Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

Ketju keskenmenon jälkeen lasta yrittäville. Tervetuloa!

Jos haluat listalle, kerro tietosi tai päivitä lista itse: paina "vastaa" ja poista tämän jälkeen lainaus-tagit (quote) viestin alusta ja lopusta. Muista muuttaa päivämäärä. :)

04.01.2018

Kirjoittelijat:

(nimi | ikä | keskenmenon ajankohta | monesko lapsi toiveissa)
Ensikatse (37v)............km 11/17........................3. lapsi
Eowyn82 (35v)............kkm 7/16, kkm 11/17.....1. lapsi
Fritang (25v)…………....km 2/17, tm 5/17…….....2. lapsi
haavelapsi (23v).........km 12/17.........................2. lapsi
Helmiila (36v).............kkm -12, kkm 12/17........3. lapsi
Hiutale89 (28v)...........km 12/17.........................1. lapsi
Lallastiina (35v)…….....tm 3/17………………….......1. lapsi
Leikkuri (29v)……….....km 1/17, kkm 6/16..........1. lapsi
Nannamariah89 (28)..km 05/16, km 09/16.......2. lapsi
Niwhai (39v)……………..kkm 6/13, kem 8/13, 5/17 & 6/17….2. lapsi
Pamsku (27v)...............kkm 9/17, km 11/17, kem12/17...3. lapsi
Toiveinen (24v)...........kkm 6/17, km 12/17........1. lapsi
Tyttönen93 (24v)........km 1/17 & 9/17................2. lapsi

Plussanneet vuonna 2017:

Tammikuu:
ei päivitetty
Helmikuu: ei päivitetty
Maaliskuu: 1986/13, Norway, tupuna08, Naadis (kkm)
Huhtikuu: Fritang (tm), Tiha, Äitirouva M
Toukokuu: kookospieni, Kath, Kinder_Kitty, Daisy85, KeepGoing, Maaria1980
Kesäkuu: Risukko, Bea.S
Heinäkuu: Tiituu
Elokuu: Hantta81
Syyskuu: N93, heikura79, Hyrräpää, Lintunen85, Naadis
Lokakuu: Miiiii
Marraskuu: Toiveinen (km)
Joulukuu: hill4, Titi-uu89, Kiira29

Edellinen ketju:

https://kaksplus.fi/threads/keskenmenon-jaelkeen-kuumeilevat-kesae-2017.2491134/

Lyhenteitä:

km = (spontaani) keskenmeno
kkm= keskeytynyt keskenmeno
ku = kohdunulkoinen raskaus
tm = tuulimunaraskaus
kem = kemiallinen raskaus
rk = raskauden keskeytys
 
Viimeksi muokattu:
@Fritang ja @Kiira29 mä ihmettelin kanssa, kun ei lääkäri maininnut mitään ovulaatiosta. Kysyin sitten että onko mahdollista nähdä onko ovulaatio tapahtunut, koska viimeviikolla oli sen tyyppiset olotilat, että se olisi voinut olla. Se vain vastasi, että sillä ultralla ei pysty nähdä. En tiedä onko toi tk:n ultra sitten jotenkin heikompi kuin esim yksityisen ultrat. Täytyy nyt seurailla omaa oloa ja katsoa et mitä tapahtuu. On kuitenkin kp 21 menossa, niin en jaksa uskoa että enää enää tähän kiertoon ovuloisin. Tai tulee kyllä tosi myöhäinen ovis.. voihan tämä olla ihan ovuloimatonkin kierto. Seuraavaan kiertoon sitte tikut käyttöön :D

@Toiveinen Kiitos tsempeistä! :) pidän peukkuja sun testailuille, toivottavasti tärppää (y)
 
