Paljon onnea
@Charrypie - 86 
Melkonen synnytys, kovasti tuli sun kertomuksesta omat kaksi ensimmäistä synnytystä mieleen, kun monien vaiheiden jälkeen sektioon päädyttiin. Mä avauduin molemmissa kanssa vain tuo 4 cm useiden tuntien jälkeen, oli virhetarjontaa myös, sydänäänten romahdus ja kaikenlaista mitä nyt oon jo kertonukkin. Mut tosiaan, palkinto on ihan paras ja koettelemuksien arvoinen
Täällä tuhisee viikon ikäinen pieni tyttö

Ollaan kotiuduttu hyvin ja kaksi viime yötä on mennyt melkoisen hyvin, vauva on nukkunut omassa sängyssä ja heräillyt syömään reilun 3h välein ja nukahtanut heti uudelleen, joten olen itsekin nukkunut ihan ok. Painoa oli tullut parissa päivässä 100g lisää joten nyt ollaan jo lähes syntymäpainossa, yli 2,8 kg on pieni rakkauspakkaus nyt

Isoveljet ja iskä ovat prinsessasta haltioissaan
Sektiosta toipuminen on sujunut myös hyvin, ensi viikolla saan tikit pois, kävely onnistuu jo hyvin ja jaksan varovasti kotona kaikenlaista touhuilla. Sektiossa todettiin että kaikesta kipuilusta huolimatta kohtu oli ehjä ja hyväkuntoinen eikä ohentunut, kuten aiemmissa sektioissa. Aika on ilmeisesti parantanut (8,5 v välissä) sekä se varmasti vaikutti, että aiemmissa sektioissa oli pitkät synnytyssupistelut alla, nyt kohtu pääsi helpommalla kun leikkaus oli sovittu ja tehtiin ajoissa ennen laskettua.
Tsemppiä taas kaikille, tulkaa kertomaan kuulumisia ja uutisia