Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

@Fritang kiva kuulla kokemus onestepeistä! Ois kyllä niin hurjaa, jos jotain ois nyt tuloillaan.. Pelottaa kyllä silti viivanpaikka vähän.. :oops:
Ja miten ihana kuulla @Fritang ultrauutisesi! Voikun tämä olisi se odotettu the kierto!:love: Petipuuhia siis vain. :p

@Helmiila laitan tähän kuvaa alle tän aamuisesta, vaikka jokatoinen päivä olisi ehkä järkevämpi tehdä, mutta minkäs teen:D kiva kuitenkin, että mies on siellä aktiivinen petipuuhia, meillä minä oon ollu se aktiivisempi ni välillä ihan turhauttaa tuon miehen nysväys.. :whistle: Toivon niin raskautumista sinne teillekin! :love:

@Wimpsula jänniä hetkiä siellä siis! Mäkin veikkaisin kiinnittymisvuodoksi ennemmin kuin oviksen, juuri noista samaisesta syistä, kuin mitä Hiutalekin kertoi. :) Tsemppiä teille tuleviin päiviin ja ajatuksiin! (y) Itseä ahdistaa ja varjostaa paljon nuo edeltäneet kkm ja km, on olo, että ehkä me ei saada niitä lapsia ollenkaan, mutta kuitenki yritetään toivoo, että seuraava tärppää. Kun ei meillä muuta ole, kuin se toivo. :cry:

@Hiutale89 voi kun olisi sitä kiinnittymistä ja kiinnittyisi niin, että olis jäädäkseen! :love: Voi kun vois vaan "sulkee" ajatukset pois päältä tarvittaessa, ni ei ehtis miettii kaikkiin mahdollisiin. :whistle:Mäkin näin viimeyönä ihan kummaa unta, olin juuri synnyttänyt, mut synnytin tyylii 2 vuotiaan ja kaikki oltii ihan pihalla siinä unessa, oudot unet taas saapunut.. :giggle::LOL:

Omanapaa:tein tosiaan taas tänää jo testin ja oon näkevinäni siinä jotain, mut pelkään sitä viivanpaikkaa.. Laitan teillekin katottavaks ainut vaa et tää mun kamera on niin :poop:, et musta en tohon kuvaan saa näkymään mitään, tai sit oma pää keksii viivoja vaan. :unsure: Aamulla lämpö oli vähä korkeampi taas ja nenä on ihan tukossao_O
 

Attachments

@Wimpsula Minä taas veikkaan ovulaatiota tai sitten jotain kropan omaa sekoilua. Saat nyt kasan eriäviä mielipiteitä. :LOL: Mutta sullahan olisi muuten ollut tyhjennyksestä/kaavinnasta ovikseen (jouluun/vähän joulun jälkeen?) ainoastaan vähän yli viikko. Ja itselläni ainakin oli kaavinnan jälkeen kierto ihan eri tavalla hukassa kuin spontaanin keskenmenon jälkeen, seuraavassa kierrossa ei tullut ovista ollenkaan ja menkat alkoi kp22...

@Hiutale89 Muistelet oikein, eli mahdollisuudet pitäisi nyt olla hyvät :X3: Tuo vuoto voisi hyvin johtua kiinnittymisestä! Pidän peukkuja (y) Ihanaa että täällä on nyt paljon piinailijoita :)

@Toiveinen Ihan kuin jotain olisi...? Mulla on kyllä läppärissä niin huono näyttö, että hankala sanoa. Oliko sulla dpo:t tiedossa?
 
@Fritang , kiitos dpo-opastuksesta(y) Jossain ketjussa luki, että dpo 0 ois se päivä, jolloin tikkuun tulee plussa, mutta järkevämmältä tuo kuulostaa mitä sinä sanoit:) Ja @Fritang ihan mahtavaa, että teillä on myös nyt mahdollisuus tärppiin:love: Nyt vaan kunnon puuhastelu päälle;)Hui, menee niin jännäksi täällä, kun monella piinailuja:)

@Toiveinen , mä katoin ekaa kertaa tuon sun testikuvan puhelimella ja ihan selvä punainen haamu näkyi mun silmiin!!!:love: Ajattelin, että "miten joku voi ees ajatella, että olis viivanpaikka, koska on niin selkeä" :LOL: Nyt uusia testejä vaan tekemään ja kuvia tänne! Mulla jotenkin vahva tunne, että teillä ois tärpännyt:love:

