Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

KESKIVIIKKO 23.9.2008

Kumkvatti...............kp 66/28.............yk1.....3. toiveissa
Hensku00...............kp 7/28...............yk3.....1. toiveissa
Nasuli08 ................kp 15/28-30........yk3.....1. toiveissa
AnnaStiina82..........kp 5/30...............yk2.....2. toiveissa
Hapsiainen07.........kp 21/24-25........yk2.....2. toiveissa
taaperotx4.............kp 9/31...............yk2.....5. toiveissa
hentsu84................kp 9/26-30..........yk2.....2. toiveissa
Tuulia79..................kp 27/32.............yk9.....2. toiveissa
toivova-84..............kp 15/25-29........yk 3....1. toiveissa
sarppuli..................kp 20/28-30........yk1......2. toiveissa
Cyanide................. kp 4/33-37...........yk 1.....2. toiveissa
Pakanamaan Kartta....kp 19/30.........yk?......3. toiveissa
nelosenkaipuu........kp 29/31.............yk2......4. toiveissa

:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84
 
nelosenkaipuu : toivotaa että sieltä vielä plussa tulee :)

Cyanide : onnittelut menkoista.. ja plussa onnea tähän kiertoon!!

Täällä tänää testattii malttamattomana.. pissa oli ollu vaa vajaan tunnin rakossa, mut kyl se testi vaa plussaa näytti.. Loppuviikosta testailen uudestaa ja laitan vast sit plussanneihin jos ei menkat ala.. en voi jotenkaa uskoo, et se ois oikeesti plussa, ku olin näin ajoissa liikenteessä :heart:
 
Täälläkin ollaa edelleen kipeenä sais jo loppua.Mä en kyllä ymmärrä tätä kun vaikka mulla noi menkat tulikin niin silti mulla on lämmöt koholla ja pahaa oloa??mistähän se johtuu..

keskiviikkona olimme tampereella yhden ohjelman nauhotuksissa ja oli kyllä kaiken kaikkiaan ihan mukava kokemus.

taaperotx4 kp 7/31
 
Minttu84 Hurjasti onnea plussasta!! :flower: voi kun me muutkin plussattas pian! :) Täällä minä jo malttamattomana oottelen että tulis oviksen aika, että pääsis taas yritteleen!
Missäs nasuli08 ja hapsiainen07 ootte?Mitäs muillekin jotka ei oo vähään aikaa kirjotelleen kuuluu? =)
 
Minttu84: Onnittelut plussasta. :flower:
Olen tosiaan viettänyt nyt vähän hiljaiseloa. Olen käynyt lukemassa, mitä teille muille kuuluu. Työ ja opiskelut ovat vieneet aikaa. Opiskelen siis työn ohella. Tenttikirjoja on tullut lueskeltua. On ollut nyt siis muutakin ajateltavaa kuin vauvajutut. Ovista tässä vois vähitellen odotella. Mitään tuntemuksia ei ole ainakaan vielä ollut. :( Melkein joka kierrossa on ollut edes jotain. Voi olla, että tässä kierrossa ovista ei tulekaan. Ollaan varmuuden vuoksi vähän miehen kanssa silti harjoiteltu.
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!
 
Huomenata!! tänä aamuna testasin uudestaa.. ylempi testi 25/27 ja alempi 27/27, joten kaipa sitä voi jo siirtyä plussanneisiin, kun tuskin kaksi testiä näyttäs vikaa :D Täytyy vaa toivoa että pieni pysyy matkassa kesäkuulle asti!!



Oikein paljon plussa onnea kaikille!!! :heart: :heart: :heart:
Ja jos joku haluaisi jatkaa listan päivitystä jatkossa? Tottakai käyn aina kattelemassa mitä tänne kuuluu :)

:wave:
 
Onnea vain kovasti Minttu84 :flower: :heart: :flower: komeat viivat noissa sun testeissä! Tulee ikävä sua, oot ollu sellanen tän ketjun "hengetär"! :D

Niin, mäkin mietin että kuka ois kiinnostunut jatkamaan listan päivittelyä? Minttu84 tätä niin hyvin pyöritti.Mulla itellä ei ole oikein aikaa eikä taitoa listan hoitamiseen. Onkohan ketään muuta innokasta? =)
 
Minttu84, niin mä kaipaankin ja toivon niin kovasti sitä plussaa ja et pääsisin tuonne odotuspuolelle!!!Kävinkin siellä jo vähän uteliaisuuttani kurkkimassa :D noh, seuraavan kerran pääsen testailemaan tuossa viikon 42 paikkeilla, nyt vaan oottelen ensiviikon ovista, joka toivon mukaan myös sieltä tulee!Voi kun mä en enää kestäis tätä vauvan kaipuuta, mut ei auta muuta kuin toivoa ja yrittää... =)
 
:flower: PALJON ONNEA MINTULLE PLUSSASTA; aivan upea juttu. itse testasin dbest testillä ja olin taas saavinani hailakan viivan joka kuivana näkyy suht selvästi. mutta en uskalla luottaa kun yks sellainen pettymys takana jota epäilivät sit kemialliseksi... jos jollain kokemusta noista testeistä niin laittaisiko meiliä... siis 13min teosta näkyy hyvin... sitä ennen haileena ja tehnyt nyt kaks saman merkkistä. :snotty:
 
Minäpikaisesti tuun käymään kertomassa että hengissä ollaan :) Oomme vaan matkoilla niin en ole kerennytkäydä hirveesti lueskelees,nytkin pikasesti luin ainakin minttu oli plussannu!Onnea!! :) Itellä menkat pitäs pian alkaa mutta tunne on semmonen että ne alkaa nimittäin nyt jo massu semmosen tuntunen:( Epätoivo alkaa jo iskee,tääläkin on niin monta jo jotka saanu sen plussan :)
 
onnea [/b]minttu84!!! ihanaa joku edes plussaa.. :) pitää täs kysyä ku en silleen koskaan ole ajatellu ni millasia tuntemuksia vai mitä ne nyt on ku ovulaatio tulossa?ajattelin et ku mulla alko selkää jomottaa silleen ku yleensä menkkojen alussa vähän niinku piiiitkä supistus..en tiä sit mistä johtu..ajattelin vaan..kertokaa te viisaammat..
 
Joo miekin haluaisin tietää, jos joku osaa omia kokemuksia kertoa :) Itse en ole ovista ennen mitenkään seuraillut tai laskeskellut, mutta aikomuksena on jos ei vauva ilmoita tulostaan lähi kuukausina.
Jännittää, pelottaa ja kaikkea siltä väliltä :) Esikoinen lähdössä 1.10 päiväkotiin pienten osastolle ja huomenna olisi tutustuminen edessä. Äitin vauvasta tulee ISO tyttö. Aikaisemmin tyttö ollut mummolla hoidossa, mutta mummon vuorotteluvapaa päättyy valitettavasti. Mutta huomenna sitten näkee mikä on neidin ensireaktiot.
 
kp 31 menossa ei näy tätiä vielä.... :) ja toivottavasti pysyy poissa. ovulaation olin löytävinäni siis kp 14. sillon oli tosi juokseva :x limavuoto. nyt on tullut samantyylistä vuotoa, ja rintoja herkistää. plussa tuulta kaikille :wave:
 
sarppuli uskon et teidän tytön päiväkotireissu menee hyvin ja tulee viihtymään siellä.Meillä tyttö on ollu jo reilu vuoden päiväkodissa kolmessa eri hoitopaikassa ja hyvin on sopeutunut. :) et ei mitään hätää varmaankaan ole..ekat kerrat varmasti vanhemmille raskaita mut se menee ohi.. :)

Musta nyt tuntuu et valkovuoto on lisäänty todella paljon..ja oikein märkä olo koko ajan..ja seksiä tekee mieli.. :) et oliskohan se jo ovulaatio lähellä..hmm.. :)
 
Heippa kaikille!

Täällä myös ilmoittautuu yksi kesävauvasta haaveileva äiti. Nyt kiertopäivä 26 menossa ja eilen malttamattomana testasin negan. Sunnuntaina siis uusi testi, ellei täti kurvaa sitä ennen. Yritys alkanut tästä kierrosta. Esikoisen-05 saimme ekasta kierrosta, joten en kyllä usko että nyt tärppää yhtä nopsaan, mutta kuume ainakin on kova.

Plussatuulia lähetämmä!
 
Huomenta kaikille =)

Ajattelin kirjottaa tänne ku tääl on varmaa samas tilantees olevia....

Esikoista yritetään ja mul on ny menos kp 35/36 ja raskausoireet on ihan valtavat mut ei oo normaaleit menkkaoireit lainkaan... ajattelin testata vast ens viikolla ettei tuu turhii pettymyksii jos ne menkat vaik v-loppun alkaa.... Plussatuulia kaikille :) :)
 
Tervetuloa Uula ja Zande! :flower: Mukavaa kun tänne tulee lisää uutta porukkaa!=)
Omaan napaan, tänne ei kuuluu kummempia, ens viikon ovista ootellaan :) Tänään tulee meidän kaasot ja bestman meille illanviettoon,tarjotaan miehen kans heille syömiset kiitokseksi siitä kun pitivät meille ihanan hääjuhlan. Niin ja meidän asunnosta on nyt sitten näyttö sunnuntaina, toivottavasti tulee porukkaa kattomaan!Kait mä jo kerroin että ollaan myymässä asuntoa, hitsi kun en muista :whistle:
 

Yhteistyössä