@Fritang ja @Kiira29 mä ihmettelin kanssa, kun ei lääkäri maininnut mitään ovulaatiosta. Kysyin sitten että onko mahdollista nähdä onko ovulaatio tapahtunut, koska viimeviikolla oli sen tyyppiset olotilat, että se olisi voinut olla. Se vain vastasi, että sillä ultralla ei pysty nähdä. En tiedä onko toi tk:n ultra sitten jotenkin heikompi kuin esim yksityisen ultrat. Täytyy nyt seurailla omaa oloa ja katsoa et mitä tapahtuu. On kuitenkin kp 21 menossa, niin en jaksa uskoa että enää enää tähän kiertoon ovuloisin. Tai tulee kyllä tosi myöhäinen ovis.. voihan tämä olla ihan ovuloimatonkin kierto. Seuraavaan kiertoon sitte tikut käyttöön :D

@Toiveinen Kiitos tsempeistä! :) pidän peukkuja sun testailuille, toivottavasti tärppää (y)
tk:ssa on varmaa tosi vanhat ultrat, jotku naistenpolin jäämistöt. Täällä ei oo missään tk:ssa ees ultraa ja ehkäisyneuvolassa just tollanen naistenpolin muinaisjäämistö joka ei oo läheskää yhtä hyvä ku ne uudet mutta perus jutut näkee toki :)
 
@Fritang samaa haaveiltu täällä, oispa rahaa käydä ultrassa joka viikko :D Äläs pistä toiveajatuksia mun päähän, ois se kyllä ihan unelmien täyttymys plussata jo nyt! Menkkaolot on kyllä sellaiset, että on suoranainen ihme jos eivät muutaman päivän sisällä ala.

@Hiutale89 mahtavaa että oot palautunut niin hyvin, ei muuta kun hommiin heti seuraavassa kierrossa!

@Kiira29 voi oon niin iloinen sun puolesta. Koita vähän nautiskella matkasta, vaikka tiedän että moni juttu pelottaa <3
 
Mieliala on ihan sairaan kummallinen. Mennyt ihan vuoristorataa, välillä oon ollut eroomassa jaja vaipunut synkimpiin syövereihin, nyt vaan oon taas ihan tyyni ja onnellinen tästä perheestä. Me lipsuttiin miehen kanssa jo kertaalleen hommailemaan, sovintoseksiä..... Mieskin on sitä mieltä ehkä kuitenkin nyt ettei se uusi raskaus olisikaan maailman loppu vaan aika ihana juttu, häntä on tosiaan pelottanut ja harmittanut keskenmeno, kun oli ollut ultrissa ja kaikissa mukana ja menetys otti hänelle aika kovasti vaikka itse luulin ettei hän harmittele yhtään, tuo vaan niin erilailla näyttää tunteensa kun minä oon kun avoin kirja aina, mies kaikkea muuta..
 
Mun piti kans kommentoida, että ovulaatio(oletettu) oli aivan outo nyt keskenmenon/kohduntyhjemmyksen jälkeen. Sattui selkään noin 30min,? sitten tuli jotain tuhruvuotoa, seuraavana päivänä jomotteli vasemmalle puolelle munasarjaan kohdille? Ja tuli enemmän limaista veristä limaa ? :D :( pelkäsin tietenkin et nyt alkoi joku kohtutulehdus mutta noiden jälkeen kivut ja vuoto loppui taas täysin seinään, ei mitään sen jälkeen. Aika lailla 2vko paikkeilla eli luulisin et ovulaatiosts oli kyse, ei oo vuotanut aiemmin pitkään aikaan(yli viikkoon?)
 
Voisin minäkin liittyä joukkoon tummaan.

Minulla oli ensimmäinen keskeytynyt keskenmeno 7/2016. Menin varhaisultraan koska oli tunne, ettei kaikki ole hyvin. Mitään vuotoa ei ollut, mutta oli vain outo tunne. Niinhän se oli, että sikiö oli kuollut vain paria päivää aikaisemmin 8+6.

Toinen kkm minulla oli syntymäpäiväni kunniaksi 11/2017. Nt-ultrassa todettiin sikiön kuolleen 9+3.

