Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

@Toiveinen , puhelimessa kyllä näkyy punaista tuossa testissä ja koska päiviä niin vähän vielä, nii sopis iha normaaliinkin raskauteen. Mä painotan aina, että mulla kuopuksen kohdalla hcg plasmasta oli nega kp38/31-34. Ja sit taas tässä kkm:ssa sain selvän plussan tikkuun kp34. Eli nyt vaa lippu korkealla ❣
 
  • Tykkää
Reactions: haavelapsi
@Santso No niin, toivottavasti tikutelu tuottaa tulosta (y)

Pääsen toki ultraan, jos haluan maksaa vielä kolmannen kerran 150 euroa :D Menee jo vähän opiskelijabudjetin yli... Toivon että letrot tekivät oviksesta vain tosi oireettoman. Järjellä ajateltunahan nuo minun "normaalit" usean päivän kivut ovat oikeasti aika epänormaaleja ja oireettomuus on paljon normaalimpaa. Tuntuu vain pelottavalta yhtäkkiä hypätä "jonkun muun kroppaan" :D
 
@Fritang eikä, voi kumpa sun ovisoireet pian tulis, ja jossei, niin josko vaan ois oireeton tällä kertaa? :oops: Toivon niin että ovis on ja tärppi käy. <3

@pikkutakkutukka mäki niin epäilen jotenki, tai en uskalla uskookkaan plussaan. :unsure:

@haavelapsi en tiä, ku tää on nyt 3. testi ja ku jotenki ehkä yritän suojella itseeni, että valmiiks oon jo ajatuksella että eihän tää nyt voi olla tärppi.. Kai? Pessimisti ei pety vai miten se meni? No ei, petyn silti on plus tai nega lopulta. :whistle:
 
Huomenna olis oletetusta oviksesta 8pv... mahaa on juilinu ja nipistelly ja sattunu ja nippaillu, yökkäilin naapurissa ku niiden reilu 1,vuotiaan vaipparoskis avattiin ja sieltä leimahti ihan järkyttävä aamuisen kakkavaipan löyhkä :D mä en usko mihinkää muuhun ku raskauteen nyt ja ihan sairaan epätoivonen... tiiän et niin hajoon jos en saa plussaa näkyviin tulevalla viikolla.. mut onneks ootte te kaikki täälä sitten ei auta muuta ku niellä pettymys ja ottaa ktse kohti uusi kiertoja..
 
@Fritang toivotaan, että ovis kuitenkin tapahtuu. Sormet ja varpaat ristissä, että se on kivuton ovis.

@Toiveinen edelleenkin viivaa sieltä testistä pilkottaa.. toivotan sille kovasti vahvistumista :love:

@Wimpsula tsemppiä piinailuun.

On: täällä eilen lauantaina testattu nega, ihan täydellisen tyylipuhdas, valkoinen nega One stepin herkällä testillä.. :unsure: eilen illalla tuli sitten veristä vuotoa ja olin jo ihan varma et menkat alkaa ja tänään olis kp1. Ei alkanu, kun aamulla ei tullu mitään, vaan tuli iltapäivästä alkaen vaalean ruskeaa vuotoa. Eli kroppa sekoilee jotain hormonijuttua nyt varmaan, saapi vaan ryhtyä odottelee niitä menkkoja. Tässä onkin sopivasti muutama yövuoro aikaa miettiä syntyjä syviä. En voi kyllä kiistää, ettenkö olisi heti toivonut raskautuvani..:( nyt kp 26 eikä tälleen oo ennen tuhruttanu ennen menkkoja (jos ei minipillerien aikaa lasketa)..
 
