Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

TORSTAI 18.9.2008

Kumkvatti...............kp 60/28..............yk1.....3. toiveissa
Hensku00...............kp 28/28-30.........yk2.....1. toiveissa
katalin....................kp 40/28...............yk1.....1. toiveissa
härveli....................kp 40/30...............yk1.....2. toiveissa
Nasuli08 ................kp 9/28-30............yk3.....1. toiveissa
AnnaStiina82..........kp 33/30...............yk1.....2. toiveissa
Hapsiainen07.........kp 15/24-25..........yk2.....2. toiveissa
taaperotx4.............kp 3/31..................yk2.....5. toiveissa
Minttu84.................kp 21/27...............yk1.....2. toiveissa
hentsu84................kp 3/26-30...........yk2.....2. toiveissa
Tuulia79..................kp 21/32..............yk9......2. toiveissa
toivova-84..............kp 9/25-29...........yk 3.....1. toiveissa
sarppuli..................kp 14/28-30..........yk1......2. toiveissa
Cyanide................... kp 34/33.............yk 0.....2. toiveissa
Pakanamaan Kartta..kp 13/30............yk?.......?. toiveissa

:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08
 
sannulii ja toivova-84 Tervetuloa mukaan!! :)Sannulii ilmottaisitko vielä tarkat kp:t niin saan laitettua sinutkin listaan?

Nasuli08 :hug:

hentsu84 Mikäs siellä on tilanne? Koskas meinasit testailla? :D
Minuu kyl kieltämättä ärsyttää,ettei noi lääköärit aina suostu ottamaa tota papaa, vaikka hyvähän se olis ottaa 1-2vuoden välein, ku eihän kaikki ala heti oireilemaa! Tai ainaki sitä mieltä oli meijän synnytys- ja naistentautien opettaja.

Täällä olis ovislaskureiden mukaa tänää ovis, mutta vahvasti uskon että ovis oli jo alkuviikosta. Jännityksellä odotellaa loppukiertoa :D
 
juu täällä ollaan ilman menkkoja..ei o kuulunu.. :) eikä oikein sellasta tunnettakaan ole..valkovuoto on lisääntyny nyt viimesen parin päivän aikana.tänään tuli testit kotiin ja ajattelin et jos jaksasin ainakin tonne ens viikon alkupuolelle nyt ainakin jaksaa odottaa ja jännittää.. :whistle: en tiä kyl pystynkö odottaa..pitäs keksiä viikonlopulle kauheesti tekemistä ettei edes ajattele koko asiaa..ja voihan se olla et menkat alkaakin..

Mitäs Kumkvatti joko olet lääkärissä käynyt ja saanu selkoo tuohon sinun tilanteeseen?

Niin ja Mintsu84 noi lääkärit on kyl niin erilaisia..mullekin yks lääkäri sano et suositus on 2vuoden välein mut tää uus omalääkäri oli toista mieltä..kyllä mustakin tuntuu toi 3-4vuotta aika pitkältä ajalta.täällä tampereella täytyy sit käydä yksityisellä jos haluu käydä parin vuoden välein..ei pistä kauheen herkästi lääkärit lähetteitä tuonne papaan..
 
:wave: Hai kaikille!

Jos en ole vielä toivottanut toivova-84 tervetulleeksi, niin tässä se nyt tulee: Tervetuloa! :flower: :D

Kumkvatti Vieläkö tilanne on epäselvä? :| Toi on aina yhtä kurjaa kun kierto vaan venyy ja venyy eikä syytä löydy.

Entäs katalin ja härveli ? Joko on plussat testeissä? :)

Täällä odottelen ensi viikolla menkkoja alkavaksi. Sitten pitää päättää jääkö ehkäisy pois vai ei :/ Voi olla, että yritys ei alakaan. En vaan osaa yhtään innostua ajatuksesta. Miehen mielestä se on vaan hyvä asia. Siis että en ole liian innostunut :) On kuulemma sitten stressitöntä ja rentouttavaa tuo yrittäminen verrattuna siihen jos olisin ihan täpinöissä ;) :whistle: Mun mielestä taas kuumeilu kuuluu asiaan ja jos sitä ei ole... :ashamed: Harmittaa sekin, että nyt vihdoin on työ- ja opiskeluasiat kunnossa ja kaikki sujuu enemmän kuin loistavasti. On se vaan niin turhauttavaa kun ei osaa päättää mitä tekisi :headwall: :kieh:
 
hentsu84 : Toivotaan tosiaa et olis plussa tulossa:) Voi ku sitä itekki malttas olla testaamatta ja odotella rauhassa et menkat on myöhässä kunnol :ashamed:

Cyanide : Tsemppiä päätöksen tekoon! Tuuhan sitte ilmottelemaan mihin päädyitte :)

Hurlumhei: Onkos teille yritys koska alkamassa?

