Keskenmenon jälkeen plussanneet Joulukuussa

:hug: MyAngel. Lämmin osaanottoni suureen menetykseenne. On se niin väärin, että teille vain enkelivauvoja suodaan. Olisi nyt jo ollut onni paikallaan.. Voimia. Äärettömästi voimia ja uskoa parempaan.

Riikkuliiiiiiii? Huhuu? Ollaanko sitä jo tositoimissa? ;)

).( Sivut tais tosiaan olla vkonloppuna jumissa.
Noh, tulipa tehtyä tehokkaammin jouluvalmisteluja. Nyt on Muumi-piparitalo pystyssä, pullia ja suklaakakkua pakkasessa, valot joka ikkunalla ja lahjatkin hankittu lähisuvun tenaville. Kun vielä saatiin porukalla sovittua, kuka tuo mitäkin meidän joulupöytään, niin stressin saapi kai unohtaa :) .

Ja niistä liikkeistä. :) Kyllä mä muljahteluiksi niitä kuvailisin. Joten onneksi olkoon Repa.

-A-

MyAngel :hug: :hug: :'( :hug: sanat ei riitä.... :'(

Tänään me sitten lähdemme kohti thaimaata joten minusta ei kuulu pariin viikkoon mitään.

Onko teillä muilla sydämen vajaa tai lisälyöntejä!??? mä en oo varma kumpia mul on mut sillä hetkel painaa keuhkoja ja tuntuu kun heikottais ja sitte se menee ohi.... jostain luin et kuuluu muka raskauteen mut mä en siihen usko...

Ei meillä täällä kummosempaa...kohta vien pojan ja sitte hoidan loput asiat ja illalla kentälle. :wave:

wiivi84 & ? 12+ 5

MyAngel: siis voi ei !!!!!!! Suuri :hug: ja voimia... Ei mitkään sanat riitä kertomaan kuinka pahoillani olen menetyksestänne! Olen niin pahoillani. Voimia teille todella paljon. Olen ihan sanaton. :'(

Mulla ei ollut mitään positiivista sanottavaa tähän aamuun, koska olen edelleen ehjä, mutta kun luin myangelin viestin, niin mieli muuttui. Minun kuuluu olla onnellinen, että olen saanut kantaa tätä lasta 40 viikkoa ja saan toivottavasti hänet pian ehjänä syliini. Mulla on ollut aika rankat 4 päivää, kun olen vain itkenyt ja kiukutellut, kun vauva ei vaan tahdo syntyä. Kiusaa minua, mutta ei passita tositoimiin... :D Nyt täytyy vaan nauttia näistä viime hetkistä. Kyllä varmaan saan vauvan pian syliini, toivottavasti... =)

Repa: Onnea liikkeistä... kyllä ne niitä on... :heart:

Pukama on edelleen paikallaan, mutta ei enä vaivaa samalla tavalla muuta kuin ison hädän jälkeen... :ashamed:

Tänään neuvola, saas nähdä mitä tapahtuu. Tulen sitten kuulumiset kertomaan....
moikka!!!!! :wave:

Ja kaikille teille ihanille ihmisille mukavaa päivää... Mä en varmaan jaksaisi ilman teitä!!!!! :heart:

Riikkuli 40+1

Riikkuli se yhä yhtenä palana. Tsemppiä. Kampa kuitenkin harvenee vääjäämättä :) .

).( Kävin äkkiselteen neuvolassa. Tarkistuskäynti oman mielenrauhan vuoksi - tiedättehän... Siellä :heart: jyskytti 150krt/min ja hirvee piehtarointi päällä. Kätilö vahvisti mun liiketuntemukset ja nyt voikin kai huokasta ja alkaa kuulostelemaan/tunnustelemaan että vauva on hengissä.