Olen kahlannut läpi kaikki aiheeseen liittyvät keskustelut ja näistä on ollut kovasti apua. Ensimmäisen keskenmenon jälkeen pystyin vielä olemaan suht rennosti, enkä kytännyt kiertopäiviä, oviksia tms. Tämän toisen kkm jälkeen olen kehittänyt tästä itselleni pakkomielteen ja paniikki nostaa jo päätään, että onnistutaanko tässä ikinä.

Oviksen bongasin ensimmäistä kertaa lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen menneenä viikonloppuna, joten tästä lähtee epätoivoinen yritys numero 3...
 
@Wimpsula, mukava kuulla, että mies ei ole enään niin ehdoton uuden yrityksen suhteen(y) Mä olen myös miettinyt tuota ovulaatiota nyt sen kaavinnan jälkeen, joka oli siis tasan 3vkoa sitten. Tänään on ollut tosi ikävän tuntoinen alamaha ja alaselkä ja ihan älytön kuvotus:sick: Tikkuihin en ole vielä saanut mitään ovisplussaa, toki en juuri koskaan kunnon plussaksi luettavaa tulosta ole saanutkaan. Halusin vaan tsekkaa, että ovuloinko ylipäätään(n) Ollaan petipuuhissa oltu jälkivuodon loppumisen jälkeen. En odota tästä epäselvästä kierrosta yhtään mitään, en siis sitä ovistakaan.

@Eowyn82 , tervetuloa mukaan ja pahoitteluhalaus ikävistä kokemuksistanne <3 :unsure: Tunnistan tuon paniikin, sillä koko vauva-asia ja raskautuminen oli mulle pakkomielle, kun ensimmäisen ivf-hoidon alkiot oli siirretty tuloksetta. Mitään muuta en pystynyt tekemään, kun odottaa uutta ivf-hoitoa ja laskin päiviä kaikissa asioissa liittyen uuteen hoitoon. Toisen ivf-hoidon jälkeen surin vahvasti nega-tulosta, mutta päätin jatkaa elämää ja pääsin irti pakkomielteestä. Kuukauden ehdin elää sitä "normaalia" elämää, kunnes luomuplussasin. Tuskin tuo "relaxoituminen" avasi täysin tukossa olevia munajohtimia, vaikka kaikki hoidoista tietävät ihmiset sanoivat, että raskauduin, koska lopetin panikoinnin. Mutta siis tuo pakkomielteisyys on raskasta, niin uuvuttavaa. Toivottavasti teillä pian loppuisi piinat ja pelot ja se 3 kerta toisi teille sen oman nyytin:love:
 
Olisipa kolmas kierto onnekkaampi, ns se the kolmas todensanova ja tulisi plussa <3 en osaa nimiä noin merkata kuten te kaikki teette, kuinka se tehdään :D olen todella vähän käyttäny foorumia, ja vielä vähemmän kommentoinut mihinkään :D
 
@Wimpsula ihanaa kun miehesi pää alkaa vähitellen kääntymään!

@Eowyn82 tervetuloa mukaan, ja pahoitteluni kokemistasi keskenmenoista :/ näitä ei kyllä toivoisi kenellekään! Täällä samaa touhua, josko kolmas kerta sanoisi toden... tai fiktion. Katsotaan!

En saa unta. Äsken vielä kun mies oli hereillä niin vinguin hänelle, että onko mussa vikaa ja miksei jo tärppää (menkat alkaa huomenna, pientä tiputtelua on jo)... ja mietin ääneen että en haluaisi enää uutta keskenmenoa. No eihän sille voi mitään jos sellainen vielä tulee, mies tokaisi. On nää asiat kundeille välillä vähä liian helppoja :D

Muistan ekan keskeytymisen jälkeen, kun istuin psyk.sh:n pakeilla varmaan kahdeksatta kertaa. Siellä juteltiin silloin siitä, että mitä sitten kun tulee seuraava ”kuoppa” vastaan elämässä - jos asioita ei olisi käsitellyt tarpeeksi, niin voisi kokea ettei niistä kuopista vaan enää selviäisi.
Mut kyllä mä selviän. Ei se kivaa ole että niitä ikäviä asioita tulee, mut välillä niitä vaan tulee. Oon selvinnyt jo paljosta.