@Wimpsula tsemppiä piinailuun! Kuullostaa kyllä lupaavalta sun kirjotukset :love:

Mulla tänään Dpo 8-9 ja nyt taas kuvottaa aamusta, vatsaa on nippaillut jonkun verran ja muutama kovempi repäisykipukin ollut, mutta saa nähdä miten tässä käy :D

Koskahan sitä aikasintaan uskaltais testata, en haluais pilata viikonloppua negauutisella mutta toisaalta työaamuna ei meinaa aika riittää testailuun (olemattoman haamun etsimiseen) :LOL:

Malttaiskin sinne että kuukautiset olis jo viikon myöhässä :whistle:
 
Hei,

haluaisin liittyä joukkoonne. Mulla todettiin viime viikolla keskeytynyt keskenmeno np-ultrassa. Viikkoja piti olla lähes 13+0. Yksityisellä varhaisultrassa 6+5 oli kaikki hyvin, kehitys loppunut noin 9+3. Perjantaina olin sairaalassa tyhjennyksessä. Tällä hetkellä olo on outo. Haluan yrittää uudestaan, heti kun mahdollista, eli niiden ensimmäisten kuukautisten jälkeen. Mutta uusi raskautuminen pelottaa, raskaudunko (esikoinen yk3, sitten kakkosta yrittäessä kemiallinen/erittäin varhainen km yk2 ja yk3 tämä km) yhtä helposti kuin aiemmin, meneekö kierto täysin sekaisin. Ja mitä jos raskaudun, olenko valmis käymään tämä kaiken läpi mahdollisesti uudestaan? Miten te olette näitten ajatusten kanssa pärjänneet?

Tulen tänne seurailemaan juttujanne, jospa saisin täältä rohkeutta ja vertaistukea.

Jos joku jaksaa, olisin kiitollinen ja halukas kuulemaan, kauanko teillä vuoto kestänyt tyhjennyksen jälkeen ja milloin kk alkaneet? Toki ajan kanssa lueskelen tätä taaemmas, niin jahka sieltäkin selviää.
 
@Santso tsemppiä oviksen metsästykseen, toivottavasti saat kiinni :) mitä testejä päädyit tilaamaan?

@Toiveinen toivottavasti sun haamu vahvistus kunnon viivaksi :love:

@haavelapsi sun oireet kuulostaa kyllä lupaavilta, plussa kyllä varmasti näkyis jo viikonloppuna viimestään, harva täällä malttaa oottaa että olis viikon myöhässä kuukautiset, vai onkohan sellasta edes olemassakaan kuka malttais :D

@Wimpsula tsemppiä piinailuun, toivottavasti tärppäis :)

@miniminimini voimia kovasti, kauhee kokemus ollut varmasti np-ultrassa joutua kokemaan tollasta etenkin kun ar ultrassa ollut kaikki kunnossa :cry: tervetuloa joukkoon mukaan ❤

@Fritang jospa se "oikeen" puolen ovis ois sulla oireettomampi ku väärän puolen. Hyvin voi nuo lääkkeet vaikuttaa paljonkin asiaan, tsemppiä piinapäiviin. Mul on hyvä luotto että tää on teidän kierto :love:

@Hiutale89 jospa sullakin olis tuo tuhruttelu kiinnittymisvuotoa ja vielä olisi toivoa? :)

ON: en oo nyt ollut hirveen aktiivinen, oon kyllä teidän juttuja päivittäin lueskellut :) tänään tein digin ja 3+ näytti, viikot 5+1 :love: pikkasen alkaa olemaan varmempi olo, vaikkin mielialat vaihtelee päivän mittaan miljoona kertaa laidasta laitaan että välillä oon varma ettei tästä mitään tule ja välillä tuntuu että kyllä meille tää syysvauva tulee syntymään :)
 
Pahoittelut keskenmenosta @miniminimini ! :( Voimia tosi paljon! Varmasti rankkaa kun keskenmeno tapahtuu noin ettei sitä edes tiedä ja kerkiää mennä jo niin pitkälle :(

Mulla tyhjennysvuoto kesti n 5 päivää, oli hieman runsaampaa kuin normi kk vuoto mutta kivut oli todella paljon kovemmat. Mulla km 5+4

Noihin ajatuksiin en osaa kauheesti apua antaa kun itsellä meni kesken niin alussa(n)

Voimia kovasti sulle ja eiköhän se pieni sieltä vielä syliin asti tule :love:
 
