Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

@miniminimini, pyysin kaavinnan lääkkellisen tyhjennyksen sijaan, koska mulla on aika rankka tausta lapsettomuushoidoissa ja halusin hoitaa tyhjennyksen kerralla kunnolla. Olin lähdössä alle viikon kuluttua kkm:n toteamisesta lasten kanssa Pohjanmaalle joulunviettoon, enkä halunnut sitä riskiä, että lääkkeellisessä tyhjennyksessä tulisi ongelmia ja kuitenkin kaavintaan päätyisi sitten myöhemmin tai jotain. Lääkäri ei edes ehdottanut lääkkellistä tyhjennystä minulle, vaan sanoi, että "taustat huomioiden kaavinta on ihan hyvä vaihtoehto". Takana siis 2 kaavintaa.

@Lallastiina , paljon onnea plussasta!:love:
 
@Helmiina1978 täällä on vähän ihmeellisiä oireita :confused: lievää kuvotusta mutta muuten oireet kun oviksessa.. alavatsaa jomottaa, tosin jomotus on myös selän puolella, myös vv on aika runsasta tai ainakaan mistään kuivasta kaudesta ei voi puhua... :LOL: Dpo tänään 9-10 voi tätä piinailua!

Onnea kovasti @Lallastiina :love:

Tsemppiä @pikkutakkutukka! Meillä ensimmäinen sai alkunsa toisesta kierrosta ja tämä viimeisin "vasta" yk 4-5 mutta kun se tosiaan meni kesken niin tuntuu että sitä toista ei saada KOSKAAN! :cry:

Plussatuulia:whistle: ja hermoja ennen kaikkea :D
 
@miniminimini olen pahoillani teidän puolesta! :(Itellä tuli nyt viikko lääkkeellisestä tyhjennyksestä ja tänään on toinen päivä ilman kipulääkkeitä. Vuotoa on vielä mutta ei juuri kuukautisvuotoa enempää.

Kovasti oon miettinyt että mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Mä tiedän ammatin puolesta liikaa asioista jotka voi mennä pieleen mikä ei oo kovin hyvä asia tällaiselle stressi-erkille. :geek:

Toivottavasti vuoto loppuisi viikonloppuun mennessä sillä oon lähdössä sukulaisten kanssa kylpylälomalle enkä välittäisi selittää miks en voi mennä sinne kylpylään. :oops:

Onneks huomenna pääsee jo töihin niin saa muuta ajateltavaa, oon ollu saikulla/vapailla sairaalareissusta lähtien. Urheilemassa oon kyllä käynyt ja nauttinut kovasti, raskaana ollessa olot olivat sellaiset ettei pystynyt tekee juuri mitään. Tosin taisin aloittaa liian vauhdikkaasti koska sain mun jalan kipeäksi ja diagnosoin jo itselläni akillesjänteen tulehduksen o_O

Tsemppiä kaikille (y)
 
@haavelapsi, sullahan piinapäiviä jo takana paljon, joten voisit alkaa testaileen:rolleyes: Maltatko vielä olla testaamatta?:)

@Fritang, tsemppiä lugejen kanssa(y) Itellä niistä kymmenisen käyttökertakokemusta ja hitsi mä aina panikoin, että jääkö niistä mitään imeytymiseen, kun tuntui, että aina valui samantien ulos:LOL:

On: Täällä dpo 4 kääntymässä yöhön. Tänään erityisen ärsyyntynyt olo, "ettei tästä mitään tule". Voimakkaat ovisoireet ovat helpottaneet, viime yönä ja tänään kohdun seudulla menkkajomotusta ja vihlontaa. Kohtalaisen kuiva kausikin:LOL: Ja valvoin koko viime yön!o_O Nukahdin varmaan aluksi, mutta nuorempi herätti jo tunnin sisään ja sitten olin KOKO yön ihan pirteäo_O Mulla oli siinä keskenmenneessä raskaudessa yövalvomista. Mutta mikään oire tai oireettomuus ei ole mulle mitään ennen plussaa testissä, joten turhaa kai näitä on edes analysoida :ROFLMAO: Menkkajomotukset alkaa mulla negakierroissa päivää-paria ennen vuotoa, että nyt suht ajoissa, kun menkkoihin pitäis olla vielä ainakin 6-7 päivää. Mutta tätä kaavinnan jälkeistä kiertoa nyt ei voi laskea eikä vertailla millään tavoin normikiertoihin, Kummasti sitä vaan kyttää kaikkea sen mitä ehtii. Lasten päivähoidon aloitusviikko kuitenkin pitää huolen, että stressiltä ei välty. Ja ensi viikolla alkaa omat työt 3,5 vuoden jälkeen. :eek:
Se mikä ehkä menkkapettymystä lieventää, jos tärppiä ei nyt käy, että voin ilmoittautua sitten pakastealkion siirtoon(y) Ihan yhtä piinaavaa se toki on...
 
@helskatti - meillä siis aika sama tahti tässä keskenmenon suhteen. Mulla siis pe oli tyhjennys. Ajattelin vielä soitella tänään äpolille, välillä aikamoisia kipuja, pelkään, että jotain on jäänyt...

Mutta urheilemaan halajaa omakin mieli, myös nämä alkuraskauden turvotuskilot (esikoisesta tuli kans het 3,5kg) tekee mieli karistaa, osa onkin jo lähtenyt!

Ja ihanaa kun täällä on plussia, antaa niin kovasti toivoa! PALJON voimia alkujännitykseen <3
 
@haavelapsi ja @Helmiila kumpa tärppi kävis, tsemppiä(y) Huii:love: Osaispa itsekin odottaa noita testien tekemisiä, oon nii malttamaton. :oops:
@Eowyn82 oireettomuus ei tarkoita vielä mitään, kaikilla ei oireita välttämättä ole, pidän peukkuja sinne(y) Toivotaan, ettei menkat ala. :rolleyes:

ON: Tänään taas omaan hätähousutyyliin tein testin ja yllätyin miten paljon tummunut eilisestä. :) Rinnat on raskaan oloset, väsyttää ihan hirveesti ja vv vaan tulee. :eek: Koko ajan vois syödä jotain.. :D
 

Attachments

@haavelapsi Tosi lupaavia oireita! Toivottavasti olisi tärpännyt! Testiä odotellessa :)

@Helmiila Olenkin tuosta lugejen sottaavuudesta kuullut paljon, hieman kauhistuttaa :D Vähän mietin koko lääkkeen aloitusta, mullahan ei mitään diagnosoitua keltarauhashormonin puutetta ole vaan lääkäri määräsi nämä ihan "varmuuden vuoksi". Toisaalta, jos tulisikin kolmas keskenmeno niin en kyllä haluaisi jälkeenpäin miettiä että olisiko sen voinut lääkkeillä estää... Että eletään nyt sitten mössössä. :rolleyes:
 
Mitä tänne kuuluu? @Helmiila mikäs Dpo sulla tänään on? Onko mitään ilmeisiä oireita ilmaantunut? :)

Täällä mennään nyt Dpo 11-12 ja aamulla oli taas vähän kuvottava olo, kauhee tsemppaaminen ettei vaan tulis yökkäys työkavereiden ja pomon läsnäollessa :sick:

Ihan kauheen innoissani en vielä uskalla olla enkä testiä tehdä kun mulla on välillä muutenkin tommosta kuvotusta vaikka en raskaana oliskaan :(

illalla ja yöllä juili vatsaa ihan todenteolla ja otinkin panadolia jos vähän helpottais oloo, menkat ei kuitenkaan alkanut eikä mulla tavallisesti ennen menkkoja mitään tommosia kipuja ookkaan, vaan synnytyksen jälkeen kuukautiset on tullut melkein huomaamatta ja vasta ekana vuotopäivänä alkaa menkkakivut. Tietysti nyt olis ensimmäiset menkat km jälkeen niin eihän sitä voi tietää kuinka kivuliaana ne tulee :confused:

Väsy on aika moinen mutta saattaa johtua ihan vaan töihin paluusta :LOL:

Mutta voi kumpa nää olisikin raskauden merkkejä :cry:

@Toiveinen ootko tänään testannut? Miltä viiva näytti ? :love:
 
Täällä on ihania plussauutisia, onnea kaikille ja tarrasukkia :love: ja muutenkin niin jännittäviä piinapäiviä osalla menossa. Olen käynyt täällä lukemassa juttuja mutta on ollut muka niin kiireistä etten ole kerennyt kommentoida..

Pahoitteluni myös uusille keskenmenon kokeineille, hirveästi voimia kaikille.

Itsellä menossa kp3, ensimmäiset menkat keskenmenon jälkeen saapuivat vihdoin.. 53 päivää ekasta vuodosta, 37 päivää siitä kun kiinteämmät massat tuli ulos ja 33 vrk mva-imutyhjennyksestä, et toisaalta tuosta tyhjennyksestä jos lasketaan niin oli mun normikierron sisällä 30-34. Itselle tuo aika tuntui jäätävän pitkältä vain odotella että missä mennään, mutta nyt onneksi päästään uuteen kiertoon ja tikuttelemaan..

Mut nyt kaikille plussatuulia näin vuoden alkuun!
 
@haavelapsi voi kunpa nyt tärppi siel ois käynyt:love: Lupaavia oireita kuitenkin! Millos siis aiotkaan testata ekan kerran? :p:rolleyes:

Täällä viiva ihan kivasti taas vahvistunu, törppönä teen joka päivä testin tietty:D Oireita on jonkin verran ja enemmän, mitä silloin kkm ja km raskauksissa. :coffee: Hurjaa, kuvottavaa oloa tulee pari kertaa päivässä ja hajut on nyt alkanut tuntuu voimakkaammin nenukassa. o_O

Soitin jo nlaan:kin, soitan taas viim. parin viikon päästä ja saan ajan sitten varhaisultraan, koska nyt km jälkeinen kierto, josta raskauduttiin. Toivottavasti vaan pieni pysyy mukana. :unsure:
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: mira.flower
@Toiveinen tosi hyvin on lähtenyt viiva kyllä tummuun! (y):love: Ymmärrän hyvin ton testien tekemisen eikä siinä mitään pahaa oo! Ainakin pysyy kartalla missä mennään :) Toivotaan todella että pieni pysyy matkassa, onkohan ihan käytäntö kaikkialla että JOS raskautuu heti km jälkeen pääsee varhaisultraan? missä kaupungissa tai millä alueella asutte? (Pikkukaupungissa asuvana ymmärrän jos et uskalla täällä kertoa asuinpaikkaa) :D

Toivon ehkä vähän liikaakin että tärppi olis käyny :censored: ajattelin että jaksaisin ensiviikon loppuun, silloin Dpo olis jo 21, ja varmasti näkyis jo testissä, mutta saa nyt nähdä miten maltan :LOL:
 
Kotona vihdoin reissusta! Teki niin hyvää! Ajatuksia saanu muualle tästä piinailusta. Eilen oli aivan todella kamalat kivut ja luulin, että menkat alkaisi mutta ei ne alkaneet. Nyt ku mitää kiertoa ei oo ollut niin en oo selvillä koska ne sit tulis mut tälle tulevalle viikonlopulle niitä oon odottanut... Odottelen niitä nyt ainakin muutaman päivän vielä siis rauhassa. Testin ajattelin tehdä huomenna aamulla, ja uusin sitten jos menkkoja ei kuulu aina aamusin.
 
