Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

Morebabies: Mulla näky ultrassa vain se kalvopussi, mut ei sikiökaikua sen sisällä. Viikkojen mukaan sykekin ois pitänyt jo näkyä. Silloin se lääkäri väläytteli sitä tuulimuna vaihtoehtoa, mutta kun sai hcg tuloksen niin sitten rupesi epäilemään että josko sittenkin raskaus ois vasta varhaisemmassa vaiheessa kun arvot kuitenkin niin korkealla. Mulla ei ikinä ole kierto ollut yli 30pvä ja tosiaan ainut hedelmöittymisajankohta ois ollut tuo 18.pvä. Tosin voihan ne simpat siellä elossa pysyä liki viikonkin mut en mitenkään jaksa uskoa kun silloin oli kp14 niin kyllä sen oviksen sillon on pitänyt olla, kun ovislimatkin bongasin. Mulla taas tissit on kipeät ja tuo aaltoileva etova olo. Väkisin syödä aina jotain niin pysyy hetken poissa. Väsyttää älyttömästi.

Mulla edellisessä raskaudessa myös ekassa ultrassa ois pitänyt olla n.rv7 ja silloin kyllä löytyi syke mutta sikiö vastasi vasta 5+ viikkoja ja laskettua aikaa siirrettiin viikolla. Olin älyttömän huolissani kun noin paljon jo jätätti ja silloinkaan kun ei ollut mahdollista että ois myöhemmin alkunsa saanu. Seuraavan viikon kontrolliultrassa viikot sitten jo täsmäs menkkojen mukaan ja la siirtyikin viikon aikasempaan takas. Kai se mittaus vaan alkuviikoilla on vaikeeta. Mut tuo kun ei minkäänlaista sikiönalkua nyt edes löytynyt huolettaa sen verran että se tosiaankin on vaan tuulimuna. Huomennahan se sitten selviää mitä ultrassa näkyy, mut itse ei kovin suuria uskalla toivoa. Meen sillä mielialalla että huomenna aloitetaan tyhjennys ja saan mifegyne tabletin ja torstai menee sit osastolla taas kerran.
 
sanle: no toivotaan nyt parasta! Näkyikö siellä ruskuaispussi? Musta joku on joskus sanonut, tuulimunassa ruskuaispussi ei usein näy vaan ihan vaan pelkkä sikiöpussi. Kyllä nämä hedelmöittymiskuviot ovat niin ihmeellisiä, jo parin päivän heitto vaikuttaa ultranäkymään reippaasti. Mäkin olen nyt vaan yrittänyt elää siinä toivossa ja uskossa, että 19.11. ovisplussan jälkeen olis vaan mennyt useampi päivä siihen, että olisi irronnut, hedelmöittynyt ja kiinnittymiseenkin olisi kulunut se maximiaika.

).( odottavan aika on niin pitkä. Viikko pitäisi vielä jaksaa ultraa odottaa, jotenkin sitä niin odottaa, mutta samaan aikaan toivoo ettei sinne tarvisi mennä ja kokea taas pettymystä. Viimeksi keskeytyslääkkeet toimi niin omituisesta, kun ei aloittanut vuotoa ollenkaan, mutta työnsi alkion osia ulos. Yhden supistuksen 3 päivää myöhemmin ja sen jälkeen vasta niukkaa vuotoa.
 
Viimeksi muokattu:
En mä muista erotteliko se lääkäri sen kummemmin sitä näkymää, mitä pusseja siellä näkyi, sanoi vaan että nestepussukka näkyy muttei sikiökaikua. Mulla kyllä tyhjennys on ollut aina tehokasta. Jo pelkkä Mifegyne on saanut vuodon alkamaan ja kohtu ruvennut tyhjenemään. Viimeks kyllä yks klöntti vielä jäi sisälle, mut se tuli itekseen ulos sitten seuraavien kuukautisten aikana. Toivotaan että nytkin sujuis nopeasti ja ongelmitta jos se on edessä.
 
Lumi täällä kait päivittelee, mulle saa laittaa riviksi Pikkuinen12....KM 08/11, 09/11, 11/11, 12/11.......kp3/27-46

Aatonaaton iltana testasin sen haalean plussan. Jouluaaton aamuyönä heräsin vatsan viiltoihin ja huomasin nukkuvani verilammikossa.. todella paljon on vuotanut jo kolmatta päivää. Aatto meni kolmiokipulääkkeiden avulla, olikin tosi kovia kipuja, meinasi illalla jalat lähteä alta. Ei jäänyt siis epäselväksi että se oli siinä, tarkistustestiä en ole tekemässä. Tyytyväinen olen että vuotaa näin reippaasti, puhdistuu paikat kunnolla. Tänään ei ole enää kipuja ollut, verta vaan tulla lorottaa.

Uuteen kiertoon lähden hyvillä mielin sillä aion katkaista koko kierron teroilla ennen ovulaatiota. Eli yrityksessä tauko mutta mielelläni keikun listoilla jos sopii, pysyy kiertopäivissä vähän edes mukana.
 
Viimeksi muokattu:
pikkuinen: Olen pahoillani puolestanne!! Toivottavasti nyt pääsette pian sinne lääkäriin ja löytyy syy noihin kemiallisiin ja sitä kautta se tärkein eli hoito. Onni onnettomuudessa, että tuo raskaaksi tulo ei teillä tunnu olevan ongelma, joten kun löydetään hoito millä raskaus saadaan kestämään, niin syntyy toivottu lopputuloskin :hug: äläkä katoa listoilta, olet hyvä tuki ja turva meille muille :)
 
pikkuinen..se hyvä kumminhin kun kohtu näyttäis tyhjentyvän, ei tarvinnut sitä vuotoa jäädä vartomaan ja huolestuman jos ei kuulu..

Ikävää, että noin taas kävi:'(..olen tosi pahoillani puolestasi:hug:..melkein neljä kemiallista peräkkäin vetää mielen kyllä suruiseksi ja oloisen lohduttomaksi..:ashamed:

Tauko varmaanhin on paikallaan, pääsee kohtukin lepäämään..
Tuokoon siulle ensi vuosi avun raskautumiseen - ja varsinhin 9kk:den kestoisena, pikkisen aivan syliin saakka - voimasia:heart::kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Pikkuinen todella ikävää :( Toivottavasti tauko auttaa ja ens vuonna plussa kestää loppuun asti :hug:

Täällä vissiin nyt sit alko menkat. Pari päivää oli ihan hillitöntä valkovuotoa ja se muuttu hiljalleen veriseks vuodoks, ja ainakin mä olettaisin et nää on nyt sit menkat eikä (toivottavasti) mitään muuta vuotoa. Pelottaa vaan et tuleeks näistä ihan hirveet kivut ja vuodot, me kun ollaan huomenaamulla lähdössä viikoks reissuun..
 
Jaksamisia Pikkuinen

Onnea kaikille plussanneille! :flower:

Täällä dpo 5 ja siis keskenmeno oli joulukuun alussa. Mitään sen kummempia oireita tässä ei vielä ole, mutta eipä tässä vaiheessa tarvitse ollakaan :) Saas nähdä kuinka käy...
 
MAANANTAI 26.12.2011

HAAVEISSA ESIKOINEN



nellielli...................KM 08/11......................................KP 18/28-32
Tillu79...................KM 01/09, 08/09, 01/10.................KP 30/26-30
maikkuliini.............KM 10/10
Micaela.................KM 11/10, 04/11............................KP 16/33
Idylli.....................KM 09/10, 10/11
taraolivia..............TM 11/11....................................... KP 13/?
kodehu.................KM 4/11, 8/11................................KP 7/30-32
celinee..................KM 12/11......................................KP 25/28


HAAVEISSA TOINEN



kultakimpale2.....KM 03/09, 12/10.............................KP 13/30-35
_Lumi_................KM 11/11.......................................KP 34/28
diiselikissa..........KKM 11/11......................................KP 6/?
beebe010...........KM 07/08, 11/11.............................KP 46/28-30
tiiru.....................KM 11/11.......................................KP 32/
Dyra ................ KM 08/11, 09/11 ja 11/11 ................ KP 16/28-31



HAAVEISSA KOLMAS



Fantteli............KM 08/11...........................KP 24/26-32
Whisky Peat....KM 07/11...........................KP 12/30-35
Missa-76..........KM 04/11...........................KP 42/28-32
Pikkuinen12.....KM 08/11, 09/11, 11/11, 12/11....KP 3/27-46
Sanle.............KM 01/11, 03/11, 07/11, tm 12/11....KP?



