Huomenta kaikille!
rypäle ihanan pikkunen ja soma masu
Oon taas "erilainen nuori" (enkä edes niin kovin nuori enää...

), kun muut täällä kovasti kypsyy oloonsa ja oottaa, et vauva tulis mahdollisimman äkkiä, niin meillä toivotaan, että menis nyt ainakin sinne laskettuun päivään, eikä haittais vaik vähän ylikin (jos se vauvan kasvun puitteissa on mahdollista). Kun se keltasuus, mikä meillä on riesana, on sitä rajumpaa, mitä aikasemmilla viikoilla syntyy. Helpoiten on pärjätty esikoisen kanssa, joka synty viikoilla 41+5, ei tarvinnut valohoitoa kun yhden vuorokauden, sairaalassa oltiin 6pv synnytyksen jälkeen, kahdelta muulta onkin vierähtänyt 2-3 viikkoa. Eli puolensa ja puolensa... Tosin varmaan jaksamiseen vaikuttaa positiivisesti sekin, ettei mulla ole ihmeemmin mitään vaivoja ollut. Vielä. Tässä on 6 pitkää viikkoa aikaa kehittyä vaikka mitä.
Tuosta pinnan kiristymisestä kun on ollut puhetta, niin kyllä - todellakin. Tää aamu oli taas hyvä esimerkki. Noustiin ylös vähän liian myöhään, kaikki muksujen vaatteet oli hukassa, tytön hiukset vuostuhannen takussa, puurosta tuli liian löysää...No, loppu hyvin kaikki hyvin. Pukivat ja söivät marisematta. Ilmeisesti mun naamasta näkee, millon ei kannata turhasta napista... ja ehtivät vielä kouluauton kyytiinkin.
Mulla on seuraava neuvola vasta ens viikon to, terkka on tän viikon lomalla. Sit alkaakin joka viikko käynnit. Kokonaismäärä taitaa tässä raskaudessa jäädä 9-10 neuvolakäyntiin. Ja ihan omasta toivomuksesta näin harvakseltaan. Oon halunnu jotenkin omia tän viimesen odotuksen itselleni ja näin kun on terve ja kaikki ok ja useampi odotus jo takana, niin ei ne neuvolakäynnit oo niin... vähemmälläkin on pärjännyt.
Sadepäivä täällä tänään. Mutta mikäs siinä, pitäähän niitäkin välillä olla. Koittakaahan jaksaa jokainen ja muistakaa syödä hyvin ja huilia riittävästi!
Ammu ja Iltatähti 34+1 =)