-A- rv 14+6

Repa niin kyllähän se muljuaminen varmaan on ihan sitä itteänsä eli onnea vauvelin liikkeistä =)

Amira on ollut ahkerana :) Mekin tehtiin jo piparit, mutta muuta sitten lähempänä... Lahjat alkaa kyllä olla kasassa, mitä nyt ollaan jääty jälkijunaan valokuvakalenterien hankkimisessa... noinkohan jääpi saamatta :( Kivoja neuvola-terkkuja sulla, nyt vaan nautit raskaudesta =)

wiiville vielä oikein ihanaa reissua! :wave:

Riikkuli on vielä koossa... Ei enää onneksi kovin kauan voi kestää :hug: Tule kertomaan neuvola-kuulumiset! :wave:

Voi vitsi, kun olen koko syksyn seuraillut noita yhdistelmien hintoja ja vähänkö on ollut vaikka minkälaista alea, kun poistavat vanhoja malleja uusien tieltä. :headwall: Mutta kun ei niitä voi ruveta hankkimaan vielä kohtakaan :headwall: :headwall: Tuleeko keväällä mitään kunnollisia tarjouksia? Kukaan laittanut merkille? Ärsyttää!!!! *olen siis ale-jahtaaja* :xmas:

stoppis 14+0 (uusi viikko, jee =) )

Moikka!!!!!!!!!

Täällä olisi niitä neuvolakuulumisia...

rv 40+1 :kieh:
pisu puhdas
Rr 125/82
paino +1000g :ashamed:
syke 140-150 (pikkuinen oli hereillä)
rt
sf 36

Vauvan päätä ei kuulemma tunne vatsan päältä enää millään... Sf-mitan suuruutta ihmettelin, niin neukkatäti sanoi, ett vauvan pylly on ihan pinnassa ja mun kohtu on niin edessä pinkeenä, ett se nostaa mittaa... Kuulemma mun kohtu supisteli ja mä en kyllä huomannut mitään... :eek:
Uusi aika lääkärille torstaiksi, jossa painoarvio-ultra ja sisätutkimus... Eli helpottavaa... Sitten lähete äippäpolille, jos vauva kovin suuri, mitä kyllä itse epäilen... Toivon sydämestäni, ettei tarttis torstaina enää mennä. :D

Tämmöistä tänne... Kauheet selkäjomotukset alkanut. koko päivän nyt jomottanut alaselkään ihan kunnolla. Kun vauva on liikkeellä, puskee hän päätään tonne alas, niin että mua sattuu sairaasti...

Niin ja mun rakas mieheni oli jättänyt jääkaappiin 10 päivää vanhaa lauantaimakkaraa ja syöttänyt sitä eilen tytölle ja syönyt itse aamulla ja arvatkaa kuka söi äsken yhden siivun ennenkuin tajusin katsoa päivämäärän... Hyi yäk... Toivottavasti en saa nyt mitään vatsapöpöä... Se nyt tästä vielä puuttuisi... Ei nyt oikeen mene mikään putkeen tällä naisella, ei....

Riikkuli 40+1

pikaisesti käväsen, lapset kuuluu riehuvan kellarissa...

myangelille vielä tällekkin puolelle suuret pahoittelut ja isot voimahalaukset :hug: :hug: :hug: voimia

itse säikähdin luantaina ihan henkihieveriin kun vessassa lorahti vähän ruskeeta vuotoa, oon ollu pelosta jäykkänä siitä asti mutta lisää ei oo tullu, mutta ei kai muu auta kun toivoa parasta, onko muilla ollu jotain vuotoja ja silti kaikki hyvin??

mutta palailen taas kun ehdin
voikaa hyvin :wave:

Stoppis täällä meillä päin on kyllä keväisinkin aika hyviä alennuksia esim. mun sisko osti tän vuoden maaliskuussa yhistelmät 200e,siis uudet yhistelmät jotka oli ollu 2kk mallina ikkunassa talvella eikä edes värit olleet menneet mikskään...normi hinta niillä oli 450e et miusta ihan kannattava alennus.