@miniminimini paljon paljon voimia <3 Todella kurja tilanne teillä. :( Halaus!
Mulla kkm 11+ todettiin, 7+2 oli jäänyt pieni matkasta ja cytotecien jälkeen vuoto kesti n. 8-9 pvää, tosi runsaana. Se kierto oli silloin 37 vrk, kun ennen normaalisti kierto oli 28, sitten muuttui n. 31:een.
Ajattelin myös että hittoo, jos heti käy samalla lailla. Mut jotenki sit piti yrittää vaan luottaa, kun plussa taas joskus tulee. Aika parantaa ajatuksia ja oloa ihmeesti, vaikka aluksi aattelin, että tästä suosta en nouse millään. Kyllä sitä jotain positiivista vaan yritti aina löytää ja ajatella kuitenkin. Toivon, että sinunkin ajatuksesi ovat vielä keveämmän oloiset ja toiveikkaat, kurjasta tapahtumasta huolimatta. <3

@Hiutale89 pidän peukkuja sulle, kumpa siellä kyytiläinen olisi! (y)

@haavelapsi ja @Wimpsula tsemppiä teidänkin piinailuun! Toivotaan parasta. (y)

Lopuksi ON: mulla onestepin testit oliki loppu ja huomasin eilen illalla, sit jotenki tänään töissä aattelin et ostan jo tänää pc:n testei.. No enhän mä voinu olla testaamatta kun kotii tulin ja apua! Ehkä mä alan ihan vähän vain innostua..:love: Mut varauksella, kun yhtää en tiä missä ny mennää ja jos muuttuu kemialliseksi. :eek:
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Kiira29
@Kiira29 ja @Toiveinen kiitos ihanista tsempeistä :love: tämä kierto oli kuitenkin tässä, tänään päivällä kun heräsin, tein vielä r-testin ja negahan se oli. Pari tuntia sen jälkeen alkoi vuoto, eli kp 1 ja uutta yritystä kohti. Paljon tarrasukkia teille :love::love:

@miniminimini tervetuloa mukaan ja voimia sinulle. Meillä km tuli viikolla 6+4, mutta tunsin jo joitakin päiviä aikaisemmin, että kaikki ei ole kunnossa. Reilumpi vuoto kesti n 4vrk, pari päivää pientä tiputtelua sen jälkeen ja se oli siinä. Alkoi spontaanisti, erillistä tyhjennystä ei tarvittu ja tyhjeni kerrasta. Km jälkeen eka kierto oli 26 pv, tänään sitten kp 1.

@Fritang millaiset sun oviksen jälkeiset olot ovat? Ja milloin ajattelit tehdä ensimmäisen testin?

ON: täällä siis tänään kp 1 :poop::poop: no nyt uutta yritystä vaan putkeen, ne ovistikut tulee nyt kovaan käyttöön. Ootteko muut käyttänyt raskauskeiijun ovistikkuja? Ovatko ihan luotettavia? Ja vielä sellainen kysymys, että mikä päivä mun kannattais alkaa testailemaan, kun nyt kierto oli 26pv? Kierrot ollu ehkäisyn pois jättämisen jälkeen 35,25, sitten välissä se raskaus + km ja nyt 26. Eli periaatteessa neljäs kierto ehkäisyn pois jättämisen jälkeen. En ole aiemmin yrittänyt ovista saada tikutettua. :alien:
 
@Toiveinen Onnea! :love: Toivottavasti tämä nyt hoksaisi pysyä kyydissä! Pääsisitköhän ultraan tai verikokeeseen kun viikotkin ovat vähän epäselvät?

@Wimpsula Olikos sulla huomenna testipäivä? :)

@miniminimini Pahoittelut keskenmenoista ja tervetuloa tänne. Itse raskauduin myös nopealla tahdilla, yk2, ja sitten keskenmenon jälkeen oli yksi välikierto ja olin taas raskaana, sekin meni siis kesken. Pidettiin sen jälkeen taukoa, koska kolmas keskenmeno tuntui ajatuksena niin hirveältä, mutta aika kai kultasi muistot kun meidän tauko jäi vain kahden kuukauden pituiseksi... Jotenkin ajatus siitä, ettei meille koskaan tule toista lasta oli vielä pahempi kuin ajatus siitä, että tulisi kolmas keskenmeno. Vähän tällaista nopanheittelyä tämä valitettavasti joillekin on, täytyy vain toivoa että joku raskaus menee loppuun asti. :unsure: Tsemppiä paljon, uskon että ajatukset selkiytyvät pikkuhiljaa. :)