Kyllä me naiset täällä vaan ollaan aika supervahvoja.
 
@Kiira29 vähän virheellisesti kyllä sanoin et tk:n ultra, kun tokihan se sen äitiysneuvolan puolella oli mun käynti.. tää on vaan niin pieni paikka ja käytännössä tk:alaisuudessa/tiloissa löytyy kaikki mahdolliset terveyspalvelut, niin mulle se on automaattisesti vain tk koko paikka :ROFLMAO::ROFLMAO: epätäsmälliset termit kunniaan

Kiitos @Santso :)

@Wimpsula ihanaa, että miehesi ei ole enää vauvahaaveilua vastaan. Ehkä hänellä otti vain koville km ja hän tarvitsi vähän aikaa asioiden sulatteluun. Meillä taas tuntui, että mies ei paljon hätkähtänyt kun km tuli, tais tuumata, että jospa seuraava sitten onnistuu tai jotain muuta yhtä kuivaa.. minä jo hysteerisenä sitten siltä kysymään, että eikö sinua liikuta tämä km yhtään.. kyllä kuulemma liikutti, mutta hän vain käsittelee asiat ihan eri tavalla kuin minä.. miehet..
P.s. Tuon nimimerkin saa tehtyä silleen et tekee @ merkin ja kirjoittaa heti perään sen nimimerkin, kenet siihen haluaa. Eli esim @Wimpsula (y)

Tervetuloa mukaan @Eowyn82 ja pahoittelut keskenmenoista. Voimia :love:

ON: täällä elellään kp 23 ja aika seesteinen olotila. Ovistikkuja ja r-testejä tilattu seuraavaa kiertoa varten, menkkoja odottelen ensi viikolle. En usko että olen raskautunut joulun ajan huolimattomista peiton heilutteluista. Vauvakuume alkaa nyt nostaa päätään ja ensi kierrossa sitte täys tohina päälle :p
 
  • Tykkää
Reactions: Toiveinen
@Wimpsula Ihanaa että mies alkaa toipua! Toivottavasti pääsette pian taas yrittämään :)

@Eowyn82 Tervetuloa ja pahoittelut keskenmenoistasi :( Toivotaan että pian tärppäisi ja vauva päätyisi syliin asti. Kieltämättä alkaa olla itsellänikin jo aika epätoivoinen olo. (n) Haluatko listalle?

@Santso Hahaa, minä juuri eilen sanoin miehelle että ultra jännittää niin tämä vastaa iloisesti että "no varaudut vain pettymykseen!" Aha ok kiitos tuesta. :D

Minä uskon, että kun kaikki tämä on ohi (tavalla tai toisella), niin olo on paljon vahvempi eikä elämän pienet murheet enää samalla tavalla ota koville. Tai ainakin toivon niin. Pakkohan tästä p*skasta on jotain jäädä käteen. :rolleyes:

@Hiutale89 Peukku seesteiselle olotilalle (y) Jos tässä kierrossa ei ole tärpännyt, niin onnea seuraavaan!
 
@Fritang laita vaan listalle, eli; Eowyn82, 35v, kkm 7/2016 & kkm 11/2017, 1.lapsi toiveissa. Kiitos :)

Kyllähän nämä kokemukset kasvattavat, ei jaksa enää hermostua aivan pienestä. Raskasta vaan, kun tuntuu että kaikki kaverit ja työkaverit lisääntyvät tuosta vain. Tunnen vain kaksi naista, joilla on ollut yksi km, mutta sen jälkeen hekin ovat saaneet lapsia. Tässä elää jossain kummallisessa välitilassa, sillä haluaisin vaihtaa työpaikkaa/mennä opiskelemaan, mutta ei uskalla lähteä vakituisesta työstä raskauden toivossa (n)

Omaa napaa vielä sen verran, että pieni toivonkipinä kolmatta raskautta ajatellen on. Kävin toisen kkm jälkeen itkemässä työterveyslääkärille ja pääsin sitä kautta gynelle. Minulta löytyi lievä kilpirauhasen vajaatoiminta johon sain lääkkeet. Gyne arveli että keskenmenot johtuivat kilpirauhasesta. Oli muuten ihana gyne, ei ole ennen moista kohdalle sattunut :love: Varaan ajan samalle gynelle siltä istumalta, jos plussa vielä testiin pärähtää.