On: Aamulla olin aikaisin liikenteessä poikien kanssa ja oli nii kauheat alavatsakivut, että täytyi kävellä hitaasti ja lyhyin askelin:sick: Nyt päivällä uitin taas liuskoja ja tein myös digin, niin se näytti negatiivista. Eli nyt sitten piinailemaan... ai niin, onko tänään vielä ja huomenna muuten asiasta tähden alettava petipuuhiin, vai joko vois mennä tuntuman mukaan?:LOL:

Suositelkaapa parhaat r-testit alkuvaiheen testailuihin... Ja kannattaako tilata jostain jotain? Toisesta ketjusta huolimattomasti oon lukenut, että monet tilaa jotain tiettyjä testejä.. :)
 
@helskatti , pahoittelut keskenmenosta <3 :( En voi edes kuvitella miten kauheaa on saada surullisia uutisia 12 vkon ultrassa:cry: Sinne on raskauden alusta ihan ikuisuus.. Paljon voimia teille! <3

@Hiutale89 , jos dpo8 oli eilen, niin nyt testailemaan!:love: Toivotaan ihan parasta tulosta:love:

@Wimpsula, voi kumpa se tuhruilu olis nyt kiinnittymisvuotoa!(y) Ja eihän siihen tärppiin tarvita, kuin yksi kerta oikeaan aikaan, joten älä vielä luovuta <3 Täällä voit purkaa oloja ja tuntoja :love:
 
Voi mulla jäi @helskatti sun viesti ihan huomaamatta! Voi miten kurjasti sulle on käynyt, juuri tuosta syystä mielestäni kaikille pitäisi tarjota alkuraskauden ultra :( Paljon voimia ja tervetuloa tänne!

@Helmiila Minä olen ollut tyytyväinen One Stepin herkimpiin raskaustesteihin. Niitä saa ainakin Raskauskeijulta. En ole itse saanut niihin koskaan viivanpaikkoja. Ainut huono puoli niissä on se, että viivat vahvistuvat todella hitaasti. Sen takia mulla on myös Sofin raskaustestejä, joilla seuraan sitten hcg:n nousua, jos sinne asti pääsen :) Edit // Muistin juuri, että aika monet ovat tilanneet Raskauskeijulta viime aikoina noita herkkiä testejä mutta saaneetkin tavallisia. (n) Että siihen kannattaa ehkä varautua. Ne herkät on sellaisia tosi ohuita...
 
@Fritang nyt ehkä dpo9-10.:oops:
@Helmiila kiva jos joku näkee selvemmin viivat, kun itse ei vielä uskalla yhtään uskoo et ois voinu ny muka tärpätä.. Yritän pitää itseni isinä, mut vaikeeta on. :confused: Pääset @Helmiila sinäkin nyt piinailuun pariin, tsemppiä tuleviin päiviin siis! (y) En osaa sanoa petipuuhista muutoin, mutta eikös ne aina hyvästä vaan ole? :p Mulla aiemmin ollu käytössä pc:n r-testit ja oon niistä tykänny, mut ny koitin tähä kiertoon noit onestepei.. :coffee:
@helskatti hirmu kurja tilanne siellä, isot tsempit ja halaus:cry: Toivotaan nyt uuteen kiertoon tärppionnea<3 Kuulostaa sinänsä tutulta, sillä meillä ensimmäistä toivotaan ja ensimmäinen raskaus päättyi kkm, joka todettiin nt-ultrassa vkolla 11+ ja pieni oli jättänyt kasvun viikoille 7+2. Ei oltu käyty sitä ennen ultrassa, että ei tienny yhtää mitä odottaa. Onneksi asiat aina hiljalleen järjestyy ja vointi kohentuu, vaikkei surunhetkillä siltä tunnu lainkaan.
 
@helskatti voi ei todella surullista :'( toivon että kun raskaudut pian, olisi matkasi onnekkaampi ja raskaus menisi niinkuin pitää ❤

@Hiutale89 voi vitsit... en uskalla innostua mut vitsi kun pelottaa ja piinaavaa odottaa, sulla nyt samat piinat näemmä, toivon meille molemmille niiin paljon onnea...!!! Kiitos muuten kun opetit kommentointiin liittyen miten saa nimen merkattua! :)

Mittasin lämmön sillä olo tuntui jotenkin hetkisen siltä et jos kuume/oli vähän vilunväreitä... :S Ja kun pelotti tuo kohtutulehdusjuttu..
 
Voi ei, multa jäi kans huomaamatta seuraavan sivun viestit kokonaan. Luulen myös, että keho vain sekoilee. Olen järkeillyt asiaa niin, et kaavinnan aika olisi ns "menkat" ja siitä lähtisin kiertoa laskemaan, niin noin 8päivääkö olisi ollut tämä yhdyntä,(jouluna) sitten siitä noin 7pv ku laskin et olisi ollut ovulaatio ja oli mielestäni melko selkeet oireet mutta en oo ennen huomioinut oviksia eikä varma voi olla... (tämä siis uuutena vuotena) siitä sitte tosiaa tullut niukasti sitä tuhrua ja nyt sitä on siis tullut jo 5 päivää.. tai jotain? Mutta kauheen epätoivosena tässä haaveilee jos oliskin raskaana. Mies oli tupnu kaupasta saunalonkeron enkä uskalla juoda ku on semmone jos oonkin raskaana olo tai sit vaan joku valeraskaus, yhtäkkii kaikenmaailnan oireita muka ku liikaa toivoo :D
 
@Toiveinen Kyllä siinä joku viiva on! <3

Pahoittelut kaikille kun multa on tää kirjottelu jäänyt nyt ihan tyystin!:( töiden takia en oo kerinnyt. Meillä mennään piinapäivissä. Oviksesta (tai todennäköisestä oviksesta) on nyt viikko, ja siihen aikaan kyllä yritettiin olla ahkeria :rolleyes: en taida uskaltaa testata enää ennen kun kuukautiset on viikon myöhässä, vaikka eihnä niistä tiedä kun nyt on vasta ensimmäinen kierto km jälkeen...

Pahoittelut @helskatti keskenmenostasi :( Varmasti aivan kamalaa olla niin pitkään raskaana ja saada vasta sitten tietää ettei olekaan vauva matkassa :cry: Toisaalta tosiaan lohdullista että ei ollutkana "oikea" raskaus, tai näin ainakin itse ajattelin varhaisesta keskenmenostani ettei siellä ketään olisikaan ollut... En kestä ajatusta että pieni alkio, meidän vauvan alku kuoli :(

Lääkärin sanat kyllä ahdistavat kun kerroin että vuodon mukana tuli 10-15mm "klöntti" niin hän oli sitä mieltä että varmasti oli alkion alku... Mutta mistä sitä tietää tuossa vaiheessa kun raskaussäkkikin tai se kaikki muu materiaali on alkiota isompi vielä noilla viikoilla... :cautious:

Tsemppiä kaikille mentyksen kokeneille <3 ja onnittelut plussanneille:love:
 
@helskatti pahoittelut keskenmenosta ja voimia teille. Tervetuloa mukaan kirjoittelemaan.

@Toiveinen tsemppiä piinailuun! Minäkin Olen näkevinäni jotain viivaa, mutta puhelin kyllä tuhoaa tuon kuvan aika tehokkaasti, niin kovin tarkkaan ei sitä näe. Ja on ne kyllä ollu sullakin melkoiset unet :D

On: een tiedä milloin tekisin testin, kun en mitään muuta raskauteen viittaavaa oo tuntenut/ huomannut kuin tuo vuoto.. ehkä sunnuntaina tai ensiviikolla. Tai sitten kun menkat on kuukauden tai pari myöhässä :ROFLMAO:
 
@helskatti voi itku, pahoittelut km:sta :( omakin tuntui silloin 8+2 ihan superpahalta, ei osaa kuvitella miltä sulla tuntuu noilla viikoilla kun on juuri loikkaamassa sinne turvallisemman puolelle. Kävittekö alkuraskauden ultrassa? En tiiä paljonko lohduttaa, ettei pienellä varmaan olisi ollut mitään mahkuja selvitä, niin sitten se km vaan tuli. Ihan kuraa joka tapauksessa, toivottavasti me kaikki vaan plussataan pian uudestaan!

Millaisia seurantatoimenpiteitä aattelit tehdä, ohjeistettiinko tekemään vain se perus-raskaustesti ja seuraamaan sen avulla hormonien tasaantumista? Uuteen yritykseen vaan sitten kun henkinen puolikin sen sallii :love:

Oon vähän huonosti ehtinyt lukea täällä keskustelua, mikä on kyllä ihan hyvä. Tarvin muutakin kuin kuumeilua, musta tuntuu että tuun välillä tästä kuumeesta hulluksi :LOL::cry:

(Ps. Opin käyttämään näitä hymiöitä!)

Kp2!
 
Kiitos kaikille tsempeistä! Täällä on mukava vastaanotto vaikka monet on kokeneet paljon enemmän kuin minä.

Ei käyty alkuraskauden ultrassa kun päätettiin että maltetaan oottaa eikä mennä yksityiselle. Kuitenkin oli sellainen olo että onkohan siellä ketään matkassa, kavereille sanoin aina että pelkään ettei siellä ole sikiötä. Kai sitä sitten aavisti jotenkin. Sekin oli jännä juttu että tiesin olevani raskaana vaikka en ollut vielä tehnyt testiä enkä ole aiemmin ollut raskaana, kai sitä "tuntee"itsensä niin tarkasti?

Meillä kun oli tosiaan se tuulimunaraskaus ja tyhjennys tapahtui osastolla jossa ultrattiin kunnes kaikki raskausmateriaali oli poistunut niin ei ollut kuulemma tarvetta kontrollille eikä myöhemmille testeille. Lääkäri sanoi että yrittämistä saa jatkaa heti ku siihen ollaan valmiita ja jälkivuoto on loppunut. Itse ajattelin kuitenkin odottaa ainakin siihen asti että tulee yhdet kuukautiset niin on sitten helpompi laskea päiviä. Tai katsotaan miltä sitten tuntuu, mies ei ehkä hirveästi ollut vielä sisäistänyt tätä odotusta tietenkään kun ei oltu vielä päästy ultraan eikä sydänääniä kuuntelemaan, joten hän kyllä kokee olevansa valmis heti kun minä olen.

Onneksi seuraavassa raskaudessa päästään alkuraskauden ultraan julkiselle puolelle tämän tm vuoksi. En pystyisi enää uudestaan odottamaan näin pitkää aikaa jotta saisin tietää onko oikeasti raskaana ja onko sikiöllä kaikki hyvin.

Tulipas tästä romaani :whistle:
 
@haavelapsi tsemppiä piinapäiviin!(y) Olis itekki pitäny yrittää kauemmin odotella ennen ku lähen testaamaan, mutkun ei ollu yhtää varmuutta tosta ovulaatiosta ni pöllönä lähin jo testailemaan ja nyt saa kärvistellä, että onko muka jotain vai vaan viivanpaikka. :mad:  Ja aika tylsä, jos lääkäri tollasta veikkailee, ku ei sitä kukaan tiiä, että oliko vaiko eikö tuossa vaiheessa. :unsure: Tsemppiä kuitenkin:love:
@helskatti teette juuriniin, kuin hyvältä tuntuu, pääasia on, että saatte ajatuksianne ja mieltänne avattua toisillenne, muille ja/tai täällä. :) Mekin ekan kkm jälkeen meinattiin, että odotetaan yhdet kk ainakin, mutta mieli muuttui :)p) ja ajateltiin, et tärppää jos tärppää, jossei kohtu oo viel valmis niin sit ei tärppää. Ja hyvä, että pääsette ultraan varhaisessa vaiheessa ensikerralla. (y) Tsemppiä vielä! :love:

Omanapaa taas villit unet viimeyönäo_O Alavatsalla aina välillä kummaa tunnetta, vähän menkkamaistakin mut mtn vuotoja ei nyt viel oo ollu. Tein taaaaaaaaas r-testin, joka näyttää samalta (ylläri) ku eilenkin, eli ei mtn selkeetä.. @pikkutakkutukka ja @Fritang ootteko nyt iha varmoja ettei mitään viivanpaikka tyylistä ois tullu, jos oikein tarkastelee ja kääntelee tikkua? :X3::D
 
Aika matelee.... tekisi mieli testata koko ajan :'( tiistaille laskin et vois ihan aikasintaan näkyä jos olis tärpänny aiemmin ja muuten loppuviikolla.... mitä mää keksisin, et aika kuluisi :( lomalla vielä ja päivät aika tylsiä , kun olisikin nyt paljon tekemistä ja voisi tämän asian unohtaa jotenkin...
 
