taaperotx4 Lämmöthän nousee aina ovulaation jälkeen. Toisilla ne nousee heti seuraavana päivänä, toisilla vasta parin päivän päästä. Jos sulla vaikka olisikin tämä kierto tuon 38 päivää, niin ihan hyvin sulla on voinut olla ovis pari päivää sitten
Oliko mitään muita oireita jotka voisi siihen viitata? En ole enää mitannut lämpöjä (olen laiska :ashamed: ) mutta mulla normaalilämpö on siinä 36.5 ja oviksen jälkeen nousee sinne 37.0 ja päivää ennen kun vuoto alkaa niin laskee taas sinne normaalilämpöön. Tosin, jos oletkin raskaana niin sittenhän sulla ei ne lämmöt enää laske
Pidetään peukkuja!
Mulle voi varmaan laittaa kanssa noi kp:t vaikka ei olla vielä päätetty mitä tehdään :/ Katsotaan sitten lähempänä ovista, että otetaanko kumit käyttöön vai ei. Siihen astihan sillä ei ole periaatteessa mitään merkitystä
Cyanide................. kp 31/33 yk 0...........2. toiveissa
Täällä on muitakin rakentajia!
Mä en ole oikeastaan ollut tekemässä mitään hommia raksalla :ashamed: Mun tehtävä on hoitaa lasta, ruokkia miestä ja pitää huoli että hänelle on puhtaat vaatteet
Helpompaa tämä on miehellekin, saa nopeammin hommat tehtyä kun ei tarvi olla mua neuvomassa ja tarkistamassa teenkö varmasti oikein
Ja nyt kaikki joilla on jo kp:t täynnä, äkkiä testaamaan niin saadaan lisää plussia tähän pinoon!
:attn: