Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

Näyte käyty antamassa kun on jo monta päivää ollut aika selviä pissitulehdukseen viittaavia oireita ja tuntemuksia, ei tosin kirvele kun pissii mutta jatkuvasti pitää käydä pöntöllä.

Ei löytynyt pissatulehdusta... Rintoja on taas alkanut särkemään, alavatsalla painetta ja särkyä ja pissattaa ihan jatkuvalla syötöllä yötä päivää. Tein uuden testin vaikka eilen illalla testasin negaa, tossa pari kuvaa 5min sisään otettuna, kuivaa tikkua pitäisi jaksaa mennä kohta ihmettelemään ja sitten roskiin vaan ettei tule tuijoteltua liiaksi..

Aijaa.com - 9239574.jpg

Aijaa.com - http://aijaa.com/000969239574.jpg - 9239575.jpg

Soitin lääkäriin, haaleakin viiva on kuulemma positiivinen tulos kun testi on tehty ja luettu ohjeiden mukaan. Lääkäriin jos kivut pahenee, muutoin uutta testiä ensi viikolla jos ei ole alkanut menemään kesken.
Vielä ei vuoda yhtään mitään, runsasta valkovuotoa vain. Eilen aamulla tuli aavistuksen verran vaaleanpunaista valkovuotoa mutta sen jälkeen ei mitään punaiseen tai ruskeaan viittaavaa. Terot lopetin pari päivää sitten eli ne ei ainakaan ole ylläpitämässä enää mitään, itsekseen siellä nyt alkio yrittää sinnitellä ressukka vaikka huonosti on käymässä. Tänään olisi oletetusti alkaneet menkat mutta mitään ei näy.

Piinaavaa joulunodotusta, niin haaleeta viivaa on ettei tämä raskaus tule jatkumaan. Sen jo tiedän ilman vuotojakin. Mä en jaksa :'(

anteeksi omanapailu, pahoittelut sanlelle ja morebabiesiä onnittelinkin jo toisaalla :hug:
 
Viimeksi muokattu:
morebabies Voi, kun nyt kaikki menisi hyvin ja siellä olisi seuraavassa ultrassa pieni jo kasvanut näkyväksi! :heart: Toivon niin, että elokuussa teillä olisi sylissä oikeasti se vauva! :)
Ja tulee kyl varmaan touhukkain joulu miesmuistiin meillä! ;) pakko on joulunpyhät varmistella oikein urakalla kun kerran on aikaa ja tarmoa! :)

pikkuinen :hug: Voi että..toivotaan nyt että kaikki kävisi hyvin!
 
Quu
Sanle, isot pahoittelut tuulimunan toteamisesta ja kovasti voimia tulevaan :hug:

Morebabies, varovaiset onnittelut ultranäkymistä, jos siis hematooma olis aiheuttanut vuodon, ja muuten kehitys olis menossa normaalisti? Tsemppiä piinaaviin viikkoihin ennen seuraavaa ultraa.

Tillun puolesta kaikki peukut ja varpaat pystyssä, että pikkuinen tarraisi kunnolla kiinni!

Pikkuinen, toivotaan kuitenkin vielä viivalle vahvistumista!

Ja Nelliellille onnittelut ovisbongauksesta ja toivotaan tärppiä tästä kierrosta!

Mut saa siirtää plussanneisiin, kiitos Lumi listan päivittämisestä. Toivottavasti nähdään pian isolla joukolla odotuspuolella =)
 
onnea Quu plussasta!

Tein äsken ihan vaan kokeilun vuoksi puolen tunnin pissasta tikun, siihenkin tuli haamu testiajalla. Olisi niin kiva tietää mikä homma tämä nyt on... aamulämmöt nousi dpo2 eli siitä voisi ajatella nyt olevan dpo12 ja menkkojen alkavan vasta huomenna. Eilisaamuinen vaaleanpunainen valkovuoto ihmetyttää, luulin sen ennakoivan menkkavuotoa mutta ei mitään rusehtavaa edes ole tullut ja tarkkaan olen kytännyt.. Menkkakipuja ja ihan jatkuvaa pissahätää on ollut viikonlopusta asti, kohta jo viikon. Samoin haamuja testeissä jo 6 päivää.

Pari tuntia kerrallaan onnistuu keskittymään jouluvalmisteluihin ja sitten taas pakko antaa tälle tilanteelle ajatuksista aikaa. Vaikka eipä tämä pohtiminen mitään auta, huomenna ehkä ollaan jo viisaampia. En haluaisi millään että tästä tulee ku tai kkm, siksi kirkkaanpunainen yllätys joko testitikussa tai housuissa olisi enemmän kuin toivottu. Jälkimmäinen vaihtoehto taitaa olla valitettavasti se todennäköisin.
 
Täälähän on taas tapahtunut vaikka mitä! Iloisia ja surullisiakin asioita!

Ensinnäkin Sanle olen todella pahoillani puolestasi!:'( Kovasti voimia menetyksen keskelle!

Morebabies Ihan mielettömiä uutisia!!!:) Nyt sitten pitää taaaaaaas jännittää, mutta hyviä uutisiahan nuo oli!!!:heart: Toivon koko sydämestäni parasta!

Pikkuinen Onpa kyllä niin piinaava tilanne! Ei sinulla olisi mahdollisuutta päästä hcg-mittaukseen? Tosin ei varmaan nyt ainakaan, kun tuo joulu sotkee semmoiset!:S Toivon kovasti, että sinullakin kaikki kääntyisikin ihmeen kaupalla parhain päin! Sellainen jouluihme!:heart:
 
pikkuinen - voi surkuinen:( jaksuja isosti:heart:

..juuri noin miekin ajatteleisin jos olisin siun tilanteessasi:
En haluaisi millään että tästä tulee ku tai kkm, siksi kirkkaanpunainen yllätys joko testitikussa tai housuissa olisi enemmän kuin toivottu.

Mie kuiteshin toivon tälle tarinalle sitä onnellisempaa loppua:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
pikkuinen: tänään nyt sitten testipäivä, oikein paljon onnen säteitä sinne!!!

mur-mur: mun täytyy sanoa ettei harmainta aavistusta missä raskauden kanssa mennään, kun tämä raskaus on jostain kumman syystä hedelmöittynyt/kiinnittynyt tosi myöhään. Esikoisen raskaudessa olen känyt ultrassa myös hematooman takia 6+3 ja on näkynyt sykkeet ja kaikki, ja kuopuksen kanssa 6+0 sama juttu. Mutta mä kanssa uskon, että Felicitaksen laitteet hieman eroaa noista sairaalanlaitteista.

Oli jo jotenkin taas hyvä mieli ja positiivinen, koska musta se on hyvä jos "ehkä tuolla keskellä jokin piste näkyy", siihen että kyllä täällä on raskauspussi ja ruskuaispussi, mutta sitten eilen kerroin siskolle joka on lääkäri koko jutusta, niin kommentti taas oli: "sinuna nyt en ihan hirveästi vielä toivoisi, parempi vaan varautua pahimpaan, niin sitten JOS jostain kumman syystä tulisikin positiivisia uutisia niin ne olisi vaan plussaa". Joo, ihan totta ja näin mäkin ajattelen, mutta eikö joskus voisi kannustaa. Musta on ihana kun kaikki täällä on ollut niin kannustavia vaikka ei edes tunne mua, kiitos siitä, ja sitten verisiteiltään läheisin ihminen mitä mulla tällä hetkellä on. No suhtautuminen on joka kerta ollut sama. 1krt kun sain keskenmeno ja soitin saadakseni lohdutusta, kommentti oli: "ole nyt tyytyväinen, että meni nyt kesken eikä myöhemmin tai että olisi syntynyt vammainen lapsi." Joo totta jälleen kerran, mutta pelkkä "olen tosi pahoillani puolestanne". Kun sitten sen keskenmenon jälkeen itkin hänelle etten ymmärrä miten en tule raskaaksi kun joka kierto ovuloin, siittiöt A-luokkaa, ajoitus oikea ym, lääkärin kommentti: "kuule ´, mä ennemmin ihmettelisin miten raskaaksi tuleminen on ikinä mahdollista, kun niin monen asian pitää mennä putkeen. Ihan turhaan odotat liikoja." Taas olisi riittänyt halaus ja kyllä se vielä tärppää uusiksi kun on ennenkin onnistunut vaikka keskenmenikin. Elämäni toisen keskenmenon sain hänen luona ollessaan ja soitin hänelle töihin, että voisiko hän tai pyytää kollegaa ultraamaan, että tyhjentykö kokonaan. Niin ei, "ota buranaa sieltä kaapista, on niin alussa (rv7) ettei siellä kuule niin paljon tavaraa ettei sponttaanissa keskenmenossa tulisi ulos". Nyt tämän 3 km:n jälkeen kommentoi mulle: "musta ei ole kyllä järkevää tehdä sitä kolmatta lasta, kun teette sen vaan sen takia että isän kuoleman jälkeen on vähän paha olo ja yritätte sillä saada parempaa oloa", siis WHAT?!??! Anteeksi, tämä avautuminen. Ehkä mäkin olen vähän katkera siitä, että isän kuoleman jälkeen jouduin hoitamaan KAIKKI toiselta paikkakunnalta asti yksin kahden pienen lapsen kanssa, kun hän ei vaan ehtinyt vaikka asuu 500m päässä vanhempien talosta, tekee puolta päivää ja lapsetkin on jo aikuisia.
 