@Wimpsula mehän jännäillään sitten ihan samoilla päivillä ;)

Hyvä että reissu teki hyvää(y)

Mulla jatkuu samat vatsakrampit ja välillä oon ihan varma et menkat alko mut ne holahdukset onki ollu valkkaria (joo ällöttävää:LOL:)

Vähän kuumottais kyllä jo testailla nyt vkl (n)
 
Ihanaa, että täällä on nyt useampi plussannut. Onnea teille :love: Toivotaan, että tämä plussatuuli jaksaa nyt puhaltaa pitkin talvea :)

@Wimpsula ja @haavelapsi tsemppiä piinailuun. Toivotaan parasta mahdollista tulosta (y)

Täällä taitaa olla kp 4 muistaakseni.. tässä suunnitellut, miten aletaan lähestyä tätä uutta kiertoa. Käytössä greippimehu, koska se oli käytössä myös plussakierrossa, sitten tietty normaalit vitamiinit, omega 3 ja magnesium.. Jos vielä täsmäisku ovistikkujen avulla :LOL: Ja paljon paljon ulkoilua ihanassa talvikelissä ja touhua koiran kanssa, niin ei stressitasot nousis tän yrittämisen myötä liiaks, ei tämä kuitenkaan niin vakavaa hommaa ole. :) Tää on kyllä aika kiva paikka käydä omia tuntoja purkamassa. Kiitos teille siitä! :love:
 
Kiitos @Hiutale89 tsempistä! :love:

Toivotaan että greippimehusta olis apua, muistan esikoisen tärppikierrosta että join kans sitä! Sattumaa vai tieteellistä faktaa... mene ja tiedä :LOL:

Tällähetkellä makaan sängyssä kuumavesipullo selän alla:( kyllä ne menkat sieltä taitaa vaan tulla, ainakin ihan semmoset on tuntemukset.
 
En mää sitte malttanut kun oireet on taas muka niin kovat :cry:

Tein siis tänään testin noilla Sofin 25mlU testeillä, ja välillä oon muka näkevinäni haamun ja välillä en... mieskin sanoi samaa että ihan kun olis kaks viivaa ja välillä näyttää ettei ookkaan o_O Olis pitäny jaksaa malttaa :(

AUTTAKAA arvon naiset <3

http://aijaa.com/cl9he1

http://aijaa.com/5XrZwZ

Ihmettelen kyllä näitä oireita että mitä muuta tää voi enää olla :confused: ehkä mun kierto vaan on sekasin km jäljiltä :oops:

Mites @Wimpsula siellä?
 
Oi ihana @Toiveinen :love:

Nyt aloin vaan sitäkin vaihtoehtoo miettiin olisko vieläkin muka hormonit koholla km jäljiltä, tein kyllä negatestin n viikko vuodon alusta mutta eihän sitä näin tarkkaan tullu syynättyä :LOL:

Noh, lähipäivät sen näyttää lähteekö tummuun vai ei :D
 
Nega :'( ja mul on niitä one step 10mlU testejä viä mitä raskauskeijulta oon tilannu :'( voi masennus... no menkkoja ootellessa ja jos eivät ala nii sitte uusin testin.. :/ varmaan ylihuomenna sitten kokeilen uudestaan.. olispa se ollutkin jos olis heti raskautunut siitä yhestä kerrasta mut myös mulla oireet on kyllä selkeet, niin on koko ajan ollu semmonen olo et oon varmasti raskaana.. Ja eilenki illalla olin nii herkillä ja vollotin vaan kuinka ikävä oli kotiin miehen luo vaikka normaalisti en oo semmonen :D Mut kai tää on jotai valeraskautta niinku mää oon kaverille nauranut, ollaan koiraihmisiä ja koirat on aina välillä valeraskaana niin siitä se on tullut. Mun mieli tekee tepposia kun oon niin epätoivonen... Sattuu niin paljon.. Kun olisin halunnu niin kovasti nähdä ne aks viivaa siin testissä :( Rakenneultra olis ihan pian jos entinen raskaus jatkuisi... sytytin taas pienelle kynttilän aamulla.. olo on niin haikea ja herkkä ja surullinen :'(
 

Yhteistyössä