Keskenmenon jälkeen plussanneet Joulukuussa

ONNEA riikkulille ja koko perheelle prinsessasta!!! ihanan joululahjan saitte ja hienoa että kaikki meni hienosti :D

riemukasta ja samalla rauhaisaa joulua kaikille.. ! syökää kaikki kahden edestä ja voidaan paksusti :heart: täällä odotellaan edelleen niitä ensimäisiä liikkeitä. jos vaikka aatona tai uutenavuotena yllättäis äidin :heart:

marleena83 ja vinksi 16+2

Voi ihanaa kerrassaan :heart: Onnea Riikkuli koko perheelle prinsessasta,voiko parempaa lahjaa toivoa!!!! :heart: :heart:

Ja kaikki muut myös ,oiken rauhaisaa joulua,syökää ja voikaa paksusti :xmas: :heart:

Repa ja kutvonen rv 19+5

Heippa pitkästä aikaa....

Mie oon ollu sairaalassa ja siksi en ole päässyt koneelle...
pahoinvointi yltyi niin kauhiaksi että tippaanhan mie jouduin :/
oksensin niin rajusti kaiken pois että liitelin tajunnan ja tajuttomuuden rajoilla...se oksentelu muuttui viime viikon keskiviikkona jo niin paljon että lauantaina menin päivystykseen kun mikään ei pysyny sisällä ja alamasu ja alaselkäsärky oli ihan kauhia, illalla 10 jälkeen siirsivät mut osastolle ja suoraan tippaan, su aamulla ultrasivat ja yksi pikkuinen sikiö löytyi ja sille syke :heart: :heart:

kyyneleet nousi silmiin, ihana näky... :heart:
Olin jo varautunut pahimpaan, mutta niinkuin lääkärikin sanoi että on niin rajua tää pahoinvointi että sekin kertoo jo siitä että istukkahormonia on paljon ja km riski tosi pikkiriikkinen... :heart:

eilen pääsin pois sairaalasta, mutta lääkäri sanoi että HETI on tultava takaisin jos alan oksentaa...(muhun tiputettiin la-ma välisenä aikana 6litraa nesteitä..)

Paha olo on edelleen ja saan todella kamppailla että pysyy tavara sisällä...on siellä sairaalassa niin tylsää yksinään että ei sinne mielellään halua...

Riikkuli: Onnea sinulle ja perheellesi ! ihanaa!!! :heart:

:heart: :lla AE ja säde 7+5

Täältä ähkyn keskeltä toivottelen arskalle voimia pahoinvoinnin kourissa taisteluun :hug: Ihanaa että pikkuinen on voimissaan :heart:

Täällä on alkanut rakennultra jännittämään ihan tosissaan,voi kun kaikki olisi hyvin. Potkut on voimistuneet ja isukkikin tunsi yhden voimakkaan muksahduksen korvallaan (ainakin nii väitti) :D Vielä on kuitenkin hiljaisempiakin päiviä,ettei paljon mitään tunne :)

Repa ja kutvonen rv 20+1

Ja hyvää jälkijoulua jokaiselle :xmas: .

Arskalle jaksamista :hug: .
(.) Täällä ruoka maistuu jo ihan pelottavan hyvin :p . Suklaat varsinkin.. Kaveri muljahtelee mahas mukavasti ja rakenneultraankin on enää 2 vkoa. Kyllä aika menee nopeasti.

Hyviä vointeja jokaiselle!

-A- ja aamuväsymys |O

arskaenergia voi herramunjee sun pahoinvointis kanssa! sää oot ihan mahdoton ;) eikä, kun koetahan leidi, kestää siellä ja saada vointisi kohenemaan. ihanaa, että pikkuinen löytyi hyväsykkeisenä =)

tämä alkoi jännittää tuulimunan, tms., mahdollisuutta, ihan muuten vaan. pitäskö sittenkin poiketa sinne varhaisultraan... no, mietitääs nyt vielä :)

hyvää joulun jälkeistä elämää kaikille!