Ja katalin ja härveli : Tulkaahan ilmottamaan itsestänne? :)

Syyskuukin jo puolessa välissä.. saadaakohan kohta jo ekat plussaajat syyskulle ;)
 
Aika kyllä menee tosi nopeaan ja eiköhän tosiaan kohta aleta saamaan plussia enemmän tällekin palstalle.
Täällä ollaan erittäin väsyneitä eilisestä tyky-päivästä. Oltiin patikoimassa yms Kolilla, niin eikös meidän jengi menny ja eksyny sinne, noh tulipahan 10km ylimääräistä reippailua, mutta meinasi jäädä ruoka syömättä ja hevosella ratsastamatta. No kaiken onneks pomo soitteli hyvissä ajoin perään ja tajuttiin kääntyä takaisin :)
Piakkoin saa alkaa ovista odottelemaan ja sen myötä sitten jännittää kuinka käy :)
Nyt eikun takaisin raksalle ahertamaan vesijohtojen parissa.Täyttä hepreaa nuo hommat miulle mutta kun tekee mitä käsketään niin jotenkin voi olla avuksi.
 
Moro kaikille! =) joo, niin on syyskuu vierähtänyt jo puoleenväliin, nopeesti menee aika! Miehellä on onneks lomaa ensiviikko, saadaan vähän hoideltua asioita. Ollaan ajateltu mahdollisesti pistää asunto nyt kohta myyntiin, täytyy vaan ensin selvittää kaupungin tilanne, että kuinka pian sais vuokra-asunnon sit jos oman myy. Ollaan sitä rakennusprojektia viemässä eteenpäin, joten aateltiin, että nyt oi hyvä aika myydä ja muuttaa vuokralle ja alkaa katteleen tonttia. Ensviikko on muutenkin kans jännäilyä, että tuleeko menkat...niin malttamaton oon että pääsisin testaamaan, ja vielä malttamattomin odotan sitä plussaa!! =) Olin perjantaina päiväseltään tampereella käymässä, ja junassa tuli voimakas raudanmaku suuhun, ja jatku oikeastaan koko päivän...voih, oisipa tuo oire raskaudesta!! :D Tänään otan viimesen terolut-pillerin, sit muutaman seuraavan päivän saa jännätä niitä menkkoja...voi kun ne jäis tulematta ja oisin raskaana! Mites hentsu84, ootko testannut? Täällä alkaa nähtävästi oleen muillakin jännät paikat kierrossa menossa!=)
 
no heips..vielä en ole testaillu..yritän koko ajan vaan olla miettimättä asiaa..nyt on tän päivää ollu sellasta menkkamaista oireilua et odotan nyt vielä pari päivää jos ne nyt sit sattuiskin alkamaan.Nyt on tullu sellanen olo et en haluiskaan tulla vielä raskaaks ja sit toisaalta taas haluan..on niin ristiriitaset tunteet et en tiä..no jospa toi mieli muuttuu jos sieltä plussa pärähtäis testis..Eilen illalla alko ihan sairaasti tekemään mieli suolakurkkuruisleipää..no onneks oli jääkaapissa suolakurkkua..sitä aika harvoin meillä on..ai että se oli niiiiin hyvää.. :p
 
Heipä hei,syksy se vaan hiipii meille,eilenkin oli ulkona jo tooosi kylmä,villasukkia saa jo vetää jalkaan.Toivotaan kuitenkin että testien plussat meitä alkais lämmittää :)

Kaikille uusille TERVETULO!!! :hug:

Täälä ei mitään uutta,oviksesta ei oo mitään tietoa koska olis kun kierto on niin sekaisin.Tai eihän se heittäny ku muutamalla päivällä mut kuiteskin.....
Katsotaanpa nyt siis mitä tämä kierto tuo tullessaan:)

Hetsulla on ainakin jännät paikat toivotaan että plussa tulis! :saint:
Sarppulille jaksuja raksa puuhissa :hug:
 
taaperotx4 Lämmöthän nousee aina ovulaation jälkeen. Toisilla ne nousee heti seuraavana päivänä, toisilla vasta parin päivän päästä. Jos sulla vaikka olisikin tämä kierto tuon 38 päivää, niin ihan hyvin sulla on voinut olla ovis pari päivää sitten :D Oliko mitään muita oireita jotka voisi siihen viitata? En ole enää mitannut lämpöjä (olen laiska :ashamed: ) mutta mulla normaalilämpö on siinä 36.5 ja oviksen jälkeen nousee sinne 37.0 ja päivää ennen kun vuoto alkaa niin laskee taas sinne normaalilämpöön. Tosin, jos oletkin raskaana niin sittenhän sulla ei ne lämmöt enää laske :D Pidetään peukkuja! :p

Mulle voi varmaan laittaa kanssa noi kp:t vaikka ei olla vielä päätetty mitä tehdään :/ Katsotaan sitten lähempänä ovista, että otetaanko kumit käyttöön vai ei. Siihen astihan sillä ei ole periaatteessa mitään merkitystä ;)