Viimeksi muokattu:
Pikkuinen :hug: Kunpa nyt pian ratkeisi tuo piinaava tilanne! Jaksamisia! :heart:

morebabies :hug: Ehkä siskosi tosiaan ei pahaa tarkoita kommenteillaan, mutta ymmärrän, että toivoisi siskoltaan vähän paremmin aseteltuja sanoja..ja mieluummin vaan sen halauksen, kun yhtään mitään sanoja! Ei itestäkään olisi kiva kuulla tuollaisia juttuja sillon kun on ite mieli maassa, vaikka ne kuinka olisikin totta..mieluiten sitä kaipaa vaan pari lohdutuksen sanaa ja myöätuntoa! Hyvä kuitenkin, että meiltä täältä saat mielestäsi kannustusta! Sitä vartenhan tämä on, että saa vertaistukea! :heart:

Tein tänäänkin ovistestin ja oli jo ihan haalea viiva.. tuli ihan sellanen olo, että huijattiinko mua eilen ja se oli vahinkoviiva.. :D mutta kyl se ovis olosta päätellen eilen oli..oli aikamoisiakin alavatsakipuja eilen hetken aikaa..jotenki vaan kuvittelin, et olis tänäänkin viä tullu ovistestiin vahva viiva..mut kai se sit on ihan normaalia, et se voi heti seuraavana päivänä jo haaleta?
 
Heippa kaikille!
Sanlelle pahoittelut tuulimunasta.

Morebabies Ymmärrän pahan mielesi siskosi takia. Itsekin kun kerroin äidilleni tuulimunasta sanoi hän ensimmäiseksi, että jaa, nyt se veli ei pääsekkään sitte lasten kans sinne huvipuistoon. (Olen veljeni kans samassa työpaikassa ja olin sairaslomalla sitten sen päivän kun veljeni piti lähtä huvipuistoon) Kyllä tuli vähän sellainen olo että jaa-a, sekö tässä on tärkeintä. :hug:

Pikkuiselle tsemppiä ja toivottavasti kääntyis iloksi sun tilanne.

Itse tämän viikon plussatestishokista jo vähän selvinneenä voisin siirtyä tonne plussanneisiin. Aion viettää palstatonta elämää ainakin siihen asti, että saan ar-ultrassa käytyä ja näkee, että onko siellä elämää. En haluisi taas tippua niin korkealta sitten jos ei siellä mitään olekaan.

Nyt hyvää joulua kaikille ja pidetään peukut pystyssä kaikkien puolesta.
 
Onnea plussista Coco-85, Quu ja morebabies! :heart: :flower: (en muista joko oon onnitellut :whistle: )

Lämmin halaus pikkuiselle! Kunpa asiat kääntyisivätkin vielä parhain päin!


Rauhaisaa joulunaikaa kaikille! :heart: Palailen mukaan kuvioihin ensi vuoden puolella!
 