irtis 7+1

arskalle voimia, kamalaa mutta toisaalta tietty hyvä juttu, saatko sairaslomaa tarvittaessa, varmaan aika hankalaa lastenhoito tuossa olotilassa :hug: mutta onneks masussa kaikki hyvin =)

irtis ihan sama pelko vaivaa, varsinkn kun oireet on aika vähäset, eilen vasta ekan kerran oli kunnolla huono olo, mutta eipä tässä auta kun kattella päivä kerrallaan, mullakin ois eka ultra vasta 23.1 katotaan jaksanko sinne asti oottaa, hermostuttavaa tää aika välillä.... =) mutta tsempataan toisiamme =)

millonkas repalla se suuri päivä on? (siis ultra =) ) aattele puoliväli jo =)

juu joulu meni rauhallisesti ja lapset oli innoissaan ja on vieläkin, lahjoistaan toi kurailma vaan vähensi kyllä joulutunnelmaa, toivottavasti se talvi joskus tulee

:wave: taas, eliisa 8+0

Arskalle jaksamista pahoinvoinnin kanssa ja toivottavasti rupee jo helpottaa edes sen verran et ruoka jää sisälle :hug:

Meillä meni joulut hyvin paitsi poika säikytteli pahoilla hengitys vaikeuksilla ja päivystykseen eivät ottaneet vaikka poika olis tarvinnu adrenaliiniä ja kortisoonia jotta turvotus olis laskenu mut saatiin kotilääkkeillä ja tupla annoksilla tilanne onneks rauhotettua ja kylmä höyrykoneella...

Miehellä on ähky mein kummankin puolesta...iteltä jäi nuo jouluruuat vähille ja suklaatkin jäi syömättä ja lapset ei voi suklaata syödä ni miehen on ihan pakko syödä yksin kaikki ;)

Huomenna aamusta klo.9 olis np-ultra...toivottavasti pääsis ajallaan ettei tarvis koko päivää odotella siellä,hoitaja sano et ajat on vähän sekasin näiden pyhien takia ja käski varata useamman tunnin aikaa olla siellä...

Äitee ja tuplat rv11

Heippati kaikille :wave:

arskalle onnittelut pienen :heart: sykkeistä =) Ja jaksuja pahoinvointiin :hug: toivottavasti ei ihan hirmuisen kauan noin pahana kestä! :hug:

Repa puolivälissä menette jo! Milloinkas se ru on? Kaikki on varmasti ihan priimasti =)

Amira täällä kanssa ruoka maistuu :wave: :p Ja maha on pullahtanut ihan kerta kaikkiaan!!! :eek: Äitikin sanoi tuossa, että ihan parissa päivässä pullahti (ja huom: tämä tapahtui ennen joulua, että ei ole kyse ihan vaan joulumässäilystä :LOL: ). Kävin jo kauhuissani puntarillakin, että miten kauhiasti on tullut lisää, mutta ei niitä kiloja ollutkaan lisinyt :eek: ?

irtis joo, tuo vaihe on niin pitkän tuntuinen kun ei ole tietoa... kyllä kaikki on varmasti kunnossa :hug: ja Eliisalla myös - varsinkin kun pahoinvoinninkin olet saanut riesaksesi! :hug:

Äitee hui kun kuulostaa pahalta poikas oireilu :( Oliko hällä flunssa vai ihanko muuten vaan? Tuo on niin ikävää kun lapset sairastaa :hug: Toivottavasti poitsu voi jo paljon paremmin! Onnea matkaan ultraan! Tule sitten kertomaan kuulumiset! :wave:

Juuh, joulu meni ihan mukavasti :) Pahimalta ähkyltä olen säästynyt, kun jouluruuat ei ole minun erityis-suosikkeja... Mutta maha on siis ihan kerrassaan aikamoinen!!! Ja kohtukin tuntuu jo lähentelevän napaa - ei kai sen ihan vielä siellä saakka pitäisi mennä, vai? :eek: No 3.1 on neuvola, niin voi kysellä kaikkea...