@Kiira29 Oi mahtava juttu! Oletko menossa ultraan? :)

@Hiutale89 Voi ei, pahoittelut menkoista :( Olen käyttänyt noita ovistikkuja ja ovat hyviä, ei valittamista! Toivottavasti tikuttelusta on apua :)

Hoksasin viime yönä että jos kaiken maailman alavatsatuntemukset häviävät dpo3 mennessä, niin voin huokaista helpotuksesta ja todeta oviksen tapahtuneen. Silloin yleensä ovisoireet loppuvat. Kysta sen sijaan muuttuisi varmaan päivä päivältä kivuliaammaksi :D Ihan hyvältä vaikuttaa tähän mennessä, aika oireetonta on jo. Ensimmäisen testin ajattelin tehdä dpo11.
 
  • Tykkää
Reactions: Toiveinen
@Fritang toivotaan joo, ehkä nyt kolmas kerta toden sanois? :oops: Aattelin soittaa neuvolaan, kuha viiva viel vahvistuu, ja kysyä, että jos ainaki verikokeeseen pääsis, kun nyt tosiaan heti km jälkeen näyttäis tärppi käyneen. Meillä nlan th onneks tosi ihana, et josko jelppais tässä tilanteessa. :)
 
Onnea @Toiveinen ! Ihanaa että viivat vahvistuvat! Nyt vaan tsemppiä ja pitkää pinnaa tuleviin viikkoihin (y)

ON: Mulla alkaa jotenkin loppua usko koko hommaan. Dpo ei hajua, en saanut tikkuihin ja kuukautisten piti alkaa su. Ma aamuna paperiin verta, ei muuta koko päivänä. Ehdin jo innostua että onpahan edes kierto kohdillaan ilman tiputteluja. Mutta eih. Ja rt toki negaa eli siitä ei kyse.

En vaan tajua mitä se keskenmeno on tehnyt että tämä on yhtäkkiä näin vaikeaa. Kaksi edellistä raskautta alkanut ilman yhden yhtä testiä ja ehkä 2xkk yhdynnöin. Nyt on testit, vitamiinit ja joka toinen pv yhdynnät ja tulos tämä. Turhauttaa! :(
 
Voi @miniminimini <3 Todella suuret pahoittelut kokemastasi ja edellisistäkin ikävistä kokemuksista :'( Mulla vuosi muutama päivä vähän vain, koska sain verenhyytymislääkettä ja lääkkeellisen jälkeen piti vielä kaavinnassakin käydä..

@Toiveinen eikäääää ihan selvä plussa! Niin ihanaa, varovaiset onnittelut ja halaus !! <3

@pikkutakkutukka paljon jaksamista stressaavaan tilanteeseen. Kun saisit rentoutettua itsesi jollain ilveellä ehkä se nappaidi sitten? Hyvä oon puhumaan kun oon ihan stressissä nyt yhtäkkiä itsekkin oman kkm jälkeen :'(

Itsestä, mulla piti olla huomenna se virallinen testauspäivä juu mutta lähdinkin reissuun ja päätin et pysyn täälä torstaihin enkä aio ostella tänne testejä ja testaan sit perjantaina aamusta. Ellei kuukautiset ala noin torstaille niitä odottelen...
 
Kiitos paljon naiset tuesta ja sanoistanne. Ne merkkaavat erityisesti, koskan tiedän, että tiedätte mistä puhutte. Toivon vain kovasti, että tämä ei sekoittaisi kroppaa aivan totaalisesti ja ennestään pitkähköt kierrot eivät pitenisi. Vuotoa tulee aaltoillen, eilen enempi, viime yönä ei yhtään.

Onnea myös täällä uudestaan plussanneille! <3 Toivotaan meille kaikille plussatuulia, kunhan keho ja mieli ovat valmiita!
 
