chamon: olisikin helppo ottaa yritystauko, mutta toisaalta olen nyt viimeiset 4 krt tullut samantien raskaaksi, joten ei viitsisi hyvää putkea pilata, tai no joo, näiden keskenmenojen suhteen joo voisi putken pilata. Meillä on tässä kuitenkin sellainen ongelma, kun aikaraja eli olemme sopineet, että yritämme huhtikuuhun asti. Jos vauva saisi alkuunsa ennen 15.4. niin minun ei tarvitsisi palata tässä välissä töihin. Minun on annettu ymmärtää, että kun palaan töihin niin teen sen "lopullisesti". Kävin meinaan tyttöjen välissä 3kk töissä joka sitten työnantajalle maksoi puolen vuoden palkan. Enkä muutenkaan halua hetkeksi tyttöjä laittaa hoitoon. Ja muutenkin olimme päättäneet, että lapsiluku on täynnä, joten sitten jos meille ei sitä kolmatta siihen mennessä suoda, on sillä jokin tarkoitus. Mulla on takana vuosien lapsettomuus, joka on henkisesti niin rankkaa etten jaksaisi samaa uudestaan, jos en tietäisi että yrityksellä on jokin aikaraja ja meillä se on nyt nyt tuo huhtikuu tai yksi raskaus. Jos seuraavakin menee kesken niin meidän yritys loppuu. Takana on niin rankat ajat, että mielestäni ei ole reilua jo oleville lapsille, että äiti on henkisesti ihan romuna.
sanle: mene ihmeessä päivystykseen. Sinne mä olen mennyt jokaisessa keskenmenossa, mene pissaamatta, kun ottavat virtsasta klamydia ym tulehdusnäytteet. Multa on aina otettu verestä hcg ja ultrattu. Ja myös annettu vasta-ainepiikki, kun olen rh -.
Miten kävi Tillu, saatiinko siirrettyä molemmat?
).( edelleen tuhruttelee vähäisen, väriltään vaaleanpunertavanruskeaa. Alaselkäkipu ei tänään niin pahaa kuin eilen eikä lapaluupistosta tänään. Jotenkin nyt olen kääntänyt jo mieleni siihen, että saisin torstaina tyhjennyslääkkeet. Toisaalta eivät kyllä varmaan anna ellei hcg ole laskenut maanantaista, kun sykettä ei kuitenkaan varmuudella vielä näkyisi.