Riikkuli aika lupaavalta kuulostaa...josko se pieni kohta haluis tulla ilahduttamaan isiä ja äitiä.=)

Äitee ja Tuplat 8+3 (mies on rahtari ja inhoo sisua ni siks vaihdoin tupliin kun mieskin heistä sillä nimellä puhuu)

Iltoja =)

Täällä edelleen kipeenä, aamulla kävin työterveydes hakemassa saikkua ja sain hirveen itkukohtauksen kun sanoin olevani raskaana...mahtoko johtua väsymyksestä vai tekikö hormoonit tepposet :D taisin säikähtää itsekkin että mikä tuli...
Keskiviikkona olis sit se ensimmäinen totuuden hetki eli ultra,pelottavat ajatukset alkaa hiipiin mieleen..voipi olla että tällä jännäykselläkin oli osansa tuossa aamuisessa.

Riikkulille kestämistä, ei oo enää kauaa...ei voi olla =) täytyy kyllä tunnustaa että mieluusti olisin samassa tilanteessa, sen verran säikäytti toi kesäinen kaameus että voisin siirtyä suoraan noille loppuviikoille. Mutta ei tässä auta kun marssia ylihuomenna sinne ultrattavaks ja toivoa parasta :)

My Angel: Voi ei... :'( Olen niin sanoinkuvaamattoman pahoillani :'( :'( Olisitte niin ansainneet sen pienokaisen. Hirveästi voimia sinne... :hug:

Wiiville hyvää matkaa :wave:

Eliisa: Mulla tuli tummanrusehtavaa vuotoa kahteen otteeseen joskus viikoilla 6-8 ja pelästyin kamalasti,mutta kaikki ollut hyvin tähän asti ainakin =)

Ei mulla muuta,kohta lenkille...ja jess!!! Jouluna 4 päivää vapaata,historiallista :p

Repa ja kutvonen rv 17+6

MyAngel ISO :hug: Älkää antako periks...Voimia,sitä te tarviitte!

Riikkuli Jaksamisia sinnekki,onneks toi jätkä päätti syntyä sillo 40+1,ois voinu hermot olla mullaki aikasta enempi pinnassa.Ite huomasin,et mitkään poppakonstit ei auttaneet,ittesä vaan kipeeks sain niillä.Eli tulee ku on tullakseen.

Jokohan mulla alkaa järki sanomaan jotain ton poitsun suhteen,on kaikki ollu ihan hakusessa...Etenki ku tississä ei oo mittaa minkä verran syö.Välillä on ollu et ripustan tissit narikkaan ja siirryn pulloon...Tänään ku oli hyvä keli,ni jätkä veti kaks tuntia aamulla unia ulkona ja nyt on nukkunu kolme tuntia.Kunha herää ni katellaan vähä eikaa sisällä ja painutaan sit käymään ulkona,joskohan ei illalla huutas sit yliväsymystään.Nyt on parina yönä nukkunu jo seittemän tuntia ennen ekaa syöntiä,sit horasee syödä ja nukkuu viel kolme tuntia ruokatirsoja. Eilen illalla ol ihan tajuton huuto ku väsyttää,mut ei malta nukkua.Noh joskohan tää tästä.Kauhistuttaa toisaalta ku isäntä palaa huomenna töihin,voi olla mielenkiintonen päivä tiedossa.Vielä ku aamulla on 10.30 pikku ukkelin neuvolakin...Varmaan pitäs kasilta laittaa kello soimaan,ni selviäis johonki.Meillä ku ei oo täl hetkellä ku yks auto käytössä,ni mun ex-ukko lähtee käyttämään ja vahtii tota isompaa sen aikaa!Hyvä ku on pysytty väleissä,ni pystyy apuja pyytämään tarvittaessa!

Pitää huomenna käydä kertomassa neukka kuulumiset!

Vimpula ja pikku-ukko 17.11.

My Angel :hug: ei ole sanoja :'( tuntuu niin pahalta. Paljon voimia teille!

Wiiville
toivotan oikein mukavaa matkaa! Pitäkää hauskaa!