Kopiointia toisesta pinosta:

).( Oisinkin pitänyt tyypillisen negatiivisen linjani, niin ei putous olisi taas ollut niin korkealta: Kävin naisten polilla kontrollissa ja kohdussa ON edelleenkin tavaraa(vaikka olen taas vuotanut reippaastikin verta + rämmäleitä, kuukautiset muka ja pyh!). Hcg laskee(nyt 100), mut km jo pian 6vkoa, joten liian korkea. Kaavintaa tarjosivat jo tänään, mut en halunnut jäädä. Joten kontrolli ens ke, mihin täytyy mennä syömättä ja juomatta. Joulu on siis mun typerällä kohdulla aikaa tyhjentyä ja jos ei, niin kaavinta kutsuu ens viikolla. V***u!! Että siinä kiitos tästä 6vkon vuotamisesta, oisinkin tienny tän, ni oisin menny kaavintaan suoraan. Mä olen niin rikki taas, itkin uudestaan lasten menetystäkin, vaikka olin jo tietyllä lailla yli siitä. Tuli vaan mieleen, miten toisen lailla asiat ois nyt ilman koko keskenmenoa...Mä en tiedä haluanko ottaa enää ees riskiä, että tämän joutuu kokemaan uudestaan. Hyvä joulufiilis...

Kaikesta huolimatta oikein ihanaa ja hedelmällistä joulun aikaa kaikille teille! J ahalaukset tarvitseville. En nyt yksinkertaisesti jaksa kommentoida muuten. :'(
 
diiselikissa: ymmärrän niin tuon sun tunteen!!! Mullahan meni viime keskenmenon jälkeen 10 viikkoa, että sain hcg:n neutraaliksi. Voi sitä ketutuksen määrää, kun ei päässyt edes yrittää uudestaan.

Ja sama ketutus alkaa nostaa päätään, aamu alkoi taas vuodottomana ja toiveet korkealla, mutta jälleen tuli loristen tummanruskeaa verta. Ihan oikeasti, olen kohta vuotanut 3 viikkoa. Mietin tuossa äsken ettei kyllä ole paljon mitään raskausoireitakaan eli voisiko tämä mikä ikinä mun sisällä on, kiltisti vaan valua pois ja nopeasti. Mä en jaksa tälläistä, ei ole mitään elämää, kun koko ajan saa pelätä, että joka paikka on veressä...ajatuksia ei saa mihinkään muuhun. Sellainen olo etten enää ikinä halua yhtään raskautta, koska mun keho ei enää näköjään sellaiseen enää pysty.
 
Täällä testit näyttää edelleen haamua ja vuotoa ei missään, ei pienintäkään vihjettä edes että alkaisi vuotamaan. Onneksi on joulukiireitä niin ei ehdi murehtia, ja ilman kipujakin saanut olla. Ensi viikolla lääkäriin ruinaamaan tyhjennystä jos ei ala joulunpunaista kuulumaan. Pirttihirmuna keittiössä ollut koko päivän, ai näitä tuoksuja :heart: Ei ole onneksi joulumieltä pilannut tämä tilanne, miehen kanssa jo juteltiin että ensi jouluna mulla on taas iiiso maha kun hoidot alkaa tuottamaan tulosta :xmas:

diiselikissalle :hug:

Levollista joulunaikaa kaikille! :heart:
 
PERJANTAI 23.12.2011

HAAVEISSA ESIKOINEN



nellielli...................KM 08/11......................................KP 15/28-32
Tillu79...................KM 01/09, 08/09, 01/10.................KP 27/26-30
maikkuliini.............KM 10/10
Micaela.................KM 11/10, 04/11............................KP 13/33
Idylli.....................KM 09/10, 10/11
taraolivia..............TM 11/11....................................... KP 10/?
kodehu.................KM 4/11, 8/11................................KP 34/30-32
celinee..................KM 12/11......................................KP 22/28


HAAVEISSA TOINEN



kultakimpale2.....KM 03/09, 12/10.............................KP 10/30-35
_Lumi_................KM 11/11.......................................KP 31/28
diiselikissa..........KKM 11/11......................................KP 3/?
beebe010...........KM 07/08, 11/11.............................KP 43/28-30
tiiru.....................KM 11/11.......................................KP 29/
Dyra ................ KM 08/11, 09/11 ja 11/11 ................ KP 13/28-31



HAAVEISSA KOLMAS



Fantteli............KM 08/11...........................KP 21/26-32
Whisky Peat....KM 07/11...........................KP 9/30-35
Missa-76..........KM 04/11...........................KP 39/28-32
Pikkuinen12.....KM 08/11, 09/11, 11/11....KP 46/38
Sanle.............KM 01/11, 03/11, 07/11, tm 12/11....KP?



