ollut melkosen hiljaa... Kysymys kuuluu:Kuinka usein tunsitte (sen ensimmäisen havainnon jälkeen)näitä liikkeitä? Ja kuinka nopeati ne vahvistuivat kunnon potkuiksi? Ihan mielenkiinnosta kyselen =)

Repa ja kutvonen rv 19+0

Joulua odotellaan täälläkin ja ihan sen ruoan takia :D toki on ihanaa kun kaikki läheiset on menossa mukana ja saa katsella kun kummityttö ym. suvun nuoret pääsee lahjojen kimppuun.

Riikkulia varmaan voi pikkuhiljaa jo onnitella =) uutisia odotellessa!

Eliisa paranemisia pojalle :)

Paranemisia myös Ninnille :) Ihanaa olis päästä jo äippälomalle...kade täälläkin :D

).( pahoinvointi senkun tuntuu yltyvän...vielä ei oo tarvinnu harkita oksentamista mutta lähellä oli tänään kun kävin meidän raksalla ja miehet keitti kahvia :$ töissäkin tuli jo ensimmäinen kommentti kun alkoivat ihmettelemään että miks en ottanu kahvia "no se on raskaana" , siinä sit pokalla vaan naureskelin että just joo :p
Rintoja aristaa nyt joka suunnasta ja hyvin on turvonneet...kestääkö tää nyt siihen asti kunnes tuo kaveri tulee ne imeskeleen tyhjiks?

Mukavaa joulun odotusta kaikille, voidaanhan hyvin :heart:

Gatsu ja Elvi 8+5

neuvola kuulumisia .. :D

oltiin siis tosiaan tossa eilen aamulla neuvolakäynnillä ja hienosti kaikki kohdallaan.
kuunneltii sydänääniä ja vaikka mulle oltiin sanottu np-ultrassa että kohtu on takana ni hienosti kuului äänet ja löytykin heti. pari kertaa lähti pikkunen karkuun, ei vissiin tykänny että salakuunneltiin :heart: siellä 150 huiteli syke, neuvolakorttiin merkkasivat 148 ja liikeet ++. ihan itku pääsi taas kerran..joka ikinen kerta siellä vouraan. mutta luulen että en oo ainut :)

nyt alkaa vihdoin uskomaan sen (kaiken vastoinkäymisen jälkeen) että meistä tulee kesällä perhe ja minusta ÄITI :heart: ..oi kuinka ihana sana!!! :)

nyt aletaan valmistuu jouluun, lahjat kävin ostaas aamulla. Oli ihan pakko ostaa mjyös pikkuselle jo jotain vaatteita kun olivat lindexillä niin hyvässä alennuksessa. miehellä oli hauskaa kun selitin että ei muuten mutta oli PAKKO ostaa ;)

palataan vielä ennen joulua, oli vaan pakko tulla kertoo kuulumiset kun olen niin onnellinen etten oikeen pysy nahoissani :heart: :heart:

marleena83 ja vinski15+5

Nyt sain vihdoin ja viimeinen päivitettyä tota meiän listaa =) Oon ollu ihan veto poissa sairasteluni takia mut nyt alkaa maailma näyttään jo paljon valoisammalta!

Sen verran pyytäisin vielä lisätietoja Syksyiseltä haaveelta laskettua aikaa kaipailisin ja muita tietoja mitä haluat listaan, sekä Irtikseltä sellasta tietoa että monesko on tulossa ja mihin synnärille ootte menossa? Ei mikään pakko antaa niitä tietoja mut jos haluat.

Nyt tarvii mennä laittaan naama ja hiukset kuntoon ,neidin koululla joulujuhlat klo 11.

Palataan taas paremmalla ajalla!

Joulun odotusta kaikille :xmas: ja :hug:

:heart: :Ninni ja Kirppu 27+3

Stoppis minkä ikäsiä noi sun lapsukaiset on? Munki pitäs sännätä käymään jossain vaatekaupassa,jätkille pitäs ristiäisiin kamppeet hommata ja itelle kans.Mahdun jo aikas pieniin kamppeisiin...omat ns.juhlavaatteet ei pysy päällä tai on muuten aikas hassun näkösiä...Meillä on joko molemmat jätkät hyvä unisia tai sit niillä on nii tylsä äiti,et on parempi yrittää selviytyä päivästä nukkumalla! Isompiki vetää 10-11h yöllä unta palloon ja sit viel 3h päikkäreitä.Molemmat tuntuu olevan siinäki suhteessa samanlaisia,et kesken unien herättyä ovat ku persiille ammutut karhut!

Repa Ekasta tunsin liikkeet vk 16 ja tästä tokasta vk 13,eli aikas varhaseen.Alkuun oli,et saatto noita muljahduksia tuntua monenaki päivänä peräkkäin ja sit saatto mennä viikkoki,et mitään ei tuntunu.Eli kuuluu asiaan,älä huolestu,on vaan sitä tilaa viel siel masussa rellestää ja mennä äippää piiloon!

