Moi, hyvää kuuluu vaikka raskaus alkaa jo tuntumaan. Maha-asukki liikkuu todella paljon, maha ihan hytkyy! Olen yllättynyt, kuinka paljon toimintakykyni on muuttunut. Ensimmäinen raskaus siis kyseessä ja tänään 27+6. Olen töissä koulussa ja päivän aikana tulee käveltyä aika paljon. Huhtikuussa piti tahtia todenteolla hidastaa, olin pari päivää saikullakin. Supistuksia ne tuntemukset taisivat olla, en ole ihan varma. No kokemuksista viisastuneena aloin kuuntelemaan itseäni enemmän ja olemaan armollisempi. Lopetin tanssiharrastuksen, karsin kalenteria ja töissä karsin askeleet puoleen normista. Työpäivän jälkeen pötköttelin, söin ja mies passasi. Viime viikolla en jaksanut edes tätä, piti neuvolaan soittaa ja loppuviikon olin saikulla. Kävely muuttuu (jos en saa levättyä) ankkamaiseksi, yöllä jalkoja pakottaa ja vatsa muuttu kovemmaksi. Miten muut jakselee? Onko tämmöinen normaalia? Huomenna olisi jo aikaisemmin sovittu lääkäriaika ja ultra, aion siellä ottaa esille tän mun jaksamisen. Tosiaan rakenneultrassa vauva oli hieman kehnossa asennossa ja kokoarvion tekeminen oli hankalaa, niin siksi nyt tämä ylimääräinen ultra. Haluaisin kovasti töissä olla tämän lukukauden loppuun.. Äitiyspakkaus tuli, ja ihana hypistellä niitä vauvatavaroita. Onko muut ottaneet pakkauksena vai rahana?