En oo paljon jaksanu käydä kirjottelemassa, lukenu olen välillä pikasesti. Jotenkin on niin nuutunut ja väsynyt olo. Jouluvalmistelujakaan ei ole oikein jaksanut tehdä, kai ne tän kahen viikon aikana saa valmiiksi... Lahjat onneksi on aika hyvällä mallilla, paketointia vailla melkein. Kerrankin ollaan siinä suhteessa ajoissa =) Onneksi mun ei tarvi kauheesti noita ruokia huolehtia, mies hoitaa sen puolen. Me vaan neidin kanssa tehdään noi herkut :p

Vinja ja Urmi 29+0

moi, kaikki! :wave:
juur testasin ja plussa tuli, ja lähdin heti innokkaana etsimään "paikkaani" täältä odotusajan puolelta... tuun näköjään mindan vanavedessä :)
oon tuolta km:n jälkeen kuumeilijoista, km oli 8/07.
esikoinen olisi meille tulossa, jos kaikki menee nyt hyvin. itse olen 35 ja olemme yrittäneet maaliskuusta asti, kesäkuusta asti enemmän "tosissaan".
la:n kävin kanssa napsuttamassa täältä kaksplussasta, se on 13.8.
apua, mitä muuta mun pitää kertoo? :D
mulla on toiveikas, mut kyyninen olo, sillä pelkään että tämäkin menee kesken, mutta sen tunteenhan te kaikki varmasti ymmärrätte oikein hyvin :ashamed:
perehdyn lähipäivinä teihin ja tähän ketjuun paremmin, nyt oon vieläkin ihan vain, että ooh!!! ja aah!!! :D

onnea täälläkin irtis vaikka kuumeilijoihinkin näpyttelin heti onnittelut :D :D kyllähän näin ihanasta asiasta saa onnitella vaikka kuinka monta kertaa :D
mutta nyt öitä :wave:

ja tervetuloa ja onnittelut mindallekkin :D

vimpula meiän pojalla oli kanssa tollanen vaihe ihan muutaman viikon ikäsenä, että itki väsymystään ja sitä että oli maha ihan ylitäynnä kun koko ajan piti tissillä olla kun ei uni tullu ( oi niitä ihania aikoja, saispa kesällä kokea taas =) )mutta siis se kesti vaan pari viikkoa ja sitten illatkin rauhottu, että toivottavasti teilläkin, jaksamista vain =)

mutta nyt oikeesti öitä.....

täällähän on tuttujakin :) marge, äitee, aurinkoenergiaa, eliisa, gatsuunkin mielestäni olen törmännyt :wave:
myangel on myös tuttu, voi sinua pienen pientä :( :hug:
ei oikeen meinannu uni tulla yöllä ja heräsinkin lopullisesti jo tässä kuudelta. nyt tulin näppikselle, kun en viitti liikuskella kämpässä ja herättää herkkäunista (siitä tulee vielä ongelmia, sanokaa mun sanoneen :D ) tulevaa-herra-isää.
tissit ne vaan kipuilee ja yöllä ilokseni tuli myös ällötysolo, mutta se meni sitten enimmäkseen ohi. varmaan ihan vain reaktio tähän jännittävää uutiseen :heart:
voi että. onko mustakin tosiaan tulossa jonkun äiti? toivotaan!

Taas on uusia tullu,tervetuloo munki puolesta! Jotenki tuntuu,et nää viikot vaan vilahtaa nyt ohi...Etenki ku käy täällä lukeen teijän juttuja! Tuntuu,et ihan vasta toivotteli Pulttista ja Stoppista tervetulleeks ja nyt teil on noita viikkoja jo noin paljo!

No meillä oli sit huomattavasti rauhallisempi ilta,etenki ku meikä tajus,et pikku-ukko on saatava nukkumaan keinolla millä hyvänsä...näyttää toi mahaki vähä jo rauhottuneen.Tarkemmin ku muistelee,ni esikoista käytin just näillä viikoilla iltasin kylvyssä,et sain sen rauhottumaan.Siitä tuli mieleen,et sillo kerkes jo käydä mielessä,et nytkö se koliikki sit alko,mut eipä kuiteskaan.Näkyy tollekki passaavan se,et aamulla ku herää,ni laittaa tunnin päästä siitä vaunuihin pihalle nukkumaan ja maksimissaan antaa valvoo vain kaks tuntia.Ei kerkee viel ihan tajuttoman väsyks. :heart:

Se on vaan jännä miten se järki tulee aina vähä jälkijunassa! :headwall: ;)

Huomenta!

