Itse kauhulla odotan tätiä, pp 14 painuu pian iltaan ja tekis mieli mennä apteekkiin.. mutta jos nyt ostan testin, en kuitenkaan pysty odottamaan testaamista aamuun, ja saan satavarman negan :\| ..jos muutenkin..
tässä mennään myös pp 14,(kp31) tein aamulla negatestin. ,testinä clinic apteekista. mulle tehty insii luonolliseen kiertoon, vika miehen simpoissa. Ihan inssin seuraavasta päivästä lähtien rinnat kipeät, n. viikko sitten alkoi menkaoireet, mutta menkkoja ei vielä kuuluu. eilenkin nipisteli oikein kovasti alavatsassa, mutta ei edes tuhrua tullut. tänään taas ei ole ollut menkka kipuja, hiukan alaselkä kipeä, mutta ei muuta.
Vaikka nega testi näytti - oli pakko tilata aconin 10, jonka ajattelin vielä viikkonloppuna tehdä jos ei menkkoja kuuluu. eka inssi siis on kysessä, PLUUSSAAA haleja kaikille
Joo-o, tein juuri Clearbluen testillä puhtaan negan pp 15 :'( En jaksa enää, ei tää inssiputki johda mihinkään \|O :headwall: En tiedä onko aamulla järkeä mennä verikokeeseenkaan ?
Voi meitä onnettomia. PUPUVAIMO suosittelen verikokeeseen menoa niin saat varmuuden ja sitä kautta mielen rauhan niin ei tarvi sitten jossitella. Itse kun kävin verikokeessa niin pääsi heti rehellisesti suremaan eikä jäänyt mieleen pyörimään että jos sittenkin... :hug:
Amodini, luin profiilisi; meillä on paljon yhteistä =)
Täällä odotellaan verikoetulosta pelko pyllyssä, ja jos sitä mitä pelkään, illalla rauta nousee apinan raivolla \|O :headwall: Urheilu pelastaa viime kädessä suruun hautaantumisen :hug:
Parempi olo jo =) Nyt vaan uutta huolta kehiin, laskeskelin nimittäin, että jos täti ei tänään tule, seuraava inssi-ajankohta uhkaa mennä viikonlopulle. En haluais tuhlata kiertoja kun tulee tuo kesätaukokin :ashamed: Pystyykö pregnylillä tai jollain muulla pelaamaan ajan kanssa?
pupuvaimo: näin olen ymmärtänyt, että pregnylillä voi osaksi tähdätä ajoituksia. Mutta ilmeisesti siinäkin edellytyksenä, että munarakkula on valmiiksi jo kasvanut riittävän isoksi. Kannattaa varmaan ottaa asia lääkärin kanssa puheeksi. Ymmärrän tuon tunteen niin hyvin, että yhtään kiertoa ei tahtoisi jättää väliin. Riipaisee pelkkä ajatus.