Jee!!
@Toiveinen Mä niin tiesin, että siellä jotain tapahtuu
Nyt vaan vahvistumisOnnea!!
Mä haluan kuulla kaikesta!!
Jotenkin niin tsemppaa itteäkin iloiset uutiset täällä
@Hiutale89 , pahoittelut menkoista
Ei niitä ois nyt tähän hätään kaivattu
Mutta koeta löytää uutta puhtia uuteen kiertoon ja nyt tosiaan sitä ovista metsästämään
@Fritang , mikäs dpo siellä nyt menossa? Testejä odotellen
@Wimpsula , eiiii, älä jätä jännitykseen! Nyt testailemaan!!
Povaan sinnekkin plussaa plussaa
@miniminimini, pahoitteluHalaus sinne <3
Minulla oli kkm ja kaavinta 13.12.17. Vuoto kesti noin 10 päivää. Ja kuukautisia odottelen - tosin, toki toivon, että olisi uusi raskaus alkamassa, mutta epäilen
Itsellä 2 kkm, mutta näissä 5 vuotta väliä, joten ei ole kokemusta peräkkäisistä pettymyksistä. Mutta taustalla lapsettomuushoidot komplikaatioineen ja tavallaan lapsettomuus edelleen, sillä raskautuminen on lottovoittoon verrattavaa minun kohdalla. Eli tavallaan ymmärrän tunteitasi ja pelkoja, että jaksaako uudelleen suruja ja pettymyksiä, tai ihan vaan sitä alkuraskauden epävarmuutta. Me ei odotettu niitä suositeltuja välikuukautisia km:n jälkeen, sillä tuntuu, että jokainen hetki on meille tärkeä uutta raskautta ajatellen. On tietysti hyvä pitää taukoa, jos omat voimavarat vähissä ja se tuntuu tarpeelliselta, mutta itse ajattelen, että vaikka meillä olisi ollut taukoa yrityksessä, niin samat pelot olisi edessä tauonkin jälkeen. Toivon paljon voimia nyt näihin pohdintoihin teille <3
@pikkutakkutukka , yhdyn noihin turhautumisen tunteisiin
. Jatkuiko vuoto? Nyt peukkuja, että testeissä alkais näkymään jotain
@haavelapsi , mikäs siellä tilanne?
@Kiira29 , kiitos iloisista uutisista ja toivon valaamisesta tänne
Onko mitään oireilua?