Toivottavasti Riikkulilla on kaikki menny hyvin,ottaen huomioon,et kaiken järjen mukaan,äänettömyydestä pikaseen laskettuna alkas toi kotiutumisvaihe olla ihan käsillä! =)

Vimpula ja pojat

Pitkästä aikaa tulin jotain rustaamaan...ei ole mitään uutta tällä rintamalla olo on entisellään :x mut sen verran piristynyt et olen saanut jo joulua laitettua ja saunan/pesuhuoneen siivottua...viikon sitä pähkäsinkin mut nyt se on tehty =)

Sunnuntaina suutuin äidilleni kun meillä oli suku kokoontuminen ja näin kauheen vaivan peittääkseni kumpuni ni eiks tää akka (meillä aika viileet välit,vaihteeks) kailottanu koko suvulle et meille on kaksoset tulossa :headwall: just nimenomaan kielsin kertomasta kun vielä on riskiviikot menossa eikä tiedä et onko molemmat pienet vielä matkassa mukana...

Äitipolilta soittivat et Np-ultra on 28.12 ja onneks mies on vapaalla ni tulee mukaan kun miuta pelottaa ihan hirveesti mennä sinne...ehkä vähän hölmöä mut ei maha mitään :ashamed:

Selälleen kun käy ni kohtu tuntuu kovalta pallolta alamahalla ja kun siinä kättä pitää päällä ja pikkasen painaa niin tuntee kun pienet muljuaa alta pois ja kova kohta siirtyy toiseen kohtaan,jännä tunne.

Repa mie tunsin esikosta liikkeet kunnolla rv 20 ja kuopuksesta rv 15 ja aluksi oli sellaista muljuamista mistä saattoi olla viikonkin tauko ja jatkui voimistuneena taas uudelleen...pieni kiusaa äitiä menemällä piiloon kun ite keskittyy kuuntelemaan liikkeitä.

Riikkuli Toivottavasti kaikki on hyvin ja olette pienen joulunyytin saaneet syliinne ja kohta kotiin.

Meillä onkin rauhallinen joulu kun ollaan ihan neljästään kotona kukaan ei tule meille eikä myö mennä kelleen...anoppilassa käydään syömässä joulupuuro ja kuunnellaan samalla joulurauhan julistus sitten tullaan kotiin ja olla möllötetään ja odotetaan pukkia.

Marleena83 miekin kävin kaupoilla yks päivä ja oli ihan pakko ostaa kaksi samanlaista neutraalia pukua kun sai kaksi yhden hinnalla...eihän tuollaista tarjousta voi jättää käyttämättä.

Äitee ja tuplat 9+6

Heippati kaikille :wave:

Gatsu toivottavasti pahoinvointi ei liiaksi ylly, että pystyisit nauttimaan odottamistasi jouluherkuista! :wave:

Onnea marleena mujkavista neuvolakuulumisista =)

Hyvä että Ninnillä jo vähän tauti helpottaa =)

Repa noista aikaisemmista on jo sen verran aikaa että ihan tarkkaan en muista kuinka nopeasti alkoi tuntua enemmän ja selvempiä liikkeitä - mutta kuitenkin tosiaan saattoi olla moooonta hiljaista päivää silloin alkuun ennen kuin taas tunsi jotain. Nyt alan jo ehkä uskoa, että mullakin on liikkeistä tuntemuksia. monesti tunnen sellaista "tönimistä tuossa vasemmalla puolella, joten olen ajatellut, että onkohan se istuykka sitten tuossa oikealla puolella, kun siltä puolelta en tuollaista ole tuntenut - jotain pientä muljuamista joskus siltä puolelta, eli vaimentaisiko tosiaan se istukka tuolla tavoin? No tätähän saan tässä tutkailla jatkossakin miten menee :)

Vimpula meidän tenavat on jo isoja, 6½ ja 3½ :) Sinänsä hyvä, että ovat jo omatoimisia eikä tarvitse koko ajan vahtia! On teillä kyllä hyväuniset jätkät =) Milloin pidätte ristiäiset?

Äitee ikävää että äitis ei noudattanut teidän toiveita ja pitänyt suutaan kiinni :( Nyt keskitytte omiin joulujuttuihinne ihan omassa rauhassa ja unohdatte kaikki ikävät jutut :hug: Koita olla stressaamatta ultraa :hug: vaikka vaikeata se on - kyllä olin itekin ihan hepakassa :ashamed:

Tänään tein ihanan jäädykkeen pakastimeen odottamaan joulua :p Huomenna varmaan leivotaan tortut ja joulun kukka-asetelmat mun pitäisi väkertää...
Ainiin, kerrottiin lapsille =) Esikoinen (poika) oli varsin innoissaan =) Typy oli myös positiivinen, mutta ei ehkä vielä ihan tajua mitä kaikkea se vauva tuo tullessaan...

Jahas, mutta nyt on iltapalahommiin lähdettävä :wave: Mukavia joulunalustohinoita kaikille! :wave:

stoppis 15+2

Yhteistyössä