Iltaa leidit :wave:
Gatsu juu eiköhän vähän kaikilla ole jos jonkinlaisia tuntemuksia massussa alkuun ja kuuluu varmasti asiaan - käyhän siellä kova myllerrys ja kasvu koko ajan
Joo, kiva että on joku muukin sitten laittelemassa pintoja jos nyt oikeasti tuo kämppä saadaan - voidaan kirota yhdessä
:wave: Mitäs kuului neuvolaan?
tinii ja
katjuska varovaisesti onnittelen, tervetuloa joukkoon ihan kunnolla sitten kun uskaltaudutte :flower: :hug: :wave:
Äitee näinhän mä muistelin että teillä oli noita allergioita ja astmaa. Tosi ikävää, että ei pysty sukulaisia turvallisesti näkemään
Onneksi poitsu kuitenkin voi jo paremmin =) Ja ihania uutisia teillä ultrasta, onnea :flower: :hug: =) Ja tuo on oikeasti hyvä että on omat istukat ja pussit - turvallisin monikkoraskaus! Ihan hyvä että silti seuraavat tarkasti, saat oikein ravata äippäpolilla
arska toivottavasti tilanne pysyy edes tuollaisena eikä pahene :hug: Noista tisseistä muuten pakko sanoa, että mä olen aina ollut ihan
kun kaikkilla on hirmu kipeät tissit alkuraskaudesta ja tissit kasvaa monta kuppikokoa jo raskausaikana... mulla ei ole oikeen ikinä olleet tissit kipeät (vähän arat nännit on olleet ja nyt tällä kertaa vähän arat sivuilta, mutta ei muuta)! Ja ikinä ei ole raskausaikana tissit kasvaneet, vaan vasta maidon noustua (eikä sittenkään kuppitolkulla)! Mulla on vissiin oudot tissit
Mutta siis arska - ihan normaalia tuo on, kun kaikilla muillakin on (paitsi mulla:ashamed
:hug:
Repa maanantai on jo ihan kohta! Ethän liikaa ressaa! Vauveli potkii sun sisuskaluja päin nyt välillä ja kaikki on ihan kunnossa :hug:
irtis väsymys on tuossa vaiheessa ihan just tyypillistä :hug: Mulla pahin väsy helpotti siinä rv 12-13, mutta vieläkin saa nukkua päikkärit varsinkin jos on jotain ihmeempää hommannut (esim. käynyt shoppailemassa
)...
Amira joo tällasta etapista toiseen menoahan tämä on... ja varsinkin tämä raskaus tuon edellisen menetyksen jälkeen... On ollut vähän sellaista sitku-meininkiä: aina lupaa itselleen lopettaa murehtimisen sitkun ja sitkun, mutta aina se vaan siirtyy
Nyt ootan sitä rakenne-ultraa jonka jälkeen olen luvannut luottaa vauvan tuloon ihan aikuisten oikeesti jos kaikki on kunnossa... saapi nähä
Kävin tänään shoppaamassa ja ostin kauheesti vaatetta lapsille, varsinkin tytölle (kun niille vaan tehdään enemmän vaatetta!!!) :ashamed: Ja piti ostaa pari imetyspaitaakin kun oli puoleen hintaan (ja sitten on semmonen olo, että pikkasen ennenaikaista ostaa imetyspaitoja... :ashamed: ). Ja sitten välillä tulee semmoinen oikeen vastarinta, että kyllä jos ru:ssa on kaikki hyvin, niin menen heti ja ostan ne yhdistelmät!
Juteltiin tuossa miehen kanssa, että meille tulee vaan kaksosia (siis horoskooppimerkiltään), kun tämä kolmaskin olisi siihen samaan saumaan tulossa. Jännä miten se menee...
stoppis 16+4 (nyt tarkistetusti
)