Me ollaan vielä mummolassa, tänään lähdetään kotio tuon lahjavuoren kanssa... paitsi neidin uuden hienon keittiön meinasin jättää mummolle, kun neiti on vähän tinttaroinut tässä joulun jälkeen... tai jos mukaan lähtee, niin on ainakin piilossa ensi vuoteen! Oikeesti, en tiedä mitä on tapahtunut mun ihanalle pikkutytölle (3½-v)... ihan järkyttävän itepäinen ja tottelematon eikä mikään uhkailu tehoa, huoh... toivottavasti ei ole pitkä vaihe... :(

Ai niin, meillä on tässä asunnon osto mahdollisesti vireillä - tai siis tarjous kai jätetään nyt... Aika paljon siinä on remppaa - tai siis ei mitään isoa, lähinnä pintaa, mutta jos kaikki pinnat uusii, niin onhan siinäkin tekemistä! Mutta katotaan nyt, tuleeko kohta muutto eteen!

stoppis 16+4 (? oisko?)

Joulut on vietetty täälläkin,mieluusti kyllä jatkaisin tätä kiireettömyyttä ja ruoasta nauttimista :) Tällä hetkellä kyllä näyttää siltä että pakko vielä jatkaa noiden laatikoiden syöntiä kun ovat ainoa kunnon ruoka mitä saan alas...äkkiä kauppaan hamstraa saarioisten valmislaatikot!!

Edelleen on noita ihmeellisiä tuntemuksia alavatsassa,mahtavatko olla ihan kohdun kasvu"kipuja"...????

Stoppis, sit voidaankin alkaa yhdes manailee remppajuttuja kun meilläkin alkaa toi talon rakennus oleen siinä vaiheessa että sisäpintoja päästään kohta laitteleen :D

Äiteelle np-ultraan tsemppiä ja Repalle sekä Amiralle rakenneultraan, kaikki on varmasti hyvin =)

Arskaenergylle hieman lisäenergiaa pahoinvoinnin selättämiseen, ihanaa että kaikki oli masukilla hyvin =)

Tää kaasuttaa ny sinne kauppaan ennen kun laatikot kerkee oikeesti häviään...

Gatsu ja Elvi tasan 10 (jee, jo kaksnumeroinen luku!)

P.S. Huomenna eka neuvola.

En vielä asetu tänne mutta koitan tikulla jäätä eli eilen illalla myöhään hailakka mutta värikäs viiva eli täällä haamuillaan! :heart:

Toivottavasti tämä pikkuruinen pysyisi matkassa..... ymmärrätte kaikki saman kokeneina varmasti huolen.. :|

Stoppis Pojalla ei ole flunssaa vaan kohtaus tuli kun oltiin mammalla joulupuurolla ja siellä oli koko perhe ja kaikilla muilla on koiria ja sisä kissoja ja poika on allerginen tolle koirapölylle, eipä se sitten muuta tarvinnut kun kohtaus iski...pojalla on keuhko astma ja kasa allergioita+läjä ruoka allergioita...mutta nyt lääkitys taas kokonaan päällä ni poika voi aika hyvin,pojalla oli taukoa noista vahvoista lääkkeistä jotta nähtäis miten pärjää ilman lääkkeitä (lääkärin määräys) ja nyt sit otettiin ne kaikki takas...

Kiitos kaikille tsempeistä huomiseen...olette ihania :hug: miulla on maha jo nyt kuralla mut eipä se haittaa näin joulun jälkeen.

Tinii Onnea haamusta ja kyllä se siitä pian vahvistuu siis se viiva,otat vaan rennosti ja nautit olostasi (helpommin sanottu kun tehty)

Äitee ja tuplat rv 11

Kiitos ihana kaikille jotka muistitte mua... :heart:

Pahoinvointi on saatu jollain lailla hallintaan, tosin huono olo on koko ajan, sillälailla että ihan ei vielä pääse nauttimaan asti :snotty:
monta kertaa on suussa asti käyny oksu mutta oon saanu nieltyä takas :snotty: , pakko tai sinne osastolle taas joutuu ja siellä on tylsää... :kieh: :/

huomasin just tänään että ihanaa on jo tasan 8 toi viikkotilanne... :heart:

sitte sellaista kysäisisin, noista rinnoista, eli miten kipeet teillä on ollu alussa?
(henkilökohtaisuuksia :LOL: )
koskapa mulla on niiiiiiiiiiiiiiiiiin kipeet, että yöllä ei voi kylkeä kääntää heräämättä kun sattuu niiin paljon, eikä miestä voi halailla kun sattuu tisuihin, ja lapsi jos vahingossa törmäilee niin AUTZ!!!!
en muista että olis aiemmin ollu näin kauhian kipeet tisut missään vaiheessa raskautta. :/

mutta nyt jatkamaan ennenkuin paha olo iskee taas, ja päähänkin särkee tää koneen tuijottelu...