Jee!! @Toiveinen :love: Mä niin tiesin, että siellä jotain tapahtuu:rolleyes: Nyt vaan vahvistumisOnnea!!:love: Mä haluan kuulla kaikesta!!:love: Jotenkin niin tsemppaa itteäkin iloiset uutiset täällä:)

@Hiutale89 , pahoittelut menkoista:( Ei niitä ois nyt tähän hätään kaivattu(n) Mutta koeta löytää uutta puhtia uuteen kiertoon ja nyt tosiaan sitä ovista metsästämään:):love:

@Fritang , mikäs dpo siellä nyt menossa? Testejä odotellen:love:

@Wimpsula , eiiii, älä jätä jännitykseen! Nyt testailemaan!!(y) Povaan sinnekkin plussaa plussaa:love:

@miniminimini, pahoitteluHalaus sinne <3 :cry: Minulla oli kkm ja kaavinta 13.12.17. Vuoto kesti noin 10 päivää. Ja kuukautisia odottelen - tosin, toki toivon, että olisi uusi raskaus alkamassa, mutta epäilen:unsure: Itsellä 2 kkm, mutta näissä 5 vuotta väliä, joten ei ole kokemusta peräkkäisistä pettymyksistä. Mutta taustalla lapsettomuushoidot komplikaatioineen ja tavallaan lapsettomuus edelleen, sillä raskautuminen on lottovoittoon verrattavaa minun kohdalla. Eli tavallaan ymmärrän tunteitasi ja pelkoja, että jaksaako uudelleen suruja ja pettymyksiä, tai ihan vaan sitä alkuraskauden epävarmuutta. Me ei odotettu niitä suositeltuja välikuukautisia km:n jälkeen, sillä tuntuu, että jokainen hetki on meille tärkeä uutta raskautta ajatellen. On tietysti hyvä pitää taukoa, jos omat voimavarat vähissä ja se tuntuu tarpeelliselta, mutta itse ajattelen, että vaikka meillä olisi ollut taukoa yrityksessä, niin samat pelot olisi edessä tauonkin jälkeen. Toivon paljon voimia nyt näihin pohdintoihin teille <3

@pikkutakkutukka , yhdyn noihin turhautumisen tunteisiin:unsure:. Jatkuiko vuoto? Nyt peukkuja, että testeissä alkais näkymään jotain(y):love:

@haavelapsi , mikäs siellä tilanne?:)

@Kiira29 , kiitos iloisista uutisista ja toivon valaamisesta tänne:love: Onko mitään oireilua?
 
@Helmiila - tavallaan itsekin ajattelen, etten haluaisi odottaa yhtiä kuukautisia välissä, mutta mietin, että onko se taas turha riski uuteen keskenmenoon, jos kohtu ei olekaan ehtinyt toipua... Toisaalta, google kertoo, että ilman välikuukautta on myös alkanut loppuun asti kestäneitä raskauksia.

Mieli heittelee hetkittäin: toisessa hetkessä sitä haluaa yrittää heti, toisessa ei koskaan enää.
 
Heippa pitkästä aikaa! Olen pitänyt täältä vähän taukoa, lähinnä käynyt lukemassa juttuja. Myös yrittämisestä pidettiin pari kiertoa taukoa kun alkoi tuo testailu ym. käydä vähän hermon päälle. Tehtiin joululomalla pitkä kaukomatka, joka mukavasti vei ajatukset muualle. Loman aikana sitten jatkettiin taas yritystä, ja tänään menkkojen oletettuna alkamispäivänä ilmestyi testiin tällainen viivanen :love:. Tässä kierrossa söin myo-inositolia ja Q10-kapseleita, liekö niillä ollut vaikutusta.

Oireista vähän arvasinkin, että on tärppi käynyt. Rintoja aristaa sivuilta, mitä ei yleensä tapahdu, ja mahanpohjassa tuntunut satunnaisesti nipistelyjä ja menkkamaista jomotusta ja ollut vähän hassu olo muutenkin.

Vielä ei uskalla kauheasti iloita, mutta onhan plussa puoli voittoa...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä