Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

Suuret kiitokset tsempeistä ja tuesta kaikille :flower:

Itsellä ei ole uskoa että tämä tästä kunnolla kiinnittyy. Tänään olen tehny 5 testiä (odotan sitä negaa tai selvää plussaa) mutta ei tule kumpaakaan, haamuviivaa joka ei ole edes roskishaamu vaan viiva alkaa näkymään heti. Mutta ei vaan ole niin tumma kuin toivoisin sen olevan. Näkyy kyllä selvästi mutta ei ole niin pinkki että nostaisi odotuksia. Dpo on pienimmillään 10 ja suurimmillaan 12 tänään. Lämmöt nousi 11.12. aamulla joten sillä ajatuksella nyt dpo10 mutta suurimmat kivut oli 9.12. eli dpo11 on sen laskukaavan mukaan tänään.

Kyllähän sen kolmen edellisen kierron kokemuksella tietää mitä se meinaa kun viivat ei kunnolla vahvistu... Olisin mieluummin ottanut puhtaan negan tähän kiertoon. Alkaa niin tökkimään tämä tilanne kun tulee aina heti uudestaan raskaaksi mutta ei sitten tule kuitenkaan. Miten sitä malttaisi jättää seuraavan ovulaation hyödyntämättä.. aina se ajatus hiipii mieleen että mitä jos tämä onkin meidän kierto ja saadaan pysyvä plussa... kroppa huutaa kohta leipää tämän jatkuvan raskautumisen kanssa.

Niitä ihania pieniä poreiluja joita alkuraskaudessa tulee tuntuu vielä alavatsalla mutta kai se on vaan hyvästeltävä tämäkin raskaus heti alkuunsa, turha tässä on toivoa enää kunnon plussaa. Suru meinaa tulla puseroon vaikka tämäkin oli "vain" kemiallinen.
 
Ällövaroitus heti alkuun! Nimittäin juuri kirjoittelin, et vuoto loppumaisillaan, niin OMG!!!! mitkä hanat täällä aukes 2h sitten!!! Mä vuodan, ku "seula" ja tulee hyytymää ja vaikka mitä.
Nytkö se mun kohtuni tyhjenee loppuun??? Oikein supistusten kera. Tuntuu verimäärä hirveeltä, ku ultrassa 1,5vkoa sitten arviolta n. 1cm. Mut tuskin nää menkatkaan voi olla, ku eihän siellä muniksissa mtn eloa oo ollu. Vaik onhan se ennenkin tiedetty, ettei menkkoihin ovulaatiota tarvita...Oli miten oli, mut verta tulee ja PALJON!
Mulle sanoi gyne, että seuraavat menkat voi olla tosi runsaat, sisältää vielä hyytymiä ja tulla kovien kipujen kanssa. Jospa sulla oliskin kierto startannut nopeempaa kuin kuvittelit? Mullahan oli kans kierto lähtenyt melkein heti kunnon tyhjentymisen jälkeen, ovulaatio tuli vain noin viikon myöhässä. Kannattaa varmaan kuitenkin soitella sairaalaan jos mietityttää!

Micaela Muutin sun tiedot listalle. Ja Chamonin siirsin pysyvästi ( :) ) plussanneisiin!
 
Eli minä palaan taas sitten pysyvämmästi tälle puolelle tuolta odotuspuolelta. Kävin päivystyksessä ultrassa ja tuomiona oli tuulimuna. Loppuviikosta polille kontrolliin ja sit lääkkeillä tyhjennellään jos ei tilanne muutu.
 
Minulle tämä oli oikeastaan "parempi" vaihtoehto kun tavallinen keskenmeno. Jotenkin helpompi ajatella kun siellä ei sitä pientä ihmisalkua ikinä ollutkaan kasvamassa niin vaikka joudutaan taas ajatuksesta kolmannesta lapsesta luopumaan niin uutta enkeliä ei meidän taivaalle saatu.
 
Voi Sanle: super-iso :hug: ja voimia! Mä niin toivoin, et kaikki olis ollu hyvin.

Lumi: Soitin polille ja menkkojen kannalla kätilökin oli. Tänäänhän on kp36 tyhjennyksen jälkeen, että menee senkin suhteen aika ok. Mun normikierto on yleensä ennemmin reilu 30pvää, ku esim. 28. Toki sanoi, et tuskin ovulaatiota on tapahtunu, ku tosiaan 1,5vkoa sitten Hcg vielä sen vajaa 400, mut kyllähän se kohdun limakalvo ilman ovistakin pois voi vuotaa. Veren mukana tuli vielä yksi järkyn kokonen "kappale"(en ymmärrä miten ei oo näkyny ultrassa) ja paljon pienempiä hyytymiä. Hyvä jos viimein kohtu tyhjenee kunnolla.
 
voi sanle, pahoittelut :hug:

Laitan pari kuvaa tämän päivän mittaan tehdyistä tikuista, pissalla tulee käytyä usein.. ja testifirmat kiittää...

dpo11 tikkuja nuo siis ja oon 99% varma että tämäkin on kemiallinen.





Vuotoja ei ole mutta ei mulla mitään tuhruja ikinä tulekaan ennen vuotoa. Alapäässä on kovat menkkakivut ollu jo eilisestä asti, on ihan tauotta. En vaan viitsisi tuommoisen hailun viivan vuoksi teroja jatkaa huomisesta eteenpäin, mitähän ihmettä nyt tekisi :/
 
Moi!
Toinen meitin pakkas ukoista oli selvinny ja jatkanu jakaantumista 5 soluiseksi. Se sit iltapäivällä laitettiin kyytiin. Torstaina piikitän ton gonapeptylin, jonka pitäs auttaa kiinnittymisessä ja estradot laastarit ja luget jatkuu. Kivoja sivuoireita alkanu tulemaan, kun naama kukkii, tukka rasvoittuu älyttömästi ja päänahka hilsehtii- oon siis tullu uudelleen teini-ikään...
Nyt sitten vaan odottelua, et jaksaako tämä pikkuinen jatkaa jakaantumista ja tarrata kiinni. Lääkärin määräämä testipäivä olis vasta 5.1, mut en taatusti sinne malta odotella..

Terveisin Tillu&Teppo
 
sanle pahoittelut :hug:

Pikkuinen haaleahan tuo viiva on, mut eihän välttämättä vielä dpo11 tule kovin vahvaa viivaa?

Tillu täällä peukut pystyssä jotta pieni tarrais d:)b

diiselikissa kun sun kohtua ultrattiin, niin täyttikö ne sen nesteellä? Mulle selvis viime kerralla ettei ne rämmäleet välttämättä näy muuten, paitsi jos ne on ehtiny kalkkeutua. Mulla siis ei ensin näkyny mitään, mut nesteen kanssa näky se pala mikä oli jääny.
 
Lääkäri soitti polilta, tiistaille vasta kontrolliaika, joten joulun yli kituutellaan tämän asian kanssa. hcg arvo oli edelleen 9000, joten lääkäri vilautteli mahdollisuutta että raskaus ei olisikaan vielä niin pitkällä ja siksi ei sikiötä vielä löytynyt, mutta itse tiedän tasan tarkkaan että tämä raskaus on saanut alkunsa 18. marraskuuta, kun yhdyntöjä ei ole sen jälkeen ollut. Ellei siellä sitten joku simppa oo viikkoa värjötellyt hengissä. Mut kyllä mulla on säännöllinen 28pvä kierto ja tunnistan ovulaation niin en jaksa uskoa että se myöhemmin olisi alkanut. Nyt siis loppuviikko saikulla ja todennäköisesti ensi viikkokin kun sitten vasta tyhjennellään jos ei mitään ennen sitä tapahdu.
 
sanle: pahoittelut ja jaksamisia sinne! Täällä taitaa tulla sama tuomio huomenna. Selkäkivut lakanneet ja tuhruttelukin vaihteeksi, mutta tiedän sydämessä ettei kohdussa ole mitään elinkelpoista.