Nyt iltavuoroon.. mukavaa päivää kaikille! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Toiveinen
Mukava, että täällä on toiveikkaita mimmejä tänään :)

@Hiutale89 , täällä myös kp 23 laskettuna siitä kaavinnasta(y) Onko @Hiutale89 sinulla minkä pituinen kierto yleensä?

Neuvoista viisastuneena marssin tänään kauppaan ostamaan niitä pc:n ovistikkuja ja niistähän tuli samantien plussa! Samasta näytteestä uitin myös rfsu:n tikun ja ei se ollut plussa, vaikka toki siinäkin vahvistunut viiva. Ja lopuksi tuosta pc:n plussasta innostuneena uitin vielä digin, johon tuli hymynaama :rolleyes: Eli siis mä sain ovulaation tikkuihin tässä epämääräiseksi laskettavassa km:n jälkeisessä kierrossa ja nyt tiedän mitä ovat minun ovisoireeni:LOL: Ihan samanlainen pahoinvointi, kuin alkuraskaudessa, joka paheni ihan kamalaksi aina kun söi jotain. Jopa viime yönä, kun kävin juomassa, niin samantien oisin voinut ykäillä, mutta kiiruhdin vaakatasoon ja se helpotti. Eilen alkoi ne jomotukset alavatsalla ja selässä ja mikään ei kiinnostanut. Tänään pahoinvointi enää ihan lievää, mutta juilii munasarjojen kohdilla ja kävellessä tärinäkipua. Oon niin iloinen, että ovuloin - tää on mulle ihan lottovoitto:ROFLMAO: Mutta mitään plussaa en raskauden suhteen odota, sillä en usko, että minun pahasti tukkeutuneet tuubat olis molemmat auki ja koska viime kierrossa plussasin, niin on hyvin oletettavaa, että tämä ovulaatio ois toiselta puolen ja luultavimmin sen puolen johdin tukossa siis(n)
Minulle tämä ovis kp23 on ihan normaali, sillä minulla on kierto noin 32-35.

Anteeksi näin innokas oman navan ympärillä pyörivä kommentointi :oops:, tulin vain niin iloiseksi :)
 
@Wimpsula kiva kuulla, että siellä mieskin nyt vaavin puolesta on. (y) Plussa onnea nyt seuraavaan! <3 Kumpa meillä kaikilla tää tammikuu ois se plussakuu. :love:
@Eowyn82 tervetuloa, ja samalla pahoittelut kkm:sta.. Kamalia asioita, joita ei kenellekään ikinä soisi. :( Täällä myös kkm ja km. Toivon, että tässä kierrossa siellä tärppäisi.<3 Mullakin lähipiirissä ystäville ja sukulaisille vauvoja siunaantunut, kukaan ei km ainakaan ole kertonut saaneensa ja yksikin kaverini tuli "vahingossa" raskaaksi, niin jotenkin vaan sitä kummastelee itseään että mikä nyt mättää, kun ei tärppää pysyäkseen!
@Santso kuulostaa tutulta, meilläkin miehelle itkua oon vääntänyt, että miksei nää raskaudet onnistu ja teenkö jtn väärin vai onko mussa jokin vikana ja mies aina tosi rauhallisena on ja pyytää mua rauhoittumaan ja tokaisee myös, että ehkä seuraava raskaus tulee sit tärpätäkseen todella. Hyvä juttu, että olet saanut käsiteltyä asiat noin. Me kaikki selvitään varppina, kun tuki on jokaisella jossakin ja etenkin täällä kanssasisarten kanssa. (y)
@Helmiila ihan mahtavaa, että oviksen bongasit! (y) Mäkin haen taas enskiertoon pc:n ovistestit, niillä kans oviksen bongannut, nyt käytin onestepin testei, ja plussasta ei tietoakaan. Toki myös just ollu km, niin en tiä jos se jotenki vaikuttanut, ja jossen oisko ovuloinu? Ovis oireita kyllä oli. :geek:

Omanapaa sen verran, että kun dposta ei hajua ole, niin teinpä jo r-testin, johon ehkä tuli haamujen esiesiäiti, väriä luulin näkeväni tai sitte tyylikäs viivanpaikka.. :cautious: Saa nähä minkä kehittyy. R-testinä tein onestepin, eikä kokemusta näistä, näyttääkö herkästi viivanpaikkaa? Eilen ja tänään ollut hetkellisesti vatsalla kuin pientä menkkatunnetta ja lopahtanut ihan vv housuihin. :confused: Oijoi, tiiä mitä ajatella. :D
 
@Helmiila Mahtava juttu, että oot löytäny oviksen! Ootteko petipuuhailleet myös, että pääsetkö myös piinailemaan? Mua neuvolan täti lohdutti, että km:n hyvä puoli on se et keho yleensä muistaa raskauden ja raskautuu uudestaa helposti heti km jälkeen. Pidetään teille peukkuja, että kaikki natsaa (y)(y) minä en oikein tiedä mun kierron pituutta, kun raskauduin niin nopeasti ehkäisyn lopettamisen jälkeen..Elokuun lopussa lopetin pillerit ja eka kierto oli 35 pv, toinen vain 25 ja sit kolmannesta jo tärppäs. Ja itse lasken et tärppäs toisesta yk:sta, kun en sitä ensimmäistä 35 pv kiertoa laskenut yritykseksi, kun vain odottelin ensimmäistä ehkäisyn jälkeistä tyhjennysvuotoa.. Kuitenkin siinä raskauteen johtaneessa kierrossa Flo sovellus ennusti mulle oviksen aika oikein, ja mulla taitaa asetuksena olla siellä noiden ekojen kiertojen keskiarvo, eli 30pv kierto. Ja omien tuntemusten peeusteella ovis oli viimeviikolla ti-ke ja Flo ennusti sitä niille paikkeille myös, eli veikkaisin kierron asettuvan sinne 30pv paikkeille. Toivottavasti :)

@Toiveinen ihanaa, toivottavasti viiva vahvistuu! :love::love: Mikä kp sulla on menossa?

ON: ovistikut ja herkät sekä normivahvuiset r-testit tuli tänään.. Nopea toimitus, kun toissapäivänä ne tilasin.. Nyt jos ei ensviikolla menkat ala, niin teen ihan huvikseni r-testin ja sitten aloitan elämäni ensimmäistä kertaa oviksen metsästyksen tikuilla. Tehään miehen kans oikein kunnon täsmäiskut seuraavassa kierrossa :LOL:
 
@Toiveinen , ihan mahtavaa, jos jotain haamua näyttää testi:love: Kierto on siinä vaiheessa, että ehtii hyvin vahvistua(y) Jännitän täällä mukana ja toivoisin jopa kuvia testeistä:rolleyes:

@Hiutale89, kyllä oot ihan hyvin voinut ovuloida, joten hyvä, että testejä on nyt varastossa(y) Toivotaan, että ne ovistestit saa odotella vielä piiiitkäään paketissa:love: Laitahan tänne heti kuulumisia, kun testailet!

On: elikkäs kyllä me ollaan petipuuhailtu ihan suht ahkeraan (miestä, kun ei ikinä tarvi houkutella:LOL:, mä oon välillä ollu "hätää kärsimässä", kun se on aina niin innokas:ROFLMAO:), joten kyllä tavallaan pääsen piinailemaan, mutta se tukkeutunut tuuba vähän nyt luo varjoja tähän hommaan. Että vaikka nyt ovulaatio tapahtuikin, niin jos uimarit ei pääse munasolua vastaan, niin se ovulaatio menee hukkaan :( Mutta toki jännittää ja varmaan sorrun liian aikaiseen testailuunkin, ja jos/kun ei tärppiä tule, niin varmasti on pettynyt olo. Täytyy vaan sitten koettaa siirtää ajatukset uuteen kiertoon ja hyväksyä, ettei kroppa ollut valmis vielä... tai jotain. Helpommin sanottu, kuin tehty.

Niin ja tein tänään illalla pc:n ovistestin, niin viivat oli tasavahvat, mutta ei siis vahvempi, jonka sain sillon aamupäivällä. Eli, onkos mulla sitten huomenna dpo1? (n)
 
@Toiveinen Minä en ole koskaan saanut One Steppeihin viivanpaikkaa! Oisko se kuitenkin sitä itseään :love:

@Helmiila Toivotaan että tärppäisi kuitenkin! Omat munasarjat eivät ainakaan ole koskaan noudattaneet mitään säännöllistä vuorottelua, päinvastoin. Ja sanoisin että huomenna on dpo0, eli ovispäivä siis :) Useimmilla menee se n. vuorokausi plussasta ovikseen.

Mulla oli tänään se ultra ja voi mahoton, ovis on kuin onkin tulossa oikealta puolelta :eek: Hirvittävän iso 23mm follikkeli siellä möllötti, tänään vasta kuitenkin kp9 ja mitään ovisoloja ei vielä ole, testitkin negaa. Jotenkin en yhtään tajua että meillä on oikeasti tässä kierrossa mahdollisuus raskautua, liian tottunut jo hukkakiertoihin :LOL: Äääk :ROFLMAO:
 
@Fritang jännittävää!! Nyt heti vaan hommihin jos se siitä sitten nappaisi ❤❤ mulla on nyt tullut jotain ihme verilimaa niukasti ja mietin mitä ihmettä voi olla. Miettimyt kohtutulehdusta mutta vuoto ei hsise eikä pienten nippsilujen lisäks mitää isompia kipuja, lämpö 36,9eli vähän normaalista koholla, mietin oliko kuitenkin ovis(luulin et se oli uv:tienoilla kun sillonkin oli epämäärästä vuotoa :( vai jotain kiinnittymisvuotoa, jota ei oo koskaan enmenkään ollut mutta nyt googlettelujen jälkeen mietin sitäkin vaihtoehtoa... mut mikään päivä ei oikein täsmää mihinkään... Ens viikolla pitäs vasta varsinaiset kuukautiset tulla aikasintaan. Ei oo kiertoo ollu aikoihin niin ei voi tietää mistään mitään ja tuntuu niin hullulta jos siitä yhestä ainoosta sovinto ässästä olis tärpännyt vaikkei todellakaan yritetty ja koko suojaamattomuuskin vaan kävi vähän vahingossa. Vuodot oli jo loppuneet silloin jouluna, mut yhtäkkiä alkoi uv. Ja tullut nyt siis jo päiviä niukasti , siis tosi niukasti pyyhkiessä semmosta omituista tummaa verentyyppistä mut limaa... hitto kun pitää elätellä toiveita ja sit toisaalta panikoin jos olenkin raskaana niin kun kohtu ei oo saanu palautua , raskaus menisi taas kesken. Tämä on ny pelottavaa miettiä mikä mua vaivaa ja odottaa päiviä jolloin aikasintaan vois näkyä raskaustestissä jos on näkyäkseen. Laskin et aikasintaan vois näkyä 9.tai 10.1. Jos jotenki siitä jouluisesta kerrasta olis raskaus saanut alkunsa... oon ihan valeraskaana ja hermona nyt, ihankun yks päivä olis nännejä nipistellyt ja ties mitä masunippailuja ollut välillä et väkisinki miettii , mut keho on niin sekasin vaan tästä kaikesta... nega testejä oon tehnyt kun niitä on sattunu kaapissa olemaan, viel erityisen herkkiä testejä niitä 10testejä, että ei voi aiempi raskaus tehdä tätä. Pakko kertoo stä ku oon iha pannaris enkä uskalla muillekksan kertoa..
 