HAAVEISSA NELJÄS



Koski.......................KM 04/11...............KP 35/25-?
johnu......................KM 01/11, 06/11
Vaavimasu..............KM 08/10, 08/11....KP 13/28-29
Mamiksi monelle.........KKM 10/11..........KP 35/33-36


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10.................................KP 9/28


HAAVEISSA KUUDES







TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, tiiru




:heart: PLUSSANNEET :heart:



2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT

Kesäkuu: Nenex, Naive88, Memelisa, sonsku, PIKKUVIIKINKI

Heinäkuu: Imoen, Epa_88, Champion, Äiti minäkin

Elokuu: syysmyrsky, vauvaqme (km), Nappula, Gabrielle

Syyskuu: Naive88, bebel (km), vauvaqme, Sanmar82, caisachu

Lokakuu: mammuzki (km), Emby^

Marraskuu: Bubba, Johanna26, Maria -80, Bebel, Callisto

Joulukuu: ElinaMaria, taaperotx5, Chamon, Quu, Coco-85

2010

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian




Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2035190-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksy-2011-a/ :heart:
 
Aijaa.com - 9243474.jpg

Aijaa.com - 9243472.jpg

Tuossa vielä meidän virallisen testipäivän tikut. Vaaleaa, haaleaa...
Vähän siellä joulun punaakin on seassa mutta huomenna taitaa olla sitäkin enemmän jossain muualla kuin tikussa (eikä niitä onneksi enempää olekaan joten testailut loppui n y t .) Kovia repimiskipuja tulee välillä ja nivusia särkee jatkuvasti, toivon että se lupailisi spontaania vuotoa. Pelottaa joutua tyhjennykseen ja ties mihin vielä :/
 
Viimeksi muokattu:
Hyvää Joulua kaikille!
Täällä ollaan nyt hieman ihmeissään oireiden kanssa. Viime tiistainahan siis kävin polilla ultrassa ja tuomiona oli se tuulimuna. Tuon ultran jälkeen ei oo tullut tipan tippaa verta eikä kipuja oo ollut. hcg oli jotain 9000-10000 välillä, joten lääkärihän väläytteli sitä mahdollisuutta että raskaus ei olisikaan vielä niin pitkällä ja siksi sikiötä ei vielä näkynyt. Itse en pidä sitä mahdollisena kun viimeinen yhdyntä ennen plussatestia oli 18.marraskuuta jolloin myös bongasin oviksen. Joten jos se alkio ei oo ollut jossain pysähdystilassa paria viikkoa niin tuo myöhempi ajoitus ei oo mitenkään mahdollinen. No nyt kuitenkin joulunpyhät on menny ällötyksen ja etomisen keskellä. illat palelee ja aamuyöt hikoiluttaa. Nämä oireet oli siis välillä pois niin ihmettelen mistä nämä nyt tuli. Voi tietty jotain muutakin vatsataudin tynkää olla. Ja onhan siellä tietty niitä hormoneita vielä kun ei kohtu oo tyhjentynyt. Tiistaina sitten kontrolliultraan ja jos ei elämää näy niin alotetaan tyhjennys.
 
SUNNUNTAI 25.12.2011

HAAVEISSA ESIKOINEN



nellielli...................KM 08/11......................................KP 17/28-32
Tillu79...................KM 01/09, 08/09, 01/10.................KP 29/26-30
maikkuliini.............KM 10/10
Micaela.................KM 11/10, 04/11............................KP 15/33
Idylli.....................KM 09/10, 10/11
taraolivia..............TM 11/11....................................... KP 12/?
kodehu.................KM 4/11, 8/11................................KP 6/30-32
celinee..................KM 12/11......................................KP 24/28


HAAVEISSA TOINEN



kultakimpale2.....KM 03/09, 12/10.............................KP 12/30-35
_Lumi_................KM 11/11.......................................KP 33/28
diiselikissa..........KKM 11/11......................................KP 5/?
beebe010...........KM 07/08, 11/11.............................KP 45/28-30
tiiru.....................KM 11/11.......................................KP 31/
Dyra ................ KM 08/11, 09/11 ja 11/11 ................ KP 15/28-31



HAAVEISSA KOLMAS



Fantteli............KM 08/11...........................KP 23/26-32
Whisky Peat....KM 07/11...........................KP 11/30-35
Missa-76..........KM 04/11...........................KP 41/28-32
Pikkuinen12.....KM 08/11, 09/11, 11/11....KP 48/38
Sanle.............KM 01/11, 03/11, 07/11, tm 12/11....KP?