pikkuinen: jaksamisia myös sinne! Ehkä toivoa kuitenkin vielä on kun se digikin näytti, että raskaana. Mä en ainakaan luota noihin kyseisiin r-testeihin, koska näytti mulle kanssa sen superaikaisen haamun mikä ei voi pitää paikkaansa. Ja ne superherkät Sofi- vai mitä ikinä olikaan, näytti älyttömän haaleaa viivaa vaikka hcg oli 1533...Tästä lähtien tulevasta (ehkä) raskaukdessa en enää ikinä testaa kuin 15 päivää positiivisesta ovistuloksesta ja silloinkin tutulla ja turvallisella apteekin omalla testillä.

tillu:Ihanaa, että siirto onnistui. Nyt vaan kaikki sormet ja varpaat pystyyn, että jakautuu ja nappaa kiinni seuraavaksi 38 viikoksi :)
 
KESKIVIIKKO 21.12.2011

HAAVEISSA ESIKOINEN



nellielli...................KM 08/11......................................KP 13/28-32
Tillu79...................KM 01/09, 08/09, 01/10.................KP 25/26-30
maikkuliini.............KM 10/10
Micaela.................KM 11/10, 04/11............................KP 11/33
Coco-85................TM 07/11.......................................KP 33/28-31
Idylli.....................KM 09/10, 10/11
taraolivia..............TM 11/11....................................... KP 8/?
kodehu.................KM 4/11, 8/11................................KP 32/30-32
celinee..................KM 12/11......................................KP 20/28


HAAVEISSA TOINEN



kultakimpale2.....KM 03/09, 12/10.............................KP 8/30-35
Quu.....................KM 10/10, 12/10, 3/11, 8/11..........KP 33/28-32
_Lumi_................KM 11/11.......................................KP 29/28
diiselikissa..........KKM 11/11......................................KP 1/?
beebe010...........KM 07/08, 11/11.............................KP 41/28-30
tiiru.....................KM 11/11.......................................KP 27/
Dyra ................ KM 08/11, 09/11 ja 11/11 ................ KP 11/28-31



HAAVEISSA KOLMAS



Fantteli............KM 08/11...........................KP 19/26-32
Whisky Peat....KM 07/11...........................KP 7/30-35
Missa-76..........KM 04/11...........................KP 37/28-32
Pikkuinen12.....KM 08/11, 09/11, 11/11....KP 44/38
Sanle.............KM 01/11, 03/11, 07/11, tm 12/11....KP?



HAAVEISSA NELJÄS



Koski.......................KM 04/11...............KP 33/25-?
johnu......................KM 01/11, 06/11
Vaavimasu..............KM 08/10, 08/11....KP 42/28-29
Mamiksi monelle.........KKM 10/11..........KP 33/33-36


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10.................................KP 7/28


HAAVEISSA KUUDES







TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, tiiru




:heart: PLUSSANNEET :heart:



2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT

Kesäkuu: Nenex, Naive88, Memelisa, sonsku, PIKKUVIIKINKI

Heinäkuu: Imoen, Epa_88, Champion, Äiti minäkin

Elokuu: syysmyrsky, vauvaqme (km), Nappula, Gabrielle

Syyskuu: Naive88, bebel (km), vauvaqme, Sanmar82, caisachu

Lokakuu: mammuzki (km), Emby^

Marraskuu: Bubba, Johanna26, Maria -80, Bebel, Callisto

Joulukuu: ElinaMaria, taaperotx5, Chamon

2010

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian




Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2035190-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksy-2011-a/ :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Lumi: Minut voisit siirtää takas kuumeilijoihin, eli km 1/11, 3/11, 7/11 ja tm 12/11 ja kolmosesta haaveillaan. Tosin katotaan nyt onko edes rahkeita lähteä uuteen yritykseen vai pidetäänkö taukoa ja mietitään
 
Sanle: Ihan itku kuristaa kurkkua puolestasi. Jaksamista sinne, päivä kerrallaan!

Tsemppiä ja positiivisuuden tuulia
muillekin tarvitseville!

Omassa navassa ei uutta. Kp33/33, mutta dpo vasta 8...ilmeisestikin on tulossa pitkä kierto, koska ovis oli myöhään. Jännittää alkaako menkat itsellään vai haenko Primolut-kuurin. Määräyksenä oli hakea se 23.12. mutta odotan kyllä sen verran, että näen alkaako ilman eli oisko dpo14 se ideaali? Menee sitten tuonne 27.12. asti. Ellei aiemmin ala...

...ja tottakai, vaikka määräsin itseni olemaan ajattelematta hedelmöittymistä, koska se tuskin on mahdollista, niin tietenkin keksin oireita: palelee, väsyttää ja alavatsaan sattuu. No totta hitossa multa löytyy kaikki nuo - palelee, koska väsyttää, koska kuopus valvottaa ja alavatsaan sattuu, koska menkat tekee tuloaan. Jos yrittäis vaan pysyä realiteeteissa.
 
mulle saa päivittää kp 7 , menkat alko viikon myöhässä ja oli tosi niukat. Ehtisin testejäkin tekemään lähemmäs 10, muttei niissä ollut mitään. Kumiakin käytetty ni en kauheesti odottanut näkevänikään. Nyt menkkojen päättyessä emme mitään käyttäneet, mutta tuskin säilyy hengissä ovikseen asti ja taisi olla vaan pikainen päähänpisto miehelle olla käyttämättä mitään. Vaikka sanoi ettei haittaa vaiks raskaaksi tulis :) :)
 
Sanle Teillä on kyllä ollut hurjan raskas vuosi takana. :( Valtavasti jaksamista ja paljon parempaa ensi vuotta sinne!

Täällä myös dpo8. En tiedä, miksi edes pidän kirjaa koska tuskin tästä tärppää vielä km:n jälkeen. Mikä ihme siinä on, ettei voi unohtaa tätä lapsentekoasiaa nyt edes muutamaksi viikoksi?! Tosin täällä netissä roikkuminen ei taida ainakaan auttaa asiassa. ;) Mitään raskauteen viittaavaa oiretta ei todellakaan ole, tosin eipä ollut esikoista odottaessakaan. Keskenmenneessä raskaudessa mulla oli jo ihan selvää yökötystä dpo8 ja kauhee närästys...
 
Helou!
Kävin jo aikaisemminkin laittamassa että mensut sitten alkoi kp 31 illalla ja nyt ois sitten kp 12
Eli tässä joulun paikkeilla ootellaan ovista tulevaksi ja sitten täytynee yrittää taas hyödyntää sitä..
Alan vaan olla jo niin toivoton...
Mutta ainakin nyt päätin,että en usko ennenkuin testiin pärähtää se kirkkaanpunainen viiva. kuitenkin jokaisessa edenneessä raskaudessa se on heti alkanut pärähtää siihen ruutuun eikä ole ollut mitään haamuja..
Mutta nyt siis ovista odotellessa...
 
TORSTAI 22.12.2011

HAAVEISSA ESIKOINEN



nellielli...................KM 08/11......................................KP 14/28-32
Tillu79...................KM 01/09, 08/09, 01/10.................KP 26/26-30
maikkuliini.............KM 10/10
Micaela.................KM 11/10, 04/11............................KP 12/33
Coco-85................TM 07/11.......................................KP 34/28-31
Idylli.....................KM 09/10, 10/11
taraolivia..............TM 11/11....................................... KP 9/?
kodehu.................KM 4/11, 8/11................................KP 33/30-32
celinee..................KM 12/11......................................KP 21/28


HAAVEISSA TOINEN



kultakimpale2.....KM 03/09, 12/10.............................KP 9/30-35
_Lumi_................KM 11/11.......................................KP 30/28
diiselikissa..........KKM 11/11......................................KP 2/?
beebe010...........KM 07/08, 11/11.............................KP 42/28-30
tiiru.....................KM 11/11.......................................KP 28/
Dyra ................ KM 08/11, 09/11 ja 11/11 ................ KP 12/28-31



HAAVEISSA KOLMAS



Fantteli............KM 08/11...........................KP 20/26-32
Whisky Peat....KM 07/11...........................KP 8/30-35
Missa-76..........KM 04/11...........................KP 38/28-32
Pikkuinen12.....KM 08/11, 09/11, 11/11....KP 45/38
Sanle.............KM 01/11, 03/11, 07/11, tm 12/11....KP?