Juu.. tyhmää edes tämmönen piinailu miltei tyhjästä mutta mun mieli on niin sekasin... :( päätin nyt et testaan oikeesti vasta tiistaina enkä huomenna ollenkaan. Jos ei näytä mitään, sit ens lauantaina ellei menkat jo ooloppuneet alkanut. Sit ryhdistäydyn jotenkin ja lopetan tän sekoilun. Saas nähä pystynkä tähän suunnitelmaan :D sydän murtuu pieniin murusiin kun menkat alkaa tai jos. En haluu vielä menettää kaikkea toivoa. Mut kkm kokeminen noin myöhäsillä viikoilla on sekottanu mut kokonaan, vaikkei pitäs kokonaan toivoa menettää. Kuitenki ku taas oli lämpö 36,5 :( välillä soli jo 36,9 :( koko kroppa ja sydän ja sen joka solu huutaa vauvaa ja sitä et olisi taas raskaana onnellisesti ja tuo koettu menetys olis vaan jotain pahaa unta,emmää tiiä :'( en tiedä miten tästä selviää tästä viikosta ja jos ei raskaus ookkaa onnistunu kylmä seinä paiskaantuu naamaan ja mä jotenki vaan joudun jäämään tähän loputtoman syvään suruun jumiin :'( oon niin hajalla :'( maanantaina on eka käynti psykiatrista sairaanhoitajaa vai mikähän se oli joku jolle kehotettiin menemään... tekee varmaan hyvää päästä jollekkin ammattiliselle purkamaan näitä fiiliksiä ja suruja ja tunteita :'(
 
Voi @Wimpsula :( Koita keksiä jotain tekemistä tai ajateltavaa! Lähde lenkille, salille, kahville ystävän kanssa tai shoppailemaan, jotain että saisit hetkeksi ajatukset pois asiasta :love:

Hyvä että pääsit psykiatrille(y) kyllä ammattilaiset osaavat ihmeesti auttaa mielen solmujen kanssa :)
 
Kyllä se on kamut (saanen kamutella? :D) nyt niin, et viivanpaikka nois onestepeistä kyl on nyt tultava.. Tai sitten on kemiallista. Tänään samanmoista viivaa näyttää, aavistuksen punertaa, mut en taida saada kuvaan sitä näkymään niin, kun itte kotona nään. :coffee: Aika oireeton olokin nyt toistaiseksi tänään. Aamulämpö 36,7. Noh, kuha menkat alkais suht ajallaan vaa, jossei täs nyt tärppi si käy. o_O Ei sen puoleen, oviksesta ei tosiaan varmuutta, ni en tiiä dpoita, et missä mennään. Ehkä dpo10-12 nyt.
 

Attachments

@Toiveinen nyt kyllä näkyy jotain :eek: Ei näytä viivanpaikalta! Toivotaan että vahvistuu, päiviä on kuitenkin vielä jäljellä!

@Wimpsula Tsemppiä odotteluun! Nuo on niin kurjia ja pitkiä päiviä... Mulla ei ole mitään hyviä neuvoja kun olen itse maailman surkein piinailija :rolleyes:

Eilen tuli aamulla ovisplussa. No, muuten ihan kiva, mutta ovista en ole lainkaan tuntenut. Yleensä mulla tulee ovis 12h plussan jälkeen, mutta eipä nyt. Kaikki normaalit ovisoireet ovat poissa ja revin hiukset päästäni täällä. Pelottaa ettei ovista tapahtunutkaan ja nyt saan jonkun kystan :( Hermot menee tämän kropan touhuun. Onneksi loma loppuu huomenna niin pääsee tekemään jotain muutakin kuin pohtimaan munasolujen sielunelämää... :mad:
 
Kyllä se on kamut (saanen kamutella? :D) nyt niin, et viivanpaikka nois onestepeistä kyl on nyt tultava.. Tai sitten on kemiallista. Tänään samanmoista viivaa näyttää, aavistuksen punertaa, mut en taida saada kuvaan sitä näkymään niin, kun itte kotona nään. :coffee: Aika oireeton olokin nyt toistaiseksi tänään. Aamulämpö 36,7. Noh, kuha menkat alkais suht ajallaan vaa, jossei täs nyt tärppi si käy. o_O Ei sen puoleen, oviksesta ei tosiaan varmuutta, ni en tiiä dpoita, et missä mennään. Ehkä dpo10-12 nyt.
Voi höh! Veikkaisin kemialliseksi tätä koska kyllä siinä jotain väriä vähän näkyy. Tosi harmillista! :(
 
@Toiveinen selvästi kyllä punertaa! Mun silmään toi viiva on kyllä vahvistunut selvästi, tosin kuvauspaikkakin varmaan vaikuttaa. Mistä päättelet että olis kemiallinen? Kauankos siitä sun ekasta haamusta on? Mulle lääkäri ja terkkari sanoi että joskus se viiva vahvistuu alkuun tosi hitaasti eikä tarkota välttämättä mitään, mun kohdalla tosin enteili km tai tuulimunaa, mutta sainkin ekan haamun vasta viikko sen jälkeen kun kuukautisten olis jo pitäny alkaa (n)
 

Yhteistyössä