btw. Ostettiin tänään isompi akvaario (ennen oli 120litrainen, nyt 190litrainen )
pitää lähteä uudet hiekat pesemään ja siirtämään vanhasta uuteen noi kalat ja kasvit, tää uus on sellainen 8-kulmainen johon näkee joka puolelta, ihqu :D

:heart: :lla AE ja säde 8+0 :heart:

Minäkin tuun varovasti vasta vaan huikkaamaan :wave: ja paremmin sitte kirjoittelemaan kun saa päähänsä taottua, että jos ja kun kaikki hyvin menee tällä kertaa, niin syyskuussa ois pikkuinen sylissä :heart: 23. päivä sain oikein haamujen haamun ja tänä aamuna jo vähän selkeemmän viivan, mutta aattelin viel sunnuntaina tuhlata yhen testin lisää ja varmistaa viivan vahvistumista. :ashamed: ja la ei oo ihan selvä, kun ei ehtinyt niitä ekoja menkkoja tulla km:n jälkeen, mutta tuskin se viikkoa enempää heittää kun tuon haamujen haamun sain kp 28/28-30.

mutta juu...tuun sitte paremmin jutusteleen lisää, kun sisäistän tän jutun ensin :kieh:

Tinii ja katjuska,onnea plussasta ja tervetuloa tänne puolelle...kyllä ne siitä vahvistuu ne viivat :heart:

Niin ultra olis maanantaina,eikä hetkeäkään liian aikasiin...
Olen taas huolesta soikea,kun vauvasta ei ole kuulunut mitään,ei liikkeen liikettä,potkuista puhumattakaan :ashamed: Jo pariviikkoa liikkunut päivittäin ja nyt ei mitään kahteen päivään :eek: Mietin tässä jo että pitäiskö soittaa huomenna neuvolaan....

Ahistaa..

Repa ja kutvonen rv 20+2

Äkkii tulin vaan sulle sanoon et mulla oli suunnilleen samoilla viikoilla ihan sama juttu, Kirpun liikkeitä ei tuntunu melkeen viikkoon ja olin kans ihan kauheen huolissani. Vauva luultavasti vaan on kääntyny sellaseen asentoon ettet tunne liikkeitä, eiköhän kaikki oo sunkin masussa ihan hyvin! :hug: Tänään mun masukilla ollu extravilkas päivä, ei oo varmaan koskaan liikkunu vielä noin paljon, tai siis liikkeet ei oo näin hyvin tuntunu koskaan aiemmin, ihan kun tulis vatsanahasta läpi :LOL: ja sen kyllä näkee myös ulospäin =)

Mut nyt kylpyyn!

:heart: :Ninni ja Kirppu 28+4

tinii!! tervetuloa tänne! mahtavaa! superisti onnea sulle ja katjuskalle kanssa!

kiitos stoppis ja eliisa tsemppailuista :) eka neuvola 31.12., silloin selvinnee ekan ultran, yms., aika. sitten tietää, miten pitkään pitää vielä odottaa todistusta paakkelssista... siihen asti yritän pitää pään kylmänä. mennään, eliisa, aika samoilla päivillä, mullakin vasta 7+2 :)

väsymys on alkanut olla ihan kamalaa, tarvii siitäkin kysyä neuvolassa. mä vaan nukkuisin ja nukkuisin, enkä jaksa ees puhua. ihan ookoo näin lomalla (paitsi ettei ole, haluaisin jaksaa edes käydä kävelyllä!), mut hoppas tää väsy laantuu ens viikon puoliväliin, kun työelämä taas kutsuu :p ällötys puolestaan on aaltomaista, just nyt on ihan hyvä hetki menossa ;) arska, mulla ainakin tissien kipuilu on ihan järkyttävää. just kääntyminen sängyssä ja vessaan nousu yöllä (ja sitä teen ihan jatkuvasti nyt) sattuu kauheasti rinnoissa. päivisin on iisimpää, liivit varmaan kanssa tukee oikeaan asentoon, jne. ja pahoin pelkään, että tää on ihan "normaalia" :LOL:

uu, tulis pian päivä, ettei koko ajan tunnu, että on vaan hankalaa ja ettei epäilytä joku :D vai veikkaisko joku konkari siellä takarivissä just nyt, että kuules, tuleva äiti, ei noi fiilikset lopu enää koskaan, kun lapsosia aikoo hankkia ;) heehee. noni. nyte pois näppikseltä, silimät kuivuu.

:wave:

:flower: Tervetuloa tinii ja Katjuska! Paljon onnea!

Arska, kipuilut kuuluu taudin kuvaan. Muistan samoilta viikoilta ihan samoja tuskailuja. Liivit päällä nukkuminen autto hieman. Lapsen halipuskemisten kans olikin sit hieman hankalampaa...

(.) Aamul sängys vietin laatuaikaa mahani kanssa ;) . Kokeilin kohdunpohjan korkeutta ja napatasossa aletaan olla. Kaveri potkiskelee hellusesti jo työpäivänkin aikana. Näköjään tää raskaus on sitä, että koko ajan odottaa jotain tapahtuvaksi.. Nyt mä en meinaa malttaa odottaa, että potkut alkais tuntua isän käteenkin. (On tämäkin kierre ;). Eka sitä odottaa, että ei tulis menkkoja vaan plussaa. Sit odottaa sydänääniä, että tulis 12 vkoo täyteen ja erinäisiä ultria. Sit liikkeitä, rakenneultraa ja kohta jo kärsimättömänä synnytystä...).

Mukavaa perjantaita ja tulevaa viikonloppua!

-A-

Ultrassa käyty ja kaikki oli mitä parhain päin =)

A-vauva on laiskempi ja B-vauva se vilkas kaveri,mitat saatiin kuitenkin otettua ja A turvotus on 1.25 ja B turvotus 0.86 elikkä ihan normit.

Kumpikin on omassa pussissa ja omat istukat.

Äitipolilla seurataan ahkerasti:rakenne ultra on rv 20 ja sen jälkeen käynnit rv 26,28,30,32,34,36,38,39, jos tuonne asti päästään.

Vauvat vastas viikkoja ja laskettu aika pysyy samana mutta miulle tehdään sectio näillä näkymin rv38-39 ellei myrkytys iske tässäkin raskaudessa sitä ennen.

Onnellinen Äitee ja tuplat 11+1

Iltaa leidit :wave:

Gatsu juu eiköhän vähän kaikilla ole jos jonkinlaisia tuntemuksia massussa alkuun ja kuuluu varmasti asiaan - käyhän siellä kova myllerrys ja kasvu koko ajan :) Joo, kiva että on joku muukin sitten laittelemassa pintoja jos nyt oikeasti tuo kämppä saadaan - voidaan kirota yhdessä :D :wave: Mitäs kuului neuvolaan?

tinii ja katjuska varovaisesti onnittelen, tervetuloa joukkoon ihan kunnolla sitten kun uskaltaudutte :flower: :hug: :wave:

Äitee näinhän mä muistelin että teillä oli noita allergioita ja astmaa. Tosi ikävää, että ei pysty sukulaisia turvallisesti näkemään :( Onneksi poitsu kuitenkin voi jo paremmin =) Ja ihania uutisia teillä ultrasta, onnea :flower: :hug: =) Ja tuo on oikeasti hyvä että on omat istukat ja pussit - turvallisin monikkoraskaus! Ihan hyvä että silti seuraavat tarkasti, saat oikein ravata äippäpolilla :)

arska toivottavasti tilanne pysyy edes tuollaisena eikä pahene :hug: Noista tisseistä muuten pakko sanoa, että mä olen aina ollut ihan :eek: kun kaikkilla on hirmu kipeät tissit alkuraskaudesta ja tissit kasvaa monta kuppikokoa jo raskausaikana... mulla ei ole oikeen ikinä olleet tissit kipeät (vähän arat nännit on olleet ja nyt tällä kertaa vähän arat sivuilta, mutta ei muuta)! Ja ikinä ei ole raskausaikana tissit kasvaneet, vaan vasta maidon noustua (eikä sittenkään kuppitolkulla)! Mulla on vissiin oudot tissit :eek: Mutta siis arska - ihan normaalia tuo on, kun kaikilla muillakin on (paitsi mulla:ashamed:) :hug:

