@haavelapsi, sullahan piinapäiviä jo takana paljon, joten voisit alkaa testaileen
Maltatko vielä olla testaamatta?
@Fritang, tsemppiä lugejen kanssa
Itellä niistä kymmenisen käyttökertakokemusta ja hitsi mä aina panikoin, että jääkö niistä mitään imeytymiseen, kun tuntui, että aina valui samantien ulos
On: Täällä dpo 4 kääntymässä yöhön. Tänään erityisen ärsyyntynyt olo, "ettei tästä mitään tule". Voimakkaat ovisoireet ovat helpottaneet, viime yönä ja tänään kohdun seudulla menkkajomotusta ja vihlontaa. Kohtalaisen kuiva kausikin
Ja valvoin koko viime yön!
Nukahdin varmaan aluksi, mutta nuorempi herätti jo tunnin sisään ja sitten olin KOKO yön ihan pirteä
Mulla oli siinä keskenmenneessä raskaudessa yövalvomista. Mutta mikään oire tai oireettomuus ei ole mulle mitään ennen plussaa testissä, joten turhaa kai näitä on edes analysoida
Menkkajomotukset alkaa mulla negakierroissa päivää-paria ennen vuotoa, että nyt suht ajoissa, kun menkkoihin pitäis olla vielä ainakin 6-7 päivää. Mutta tätä kaavinnan jälkeistä kiertoa nyt ei voi laskea eikä vertailla millään tavoin normikiertoihin, Kummasti sitä vaan kyttää kaikkea sen mitä ehtii. Lasten päivähoidon aloitusviikko kuitenkin pitää huolen, että stressiltä ei välty. Ja ensi viikolla alkaa omat työt 3,5 vuoden jälkeen.
Se mikä ehkä menkkapettymystä lieventää, jos tärppiä ei nyt käy, että voin ilmoittautua sitten pakastealkion siirtoon
Ihan yhtä piinaavaa se toki on...