HAAVEISSA NELJÄS



Koski.......................KM 04/11...............KP 37/25-?
johnu......................KM 01/11, 06/11
Vaavimasu..............KM 08/10, 08/11....KP 15/28-29
Mamiksi monelle.........KKM 10/11..........KP 37/33-36


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10.................................KP 11/28


HAAVEISSA KUUDES







TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, tiiru




:heart: PLUSSANNEET :heart:



2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT

Kesäkuu: Nenex, Naive88, Memelisa, sonsku, PIKKUVIIKINKI

Heinäkuu: Imoen, Epa_88, Champion, Äiti minäkin

Elokuu: syysmyrsky, vauvaqme (km), Nappula, Gabrielle

Syyskuu: Naive88, bebel (km), vauvaqme, Sanmar82, caisachu

Lokakuu: mammuzki (km), Emby^

Marraskuu: Bubba, Johanna26, Maria -80, Bebel, Callisto

Joulukuu: ElinaMaria, taaperotx5, Chamon, Quu, Coco-85

2010

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian




Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2035190-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksy-2011-a/ :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Sanle: mulla ei oo muuten tietoa, paljonko mulla oli nuo r.hormonit tuulimunassa. Np-päivänä testitikkuun läsähti ihan tummanpunainen viiva, kun sen vielä tein pois kuleksimasta. Yhtään tippaa en minäkään vuotanut ennen kaavintaa, mitä kovasti kaikki ihmettelivät. Sellainen omituinen olo oli alavatsalla, mutta ajattelin sen vain kuuluvan asiaan, niin kuin huonon olon ja päänsärynkin.
 
sanle: mitä sulla näkyi siellä ultrassa? Sori mä en muista...Ihmettelen tässä vaan sitä, että meillähän on suunnilleen sama ajoitus. Mulla ovistesti oli plussa 19.11., sen jälkeen vielä muutama päivä varmisteltiin. Mutta siis tilanne on se, että on tosi myöhään hedelmöittynyt/kiinnittynyt, 14.12. hcg 1043, ultrassa 15.12. (hcg 1533) näkyi vasta paksuntuneet limakalvot ja "ehkä" alku, 19.22. hcg 3533, nyt 22.12. ultrassa vasta ruskuaispussi ja raskauspussi mutta alkiota vielä. Ja lääkäri ei pitänyt sitä ihmeellisenä vaan varasi uuden ultran 2.1. Kysyin katsotaanko hcg vielä, niin sano ettei mitään järkeä enää tässä vaiheessa, koska on nähnyt että nousee oikealla tavalla. Vaikka mäkin olen noin 95% varma, että seuraavassa ultrassa todetaan ettei sikiöpussiin ole ilmestynyt mitään, silti vähän kuitenkin toivon...Mulla taas olo melko oireeton: masu on sen tuntuinen kun raskaana onkin, väsyttää, finnejä on selässä, mielialanvaihteluita, nännit herkät ja ehkä vähän tummuneet, mutta se mikä ihmetyttää niin rinnat ei ole yhtään kipeät. Viime viikolla vielä vihloivat, mutta enää ei mitään. Sama oli viime raskaudessa, jolloin kuvittelin että kun on niin mones raskaus, ei keho enää reagoi hormoneihin samanlailla ja sehän raskaus meni kesken. Pahoinvoinnista ei kanssa tietoakaan, röyhtäyttää ja vähän etoo välillä, mutta viime raskaudessa mulla oli ihan kauhea olo, samoin kuin kuopuksen raskaudessa. Esikoisesta ei taas ollut mitään pahoinvointia. Mutta siis jännä, kun mennään suunnilleen samoilla viikoilla ja sulle on väläytetty tuulimunaa ja mulle taas lääkäri ei puhunut sanallakaan siitä, päinvastoin, kun itse olin tosi huolissani ettei ollut edes alkiota, niin sanoi vaan että oikeanlainen kehitys viikossa. Tule kertomaan miten ultrassa sitten kävi, toivotaan niiiin parasta!!!
 

Yhteistyössä