Heipparallaa,
Loma on ilmeisesti tehnyt tehtävänsä kun en ole täälläkään käynyt 3,5 viikkoon.
Huh en edes yritä kommentoida kaikkea vajaan kuun aikana sattuneita tapahtumia ( tätä tekstiä täällä meinaan vähän on ), joten onnea tasapuolisesti kaikille
plussanneille, hyviä ultrakuulumisia saaneille ja jakaantuneille :flower:
Oli ihana huomatta miten paljon tuttuja nimimerkkejä tänne oli kuumeilijoista ilmestynyt, monen teidän plussaa onkin jo odoteltu pidemmän aikaa. Nyt vaan hurjasti onnea ja tarrasukkia matkaan joka iikalle! =)
Tsemppiä kaikille kurjien fiilisten ja tuntemusten kanssa kärvisteleville, muista sinäkin
nanakuu ettei ne oireet aina kulje käsikädessä raskauden kanssa ja jokainen raskaus on erilainen. Esim. minulla viime raskaudessa verinen vuoto oli merkki keskenmenosta, mutta tässä raskaudessa ei.
Eli ei kannata liikaa vertailla ja ajatella että näin se edellisessäkin meni. :hug:
Nimistä oli ollut juttua. Meillä on molemmille sukupuolille muutamia vaihtoehtoja mietittynä ja se mistä tykkää eniten tuntuu vaihtelevan aikalailla. Tytölle mun on ollut aina helpompi keksiä, mutta kyllä niitä pojankin nimiä on saanut puristettua kun on oikein miettinyt moneen kertaan päänsä puhki.
Omaan napaan on loman aikana mahtunut kaikenmoista: käytiin uudessa rakenneultrassa vauvan munuaisia tsekkaamassa ja mut pistettiin sitten TAYSsin seurantaan kun ultraaja katsoi että edelleen on vähän laajentuneet. Nyt kuitenkin kun käytiin sit TAYSsissa ekalla tsekkauksella niin oli sitä mieltä että munuaiset on ihan normaalin rajoissa eikä ole mitään syytä huoleen. Kyllä helpotti.
Pikkuhiljaa oon alkanut ajatella tulokasta
tyttönä, kun sitä nyt kolme eri lääkäriä on jo tytöksi väittäneet eikä kukaan ole nähnyt mitään pippeliä muistuttavaakaan. Miehen sanoja lainatakseni "kyllä hänen pojallaan olisi sellaiset vehkeet että ne sentään näkee"
Maitoa on alkanut tihkua ja sekin on jotenkin herätellyt ajattelemaan että kyllä tää nyt taitaa olla ihan totisinta totta. Ekaa kertaa tulin ajatelleeksi niin päin, että montako viikkoa on edessä, enkä että mitä on takana. Ja apua sehän on enää
16 viikkoa jäljellä! Mitään ei oo hommattu ja mä rupesin ajattelemaan että montako tiliä ennätän saada ennen vauvan tuloa...ja sit tuli todettua että ei piru, nyt on alettava shoppailemaan tai ainakin laitettava tosissaan rahaa sivuun tai tulee tenkkapoo
Pakko alkaa valmistautuun jotenkin, en oo suostunut tekeen sitä kun oon niin pelännyt koko ajan. Mut on kai se jo pakko?
Se kait tältä erää, pitää alkaa touhuilemaan ja sit on edessä iltavuoro töissä. Toiseen kertaan siis. :wave:
Meritähti :heart: Pömppis 23+6