Hellou naiset! :wave:
Repa niin en muistanut sanoakaan, että mullahan on jo nyt ollut joitain kivuttomia supistuksia (lähinnä olen huomannut pari kertaa seksin jälkeen ja pari kertaa herätessäni selältäni aamulla kun rakko on täynnä - silloin kohtu tuntuukin tooooosi korkeella kun täysi rakko sitä jotenkin puskee). Juu kannattaa kieltäytyä hommista jotka ei tunnu hyvältä töissä ettei tule remppaa! Hyvä kun sait sanottua!
hiidi voi toista, paranemista pojalle! :hug: Ja samaa mieltä,e ttä hyvä pino on =)
Gatsu onnea ihanista ultra-kuulumisista :flower: =) Kyllä se aina vähäksi aikaa helpottaa!
Minda olipas säikäytys
Mutta onneksi ei pahasti käynyt kuitenkaan :hug: Niin se vaan on, että noille muksuille väkisinkin jotain jossain vaiheessa käy - ei voi kun toivoa, että ei pahasti kävisi!
arskaenergiaa eiköhän me kaikki olla alussa oltu huolissaan vaikka mistä :hug: ja myöhemminkin... Sulla on kyllä sellaiset oireet, että ei pitäisi olla pelkoa... :hug:
Riikkuli valita vaan ihan sydämesi kyllyydestä
Kyllä me ymmärretään :hug: Uskon kyllä että vauveli sieltä hyvin tulee kun aika on, vaikka koko nyt sinua mietityttääkin! Ja jos käynnistellään, niin eiköhän kalvojen puhkaisu riitä, jolloin synnytys ei ole sen rajumpi kuin muutenkaan (jos niille tropeille menee, niin sitten saattaisi olla rajumpi). Meillä siis kuopus käynnistettiin ettei kasvaisi liian isoksi ja kalvojen puhkaisu riitti - supparit alkoi puolen tunnin päästä ja siitä 4 tuntia niin typy oli sylissä =) Tsemppiä :wave:
Nythän mä tajusinkin, että poikkean teistä sen verran, että kun meillä oli keskeytys, niin minä en sitä keskenmenoa ole oikeastaan pelännytkään (mitä nyt alkuun pelkäsin kovasti että olisi KU), vaan sitä että jossain ultrassa taas paljastuu että pienellä on pahasti vialla... ja rakenneultrahan on vielä edessä... Vaikka np-ultrassa putosikin valtava taakka, niin varmasti olen taas tammikuussa ihan hermona... että tiedätte jo nyt varoa
Amira sulla on kyllä ihan riittävästi ollut tuota laattaamista
:hug: Vramaan muuten käy hampaille... syö ksylitolipurkkaa aina joka laattaamisen jälkeen
*hammaslääkärit suosittelevat*
(jaa miten niin viiraa...
)
Joo, vähän siis viiraa, kun olin ihan poikki tuossa enkä saanut unia otettua kun pätkissä kun mies ei ollu vielä tullu ja penskat meuhkasi ja nyt oon ihan töttöröö eikä tietenkään nukuta nyt kun vaikka voisi... no, ehkä taas ruuan jälkeen on vetopois...
stoppis 14+3