Repa maanantai on jo ihan kohta! Ethän liikaa ressaa! Vauveli potkii sun sisuskaluja päin nyt välillä ja kaikki on ihan kunnossa :hug:

irtis väsymys on tuossa vaiheessa ihan just tyypillistä :hug: Mulla pahin väsy helpotti siinä rv 12-13, mutta vieläkin saa nukkua päikkärit varsinkin jos on jotain ihmeempää hommannut (esim. käynyt shoppailemassa :LOL: )...

Amira joo tällasta etapista toiseen menoahan tämä on... ja varsinkin tämä raskaus tuon edellisen menetyksen jälkeen... On ollut vähän sellaista sitku-meininkiä: aina lupaa itselleen lopettaa murehtimisen sitkun ja sitkun, mutta aina se vaan siirtyy :LOL: Nyt ootan sitä rakenne-ultraa jonka jälkeen olen luvannut luottaa vauvan tuloon ihan aikuisten oikeesti jos kaikki on kunnossa... saapi nähä :LOL:

Kävin tänään shoppaamassa ja ostin kauheesti vaatetta lapsille, varsinkin tytölle (kun niille vaan tehdään enemmän vaatetta!!!) :ashamed: Ja piti ostaa pari imetyspaitaakin kun oli puoleen hintaan (ja sitten on semmonen olo, että pikkasen ennenaikaista ostaa imetyspaitoja... :ashamed: ). Ja sitten välillä tulee semmoinen oikeen vastarinta, että kyllä jos ru:ssa on kaikki hyvin, niin menen heti ja ostan ne yhdistelmät! :LOL:

Juteltiin tuossa miehen kanssa, että meille tulee vaan kaksosia (siis horoskooppimerkiltään), kun tämä kolmaskin olisi siihen samaan saumaan tulossa. Jännä miten se menee...

stoppis 16+4 (nyt tarkistetusti :D )

Np-ultrassa käyty ja turhaan olin huolestunut.
Kaikki oli hyvin ja kaksi terhakkaa pikkuista siellä ruudulla pyöri. :D
Tuplat sitten paukahti meillekin. Nyt menee varmasti hetki asiaa sulatellessa..

SatuKa ja Tiuhti&Viuhti 12+3

Hyvää Huomenta!!

26 päivä palattiin suomeen ja kyllä ketutti...tommosta vesisadetta jaksa kukaan katella...ja niin pirun kylmä...huh..

thaimaassa oli monena päivänä tollaset +45 astetta B)
reissu meni hyvin ja mitään onkelmia ei ollu masukin kanssa.

eilen illalla tosin vasta tultiin kotiin ku mentiin suoraan kentältä ukon vanhemmille... nyt pitäis purkaa laukut ja pestä pyykkiä ja illalla käydä mun äitin luona.

tuun myöhemmin kertoilemaan lisää.

ainii...kiva kun viikot lisäänty hurjaa vauhtia kun ei ollu koko ajan miettimässä..

wiivi84 & ? 15+3 (ultran mukaan 16+0 )

=) :flower: Onnea uusille plussanneille!

Täällä se vauva-arki on tasaantunut jo. Neiti on tosi rauhallinen. Herää yöllä vain kerran syömään siinä viiden hujakoilla jakoisaa sitten yhdeksään kymmeneen. =)

Harmi vain että hän sai flunssaan jo näin pienenä ja on aika tukkoinen.

Tulin vain hukkaamaan tänne kaikille hyvää jarrusukkaista UUTTA VUOTTA!

-viivin ja mimosa 7.11. -

Yhteistyössä