Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

Meidän km-lähetettä ei olllut lääkäri edes laittanut eteenpäin, oli unohtunut! Siitä on jo kuukausi kun kävin.. onneksi soittelin perään, nyt pitäisi olla lähete polille. Masentavaa kun niin moni asia tuntuu menevän mönkään tässä vauvaprojektissa : / digi tykkäs että raskaana ollaan mutta mä vaan tiedän miten tässä käy. Polttelee vasenta munasarjaa ja alaselkää jo... ei tämä jaksa enää edes kirpaista niin kovasti, tuttu kuvio. Saas nähdä miten myöhään tulee seuraava ovulaatio vai pistänkö teroilla kierrolle stopin jos ei ole kp20 mennessä tullut.. ei ole myöhäset munasolut kunnossa ei :/
 
gynen polin lääkäri soitti vielä ja oli sitä mieltä, että arvo oli noussut hyvin. Sanoi ettei keho mitään laskukaavaa noudata, kun yritin kysyä että pitäisikö olla enemmän. Uskaltaisikohan siis ihan vähän jo toivoa, että torstaina kohdussa näkyisi jotain?!?
 
Soittelin neuvolaan mut ei oo lääkäriaikoja vapaana. Ei neuvolassa eikä tk:ssa. Yksityisellekään ei ollu vapaita ku vasta tammikuulle. Eli siis vaan kärvistellään ja jos oikein pahaksi menee niin sit päivystykseen. Mulla koko päivän ollu jatkuva jomottava alaselkäkipu, oon ottanu panadolia ja buranaa mut ei auta. Vuotoa ei oo nimeksikään, pikkasen ruskeaa limavanaa jää paperiin välillä. Alkas nyt jo tyhjentyä kunnolla, ei jaksa enää.
 
sanle: Meillä on siis ihan täysin sama tilanne. Mulla kanssa aivan järkyttävä alaselkäkipu, kuumavesipullo ainoa mikä auttaa ja ruskeaa vuotoa, vähän ehkä punertavampaa kun aikaisemmin. Tyhjenisi sitten kunnolla!!! Just miehen kanssa puhuttiin, että alkaa molempien psyyke olemaan sen verran kovalla, että yhden kerran vielä kokeilemme ja siihen saa jäädä meidän kolmosen yritykset...Mä en vaan enää ihan oikeasti jaksa enää yhtään raskautta, tekisi niin mieli jättää yritykset tähän...
 
Heippa kaikille ja Kipsulle super onnittelut!!!
Meitin huuruneniä(Mattia ja Teppoa) on alettu tänään sulattamaan ja aamulla on sitten tuomio edessä, et päästäänkö siirtämään. 8 aikaan aukeaa klinikka. Mulla pitää lähtä ajamaan jo 6 aikoihin aamulla, et ehdin ajoissa perille. Matkaa kuitenkin 450km yhteen suuntaan. Kiva sitten matkalla kuulla, jos homma meneekin puihin..
No nyt sormet ja varpaat pystyyn, et hommat onnistuu ja joulun ja uudenvuoden väliin se plussa napsahtaisi. Pakkanen on nyt sitten tyhjä,että jos tämä ei onnistu olisi taas punktiot yms edessä..
 
Sanle, pikkuinen ja morebabies: Tsemppi :hug: kaikille! Ja toivotaan jokaisen tilanteen kääntyvän vielä parhain päin! Voimia!

Cocolle ONNEA! Plussahan se! :heart:

Tillulle tsemppiä päivään ja toivottavasti pääsette siirtohommiin! Ja plussaa sitten uutena vuotena! :hug:

Meillä sairasteltu oksennus- ja räkätautia koko perheen voimin. Eilinen gynekäyntikin jäi siksi väliin ja en ainakaan tuolle omalle lääkärille pääse seuraavaksi kuin vasta tammikun loppupuolella. Mutta vuoto loppumassa ja vointi hyvä, joten toivorikkaasti odottelen menkkoja alkavaksi muutaman viikon sisällä. Joulun jälkeen ajattelin r-testillä katsoa, joko näyttäisi negaa(ennen joulua en viitsi itseäni masentaa...)
 
Viimeksi muokattu:
TIISTAI 20.12.2011

HAAVEISSA ESIKOINEN



nellielli...................KM 08/11......................................KP 12/28-32
Tillu79...................KM 01/09, 08/09, 01/10.................KP 24/26-30
maikkuliini.............KM 10/10
Micaela.................KM 11/10, 04/11............................KP 10/33
Coco-85................TM 07/11.......................................KP 32/28-31
Idylli.....................KM 09/10, 10/11
taraolivia..............TM 11/11....................................... KP 7/?
kodehu.................KM 4/11, 8/11................................KP 31/30-32
celinee..................KM 12/11......................................KP 19/28


HAAVEISSA TOINEN



kultakimpale2.....KM 03/09, 12/10.............................KP 7/30-35
Quu.....................KM 10/10, 12/10, 3/11, 8/11..........KP 32/28-32
_Lumi_................KM 11/11.......................................KP 28/28
diiselikissa..........KKM 11/11......................................KP 36/?
beebe010...........KM 07/08, 11/11.............................KP 40/28-30
tiiru.....................KM 11/11.......................................KP 26/
Dyra ................ KM 08/11, 09/11 ja 11/11 ................ KP 10/28-31



HAAVEISSA KOLMAS



Fantteli............KM 08/11...........................KP 18/26-32
Whisky Peat....KM 07/11...........................KP 6/30-35
Missa-76..........KM 04/11...........................KP 36/28-32
Pikkuinen12.....KM 08/11, 09/11, 11/11....KP 43/38



HAAVEISSA NELJÄS



Koski.......................KM 04/11...............KP 32/25-?
johnu......................KM 01/11, 06/11
Vaavimasu..............KM 08/10, 08/11....KP 41/28-29
Mamiksi monelle.........KKM 10/11..........KP 32/33-36


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10.................................KP 37/28


HAAVEISSA KUUDES







TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, tiiru




:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT

Kesäkuu: Nenex, Naive88, Memelisa, sonsku, PIKKUVIIKINKI

Heinäkuu: Imoen, Epa_88, Champion, Äiti minäkin

Elokuu: syysmyrsky, vauvaqme (km), Nappula, Gabrielle

Syyskuu: Naive88, bebel (km), vauvaqme, Sanmar82, caisachu

Lokakuu: mammuzki (km), Emby^

Marraskuu: Bubba, Johanna26, Maria -80, Bebel, Callisto

Joulukuu: Sanle, ElinaMaria, taaperotx5, Chamon



Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2035190-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksy-2011-a/ :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta kanssakuumeilijat! Täällä kuukauden työntekijä aloittaa työpäivänsä palstailemalla. ;) Päivitin listaa - laittakaa puutteet/lisäykset/muutokset punaisella, niin korjaillaan sitä mukaan. Plussanneita en uskaltanut vielä lisätä - ilmoittakaa kun saa siirtää. :)

Cocolle ISOT onnittelut! Ihan selvä plussa, ei epäilystäkään ettetkö olis pieniin päin. :heart:

Tillulle toivon minäkän paljon onnea tähän päivään. Toivottavasti kaikki menee suunnitelmien mukaan ja vuosi loppuisi plussatunnelmiin. :)

morebabies & Pikkuinen12 Niin piinava teidän molempien tilanne. :( Toivottavasti kaikki kääntyis parhain päin vielä. :hug:

Miten Sanle? Vuoteleeko vielä?

diiselikisulle & perheelle pikaista paranemista! Onneksi, että jouluksi sairastuneet kuitenkaan.

Itselläni taitaa olla tänään dpo7. Tänään ja eilen tullut vähän punertavaa valkovuotoa, minkä normikierrossa innosta hihkuen tulkitsisin kiinnittymisvuodoksi, mutta nyt km:n jälkeen taitaa vaan tuhrutella omaksi huvikseen. Mulla on jotenkin sellainen olo, että menkat saattaa alkaa jo aikaisemmin kuin viikon päästä, mutta tiedä häntä. Kunhan menkat taas alkaa, niin saa tämän keskenmenon ikäänkuin nollattua ja aloitettua yrityksen puhtaalta pöydältä.
 
Coco-85 Isot onnittelut plussasta! :heart:

Tillu Pidetään peukkuja, että siirto onnistuu ja pian sieltä plussa pärähtäisi sitten testiin! :)

morebabies ja Sanle Toivottavasti molemmilla tilanne kääntyy parhain päin!
 
coco: Onnittelut henosta plussasta!!!!

tillulle niin paljon onnea tähän päivään, toivottavasti päästään siirtämään alkiot ja tarraavat kiinni oikein kovasti.

sanle: vuoteleeko? Täällä muuttunut ruskeasta vaaleanpunertavaksi eli kyllä tämä kesken on mennyt. Menen kuitenkin ultraan torstaina, että tsekkaavat varmuuden vuoksi vielä munatorven, eilen illalla muutaman tunnin tuntui meinaan lapaluussa terävää pistoa, joten haluan vielä varmistaa, että raskaus on ollut kohdun sisällä eikä munatorvessa.

Eilen miehen kanssa juteltiin ja jotenkin jäi fiilis ettei enää jaksaisi yrittää...
 
Coco onnittelut plussasta!

Tillu toivottavasti kaikki menee hyvin.

morebabies, pikkuinen ja Sanle ikävältä kuulostaa :hug: olisipa silti kaikki hyvin..

diiselikissa paranemisia teille

Unohdinkohan jonkun kommentin, no :hug: teille kaikille joka tapauksessa :)

Täällä ollaan masentuneissa ja surullisissa fiiliksissä. Vuotokaan ei oo kokonaan loppunu vaikka uusintakaavinnasta on jo 11 päivää. Me ei varmaan sitten aleta yrittään ainakaan ihan heti. Mä oon fyysisestikin tosi väsyny vielä, hb oli viikko sit 90 ja kyllä se sais normaaliks nousta ennen yritystä.
Niin ja olitte tosta oviksesta jutelleet. Mä luulen et mulla oli ovis viime viikon lopulla. Enpä ois ees tajunnu ilman teidän juttuja et mistä on kyse. Mut oli meinaan kivuliain ovis ikinä.
 
Vuotoa ei oikeastaan oo eilisillan jälkeen taas ollut, maha ja selkä hieman kipuilee välillä mut ei niin paljon ku eilen. Soitin tuossa polille niin hoitaja aiko selvittää pääsenkö sinne tutkittavaksi suoraan, tosin siitä soitosta aikaa jo 1,5h eikä oo vielä takaspäin soitellu, liekkö jo unohtanu :( Mut jos ei kuulu niin soittelen sit illempana päivystävälle sairaanhoitajalle josko päivystyksen kautta pääsisin ultrattavaksi. Haluaisin tämän pois päiväjärjestyksestä ennen joulua. Oon tämän päivän ollu töistä pois ja pitäs töihinkin joku todistus lappu saada. En halua mennä takas töihin ennen ku tämä on saatu päätökseen.
 
Ällövaroitus heti alkuun! Nimittäin juuri kirjoittelin, et vuoto loppumaisillaan, niin OMG!!!! mitkä hanat täällä aukes 2h sitten!!! Mä vuodan, ku "seula" ja tulee hyytymää ja vaikka mitä.
Nytkö se mun kohtuni tyhjenee loppuun??? Oikein supistusten kera. Tuntuu verimäärä hirveeltä, ku ultrassa 1,5vkoa sitten arviolta n. 1cm. Mut tuskin nää menkatkaan voi olla, ku eihän siellä muniksissa mtn eloa oo ollu. Vaik onhan se ennenkin tiedetty, ettei menkkoihin ovulaatiota tarvita...Oli miten oli, mut verta tulee ja PALJON!
 
_Lumi_ Mut voi lisätä plussanneisiin joulukuussa! En hoksannut tuolla aiemmin laittaa punaisella!:) Nyt siis menossa rv6+0

Sanle Joo, jos ei muu auta niin yritä sieltä päivystyksen kautta!! Suurentele vaikka kupusi ihan taivaisiin, niin varmasti ultraavat kohdunulkoisen pelossa! Olet todellakin ansainnut jo mielenrauhan tämän asian suhteen!!! Tai edes jotain tietoa!! Kovasti voimia!:hug:

morebabies Ilman muuta menet sinne ultraan torstaina!!! Ja toivo elää siihen saakka, kunnes toisin todistetaan! Mä vielä kovasti täällä elättelen toiveita vuoksesi! Ymmärrän kyllä hyvin, että itse ei jaksa enää pitää toivoa yllä ja ymmärrän myös keskustelut miehen kanssa. Kyllä on niin kivikkoista teillä nyt ollut. Me odoteltiin kahden keskenmenon jälkeen nyt viimeksi kaksi kiertoa ja oli jotenkin "helpottavaa", kun ei tarttenut edes miettiä onko raskaana, koska on ovulaatio tms. tms. puhumattakaan siitä ressistä mikä sitten alkaa, kun se plussa pärähtää siihen testiin. Mutta tässä sitä taas ollaan. VIikon kuluttua varhaisultra, voi kumpa siellä olisi pieni sydän sykkimässä!:heart:

tillulle Ihan HUISISTI tsemppiä tähän päivään ja tuleviin myös! Voi kumpa Matti ja Teppo pikku huurunenät sieltä nyt tarraisivat kiinni!:heart:

Dingelidong Kovasti jaksamisia sinullekin!!!
 
chamon: olisikin helppo ottaa yritystauko, mutta toisaalta olen nyt viimeiset 4 krt tullut samantien raskaaksi, joten ei viitsisi hyvää putkea pilata, tai no joo, näiden keskenmenojen suhteen joo voisi putken pilata. Meillä on tässä kuitenkin sellainen ongelma, kun aikaraja eli olemme sopineet, että yritämme huhtikuuhun asti. Jos vauva saisi alkuunsa ennen 15.4. niin minun ei tarvitsisi palata tässä välissä töihin. Minun on annettu ymmärtää, että kun palaan töihin niin teen sen "lopullisesti". Kävin meinaan tyttöjen välissä 3kk töissä joka sitten työnantajalle maksoi puolen vuoden palkan. Enkä muutenkaan halua hetkeksi tyttöjä laittaa hoitoon. Ja muutenkin olimme päättäneet, että lapsiluku on täynnä, joten sitten jos meille ei sitä kolmatta siihen mennessä suoda, on sillä jokin tarkoitus. Mulla on takana vuosien lapsettomuus, joka on henkisesti niin rankkaa etten jaksaisi samaa uudestaan, jos en tietäisi että yrityksellä on jokin aikaraja ja meillä se on nyt nyt tuo huhtikuu tai yksi raskaus. Jos seuraavakin menee kesken niin meidän yritys loppuu. Takana on niin rankat ajat, että mielestäni ei ole reilua jo oleville lapsille, että äiti on henkisesti ihan romuna.

sanle: mene ihmeessä päivystykseen. Sinne mä olen mennyt jokaisessa keskenmenossa, mene pissaamatta, kun ottavat virtsasta klamydia ym tulehdusnäytteet. Multa on aina otettu verestä hcg ja ultrattu. Ja myös annettu vasta-ainepiikki, kun olen rh -.

Miten kävi Tillu, saatiinko siirrettyä molemmat?

).( edelleen tuhruttelee vähäisen, väriltään vaaleanpunertavanruskeaa. Alaselkäkipu ei tänään niin pahaa kuin eilen eikä lapaluupistosta tänään. Jotenkin nyt olen kääntänyt jo mieleni siihen, että saisin torstaina tyhjennyslääkkeet. Toisaalta eivät kyllä varmaan anna ellei hcg ole laskenut maanantaista, kun sykettä ei kuitenkaan varmuudella vielä näkyisi.
 
morebabies onko siis niin että oot nyt 4 kertaa tullu km jälkeen raskaaks samantien eikä oo ollu yhtään kiertoa välissä? Jos näin niin limakalvot ei ehkä oo kaikista parhaimmassa kunnossa ja yks kierto väliin vois auttaa.
Ymmärrän hyvin ton "aikarajan". Meillä tuli toi edellinen raskaus ihan tosi ideaaliaikaan ja harmittaa jo senki takia et meni kesken. Seuraava mahdollinen jos ehkä kun on sit hankalampi sovitella mut kai sitä aina keinot keksii.
 
Täällä hypätään takaisin mukaan junaan. En pääse tuolla Padmerine nimellä enää kirjautumaan niin nyt tulen mukaan Micaelana :) Eli 2 km takana ja yrityskerta 6 lähtee käyntiin. Saas nähdä kuinka tällä kertaa käy, hieman jo vähän jänskää.. :eek: Tänää kiertpäivä 10/33. Messissä ollaan!!
 

Yhteistyössä