HAAVEISSA NELJÄS



Koski.......................KM 04/11...............KP 38/25-?
johnu......................KM 01/11, 06/11
Vaavimasu..............KM 08/10, 08/11....KP 16/28-29
Mamiksi monelle.........KKM 10/11..........KP 38/33-36


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10.................................KP 12/28


HAAVEISSA KUUDES







TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, tiiru




:heart: PLUSSANNEET :heart:



2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT

Kesäkuu: Nenex, Naive88, Memelisa, sonsku, PIKKUVIIKINKI

Heinäkuu: Imoen, Epa_88, Champion, Äiti minäkin

Elokuu: syysmyrsky, vauvaqme (km), Nappula, Gabrielle

Syyskuu: Naive88, bebel (km), vauvaqme, Sanmar82, caisachu

Lokakuu: mammuzki (km), Emby^

Marraskuu: Bubba, Johanna26, Maria -80, Bebel, Callisto

Joulukuu: ElinaMaria, taaperotx5, Chamon, Quu, Coco-85

2010

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian




Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2035190-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksy-2011-a/ :heart:
 
tiiru Täällä valitettavasti vuotelee sen verran, että kp1 taitaa olla jo käsillä, varmaan viim huomenna. Mullahan meni kierto reippaasti yli normaalin pituuden tuon viime kuun km:n jäljiltä. Mutta reippaasti tästä uuteen yritykseen. :) Mites sun tilanne?
 
tiiru Täällä valitettavasti vuotelee sen verran, että kp1 taitaa olla jo käsillä, varmaan viim huomenna. Mullahan meni kierto reippaasti yli normaalin pituuden tuon viime kuun km:n jäljiltä. Mutta reippaasti tästä uuteen yritykseen. :) Mites sun tilanne?
No voi pee :headwall:
Mullahan on tosiaan vasta se päivä, kun kuukautisten pitäisi alkaa, joten en tiedä yhtään. Toivon toki, mutta km:n jälkeinen kuukausi joten vähän on hataralla pohjalla usko että vielä tästä kuukaudesta onnistuisi.
 
pikkuinen Pahoittelut! :hug: Ehkä se tauko tosiaan tekee hyvää! Mutta älä katoa mihinkään. :heart: Voi, kun pian asiat selviäisivät teillä sen verran, että saisitte hoitoa tuohon..Raskaaksi kuitenkin tuut helposti. Kun vaan saisi raskauden pysymään!

Itellä tuntui olevan aattona aika selvät ovisoireet..tikutettukin siis on.. :) mutta oli kyllä aattona niin paha olo, että juoksin vessaan jo valmiina oksentamaan..mitään ei kuitenkaan tullut vaikka kakoin pöntöllä..olo helpotti, kun söin leivän palan..menkkajuilimisia oli myös ja nännit taas kipeet..nyt vaan täytyisi kärsivällisesti odotella..nyt vasta dpo4..aika kuluu aina NIIN hitaasti oviksen jälkeen..
 
Terveisiä Kanarialta! Olipa ihana katkaista tämä perseellinen vuosi lomalla perheen kanssa, vaikkakaan nyt ei meinaa kone käynnistyä lainkaan...
Tervetuloa uusille, onnea ja tsemppiä kaikille.
ON Mulla meneillään KP 11 ja kohta alkaisi Terot. En viime kierrossa ovista tuntenut lainkaan ja nyt on ihan maansa myynyt olo muutenkin. En ole haamun haamua edes testaillut viimeiseen 8 kuukauteen, joka pienen enkelin syntymästä on. Aina on tietty parempi sauma tässä kuussa...
 
nellielli: toivottavasti siellä joku alkaisi kohtapuolin tarrailemaan kiinni :)

).( alkaa olla oikeasti ranteet auki fiilis... Pari päivää mennyt tosi niukalla vuodolla ja eilen oli oikeasti fiilistä viettää hääpäivääkin, kun pystyi hetkeksi ajattelemaan jotain muutakin. Hetken aikaa pystyin olemaan oma itseni, kun käytiin syömässä ja leffassa, mieskin totesi että ihana nähdä hymy mun kasvoilla 1krt muutamaan viikkoon. Mutta tottakai tuosta rangaistiin ja yöllä oli sitten lorahtanut sitä tummanruskeaa verta ihan reippaasti ja tämä päivä on tuonut mukana jomottavan selkäsäryn. Ei mitään fiilistä järkkäillä miehen 30 v. kakkukahvitteluja, mutta pakko vaan yrittää vaikka ketutus on älytön. Tulisi nyt spontaani keskenmeno, että pääsen tästä epämääräisestä raskaudesta ja hematoomasta eroon...
 
TIISTAI 27.12.2011

HAAVEISSA ESIKOINEN



nellielli...................KM 08/11......................................KP 19/28-32
Tillu79...................KM 01/09, 08/09, 01/10.................KP 31/26-30
maikkuliini.............KM 10/10
Micaela.................KM 11/10, 04/11............................KP 17/33
Idylli.....................KM 09/10, 10/11
taraolivia..............TM 11/11....................................... KP 14/?
kodehu.................KM 4/11, 8/11................................KP 8/30-32
celinee..................KM 12/11......................................KP 26/28


HAAVEISSA TOINEN



kultakimpale2.....KM 03/09, 12/10.............................KP 14/30-35
_Lumi_................KM 11/11.......................................KP 1/28
diiselikissa..........KKM 11/11......................................KP 7/?
beebe010...........KM 07/08, 11/11.............................KP 47/28-30
tiiru.....................KM 11/11.......................................KP 33/
Dyra ................ KM 08/11, 09/11 ja 11/11 ................ KP 17/28-31



HAAVEISSA KOLMAS



Fantteli............KM 08/11...........................KP 25/26-32
Whisky Peat....KM 07/11...........................KP 13/30-35
Missa-76..........KM 04/11...........................KP 43/28-32
Pikkuinen12.....KM 08/11, 09/11, 11/11, 12/11....KP 4/27-46
Sanle.............KM 01/11, 03/11, 07/11, tm 12/11....KP?



HAAVEISSA NELJÄS



Koski.......................KM 04/11...............KP 39/25-?
johnu......................KM 01/11, 06/11
Vaavimasu..............KM 08/10, 08/11....KP 17/28-29
Mamiksi monelle.........KKM 10/11..........KP 39/33-36


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10.................................KP 13/28


HAAVEISSA KUUDES







TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, tiiru




:heart: PLUSSANNEET :heart:



2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT

Kesäkuu: Nenex, Naive88, Memelisa, sonsku, PIKKUVIIKINKI

Heinäkuu: Imoen, Epa_88, Champion, Äiti minäkin

Elokuu: syysmyrsky, vauvaqme (km), Nappula, Gabrielle

Syyskuu: Naive88, bebel (km), vauvaqme, Sanmar82, caisachu

Lokakuu: mammuzki (km), Emby^

Marraskuu: Bubba, Johanna26, Maria -80, Bebel, Callisto

Joulukuu: ElinaMaria, taaperotx5, Chamon, Quu, Coco-85

2010

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian




Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2035190-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksy-2011-a/ :heart:
 
morebabies toivotaan, että alkaisi tarrailemaan kiinni! :) Ja toivotaan, että siellä se vuoto oikeesti loppuisi, ettei tarvitse koko ajan pelätä! Ja muutenkin selkiäisi tilanne! Ja mieluiten sinne hyvään suuntaan! :) Pidetään niin peukkuja! :heart:
 
Tää lähtis takaisin odotuspuolelle!!! :wave: palasin just polilta kontrolliultrasta ja meijän "tuulimuna" olikin kasvanut koon 6+5 ELÄVÄKSI sikiöksi!! Välillä itkettää ja välillä naurattaa. On tämä niin ihmeellistä. Ite menin sinne sillä ajatuksella että saan ekat tyhjennyslääkkeet. La heittää 5pvä menkoista lasketuista mutta ihan sama, kuhan siellä on elämää. Monta pitkän piinaavaa viikkoa edessä mutta tästä on hyvä jatkaa.

Päästään pyörällä oleva Sanle ja masukki 6+5 :)
 
SANLElle isot onnittelut! Ihanaa että kaikki oli hyvin :heart:

Mä täällä pyörin katselemassa...
Isäntä meinaan heitti ilmaan ajatuksen, josko en pillereitä söisikään:O Hänellä on aivan hirveä vauvakuume...! vauva arki on siis sujunut hyvin mitä ilmeisimmin;)
Neitille tuli 21.12. 2kk:tta ikää, ja nimikin saatiin : Hänestä tuli ilona Ada Sofia :heart:

Mä nyt oon niitä cerazetteja syönyt, joka tapauksessa... seurailen vähän että meneekö tuo miehen "heti vaan lisää" fiilis vielä ohi..
Mä haluisin saada kaikki vauvakilot pois ennen uutta raskautta, ja pelottaa myös se, että tämäkin neiti oli aika työn takana.. että jaksaako sitä alkaa samaan.. yrittämiseen.

No mutta mää tääl taustalla seurailen siis. Mut viimeistään kun vauvakilot on pois niin lähetään mitä ilmeisimmin uusintakierrokselle... :)

T:Neiti+Ilona 2kk+
 

Yhteistyössä