@Fritang mahtava juttu, että ovis tulee sieltä mistä pitää!! Pitkästä aikaa pääsette piinailemaan (y) muistelenko oikein, että olet kuitenkin aika hyvin raskautunut silloin kun ovulaatio on tullut oikealta puolelta? Nyt sormet ja varpaat ristiin, että nappaa :love:

@Toiveinen täälläkin jännitetään nyt sun puolesta. Laita kuvaa tulemaan testistä sitten kun teet uuden :)

@Helmiila oireet oli kyllä sen mukaiset, että ovis tuli viimevkolla. En kärsi mistään kovista kivuista siihen liittyen, mut aika selvät nipistelyt sekä limat mulla aina on. Toivotaan että teilläkin toimisi nyt se puoli, mikä pitää ja plussataan kaikki nyt tässä talvella :D

@Wimpsula periaatteessahan se vois olla kiinnittymisvuotoakin, koska jos sulla pitäis menkkojen alkaa ensviikolla, niin jostain muistelen lukeneeni, et kiinnityymisvuoto voi tulla 2-8 pv ennen menkkojen alkua. Mulla oli raskautumisen päättyneessä kierrossa dpo 7-8 paikkeilla vaaleanpunaista vähän verensekaista limaa ja olin jo pettynyt ja varma siitä et menkat alkaa. Samaan aikaan tuntui jonkun verran nipistelyä siellä täällä alavatsassa. Ja sun lämpö on koholla, mikä viittaisi enemmän kiinnittymiseen kuin ovulaatioon. Kun ovulaatiossahan lämpö laskee. Itse en koskaan ole mitannut omaa lämpöä näissä merkeissä niin kokemusta ei kyllä ole. Tsemppiä sinulle. Piinaavaa, kun ei tiedä, mitä omassa kehossa tapahtuu. Ja huomaan itse miettiväni, että mitä jos seuraavakin raskaus päätyy heti keskenmenoon. Vaikka lääkäri mulla sanoikin alkuviikolla, että ei haittaa, vaikka raskautuisin samantien ja se minulla toiveissa onkin, niin silti pelottaa, että jos se tuleekin liian äkkiä ja menee sen takia sitten kesken, miten siitä sitten selviää.. Yritän nyt vain luottaa siihen, että asioilla on tapana järjestyä.. Voimia sinulle :love:

Tämän romaanin loppuun vielä pikainen ON: Eilen illalla tuli vähän verensekaista limaa pyyhittäessä. Mietin että sekoileeko kroppa nyt ihan omiaan, vai voisko olla muka kiinnittymisjuttuja.. Dpo 8 olis vissiin ollu eilen. :eek: En oikein uskalla toivoa mitään ja samalla pelottaakin. Toisaalta pieni innostus nostaa päätään, että jos voisikin tärpätä näin pian. huoh. Ihmismieli on ihan kamala :confused: Viimeyönä näin unta, että olin synnyttämässä. Kivaa päivää kaikille! Minä lähden kohta iltavuoroon hankkimaan muuta ajateltavaa.:ROFLMAO:
 
Mä tipahdin tuolta heinäkuiset 2018 ryhmästä tänne, tiistaina rv 12+0 kivut ja runsas vuoto, päivää ennen nt-ultraa. Päivystyksessä todettiin tuulimunaraskaus ja siitä suoraan osastolle lääkkeelliseen tyhjennykseen. Tämä oli mun ensimmäinen raskaus. Pahalta tuntuu että 3 kuukautta on kuvitellut vauvan ja sitten selviää ettei sitä ole ollutkaan. :cry: mutta toisaalta myös helpotus, koska en voi edes kuvitella miltä tuntuisi menettää pieni joka on ensin todettu elävän ja voivan hyvin. Nyt tässä on muutamia päiviä asiaa käsitelty..
 

Yhteistyössä