Onnea Irtis! Mä muistan sut ainakin hyvin tuolta kuumeilu-puolelta. Tervetuloa tänne!
Samoin Minda:flower: Onnea ja tarrasukkia teille molemmille!

Gatsulle tsemppiä ultraan. Eiköhän siellä kaikki ihan hyvin ole ja saatte mukaanne ensimmäisen otoksen perhealbumiin.

).( Ensimmäinen yö, kun maha-asukin möyryämiset tuntuivat lähes koko ajan. Jokohan tässä pian saa selällään nukkumisen unohtaa... :whistle:
..Ja arvatenkin nyt sit väsyttää..
Haetaas kahvia ja aloitetaan työt!

-A- ja "Möyrylä" 15+0

Huomenta leidit :wave:

Irtis kiva nähdä sua täällä!!!! :wave: =) Onnea hilmuisesti! :heart: :hug: Mindalle myös oonittelut ja tervetuloa tälle puolelle =)

Riikkulilla kuulostaa kyllä taas varsin lupaavalta, jokohan tällä kertaa olisi ihan tosissaan lähtö lähellä... :D Jännää!!! Onnea matkaan jos niin käy! :wave:

Eliisa ruskea vuoto ei käsittääkseni ole mitenkään vaarallista tahi tavatonta - kirkas veri saattaisi olla merkki jostain ikävämmästä. JOten koita olla murehtimatta liikoja, kaikki on varmasti kunnossa :hug:

Äitee no toivottavasti löytyisi vielä keväälläkin jotain tarjouksia... Tässä yksi vinkki niille joilla ajankohtaista, aika suloisia...
http://www.babyshop.fi/product_catalog.php?c=112

Gatsu kauankos oikein olet sairastanut? Pikaista paranemista :hug: Ja heti huomenna kertomaan ultra-kuulumiset!! :wave:

Kiva kuulla Vimpulan kuulumisia =) Ihanalta kuulostaa nuo vauvajutut :heart: Ai niin, kiva kuulla, että jonkun mielestä on jo "paljon" viikkoja... itsellä koko ajan siirtyy eteenpäin ne turvallisen tuntuiset viikot tyyliin: ehkä sitten parin viikon päästä voi jo vähän huokaista... :LOL:

Amira ihanaa kun tunnet jo noin hyvin liikkeet :heart: Mä kuvittelin jo viime viikon lopulla tuntevani jotain, mutta sen jälkeen ei ole samanlaista ollut... että kuvittelinko vain :ashamed: aikaistahan se toki on, mutta kun kuopuksesta tunsin näillä viikoilla, niin tottahan sitä yrittää nytkin kyylätä että joko :LOL:

No niin eipä täällä sen kummempia. Meinattiin lapsille kertoa tulokaasta sitten, kun jäävät ensi viikolla joululomalle. Eipähän leviä vielä ympäriinsä tuo tieto sitten - loman jälkeen varmaan näkee jo vieraampikin päältä päin... Niin ja kuopus jää sitten kokonaan kotiin loman jälkeen - en enää noita töitä yritäkään...

stoppis 14+1

Amira: Onnea liikkeistä... :heart: :heart: :heart:

Stoppis: oletpa sanut kauan pidettyä lapsilta salassa, wau! Mun mako oli semmoinen, ett ensimmäinen työkaveri kysyi vkolla 13, ett koska aioin heille kertoa... Ja kaytin tosi löysiä paitoja alkuun... :LOL:

Täällä olen ja hulluksi taidan tulla. Ei sitten lupaavien selkäsärkyjen jälkeen mitään mikä voisi edistää tätä synnytyksen alkamista. Mä olen aamun aloittanut parkumisella. Itkin miehelle oikein vuolaasti ennen hänen töihin lähtöä, mutta eipä hän oikein osannut auttaa. Säälivä katse on se kaikkein pahin... :headwall: Kiitos teille, että olette olemassa. Mut olis jo piipaa-autolla haettu ellei tätä palstaa olisi... :/

Riikkuli 40+2

MyAngel Paljon halauksia teille!