Cyanide................. kp 31/33 yk 0...........2. toiveissa

Täällä on muitakin rakentajia! :D Mä en ole oikeastaan ollut tekemässä mitään hommia raksalla :ashamed: Mun tehtävä on hoitaa lasta, ruokkia miestä ja pitää huoli että hänelle on puhtaat vaatteet :D Helpompaa tämä on miehellekin, saa nopeammin hommat tehtyä kun ei tarvi olla mua neuvomassa ja tarkistamassa teenkö varmasti oikein ;)

Ja nyt kaikki joilla on jo kp:t täynnä, äkkiä testaamaan niin saadaan lisää plussia tähän pinoon! :D :attn:
 
mulla ovis on ollut aikoja sitten ja nyt kummiskin on ilmaantunut näitä raskausoireita,esim pahoinvointi joka kestää aamusta iltaan,viluttaa,nippailee masua,nännit on arat ja vessassa saa juosta yhtenään..semmosia oireita löytyy..oviksen aikoihin mua haluttaa aina useasti ja monta päivää..tässäkin kierrossa hommailtiin joka päivä siinä oviksen tienoilla..
 
tein testin..ja huoh nega tuli..toisaalta mä olen helpottunu..mut nyt sit odotetaan niitä menkkoja..ei o kuulunu.. :kieh: alkais nyt ni ei tarvis niistä stressata..
Eilen mä sain jonku ihme itkukohtauksen ku katoin bb:tä ja andreas sai tietää et sen tyttöystävä on raskaana..mun mies eka nauro ja sit se huomas et mä itkin ni se alko vaan nauraa vaan enemmän ku ei se tajunnu et mä ihan tosissaan itkin..mulla on nyt muutaman kerran kostunu simmut tosi helposti.Ei tarvi paljoo..ja siis mun mielialat vaihtelee ihan pirusti nyt(ei sillä etteikö ne ennen olis mut nyt jotenkin enemmän) :) ja viime yönä heräsin siihen ku närästi tosi paljon..siis oireita olis raskauteen mut negaa vaan näyttää..hmm..no ei auta ku odotella.. =)
 
taaperotx4 :eek:i.. siulki alkaa olla jo kierto ihan lopuillaa ja oireitaki löytyy :)

AnnaStiina82: Mikäs siellä on tilanne??

hentsu84 : Voi että..pahoittelut negasta :hug: Juuh.. kyl mullekki meinas tippa linssii tulla ku katoin eilen sitä bb:Tä :heart: Oli se kyl nii herkkää :heart:

Cyanide : Mie laitan sinut listaa, ku huomenna taas päivittelen :) ja tsemppiä rakennusprojektiin! :)

Hapsiainen07 : onnea oviksen metsästykseen :)

Täällä malttamattomana odotellaan ensi viikkoa, nii saa nähä alkaako ne kuukautiset vai ei :D pikkuhiljaa on oireiden kuvitteluki alkanu :D

mut kohta bb:n pariin.. huomiseen :wave:
 
juuh..niinpä ne kuukautisetkin alko tuossa aamulla et kierto lähti alusta.. :) eli kierto oli sen 30pvää jos nyt oikein laskin ihan äkkiseltään.Mut hyvä et alko ettei enempää venyny ja saa sit alkaa odottelee sitä ovista..mitenköhän se nyt menee ku ei tiä nyt sit miten toi kierto menee..no täytyy puputella sit varmuudella vaik joka päivä ni jos sitten tärppäis.. :) pidetään peukkuja..myös kaikille muille joilla alkaa testausajat oleen lähellä..kaikille plussatuulia.. =)
 
Täällä kierto alkaa olla lopuillaan, niin kovasti jännään tuleeko menkat vai pääsenkö testaamaan! =) Olin vähän aatellut että huomen aamulla ois voinu testailla jos ei menkkoja siihen menessä kuulu...ehkä vähän liian aikaista testailla jo huomenna, ehkä pitäs malttaa vielä pari päivää ootella.Raskausoireita olen ollut tuntevinani, vähän sellasta heikotusta ja yökötystä, ja eniten mua on vaivannut raudan/metallin maku suussa...välillä aika voimakkaasti. välillä sitä ei ole mut sit taas ilmaantuu ällö metallinmaku suuhun! Mut nämä lähipäivät sit sen näyttää, olenko raskaana vai en. Toivon parasta!
Mites muilla? Annastiina82 sullakin kierto lopuillaan, miten menee? =)
 
Täällä on kierto vissiin ihan sekasi... Tein maanantaina testin, nega tuli. Tein sen koska viikonloppuna näytti et menkat alkaa, ihan oikeaan aikaan, mut oliki vaan sit jotaki tuhruvuotoa. Höh...
Mut ei ne kyllä vieläkää ole alkaneet...
Täällä kipeänä kotosalla nytten... vapaapäivä niin tottakai heti sillon tulee kauhee kurkkukipu ja huono olo. Ehkä tää tästä piristyy taas...:)
 

Yhteistyössä