HAAVEISSA NELJÄS



Koski.......................KM 04/11...............KP 34/25-?
johnu......................KM 01/11, 06/11
Vaavimasu..............KM 08/10, 08/11....KP 12/28-29
Mamiksi monelle.........KKM 10/11..........KP 34/33-36


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10.................................KP 8/28


HAAVEISSA KUUDES







TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, tiiru




:heart: PLUSSANNEET :heart:



2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT

Kesäkuu: Nenex, Naive88, Memelisa, sonsku, PIKKUVIIKINKI

Heinäkuu: Imoen, Epa_88, Champion, Äiti minäkin

Elokuu: syysmyrsky, vauvaqme (km), Nappula, Gabrielle

Syyskuu: Naive88, bebel (km), vauvaqme, Sanmar82, caisachu

Lokakuu: mammuzki (km), Emby^

Marraskuu: Bubba, Johanna26, Maria -80, Bebel, Callisto

Joulukuu: ElinaMaria, taaperotx5, Chamon, Quu

2010

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian




Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2035190-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksy-2011-a/ :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Jotenkin niin nurinkurista taas tämä homma. 4-5 päivää vuoteli ja kipuili putkeen ja sitten kun ultrassa sai käytyä toteamassa ettei siellä mitään elä niin eiköhän ne vuodot loppunu seinään ja kaikki muutkin tuntemukset vaikka nyt sais ihan luvan kanssa ruveta tyhjenemään niin ei tarttis lääkkeitä ottaa. Tiistai-illan ultran jälkeen ei oo tipan tippaa verta tullut eikä mitään kipujakaan ollu siihen suuntaan että ois tyhjenemässä. V***ttaa suoraan sanottuna jo tämä homma! Ens tiistaille tosiaan vasta se kontrolliaika että onhan tässä vielä aikaa, mun tuurilla sitten vuodan ja supistelen aattoillan.
 
Sanle Tää on niin tätä... Oliko ultrassa vielä siis kaikki oleellinen tavara kohdussa vai oliko jo tyhjentynyt osittain?

Mulla ei tyhjennyslääkkeistä tullut mitään kipuja ja pahin tulva kesti vaan noin muutaman tunnin. Mutta toivotaan, että alkais reippaasti sulla tyhjeneen jo nyt ennnen joulua. Tsemppiä sinne!
 
No se nestepussukka siellä vielä oli ainakin, ei se gynekään kunnolla saanu selvää, melko kauan ultrasi. Siks mulla onkin tuo kontrolli tiistaina että onko tilanne ennallaan ja miten hcg arvot muuttuneet. Mulla on 2 lääkkeellistä tyhjennystä jo takana ja molemmissa se eka tabletti mifegyne on jo saanu kohdun tyhjenemään. Eka tyhjennys meni kivuttomasti, en edes panadolia tarvinnu mut toisessa supisteli mifegynen jälkeen jonku 3h taukoamatta ja se teki jo tuskaa. Ja kun kotona vielä olin niin ei panadolia kummenpaa kipulääkettä ollu.
 
Täällä on ny ovisplussa bongattu, mikä oli aikamoinen yllätys, koska nyt on vasta kp14.. aiemmin ovisplussa ollut vasta kp17-kp19..jospa nyt olisi hyvä merkki! :) mutta ei kannata intoilla kyllä liikaa..ja oon ny juonu sitä greippimehua tässä kierrossa ja huomannu kyl, et limat on lisääntyny, et kai siitä jotain hyötyä on ollu.. :)
 
).( pieni toivonkipinä herännyt sydämessä. Ultrassa käyty ja ainakaan ei ole kohdunulkopuolinen. Kohdussa näkyi selvä ruskuaispussi ja raskauspussi, mutta ei ihan selvää sikiötä pussissa, mutta viikko sitten siellähän ei periaatteessä näkynyt mitään, joten ainakin kehitystä viikossa tapahtunut. Nyt sitten odotellaan seuraavaa ultraa 2.1. Ultrassa näkyi myös tuo hematooma mikä vuotelee, mutta lääkäri oli sen suhteen jotenkin ihmeen positiivinen, parempi kuulemma vaan että vuotelee pois. Voi kun tämä nyt olisi tätä ja meille suotaisiin elokuussa vauva!!!

nellielli: hauskaa oviksen hyödyntämistä ja hedelmällistä sellaista :)
 

Yhteistyössä