Riikkuli Kyllä se nyt jo pian tulee, jaksuja viime päiviin! Saat sitten jouluksi pienen kotiin.

Uusille tervetuloa tälle puolelle. Huoli on mukana pitkään, mutta kyllä se vähitellen helpottaa.

Tänne ei mitään uutta. Massu kasvaa ja pikkuinen on kovin vilkas. Iskä ja sisaruksetkin ovat jo päässet möyrimistä tuntemaan. Rakenneultra vasta ensi maanantaina, ainakaan vielä ei liiemmin hermostuta. Jouluvalmisteluja vähitellen tehty, tänään varmaan lasten kanssa jouluostoksille kunhan tulevat koulusta. Sitten onkin lahjat ostettu.

Hyvää viikonjatkoa kaikille!

Puella ja Kompiainen 21+0

Ihanaa Minda ja Irtis, lämpöiset onnittelut molemmille :flower:

Minda meillä näyttäskin olevan samana päivänä LA =)

Irtosora tokihan ollaan tuolla kuumeilupuolella törmätty :D

Amiralle kiitos tsempistä huomiseen!
Ja Stoppikselle myös, mä olen nyt ollu tasan viikon kipeenä :( kurkkukipu on jo hellittäny mut nyt on sit pää täys limaa, yskittää ja korvakin lukossa..alkais jo riittämään!

).( Tissit on alkanu kasvaan, 75b täyttyy jo mukavasti kun ennen on kupit löpöttäny :D etomista on vähemmän, johtuukohan siitä että koko ajan tulee laitettua suuhun jotain kun täällä kotona vaan makoilee. Lämmintä ruokaa ei tee yhtään mieli, mielummin jotain raikasta ja kirpeetä...en vaan oo keksiny vielä että mitä se olis, mandariinitkin on vähän liian makeita mutta niitä on nyt menny :p

MyAngel :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: ja pahoittelut sulle ja miehellesi, jaksamisia :heart:

Ei muuta tähän hätään, tuntuu omat vaivat turhan pieniltä :ashamed:

:heart: :Ninni ja Kirppu 26+2

PS. Päivitän listan huomenna tai ylihuomenna, nyt voimat poissa, oon poskiontelontulehduksessa...

Käytiin neuvolassa,painoo oli tullu hyvin,eli nyt 4325g ja 53 cm,pipo 38cm.Tällä menolla sylikummin kädet on ristiäisissä tiukalla...Kotiinlähtöpainohan oli 3220g ja pituus sen 50.Tammikuun alkuun laitto ekan lekuri ajan.Ei tarvii jatkuvaan rampata,ku kaikki ok.

Pitäs varmaan lähtee perunoita kuorimaan ja lihapullia väsäämään,satuin kerran tekeen ite lihapullia,ni enää ei sit kaupan pullat kelpaakkaan!Jätkän tökkäsin vaunuihin pihalle ja isompiki vetää sikeitä!Meinas pikkusella olla vähän kiukkua,mut aamu meniki rikkonaisilla unilla.

kiitos kaikille onnitteluista ja tervetulotoivotuksista!
täällä ollaan ihan pää pyörällään, kun väsymys on niin valtaisa. yön jälkeen on vaan väsyttänyt, väsyttänyt ja väsyttänyt. paitsi silloin kun on myös pissattanut, pissattanut ja pissattanut. myös öklötystä on havaittavissa, mut se oli väistyvää. väsymys vaikuttaa hankalimmalta, miten ihmeessä sen kanssa pärjää töissä? kai tämä tästä vähän edes helpottaa?? ja miten toi pissaaminen nyt mihinkään liittyy..?
totuttelemista tämä nyt on. mies ei ehkä ihan täysillä hokaa, miten väsynyt ihan oikeasti olen, siitä tulee vähän paha mieli, mutta kai hänkin tähän muutokseen kohta tottuu, en nyt ala vikuroida vielä.

huuh, sanoo väsynyt, mutta onnellinen irtis, vasta 4+6
Koodi:
[code][url=http://lilypie.com][img]http://bd.lilypie.com/Pu2bp2/.png[/img][/url]
[/code]

Yhteistyössä